back to top
16.7 C
Athens
Πέμπτη 17 Απριλίου 2025

H Warply βραβεύτηκε (και) για την Anytime

H Warply, αναδείχθηκε “Loyalty Agency of the Yearστον ετήσιο θεσμό “Loyalty Awards 2020”, όπως ανακοινώθηκε τη Δευτέρα 4 Μαΐου.  Η εταιρεία κέρδισε συνολικά 20 βραβεία σε ένα θεσμό που λειτουργεί ως benchmark για τις επιχειρήσεις του κλάδου. Από αυτά, 18 βραβεία απέσπασε η εταιρεία και 2 βραβεία κέρδισαν πελάτες της, για έργα που δουλεύουν σε συνεργασία με την Warply.

Στους τομείς Banking και Insurance διακρίθηκαν τα προγράμματα Eurobank €πιστροφή και το Go4More της Εθνικής Τράπεζας, ενώ η Warply βραβεύτηκε και για την Anytime ασφαλιστική και το Anytime Club ως Best Partnership Initiative.

- Advertisement -

Άλλα βραβεία

Η Warply κέρδισε βραβεία για τους πελάτες Γερμανός, Praktiker, EKO, Eurobank Epistrofi, Anytime Ασφαλιστική, go4more της Εθνικής Τράπεζας, LG Hellas, Frezyderm, Pernod Ricard, ΚΑΥΚΑΣ, Ecoelastika.

- Advertisement -

Αναλυτικότερα, στον τομέα του retail, η Warply διακρίθηκε για τα Praktiker ως καλύτερο πρόγραμμα loyalty στην κατηγορία Home&Furniture και για Best Usage of Mobile, Germanos ως Καλύτερο Omnichannel Loyalty, ΕΚΟ ως καλύτερο πρόγραμμα Loyalty&Engagement στον τομέα της Ενέργειας και ως καλύτερο πρόγραμμα Rewards&Inititatives, Pernod Ricard για το καλύτερο Loyalty για το Jameson, Frezyderm ως καλύτερο πρόγραμμα Rewards&Inititatives.

Στα προγράμματα Β2Β loyalty η Warply αναδείχθηκε leader, με βραβεία γιατ ην LG Hellas και το LGB2B ACADEMY Club ως Καλύτερο Loyaltyστην κατηγορία Electronics και Home Appliances, αλλά και ως Καλύτερο New Product Loyalty Initiative. Στον τομέα του B2B απέσπασε και ένα ακόμη βραβείο για τον ΚΑΥΚΑ Επιβράβευση, ως Καλύτερο B2B Loyalty Πρόγραμμα.

Επίσης, η Warply απέσπασε κορυφαίες διακρίσεις στην κατηγορία Best CSR για την EKO ως καλύτερο CSR πρόγραμμα loyaltyκαι για την Ecoelastika με Χρυσή διάκριση στην ίδια κατηγορία.

Τέλος, η Warply διακρίθηκε και στον τομέα του gamefication / interactive contests, με χρυσή διάκριση για το go4moreτης Εθνικής Τράπεζας ως Best Promo Contest και με βραβείο για το Eurobank Epistrofi ως Best Promo Contest.

Η κα Μαρία Πάτση, GeneralManager στη Warply, σημειώνει: «Φέτος ήταν η πρώτη φορά που αποφασίσαμε να έχουμε υποψηφιότητες και παρά τον μεγάλο ανταγωνισμό και τις τριπλάσιες συμμετοχές που υπήρξαν σε σχέση με προηγούμενες χρονιέςστο θεσμό των LoyaltyAwards, η Warply αναδείχτηκε LoyaltyAgencyofTheYear – έναν τίτλος που μας δίνει μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια και είναι το αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς από όλη την ομάδα. Θα συνεχίσουμε με αμείωτο ρυθμό να δουλεύουμε προσηλωμένοι στην καινοτομία.  Είμαστε η Νο 1 εταιρεία στα προγράμματα επιβράβευσης πελατών και μία από τις μεγαλύτερες σε MobileLoyalty&Payments και σκοπεύουμε να παραμείνουμε».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Interamerican: Θα προσεγγίσει το ορόσημο των 500 εκατ. ευρώ η παραγωγή το 2024

Την εκτίμηση ότι, η συνολική παραγωγή της Interamerican θα προσεγγίσει τα 500 εκατ. Ευρώ το 2024 έχουν πολλά στελέχη του ομίλου μετά το τέλος του γ' τριμήνου.

Νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης της Anytime

Η Anytime, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Save the day» και σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», εκπαιδεύει φέτος 2.000 μαθητές σε λύκεια της

Η Anytime στρατηγικός υποστηρικτής του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Οδικής Ασφάλειας «Κάν’ το Σωστά»

Η Anytime και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», ανακοινώνουν την στρατηγική συνεργασία τους για την προαγωγή

Νέες δράσεις από την πρωτοβουλία «Save the Day» της Anytime για την Οδική Ασφάλεια

Η Anytime της Interamerican, αναγνωρίζοντας τη σημασία της οδικής ασφάλειας, συνεχίζει τις δράσεις της πρωτοβουλίας «Save the Day», του προγράμματος ευαισθητοποίησης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

“The AI Powerful Advisor”: Το ΠΑΡΟΝ επενδύει στο ψηφιακό μέλλον της Ασφάλισης

Την Πέμπτη, 10 Aπριλίου 2025, ξεκίνησε η υλοποίηση του νέου επιμορφωτικού προγράμματος του ΠΑΡΟΝ με τίτλο: “The AI Powerful Advisor”

Στις 322 από 385 οι δηλωμένες ζημίες με ανασφάλιστα

Μειωμένες κατά 16,36% ήταν οι δηλωμένες ζημιές με ανασφάλιστα αυτοκίνητα το πρώτο τρίμηνο του 2025 έναντι του αντίστoιχου διαστήματος

Φ. Μιχάλη (NN Hellas): Το δημογραφικό πρόβλημα είναι υπαρκτό και εντείνεται

Για τις κινήσεις που μπορεί να κάνει από νωρίς ένας σύγχρονος πολίτης με στόχο να είναι διασφαλισμένος στην ηλικία της σύνταξής του έκανε λόγο η Πρόεδρος ΔΣ και Διευθύνουσα Σύμβουλος της NN Hellas

Αγοραπωλησίες ακινήτων από την Ευρώπη Holdings με αναπτυξιακούς στόχους

Δύο εμβληματικά ακίνητα πούλησε η ΕΥΡΩΠΗ Holdings και το τίμημα τωνν 54 εκατ. Ευρώ θα χρησιμοποιηθεί για την αποπληρωμή δανείων

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ευρώπη Holdings: Στις 28 Απριλίου η αποκοπή του δικαιώματος στην ΑΜΚ

Η «ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» ανακοινώνει ότι από την 16.04.2025 θέτει στη διάθεση του επενδυτικού κοινού

ΠΟΥ: Ιστορική συμφωνία για την αντιμετώπιση πιθανών πανδημιών

Σε ιστορική συμφωνία ήρθαν οι χώρες μέλη του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για την βέλτιστη προετοιμασία και την συντονισμένη μάχη

Τι είδαν τα Lloyds το 2024 και τι οραματίζονται για το 2025

O J. Neal εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι τα Lloyd’s βρίσκονται σε πολύ καλή θέση ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσουν τις συνεχείς αλλαγές

Το Ε.Ε.Α. δίπλα στη «Χριστιανική Στέγη Κοριτσιού Αγία Άννα» και στο «Ίδρυμα Δωρεάς Μ. Κόκκορη»

Στιγμές αγάπης και χαράς μαζί με λαμπάδες και πασχαλινά δώρα προσέφερε η Διοίκηση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών σε

Syndea: Μια λαμπάδα, ένα χαμόγελο!

Με αίσθημα ευθύνης και προσφοράς, στη Syndea φέτος το Πάσχα, στηρίζουμε το σπουδαίο έργο του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού»