Στην ανάπτυξη νέων ιδεών μέσω διαλόγου με τους ασφαλισμένους, όπως άλλωστε αφήνει να εννοηθεί και το όνομά του, αποσκοπεί το πιλοτικό πρόγραμμα ARAG Thinkspace. «Θέλουμε να κάνουμε χρήση αυτής της νέας online πλατφόρμας έρευνας αγοράς για να γνωρίσουμε, με έναν τρόπο άμεσο και χωρίς παρεμβάσεις, τι απασχολεί τους ασφαλισμένους μας σχετικά με συγκεκριμένα ζητήματα, τι τους προκαλεί το ενδιαφέρον και ποιες είναι οι ανάγκες τους» εξηγεί η Stéphanie Röhrig, Αντιπρόεδρος Διεθνών Επικοινωνιών/Έρευνας και Ανάλυσης της ARAG.
«Τι επιθυμούν και τι προσδοκούν οι ασφαλισμένοι μας; Ποια προϊόντα, πρόσθετες υπηρεσίες ή εξατομικευμένες λύσεις προκαλούν το ενδιαφέρον τους; Σκοπός του πιλοτικού προγράμματος ARAG Thinkspace είναι η λήψη απαντήσεων σε αυτά κι άλλα ερωτήματα.»
Μέσω της πλατφόρμας, η οποία παρουσιάστηκε το Νοέμβριο του 2016, οι ασφαλισμένοι της ARAG μπορούν να συμμετέχουν σε έρευνες που αφορούν ποικίλα θέματα. «Η επικοινωνία δεν είναι υπόθεση ενός. Θέλουμε να συμμετέχουμε σε έναν ευθύ, δημιουργικό διάλογο με τους πελάτες μας, ώστε να παραμένουμε όσο το δυνατόν περισσότερο δίπλα τους, καθιερώνοντας έτσι μια στενή και διαρκή επαφή» αναφέρει η S. Röhrig.
Τουλάχιστον τρεις νέες έρευνες αναρτώνται στο www.ARAG-denkraum.de κάθε τρεις εβδομάδες. «Πολλά τμήματα μας έχουν υποστηρίξει με ένα πλήθος θεμάτων και μερικές εξαιρετικές ιδέες» σημειώνει η Project Manager. Πρακτικά, οποιοδήποτε πιθανό ζήτημα μπορεί να συμπεριληφθεί στο ARAG Thinkspace. Για παράδειγμα, οι ασφαλισμένοι είναι δυνατόν να ερωτηθούν σχετικά με ήδη υπάρχουσες ή νέες υπηρεσίες και κατηγορίες προϊόντων ή να τους ζητηθεί να αξιολογήσουν επιστολές άλλων πελατών, καθώς και διαφημιστικές καμπάνιες. Οι συμμετέχοντες στο ARAG Thinkspace ενημερώνονται, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, σχετικά με την εφαρμογή των προτάσεών τους.
Προς το παρόν, οι ασφαλισμένοι καλούνται να συμμετέχουν μέσω της επιβεβαιωτικής επιστολής της κάλυψης Νομικής Προστασίας και ενός συνδέσμου (link), ο οποίος παρέχεται στο ARAG Online Legal Service. «Ένα πλεονέκτημα αυτής της πλατφόρμας είναι ότι λαμβάνουμε τα αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο. Μπορούμε να αναρτούμε νέα ερωτήματα ημερησίως, να πραγματοποιήσουμε ακόμη και τηλεδιασκέψεις. Ανυπομονούμε να ανακαλύψουμε την ανταπόκριση των πελατών μας σε αυτό το νέο τρόπο άμεσης επικοινωνίας» εξηγεί η S. Röhrig, η οποία συνέλαβε κι ανέπτυξε το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα, σε συνεργασία με την ομάδα της – Thomas Dieker, Hatice Bozdogan και Birgit Kraft.
To ARAG Thinkspace συντονίζεται από τη Skopos Connect, η οποία παρέχει τόσο τις υπηρεσίας κοινοτικής διαχείρισης όσο και την τεχνολογική πλατφόρμα.