back to top
16.2 C
Athens
Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025

Νέα καμπάνια AXA με δωρεάν ασφάλιση υγείας για 1 μήνα!

Στην απλή και γρήγορη διαδικασία αποζημίωσης που προσφέρουν τα προγράμματα της ΑΧΑ Ελλάδας εστιάζει η διαφημιστική καμπάνια της Εταιρείας, η οποία προβάλλεται στην Τηλεόραση, τον Τύπο, το Internet και τον Κινηματογράφο.

Με κεντρικό μήνυμα: «Γύρισε γρήγορα κοντά σε εκείνους που αγαπάς» η ταινία μάς υπενθυμίζει πόσο πολύτιμες είναι κάποιες στιγμές στη ζωή μας, όπως εκείνη του μικρού αγοριού που ανυπομονεί να επιστρέψει η μαμά του, μετά από νοσηλεία, έτσι ώστε να βγάλουν μαζί το πρώτο του δόντι.

- Advertisement -

Η εν λόγω προσέγγιση βασίστηκε στα αποτελέσματα ερευνών και αξιολογήσεων ασφαλισμένων της ΑΧΑ (Transparent Customer Feedback), σύμφωνα με τα οποία η ΑΧΑ αξιολογείται πολύ θετικά στις κύριες ανάγκες των ασφαλισμένων για άμεση εξυπηρέτηση κατά την αποζημίωση και την ομαλή επάνοδο στην καθημερινότητά τους.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η ΑΧΑ προσφέρει δωρεάν ασφάλιση υγείας για 1 μήνα σε όλους τους νέους πελάτες της που θα ασφαλιστούν με πρόγραμμα υγείας. Η συγκεκριμένη ενέργεια θα είναι σε ισχύ για τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο.

- Advertisement -

Με αφορμή τη νέα διαφημιστική καμπάνια της ΑΧΑ, ο Διευθυντής Προϊόντων, Marketing & Επικοινωνίας, Μπάμπης Αναστασιάδης δήλωσε: «Στην ΑΧΑ αναγνωρίζουμε τη στιγμή της αποζημίωσης ως μια από τις σημαντικότερες στιγμές της σχέσης με τους ασφαλισμένους μας. Για αυτό το λόγο δημιουργούμε προϊόντα και διαδικασίες που τους επιτρέπουν να επιστρέφουν το συντομότερο δυνατό στην κανονικότητα, κοντά σε εκείνους που αγαπούν».

https://www.youtube.com/watch?v=dwPCK24Qliw&feature=youtu.be

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ο προσωπικός ασφαλιστής πρωταγωνιστεί στην καμπάνια της ΕΑΔΕ: ο άνθρωπός σου στις δύσκολες στιγμές!

Μέσω του hashtag #ΑνθρώπιναΔίπλαΣου, η Ένωση καλεί το κοινό να αναγνωρίσει τη σημασία της ανθρώπινης υποστήριξης στην ασφάλιση

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί

Υδρόγειος Ασφαλιστική: «Η πρόληψη σώζει ζωές» – Ενημέρωση και κάλυψη για τον καρκίνο του μαστού

Η εταιρεία αναδεικνύει τον καθοριστικό ρόλο της έγκαιρης διάγνωσης αλλά και της ουσιαστικής ασφαλιστικής κάλυψης

H Εθνική Ασφαλιστική αλλάζει το κλίμα… μέσα μας για τις φυσικές καταστροφές

Με νέα καμπάνια και microsite, η εταιρεία συμβάλλει στην πρόληψη και στη διαμόρφωση ασφαλιστικής συνείδησης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Πάει για μεγάλες πρωτιές η Eurolife

Στόχος της Eurobank, να ανεβάσει την παραγωγή της ασφαλιστικής στα 900 εκατομμύρια ευρώ

Προς απόκτηση του 100% της Eurolife Life η Eurobank

Yπεγράφη σχέδιο συμφωνίας με τη Fairfax - Οι αλλαγές στο ΔΣ

Ορίζων Ασφαλιστική: Προτεραιότητα η πρόληψη και η μείωση του κινδύνου φυσικών καταστροφών

Κοινωνικό μήνυμα της εταιρείας για σωστή προετοιμασία απέναντι σε απειλητικά φυσικά φαινόμενα, με αφορμή τη σχετική Παγκόσμια Ημέρα

Με ένα κλικ, έχετε τον έλεγχο: Αναφορές πληροφοριών για ασφαλείς και έξυπνες επιχειρηματικές αποφάσεις

Οι αναφορές της Coface αποτελούν πολύτιμο εργαλείο για κάθε επιχείρηση που θέλει να προχωρά με σιγουριά στις συναλλαγές της

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Τροπολογία ΠΑΣΟΚ υπέρ των συλλογικών συμβάσεων – Παρέμβαση για το επίδομα φροντίδας συνταξιούχων με αναπηρία

Οι πρωτοβουλίες του ΠΑΣΟΚ αποσκοπούν σε επαρκείς μισθούς, αξιοπρεπή εργασία και αποκατάσταση αδικιών

Τι προβλέπει το νομοσχέδιο για τον διοικητικό μετασχηματισμό της ΥΠΑ

Στους στόχους του Υπουργείου, η «βέλτιστη διαχείριση όλων των ζητημάτων που άπτονται της ασφάλειας των πτήσεων»

Apollon Insurance: Η ασφάλεια που αγκαλιάζει κάθε πτυχή της επιχείρησής σου

Η εταιρεία φροντίζει ώστε μια απρόβλεπτη στιγμή να μη θέσει σε κίνδυνο την επιχειρηματική συνέχεια

Η ΟΑΣΕ συμμετέχει στην απεργία της 14ης Οκτωβρίου

Σε συνέχεια των κινητοποιήσεων κατά του εργασιακού νομοσχεδίου, η Ομοσπονδία καλεί τα μέλη της 11:00 π.μ. στο Σύνταγμα

Check Point: 1.900 κυβερνοεπιθέσεις εβδομαδιαίως ανά οργανισμό τον Σεπτέμβριο – Αύξηση 41% στην Ελλάδα

Τον αυξημένο κίνδυνο που συνεπάγεται η διάδοση της GenAI αναδεικνύει η τελευταία Παγκόσμια Έκθεση Πληροφοριών Απειλών της εταιρείας