back to top
14.7 C
Athens
Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2025

Carglass®: Διαδικασία Απολύμανσης Σημείων Επαφής Οχημάτων

Η Carglass®, στο πλαίσιο προφύλαξης των πελατών και των Ανθρώπων της, έχει προχωρήσει στην εφαρμογή ενισχυμένης Απολύμανσης 46 Σημείων Επαφής στα οχήματα πριν και μετά την ολοκλήρωση της κάθε εργασίας.

Πιο συγκεκριμένα, η Απολύμανση των Σημείων Επαφής (Touchpoint Sanitization) είναι μία επιπρόσθετη διαδικασία η οποία πραγματοποιείται σε όλες τις εργασίες αποκατάστασης κρυστάλλου και αποτελεί πλέον αναπόσπαστο μέρος του Belron Way of Fitting. Του μοναδικού παγκόσμια πιστοποιημένου και αναγνωρισμένου εγχειρίδιου αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων που εφαρμόζουν όλοι οι τεχνικοί της Carglass®. Η εφαρμογή της προκαθορισμένης και υποχρεωτικής διαδικασίας (Touchpoint Sanitization), πραγματοποιείται με τη χρήση εξειδικευμένων προϊόντων εγκεκριμένων από τον ΕΟΦ και κατάλληλων για επιφάνειες οχημάτων.

- Advertisement -

Παράλληλα, το προσωπικό, που έρχεται σε άμεση επαφή με τους πελάτες και τα οχήματά τους, φέρει τον απαραίτητο υγειονομικό εξοπλισμό που απαιτείται για την ασφαλή εξυπηρέτησή τους, όπως γάντια και μάσκα, ενώ στο εσωτερικό του αυτοκινήτου τοποθετούνται ειδικά καλύμματα καθισμάτων που ελαχιστοποιούν την έκθεση.

Η Απολύμανση Σημείων Επαφής (Touchpoint Sanitization)  ενισχύει ακόμα περαιτέρω το πλαίσιο προφύλαξης και προστασίας που έχει ενεργοποιηθεί από την Carglass® σχετικά με την ασφάλεια των πελατών, των Ανθρώπων της και όλων των εμπλεκομένων κατά την απρόσκοπτη λειτουργία της.  Πάντα με αίσθημα ευθύνης, η εταιρεία συνεχίζει να προσφέρει τις υπηρεσίες της στους αυτοκινητιστές με πρωταρχικό σκοπό τη διασφάλιση της ομαλής μετακίνησης των οδηγών.

- Advertisement -

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Carglass®: Έτσι προσφέρει το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Διόλου τυχαία, το δίκτυο της εταιρείας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί από το Institute of the Motor Industry (IMI)

Η Carglass® προήγαγε την αριστεία κατά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025

Για την εταιρεία, το σύνθημα «Εξυπηρέτηση με Διαφορά!» σημαίνει ότι η ικανοποίηση του πελάτη ξεκινά από την ικανοποίηση και την εξέλιξη των ανθρώπων της

Ο Όμιλος Belron® χαιρετίζει την απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου της Γερμανίας για απεριόριστη πρόσβαση σε δεδομένα οχημάτων

Τέταρτη δικαστική επιτυχία του Ομίλου για τη διασφάλιση ίσων όρων ανταγωνισμού στην ευρωπαϊκή δευτερογενή αγορά αυτοκινήτου

Στρατηγική συνεργασία Carglass® και Euroins Ελλάδος

Οι δύο εταιρείες δεσμεύονται να προσφέρουν κορυφαία εξυπηρέτηση, θέτοντας την ασφάλεια και την ικανοποίηση του ασφαλισμένου ως απόλυτη προτεραιότητα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι πανελλαδικές συναντήσεις του Δικτύου Πωλήσεων της Allianz

Η διοίκηση επενδύει σταθερά σε καινοτόμα εργαλεία και λύσεις που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα και την ανταγωνιστικότητα των συνεργατών της

Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR ανανεώνει και αναβαθμίζει τη συνεργασία με τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική

Αξίες όπως η αφοσίωση, η προσπάθεια και η πίστη στη δύναμη της ομάδας χαρακτηρίζουν, επισημαίνεται, τόσο την εταιρεία όσο και το Τριφύλλι

Η Εθνική Ασφαλιστική αναβαθμίζει την ψηφιακή εμπειρία πελατών, εργαζομένων και συνεργατών

Το νέο MyEthniki App φέρνει όλες τις υπηρεσίες της ανασχεδιασμένης πλατφόρμας MyEthniki σε κινητά και τάμπλετ με ένα «tap»

Ισχυρή ανάπτυξη για τον Όμιλο Eurohold και θετικά μηνύματα για τη Euroins Ελλάδος

H συνεχής ανοδική πορεία του oμίλου αποτελεί δέσμευση για ακόμη πιο αξιόπιστες, σύγχρονες και αποτελεσματικές λύσεις και στην ελληνική αγορά

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΑΣΕ και ΣΕΣΜΑ άνοιξαν τον διάλογο για μια Ελλάδα που παράγει αξία

Όσα ανέδειξε η κοινή εκδήλωση με θέμα «Νέο παραγωγικό μοντέλο: Η Ελλάδα παράγει – Οι πολίτες ευημερούν»

Ν. Παπαθανάσης στο ΕΕΑ: «Προτεραιότητα η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των μικρών επιχειρήσεων»

Τη συνεδρίαση του ΔΣ του ΕΕΑ απασχόλησε κυρίως το ζήτημα της ρευστότητας και της πρόσβασης στον τραπεζικό τομέα, αλλά και η πρόσφατη συμφωνία για τις ΣΣΕ

HDI Global SE, Hellas: «30 χρόνια δυναμικής παρουσίας σε μια αγορά που αλλάζει»

Ο Managing Director Κ. Σεμερτζόγλου και τα κορυφαία στελέχη Άγγ. Μπεφών και Μ. Δουράτση μιλούν για τις προκλήσεις, τις ευκαιρίες και το όραμα της εταιρείας

Τα παρασκηνιακά της ασφαλιστικής αγοράς αυτήν την εβδομάδα

Και να ήταν το δικαίωμα μόνο στα υγείας, υψηλότατο είναι το δικαίωμα και στα Πυρός και στα Οχήματα...