back to top
32.4 C
Athens
Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025

Νέα διαφημιστική καμπάνια για το myZen από τη Groupama Ασφαλιστική 

 

Στον «αέρα» βρίσκεται από τις 18 Ιουνίου 2023 η νέα διαφημιστική καμπάνια του myZen, του online καναλιού ασφάλισης αυτοκινήτου της Groupama Ασφαλιστικής.

- Advertisement -

Μέσα από τη νέα καμπάνια, το myZen μάς συστήνει για πρώτη φορά τον Zen Guru, ο οποίος εμπνέεται από θέματα της καθημερινότητας για να αναδείξει – με χιουμοριστικό τρόπο – τη σημασία και την αναγκαιότητα της ασφάλισης αυτοκινήτου. Με κεντρικό μήνυμα «Με ασφάλεια, ευκολία και οικονομία, σε συμφέρει να είσαι Ζεν», αποτυπώνονται όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που κάνουν το myZen να ξεχωρίζει στο χώρο της online ασφάλισης αυτοκινήτου. 

Η Διευθύντρια Εμπειρίας Πελάτη & Ψηφιακών Υπηρεσιών της Groupama Ασφαλιστικής, Έλενα Ορφανίδου, δήλωσε σχετικά: «Μέσω του myZen, στόχος μας είναι να δίνουμε αξία στον πελάτη που μας εμπιστεύεται για την online ασφάλιση του αυτοκινήτου του. Επιλέγουμε να είμαστε πάντα δίπλα του μέσα από καινοτόμες υπηρεσίες, ανταγωνιστικές τιμές, προσφορές και υψηλότατο επίπεδο εξυπηρέτησης, κάτι το οποίο επιβεβαιώνεται και από τα αποτελέσματα των ερευνών ικανοποίησης πελατών μας. H αρχή “Σίγουρα Δίπλα Σας” αποτελεί διαχρονική αξία της Groupama Ασφαλιστικής και φυσικά οι ίδιες πελατοκεντρικές αξίες και προτεραιότητες βρίσκονται και στον πυρήνα του myZen

- Advertisement -

Το myZen έκανε την εμφάνισή του στην αγορά πριν από έναν περίπου χρόνο, με στόχο να προσφέρει στους πελάτες του την ηρεμία και την ελευθερία που τους αξίζει, ώστε να μπορούν να αφιερώνουν τον χρόνο τους σε όσα εκτιμούν περισσότερο στη ζωή. Υπόσχεται να είναι δίπλα τους, παρέχοντας γρήγορη εξυπηρέτηση, με προσιτό ασφάλιστρο και την εγγύηση της Groupama Ασφαλιστική. 

Δείτε εδώ τα δύο πρώτα τηλεοπτικά σποτ της νέας καμπάνιας. 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η GROUPAMA λαμβάνει την κορυφαία πιστοποίηση Ethos Platinum για 2η συνεχόμενη χρονιά

Η Groupama Ασφαλιστική, μέλος του γαλλικού Ομίλου Groupama και με ισχυρή παρουσία στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, έλαβε, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά

Groupama Ασφαλιστική: Aνακαινίζει δύο κέντρα των Παιδικών Χωριών SOS στη Θεσσαλονίκη

Η Groupama Ασφαλιστική, παραμένοντας αρωγός στο πολύπλευρο έργο των Παιδικών Χωριών SOS, προχωρά στην ανακαίνιση του κτιρίου

Τι συζήτησαν Κ. Πιερρακάκης, Αλ. Σαρρηγεωργίου, Ελ. Παπασπυροπούλου

Τι είπε ο Κωνσταντίνος Πάντος Director Life Insurance της Groupama για τα θέματα ασφάλισης υγείας στην Ελλάδα....

Ο Hassène Feki νέος CEO στην Groupama Ασφαλιστική

Η Groupama Ασφαλιστική, ανακοινώνει την ανάληψη της θέσης του Chief Executive Officer από τον κ. Hassène Feki, ο οποίος αναλαμβάνει

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τι δεν αλλάζει στην Υδρόγειο Ασφαλιστική

Η Υδρόγειος θα παραμείνει η ασφαλιστική με το ανθρώπινο πρόσωπο, που επενδύει συνεχώς σε στελέχη και συνεργάτες, αξιοποιώντας στο έπακρον τις ευκαιρίες

Η State Farm δείχνει με χιούμορ και γνωστά ονόματα πως δεν είναι μια οποιαδήποτε ασφαλιστική

Με τη νέα της καμπάνια η State Farm αποδεικνύει πως μια αξιόπιστη ασφαλιστική μπορεί να είναι και διασκεδαστική

H Eurolife αναβαθμίζει τις υπηρεσίες υποστήριξης ζημιών αυτοκινήτου

Σκοπός της εταιρείας, να βρίσκεται καθημερινά δίπλα σε πελάτες και συνεργάτες, με ταχύτητα, διαφάνεια και σαφήνεια

Οι 4 προτεραιότητες του Συλλόγου Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής

Ο νέος μέτοχος, κατά τον Σύλλογο, γνωρίζει ότι το σημαντικότερο στοιχείο του ενεργητικού είναι το ανθρώπινο δυναμικό και το εταιρικό δίκτυο

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Τι δεν αλλάζει στην Υδρόγειο Ασφαλιστική

Η Υδρόγειος θα παραμείνει η ασφαλιστική με το ανθρώπινο πρόσωπο, που επενδύει συνεχώς σε στελέχη και συνεργάτες, αξιοποιώντας στο έπακρον τις ευκαιρίες

200 εκατ. ευρώ από τις τράπεζες για την Παιδεία – Το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» αλλάζει τα σχολεία

Συνεργαζόμενες με την Πολιτεία, οι 4 τράπεζες επενδύουν στο μέλλον της νέας γενιάς και συμβάλλουν ενεργά στην επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης

Η State Farm δείχνει με χιούμορ και γνωστά ονόματα πως δεν είναι μια οποιαδήποτε ασφαλιστική

Με τη νέα της καμπάνια η State Farm αποδεικνύει πως μια αξιόπιστη ασφαλιστική μπορεί να είναι και διασκεδαστική

H Eurolife αναβαθμίζει τις υπηρεσίες υποστήριξης ζημιών αυτοκινήτου

Σκοπός της εταιρείας, να βρίσκεται καθημερινά δίπλα σε πελάτες και συνεργάτες, με ταχύτητα, διαφάνεια και σαφήνεια

Ασφάλιση κατοικίας: Πώς θα «ξεκολλήσει» η αγορά από τα χαμηλά ποσοστά διείσδυσης; 

Ποιοι λόγοι κρύβονται πίσω από αυτήν την εικόνα και πώς μπορεί αυτή να αναστραφεί προς όφελος όλων