back to top
13.8 C
Athens
Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2024

Η νέα καμπάνια της Generali απευθύνεται σε ανθρώπους, «μοναδικά ξεχωριστούς» όπως εσύ και όσοι αγαπάς

Η νέα επικοινωνία του οργανισμού έρχεται να συμπληρώσει το τρίπτυχο των δύο προηγούμενων ενεργειών υπογραμμίζοντας το στοιχείο που διαφοροποιεί την Generali: την εστίαση στην ανθρώπινη μοναδικότητα και στις ξεχωριστές ανάγκες που απορρέουν από αυτή. 

Με μότο «Κανείς δεν είναι σαν εσένα!» ξεκινά σήμερα 27 Οκτωβρίου η νέα καμπάνια της Generali, φωτίζοντας ουσιαστικά τον πυρήνα της στρατηγικής που διέπει το σύνολο της λειτουργίας της: την αναγνώριση της ανθρώπινης μοναδικότητας και τη συνεχή προσπάθεια του οργανισμού να δημιουργεί προσωποποιημένες ασφαλιστικές λύσεις για όσους τον εμπιστεύονται. 

- Advertisement -

Πρόκειται για την πιο ώριμη επικοινωνιακή τοποθέτηση της Generali η οποία, συνεχίζοντας το κόκκινο αφηγηματικό νήμα της #Reditude (red attitude) φιλοσοφίας της, που αποτυπώθηκε στις δύο προηγούμενες διαφημιστικές ενότητες, καταργεί κάθε στερεοτυπική αντίληψη γύρω από την έννοια της ασφάλισης. Επιλέγοντας να μιλήσει για την αξία που έχει η ασφάλιση για τον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά, η καμπάνια δίνει τον πρώτο λόγο στα «πρόσωπα» με τα καρέ να καταγράφουν ρεαλιστικά την καθημερινότητά τους αποφεύγοντας τη χρήση αόριστων ή συμβολικών εικόνων προκειμένου να περιγράψει τη σημασία της ασφάλειας στην ανθρώπινη ζωή. Με τον τρόπο αυτό, αναδεικνύεται η αλλαγή που φέρνει η Generali ως ένας παγκόσμιος ηγετικός οργανισμός στον ασφαλιστικό χώρο μέσα από προσωποποιημένες ασφαλιστικές προτάσεις, σχεδιασμένες αποκλειστικά με βάση τις ανάγκες κάθε ενδιαφερόμενου. 

Η καμπάνια, που αποτελείται συνολικά από 8 spot, μας εισάγει στην αφήγησή της μέσα από ένα πρώτο «ψηφιδωτό» video στο οποίο συναντώνται όλοι οι χαρακτήρες που θα γνωρίσουμε στη συνέχεια: η Βίκυ, ο Μιχάλης, ο Άρης, η Λένα, ο Νίκος, ο Μάριος και η Δανάη. Την αποτύπωση των μοναδικών στιγμών της ζωής καθενός ακολουθούν οι διαφορετικές αποχρώσεις του χαρακτηριστικού κόκκινου της Generali, ενώ ο μουσικός ρυθμός και οι τονικές διαφοροποιήσεις μεταφράζουν το συναίσθημα της εικόνας. Για πρώτη φορά ένας ασφαλιστικός οργανισμός μιλά με τρόπο άμεσο και απλό για όλες εκείνες τις φορές που η καθημερινότητα είναι διαχειρίσιμη αλλά και για αυτές που η δυσκολία φαντάζει ανυπέρβλητη. 

- Advertisement -

Ακολουθούν τα μεμονωμένα spot στα οποία οι πρωταγωνιστές συστήνονται ξεδιπλώνοντας τα στοιχεία της μοναδικότητάς τους χωρίς περιορισμούς. Καθένας τους, παρά τις διαφορετικές απαιτήσεις της ζωής του, έχει βρει μέσα από τη διευρυμένη γκάμα υπηρεσιών και λύσεων που προσφέρει η Generali, τον  συνδυασμό που του ταιριάζει, με την βοήθεια και την καθοδήγηση των συνεργατών της εταιρείας. Η αξία του ρόλου του εξειδικευμένου συμβούλου, υπογραμμίζεται με ένα ξεχωριστό τρόπο δίνοντας έμφαση στη μοναδικότητα της συμβουλευτικής καθοδήγησης. 

Η Generali, είναι παρούσα πάντοτε με το ίδιο αίσθημα φροντίδας απέναντι στις ανθρώπινες ανάγκες, οδηγώντας με δυναμισμό τις εξελίξεις καθώς αναζητά ευέλικτες και καινοτόμες λύσεις. Επιδιώκει την απλότητα στις διαδικασίες της ώστε να παραμένουν εύκολα προσβάσιμες για όλους, όπου και αν βρίσκονται, καλλιεργώντας συνεχώς την ενσυναίσθηση με την οποία ανταποκρίνεται στους ανθρώπους που την έχουν επιλέξει ως δια βίου συνοδοιπόρο. 

Στόχος της επικοινωνίας αυτής είναι η παρουσίαση μιας νέας ασφαλιστικής προσέγγισης με οδηγό την ανθρώπινη μοναδικότητα. Η Generali που αντιλαμβάνεται τη θέση της ως Lifetime Partner των ασφαλισμένων της επιδιώκει να προσφέρει σε αυτούς κάτι πολύ περισσότερο από ασφάλιση: Ασφάλεια και Ποιότητα σε κάθε βήμα της ζωής τους με τρόπο ξεχωριστά μοναδικό και μοναδικά ξεχωριστό.

Η κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing & Communications Officer της Generali στην Ελλάδα μιλώντας για την νέα αυτή επικοινωνία δήλωσε σχετικά: 

«Η Generali υπήρξε ανέκαθεν ένας οργανισμός όπου στον πυρήνα του αξιακού του συστήματος βρίσκεται η ανθρώπινη μοναδικότητα. Αυτή η αντίληψη δεν θα μπορούσε παρά να διαπερνά το σύνολο των δραστηριοτήτων μας. Επιδίωξή μας είναι να βελτιώνουμε τη ζωή των ασφαλισμένων μας, όχι όπως νομίζουμε εμείς ότι πρέπει αλλά, με τον τρόπο που εκείνοι το έχουν ανάγκη. Γι’ αυτό και θα τολμήσω να πω ότι, η νέα αυτή καμπάνια είναι η καρδιά της πλέον σύγχρονης ασφαλιστικής προσέγγισης: κόκκινη, δυνατή, ανθρώπινη, μοναδική. Όπως ο καθένας από εμάς!» 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Σκεφτείτε σοβαρά την ασφάλιση φορητών ηλεκτρικών συσκευών 

H εταιρία ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ Insurance Brokers σε συνεργασία με την GENERALI Hellas σχεδίασε και διαμόρφωσε ένα νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα

Η Luxottica  αύξησε την συμμετοχή της και στην Generali  πάνω από 10% και κάτω 20%

Η εταιρεία θα έπρεπε  να πάρει την έγκριση απ’ όλες τις εποπτικές αρχές στα κράτη μέλη που έχει θυγατρικές εταιρείες ο όμιλος Generali

Εβδομάδα Cyber Security Awareness για τους ανθρώπους της Generali

Πιστή στη δευσμευσή της να προστατεύει τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται η Εταιρεία επενδύει στην εκπαίδευση και την ευαισθητοποίηση των εργαζομένων της.

Generali-Mondial Assistance: Μια μεγάλη συνεργασία ξεκινά

Διασφάλιση του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών για τους ασφαλισμένους της Εταιρείας χωρίς καμία αλλαγή στις υπάρχουσες παροχές

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Γιάννης Τοζακίδης: Οι ασφαλιστικές και η Διαμεσολάβηση οφείλουν να κάνουν κατανοητά στους πολίτες τα μεγάλα πλεονεκτήματα της ασφάλισης  

το τελευταίο διάστημα γίνονται βήματα προόδου και οι εξελίξεις κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση και ότι η ασφαλιστική συνείδηση των πολιτών πρέπει να ξεφύγει από την κρατική ομπρέλα

Τι λέει η Allianz για το νόμο ΑΙ και την διασφάλιση των πελατών της

Ο νόμος επιδιώκει να μειώσει κινδύνους, όπως είναι η μεροληψία, οι τεχνικές που χειραγωγούν ανθρώπινες συμπεριφορές ...

Ανακοίνωση του Β. Μουντάκη, Προέδρου ΠΕΚΑΠ, μετά τις Εκλογές του Ε.Ε.Α.

Καλώ τον Πρόεδρο να ορίσει την πρώτη επιτροπή αφιερωμένη στο καταναλωτικό κίνημα. Είμαι έτοιμος να αναλάβω πρωτοβουλίες ως πρόεδρος της ΠΕΚΑΠ

Γιατί ζήτησε η ΕΑΕΕ την υποχρεωτική ασφάλιση και των οχημάτων σε ακινησία

Στο θέμα όμως των φυσικών καταστροφών, η συλλογιστική της ΕΑΕΕ ήταν ότι ένα αυτοκίνητο που έχει καταθέσει πινακίδες περιέχει κίνδυνο.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Eurolife FFH υποδέχτηκε για ακόμη μια χρονιά τους επαγγελματίες του αύριο

H Eurolife FFH συμμετείχε για 8η χρονιά φέτος στον καθιερωμένο θεσμό των Business Days, την επιτυχημένη πρωτοβουλία που διοργανώνει το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας.

ΣΦΕΕ: SOS για τις τροποποιήσεις διατάξεων τιμολόγησης φαρμάκων

Την έντονη ανησυχία του εκφράζει ο ΣΦΕΕ για την έκδοση της Υπουργικής Απόφασης σχετικά με τις τροποποιήσεις στις «Διατάξεις τιμολόγησης φαρμάκων»

Στο +10,8% στην παραγωγή ασφαλίστρων – Eνισχυμένα τα unit linked

Στην αναφορά που ακολουθεί, η παραγωγή ασφαλίστρων καταγράφεται αναλυτικά ανά κλάδο, παρουσιάζονται τα μεγέθη της περιόδου Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου

Γιάννης Τοζακίδης: Οι ασφαλιστικές και η Διαμεσολάβηση οφείλουν να κάνουν κατανοητά στους πολίτες τα μεγάλα πλεονεκτήματα της ασφάλισης  

το τελευταίο διάστημα γίνονται βήματα προόδου και οι εξελίξεις κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση και ότι η ασφαλιστική συνείδηση των πολιτών πρέπει να ξεφύγει από την κρατική ομπρέλα

Ποιο είναι το νέο όριο ημερήσιων συναλλαγών στο IRIS

Αλλάζει το ημερήσιο όριο συναλλαγών μέσω IRIS και από 500 ευρώ που ισχύει με τα τωρινά δεδομένα, ανεβαίνει στα 1000 ευρώ με διαχωρισμό έως 500 ευρώ