back to top
28.4 C
Athens
Παρασκευή 6 Ιουνίου 2025

Interamerican: Συντάσσει το μέλλον της ασφάλισης αυτοκινήτου

Το στίγμα της στρατηγικής κατεύθυνσης της INTERAMERICAN, μέσω της Anytime, στην ασφάλιση οχημάτων έδωσε σε πρόσφατο συνέδριο για το Αυτοκίνητο (Auto Forum 2017) ο Πάνος Κούβαλης, διευθυντής της Anytime, προσδιορίζοντας την πρωτοποριακή τάση της εταιρείας για την ευρεία εφαρμογή της τηλεματικής.

Όπως τόνισε, INTERAMERICAN και Anytime κινούνται σε δύο κατευθύνσεις:  Η πρώτη έχει σχέση με την περαιτέρω βελτιστοποίηση της εκτίμησης του ασφαλισμένου κινδύνου και τον τρόπο τιμολόγησής του και η δεύτερη περιλαμβάνει τις παρεχόμενες προς τον πελάτη υπηρεσίες.

- Advertisement -

Η εταιρεία, με ηγετική θέση στην αγορά στην ασφάλιση αυτοκινήτου και με την απευθείας ασφάλιση της Αnytime να έχει περί τους 320.000 πελάτες σε σύνολο 570.000 περίπου πελατών της INTERAMERICAN στον κλάδο, έχει επιταχύνει την αυτοματοποίηση και ψηφιοποίηση των διαδικασιών και της διαχείρισης, στη βάση του γενικού επιχειρηματικού μοντέλου που ακολουθεί, συνεχίζοντας την ανάπτυξη της δραστηριότητάς της στην ασφάλιση αυτοκινήτου.

Προϊοντικά, στην εφαρμογή της τηλεματικής η εταιρεία έκανε την αρχή με την πρώτη και δεύτερη γενιά προϊόντων «Buy the Mile», μια λύση «pay as you go» με οικονομική τιμολόγηση βασισμένη στη χρήση του αυτοκινήτου και με κλιμακούμενα όρια χιλιομέτρων.

- Advertisement -

Πλέον, η Anytime είναι έτοιμη να λανσάρει μια νέα γενιά προϊόντων, που θα χρησιμοποιούν το κινητό τηλέφωνο και μια εξελιγμένη εφαρμογή για τη μέτρηση της οδηγικής συμπεριφοράς. Εν προκειμένω, η τηλεματική θα παρέχει μια δυναμική και εξατομικευμένη τιμολόγηση.

«Είναι απλό και δίκαιο, για τον πελάτη και την εταιρεία» υπογραμμίζει ο Π. Κούβαλης, διευκρινίζοντας: «ο πελάτης θα μπορεί να βελτιώσει το ασφάλιστρο οδηγώντας καλύτερα, ενώ με ανάλογα προϊόντα δίδονται κίνητρα ασφαλούς οδήγησης και σε νέους οδηγούς, που έως σήμερα ήταν υψηλού ρίσκου κίνδυνοι για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Η εκτίμηση και τιμολόγηση του κινδύνου αρχίζει να απομακρύνεται από την παραδοσιακή προσέγγιση και σταδιακά, θα συνδέεται όλο και περισσότερο  με οδηγικές πρακτικές που αποτελούν τη συνήθη αιτία ατυχημάτων, όπως η υπέρβαση ορίων ταχύτητας, η απότομη επιτάχυνση ή επιβράδυνση, η χρήση του τηλεφώνου».

Η αλλαγή στον χώρο της βιομηχανίας αυτοκινήτου, αλλάζει και την ασφάλιση. Με πρόσφατο μη νομοθετικό ψήφισμα της Ευρωβουλής, στις 14 Νοεμβρίου, επισημάνθηκε ότι τα νέα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης θα πρέπει να συμπεριληφθούν στον βασικό εξοπλισμό όλων των νέων αυτοκινήτων. Αναφορά γίνεται, στο ψήφισμα, στα συστήματα τροχοπέδησης, διατήρησης σταθερής ταχύτητας και λωρίδας στον δρόμο, αποφυγής πεζών – δικυκλιστών κ.λπ.

Κατά το συνέδριο Auto Forum, ανάλογη ήταν και η τοποθέτηση της Μ. Αντωνάκη, γενικής διευθύντριας της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, που τόνισε ότι οι εξελίξεις στην τεχνολογία του αυτοκινήτου θα ενισχύσουν την ασφάλεια στους δρόμους, δημιουργώντας νέες καταναλωτικές ανάγκες και συμπεριφορές και αλλάζοντας την ασφάλιση, αφού οι εταιρείες θα πρέπει να προσαρμόσουν τα προϊόντα τους στα νέα μοντέλα μετακίνησης, ενδεχομένως σε συνεργασία και με τους κατασκευαστές.

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Anytime εγκαινίασε το ανακαινισμένο Δημοτικό Σχολείο στο Μεγάλο Μοναστήρι

Η Anytime, σε συνεργασία με τη Humanity Greece, την Πέμπτη 29 Μαΐου 2025, παρέδωσαν στην τοπική κοινωνία της Θεσσαλίας το ανακαινισμένο Δημοτικό Σχολείο στο Μεγάλο Μοναστήρι

Η Interamerican ανανεώνει τη μακρόχρονη συνεργασία της με την Kyndryl

Η Kyndryl, κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών ζωτικής σημασίας για τη λειτουργία των επιχειρήσεων, ανακοίνωσε πρόσφατα την ανανέωση

Interamerican: Eπενδύει στο εταιρικό δίκτυο πωλήσεών της. «Ημέρα Καριέρας» στη Θεσσαλονίκη

Η INTERAMERICAN πραγματοποίησε το Interamerican Open Day τη Δευτέρα 28 Απριλίου 2025, στα κεντρικά της γραφεία, επιβεβαιώνοντας

Η Interamerican ταξιδεύει στην καρδιά της Λατινικής Αμερικής, επιβραβεύοντας τους συνεργάτες της

Η INTERAMERICAN, με στόχο την ενίσχυση της σχέσης εμπιστοσύνης και αλληλεπίδρασης με το Δίκτυο Πωλήσεών της, προσέφερε σε διακεκριμένους συνεργάτες

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Θεσμική συνάντηση εργασίας της ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α. με την Υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης

Πραγματοποιήθηκε η 1η θεσμική συνάντηση εργασίας της Ελληνικής Ένωσης Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης (ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α.) με την νέα Υφυπουργό Εργασίας

Ποιες μικρομεσαίες επιχειρήσεις εξαιρούνται της ασφάλισης για δύο έτη

Η εξαίρεση από την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών για τις επιχειρήσεις δύναται να γίνει και μόνιμη!

NN. Σχεδιάζει να καταρρίψει το νέο ρεκόρ πωλήσεων το 2025 με επενδύσεις εκατομμυρίων

Επενδύσεις ύψους 25 εκατομμυρίων ευρώ ετοιμάζει η ΝΝ στην Ελλάδα για να ενισχύσει το προφίλ της και τις επιδόσεις των 1500 συνεργατών της, αναμένοντας το 2025

Νόμος 5162/24: τι ισχύει για την υποχρεωτικότητα κάλυψης των ΙΧ οχημάτων και των οχημάτων επαγγελματικής χρήσης

Σύμφωνα με τον Νόμο 5162/2024, από 1/6/25 καθίσταται υποχρεωτική η  ασφάλιση επιχειρήσεων και οχημάτων έναντι φυσικών καταστροφών. 

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Θεσμική συνάντηση εργασίας της ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α. με την Υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης

Πραγματοποιήθηκε η 1η θεσμική συνάντηση εργασίας της Ελληνικής Ένωσης Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης (ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α.) με την νέα Υφυπουργό Εργασίας

Ολοκληρωμένη Προστασία από Ατυχήματα με τα Νέα Προγράμματα «Personal Accident Protect» της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική

Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική μέλος του Ομίλου INTRACOM, πιστή στη δέσμευσή της για τη δημιουργία νέων, ανταγωνιστικών και ευέλικτων προγραμμάτων

Διενέργεια εξετάσεων για την πιστοποίηση ασφαλιστών στην Αθήνα

Διενέργεια εξετάσεων για την πιστοποίηση επαγγελματικών γνώσεων (αντ)ασφαλιστικών προϊόντων στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου

I. Xατζηθεοδοσίου, gcgs25: Η Εταιρική Διακυβέρνηση, θεμέλιο για τη μακροχρόνια επιτυχία

Ηχηρό “παρών” έδωσε ο κ. Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου, Πρόεδρος Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (Ε.Ε.Α.) στο GCGS

Τα εξοργιστικά του bancassurance για την ασφάλιση επιχειρήσεων

Η πελάτισσα κατέληξε να αγοράσει ασφαλιστήριο συμβόλαιο ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ το κόστος του οποίου ήταν 140 ευρώ το χρόνο.