back to top
24.5 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

Άλμα της Allianz 46% στο δεύτερο τρίμηνο με τα λειτουργικά κέρδη να φθάνουν τα 3,3 δις ευρώ

Αύξηση 46% στα κέρδη σημαντικά μεγαλύτερη των εκτιμήσεων πέτυχε στο δεύτερο τρίμηνο του έτους η Allianz. Ταυτόχρονα, έχοντας ως σταθερό πλαίσιο τα ισχυρά της αποτελέσματα αναβάθμισε τις εκτιμήσεις της για το σύνολο του έτους, καθώς και τα τρία επιχειρησιακά τμήματα του ομίλου έδειξαν υγιή ανάπτυξη.

Πιο αναλυτικά, τα καθαρά κέρδη της Allianz ανήλθαν σε 2,225 δις ευρώ από τα 1,528 δις ευρώ στο ίδιο διάστημα πέρυσι, την ώρα που η μέση εκτίμηση των αναλυτών έδινε ως πιθανότερο τα κέρδη να διαμορφωθούν στα 2,055 δις ευρώ. Η εταιρία δηλαδή πέτυχε κέρδη σχεδόν 10% πάνω από τις εκτιμήσεις.

- Advertisement -

Σε αυτό το κλίμα, με αισιοδοξία για τις προοπτικές του έτους, η Allianz ανέφερε ότι στο σύνολο της χρήσης αναμένει τα λειτουργικά της κέρδη να κινηθούν προς των άνω άκρο των εκτιμήσεων από 11 έως 13 δις ευρώ.

Με βάση τα παραπάνω, σε ακόμα μία ένδειξη επιστροφής σε κανονικούς ρυθμούς, ο ασφαλιστικός όμιλος ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να επαναγοράσει μετοχές του αξίας έως και 750 εκ. ευρώ μέχρι το τέλος του 2021, ενώ πέρυσι είχε ακυρώσει την αντίστοιχη κίνηση λόγω πανδημίας.

- Advertisement -

«Η Allianz είχε ένα πολύ καλό εξάμηνο και πέτυχε διψήφια αύξηση των λειτουργικών κερδών. Η παραγωγή μας και οι λύσεις που προσφέρουμε είχαν διατηρήσιμη ζήτηση», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Allianz, Oliver Bate. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων εβδομάδων οι οποίες σημαδεύτηκαν από σοβαρές φυσικές καταστροφές, αισθάνθηκα υπερήφανος καθώς παρακολουθούσα την αλληλεγγύη και την εξαιρετική ενεργή συνδρομή όλων των εκπροσώπων της Allianz».

Μερικά από τα μεγέθη που ανακοίνωσε ο όμιλος:

*Συνολική αύξηση εσόδων δευτέρου τριμήνου 10,9%

*Λειτουργικά κέρδη δευτέρου τριμήνου που έφθασαν τα 3,3 δις ευρώ

*Καθαρό μέρισμα τριμήνου 2,2 δις ευρώ στους μετόχους αυξημένο κατά 45,7%

*Η εικόνα των λειτουργικών κερδών εκτιμάται ότι θα είναι στο άνω εύρος των εκτιμήσεων δηλαδή ένα δις ευρώ πάνω ή κάτω από το στόχο των 12 δις ευρώ.

*Τα κέρδη ανά μετοχή αυξήθηκαν κατά 62,3% σε 11,47 ευρώ στο εξάμηνο.

*Ο λόγος κεφαλαιοποίησης Solvency II ήταν στο 206% στο τέλος δευτέρου τριμήνου, συγκρινόμενος με το 210% του πρώτου τριμήνου.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Allianz Global Wealth Report 2025: Σε τροχιά ανόδου τα περιουσιακά στοιχεία παγκοσμίως – Ισχυρή ανάπτυξη στην Ελλάδα

Για να γίνεις πλουσιότερος, επισημαίνει η Allianz, είτε αποταμιεύεις πιο έξυπνα, όπως οι Αμερικανοί, είτε πιο πειθαρχημένα, όπως οι Γερμανοί - Τι κάνουν οι Έλληνες;

Η ισχύς της συλλογικότητας στο επίκεντρο του 1oυ Sofos Insurance Summit

Με το σύνθημα «Embrace Collaboration», το συνέδριο ανέδειξε για τη διαμεσολάβηση ένα μέλλον βασισμένο στην ανθρώπινη επαφή, χωρίς φόβο για την τεχνολογία

Σχέδιο συνταξιοδότησης: τρία βήματα για ένα πιο ήρεμο αύριο

Οι ειδικοί της Allianz επισημαίνουν ότι η οικονομική προετοιμασία δεν πρέπει να αναβάλλεται, αλλά να ξεκινά από σήμερα, μέσα από τρία απλά μα ουσιαστικά βήματα

Ξεκινά σήμερα το τριήμερο ασφαλιστικό συνέδριο της Sofos Insurance Agency στη Λίμνη Πλαστήρα

Το συνέδριο θα διαρκέσει έως τις 14 Σεπτεμβρίου και φιλοδοξεί να αναδείξει τις τάσεις, τις προκλήσεις και τις καινοτομίες στον χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Deloitte FSI Predictions 2025: 8 προβλέψεις που επαναπροσδιορίζουν το μέλλον των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών

Οι επιχειρήσεις του κλάδου, μεταξύ τους και οι ασφαλιστικές, καλούνται να μεταβούν από παθητικό ρόλο αντίδρασης σε ρόλο διαμόρφωσης αλλαγών

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Οι τοπ 10 μεσίτες (αντ)ασφαλίσεων στον κόσμο

AON Reinsurance Solutions και Marsh McLennan κερδίζουν την πρωτιά βάσει εσόδων

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί