back to top
19.4 C
Athens
Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2025

Νέα καμπάνια της Interamerican για την Ημέρα Ιδιωτικής Ασφάλισης

Η Interamerican με αφορμή την Ημέρα Ιδιωτικής Ασφάλισης και παραμένοντας πιστή στην αποστολή της να βοηθάει τους ανθρώπους να ζήσουν ασφαλέστερα, περισσότερο και καλύτερα, προχώρησε στη δημιουργία καμπάνιας ευαισθητοποίησης, επιθυμώντας να υπενθυμίσει την υποχρέωση που έχουμε ως οργανισμοί να ανταποκριθούμε στις προκλήσεις του σύγχρονου περιβάλλοντος και να προστατεύσουμε το μέλλον μας. 

Συγκεκριμένα, στο βίντεο με θέμα «Μαζί, είμαστε πιο δυνατοί» παρουσιάζεται η ανταπόκριση των ανθρώπων της Interamerican και της Anytime, στις προκλήσεις της εποχής, με πυξίδα την επιχειρησιακή ετοιμότητα, την ενσυναίσθηση, τον σχεδιασμό “πράσινων προϊόντων” και την ολοκληρωμένη στρατηγική βιωσιμότητας που εφαρμόζεται στον οργανισμό. 

- Advertisement -

Μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά για τις πρωτοβουλίες της Interamerican στο https://www.interamerican.gr

Σχετικές δημοσιεύσεις

Σύμπραξη ΕΑΕΕ και ΑΝΙΑ στην Ιταλία για την περιβαλλοντική ευθύνη, στο πλαίσιο του έργου LIFE PROFILE

Στόχος της ημερίδας, να αναδείξει τη σημασία της χρηματοοικονομικής ασφάλειας για την προστασία του περιβάλλοντος και την εφαρμογή της Οδηγίας ELD

Interamerican & Anytime: Όταν η ασφάλιση γίνεται εμπειρία ζωής

Πίσω από την επιτυχία βρίσκεται το ολοκληρωμένο οικοσύστημα της Interamerican, που εξασφαλίζει πραγματική υποστήριξη πριν και μετά την ασφάλιση

Η αξία της γνώσης στην πράξη: Ο Παύλος Συμπεράς στο βήμα του ΠΣΑΣ

Η εμπειρία του, σε ελληνικό και διεθνές επίπεδο, καθιστά την παρουσία του από τα σημαντικότερα σημεία ενδιαφέροντος στην εκδήλωση της 20ής Νοεμβρίου

Η Glassdrive φροντίζει για την ασφάλεια πίσω από το παρμπρίζ

Η καμπάνια της εταιρείας τονίζει ότι το παρμπρίζ είναι βασικό στοιχείο της δομής και της λειτουργικότητας του αυτοκινήτου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ πιστοποιείται ως Great Place to Work® για 4η συνεχόμενη χρονιά

Ρεκόρ σημείωσε φέτος ο συνολικός Δείκτης Εμπειρίας Εργαζομένων – Εδραιωμένο το αίσθημα δικαιοσύνης, εμπιστοσύνης και ισότητας

Eurolife FFH: Χρυσό βραβείο καινοτομίας απέσπασε το My Health F1rst

Όραμα της εταιρείας, να σχεδιάζει προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και ενισχύουν την εμπιστοσύνη στην ιδιωτική ασφάλιση υγείας

Η Hoolie Pet Insurance φέρνει νέα εποχή στην ασφάλιση κατοικιδίων στην Ελλάδα

Με φιλοσοφία απλότητας και διαφάνειας, η εταιρεία υπόσχεται ουσιαστική κάλυψη, χωρίς περίπλοκα ψιλά γράμματα και αναπάντεχες εξαιρέσεις

Η Interlife διαθέτει δωρεάν 91.143 ίδιες μετοχές

Με κύριο στόχο την επιβράβευση των στελεχών για τη συνεισφορά τους στην αξιοσημείωτη απόδοση της εταιρείας τα τελευταία οικονομικά έτη

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών: Τα συνδικάτα δίπλα στα θύματα με το «Βιαιόμετρο» και άλλες δράσεις

Το Violentometer είναι ένα δυναμικό εργαλείο της ETUC κατά της βίας και της παρενόχλησης λόγω φύλου στον χώρο εργασίας

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ πιστοποιείται ως Great Place to Work® για 4η συνεχόμενη χρονιά

Ρεκόρ σημείωσε φέτος ο συνολικός Δείκτης Εμπειρίας Εργαζομένων – Εδραιωμένο το αίσθημα δικαιοσύνης, εμπιστοσύνης και ισότητας

Ένας αιώνας ΕΕΑ: Όταν ο θεσμός ξεπερνά τον εαυτό του!

Το Επιμελητήριο, υπό την ηγεσία της σημερινής Διοίκησης του Γιάννη Χατζηθεοδοσίου, έχει πετύχει κάτι που λίγοι θεσμοί καταφέρνουν

100 χρόνια ΕΕΑ: Οι στιγμές της μεγάλης γιορτής στο Μέγαρο Μουσικής

Η ιστορική βραδιά ανέδειξε τη σημασία της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας και της συλλογικής προσπάθειας - Στις τιμώμενες επιχειρήσεις, οι Ασφάλειες Ραφαηλίδη

Κυκλοφορεί τo νέο τεύχος του Insurance World

Στο τεύχος Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου 2025 φιλοξενείται η κεντρική συνέντευξη της Μαρίας Παπαζαρκάδα, Country Manager της Coface στην Ελλάδα