Τον καταλυτικό ρόλο του ελέγχου των ελαστικών στην οδηγική ασφάλεια αναδεικνύει η Goodyear Dunlop Hellas φέτος το καλοκαίρι, μέσα από μια πρωτότυπη καμπάνια υπό την αιγίδα του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς».
Στη viral καμπάνια πρωταγωνιστούν τρία δημοφιλή πρόσωπα με διαφορετική προσωπικότητα στο τιμόνι, που συνομιλούν με ένα καρτούν λάστιχο: ο δημοφιλής unboxer Κώστας Βλαχάκης, η καταξιωμένη σύμβουλος άσκησης και διατροφής Ελένη Πετρουλάκη και ο αγαπημένος κωμικός Λάμπρος Φισφής.
Έχοντας το κεντρικό μήνυμα «Με τα ελαστικά δεν κάνουμε πλάκα», η δράση παρακινεί το ευρύ κοινό να τσεκάρει τα ελαστικά του και να μάθει περισσότερα μέσα από τις δράσεις και τον ιστότοπο του Ι.Ο.ΑΣ.
Το πρώτο βίντεο, με πρωταγωνιστή τον Κώστα Βλαχάκη σε ρόλο unboxer ελαστικών, είναι ήδη live στη σελίδα της Goodyear Dunlop Hellas στο Facebook. Για να το δείτε, πατήστε εδώ.
«Πρόκειται για μια σειρά από βίντεο που με πρωτότυπο τρόπο εκπαιδεύουν τους νέους ανθρώπους για τη σημασία του ελέγχου των ελαστικών. Η καμπάνια θα τρέξει αποκλειστικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με στόχο να συζητηθεί και να εκπαιδεύσει όλους τους οδηγούς» ανέφερε η Νατάσσα Βελεσιώτη, διευθύντρια Μάρκετινγκ της Goodyear Dunlop Hellas.
«Πραγματικά πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι η τεχνολογία των ελαστικών βελτιώνεται διαρκώς για να μας προσφέρει περισσότερη ασφάλεια. Από τη δική μας πλευρά αρκεί να ενημερωνόμαστε και να θυμόμαστε ότι τα καλά ελαστικά θωρακίζουν κάθε μας διαδρομή και αποτρέπουν δυστυχήματα» πρόσθεσε.
«Ενόψει των διακοπών είναι σημαντικό να αναδειχθεί η σύνδεση των ελαστικών με ένα ασφαλές ταξίδι. Το Ι.Ο.ΑΣ. “Πάνος Μυλωνάς” ενώνει τις δυνάμεις του με την Goodyear και γίνεται συνοδηγός αυτής της αξιόλογης προσπάθειας, που αποτελεί ουσιαστικά το πρώτο χιλιόμετρο στη μεγάλη διαδρομή των κοινών μας δράσεων ενημέρωσης για τα ελαστικά» δήλωσε από την πλευρά της η Βασιλική Δανέλλη-Μυλωνά, πρόεδρος του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς».