back to top
8.4 C
Athens
Τρίτη 8 Απριλίου 2025

Anytime: Η νέα καμπάνια για το πρωτοποριακό πρόγραμμα Smart Drive

Η Anytime, το direct brand της Interamerican, μας οδηγεί σε έναν κόσμο όπου η ασφαλής οδήγηση επιβραβεύεται, μέσα από το καινοτόμο πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου Smart Drive.

Η νέα μοντέρνα τηλεοπτική καμπάνια της Anytime, παρουσιάζει τέσσερις πρωταγωνιστές να μοιράζονται στιγμές από την καθημερινή τους μετακίνηση με το αυτοκίνητό τους. Με ευφάνταστο και δημιουργικό τρόπο, οι συνήθειες των οδηγών μετατρέπονται σε ένα μωσαϊκό καλών πρακτικών οδήγησης, με απώτερο στόχο την ασφάλεια κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων. Οι οδηγοί, με αρωγό το πρόγραμμα Smart Drive, επιβραβεύονται για τη σωστή οδηγική συμπεριφορά τους, καθώς αποφεύγουν συνειδητά να χρησιμοποιούν το κινητό τους, διατηρούν τα όρια ταχύτητας, επιβραδύνουν και φρενάρουν ομαλά, μειώνοντας ταυτόχρονα και τα ετήσια ασφάλιστρα του αυτοκινήτου τους. 

- Advertisement -

Το πρόγραμμα ασφάλισης Smart Drive, έχει κύριο στόχο την εκπαίδευση των οδηγών προς μια πιο υπεύθυνη και ασφαλή οδήγηση. Επιπλέον, μέσω του Smart Drive Application, ο κάθε οδηγός αποκτά μία σφαιρική αντίληψη για την οδήγησή του, ενώ έχει και τη δυνατότητα να ενημερώνεται για τις αξιολογήσεις του σε καθημερινό, εβδομαδιαίο και μηνιαίο επίπεδο.

Αξιοποιώντας το πρόγραμμα Smart Drive, η προσεκτική οδήγηση επιβραβεύεται μέσω ενός καινοτόμου τηλεματικού προγράμματος, όπου οι πόντοι που συγκεντρώνονται μπορούν να εξαργυρωθούν στην επόμενη ανανέωση του συμβολαίου του οδηγού. 

- Advertisement -

Το Smart Drive από την Anytime είναι εδώ, για να ανοίξει τον δρόμο προς την απόκτηση ενός οδηγικού χαρακτήρα που σέβεται όχι μόνο τον ίδιο τον οδηγό και τους συνεπιβάτες του, αλλά και το σύνολο της κοινωνίας, ενώ μέσω του προγράμματος, επιτυγχάνεται μια πιο δίκαιη τιμολόγηση και οικονομικότερα ασφάλιστρα για τους οδηγούς.

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Ζούμε τα θέλω μας και το τώρα»

Η Allianz, κορυφαίος ασφαλιστικός πάροχος, παραμένει πιστή στη δέσμευσή της να διαμορφώνει μια κοινωνία όπου οι άνθρωποι μπορούν να δημιουργούν

Interamerican: Θα προσεγγίσει το ορόσημο των 500 εκατ. ευρώ η παραγωγή το 2024

Την εκτίμηση ότι, η συνολική παραγωγή της Interamerican θα προσεγγίσει τα 500 εκατ. Ευρώ το 2024 έχουν πολλά στελέχη του ομίλου μετά το τέλος του γ' τριμήνου.

To τηλεοπτικό σποτ της Euroins Insurance Greece

Με κεντρικό μήνυμα “Ασφαλίζουμε ότι πολυτιμότερο για εσάς και για την οικογένεια σας!” η Euroins Insurance Greece λανσάρει μια νέα τηλεοπτική καμπάνια

Νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης της Anytime

Η Anytime, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Save the day» και σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», εκπαιδεύει φέτος 2.000 μαθητές σε λύκεια της

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Βραβεύσεις Συνεργατών σε δύο εκδηλώσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Τους συνεργαζόμενους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που διακρίθηκαν κατά το έτος 2024 βράβευσε η MINETTA Ασφαλιστική, σε δύο ξεχωριστές εκδηλώσεις

Η Eurolife FFH βράβευσε τους κορυφαίους συνεργάτες της!

Μια ξεχωριστή βραδιά για την οικογένειά της, δηλαδή το δίκτυο των συνεργατών, αλλά και το προσωπικό της, διοργάνωσε η Eurolife FFH

Εθνική Ασφαλιστική: Μια λαμπερή γιορτή για τους συνεργάτες του Εταιρικού Παραγωγικού της Δικτύου

Η Εθνική Ασφαλιστική, με διαχρονική δέσμευση στην αναγνώριση και επιβράβευση των ανθρώπων της, διοργάνωσε στις 28 Μαρτίου 2025

H ARAG Ισπανίας προσλαμβάνει νέο CEO

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ARAG SE προσέλαβε την Betina Nickel ως τη νέα CEO της ARAG Ισπανίας στην Βαρκελώνη.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Το κόστος επισκευής οχημάτων αυξήθηκε κατά 6,7% σε σχέση με πέρυσι

Το κόστος επισκευής οχημάτων αυξήθηκε κατά 6,7% σε σχέση με πέρυσι και 25,7% σε σχέση με το 2020. Αυτό αποκάλυψε μία νέα

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Βραβεύσεις Συνεργατών σε δύο εκδηλώσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Τους συνεργαζόμενους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που διακρίθηκαν κατά το έτος 2024 βράβευσε η MINETTA Ασφαλιστική, σε δύο ξεχωριστές εκδηλώσεις

Απάτες με NFC: Πώς χρησιμοποιούνται Apple Pay και Google Wallet για την κλοπή καρτών

Οι κυβερνοεγκληματίες επινοούν συνεχώς νέους τρόπους για να κλέβουν χρήματα από κάρτες πληρωμών, χρησιμοποιώντας στοιχεία

H EAΔΕ στηρίζει την πρωτοβουλία του ΕΕΑ για το bancassurance

Η Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος (ΕΑΔΕ) χαιρετίζει την απόφαση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΕΑ)

Η Eurolife FFH βράβευσε τους κορυφαίους συνεργάτες της!

Μια ξεχωριστή βραδιά για την οικογένειά της, δηλαδή το δίκτυο των συνεργατών, αλλά και το προσωπικό της, διοργάνωσε η Eurolife FFH