back to top
19.9 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

Αλλαγή φρουράς στην ηγεσία του επενδυτικού βραχίονα της AXA

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Στον στενότερο ίσως συνεργάτη του, τον Αναπληρωτή CEO και Γενικό Οικονομικό Διευθυντή της ΑΧΑ, τον Gerald Harlin, παραδίδει ο επικεφαλής του γαλλικού ασφαλιστικού ομίλου, Thomas Buberl, το τιμόνι του επενδυτικού βραχίονα, AXA Investment Management (AXA IM).  Ο κ. Harlin εξελέγη  (μη εκτελεστικός) πρόεδρος του ΔΣ της AXA IM και από την 1η Δεκεμβρίου αποκτά και εκτελεστικά καθήκοντα. Κατά την ίδια ημερομηνία, ο Andrea Rossi, διευθύνων σύμβουλος της AXA IM από το 2013 θα γίνει σύμβουλος του κ. Harlin. Ο νυν Πρόεδρος του ΔΣ της AXA IM (από το 2014), Christof Kutscher, παραιτήθηκε. 

- Advertisement -

«Η ΑΧΑ ΙΜ αποτελεί στρατηγικό περιουσιακό στοιχείο της ΑΧΑ και είμαι ευγνώμων που ο Gerald συμφώνησε να την αναλάβει και να αναβάλλει την συνταξιοδότησή του», σχολίασε ο κ. Buberl, τονίζοντας ότι ο νέος επικεφαλής του επενδυτικού βραχίονα του ομίλου θα «χτίσει» πάνω στην επιτυχημένη αναπτυξιακή στρατηγική του προκατόχου του ώστε να εδραιώσει την ΑΧΑ ΙΜ ως ενεργητικό και υπεύθυνο διαχειριστή κεφαλαίων με μακροπρόθεσμο ορίζοντα.

«Ανυπομονώ να συνεργαστώ με τα στελέχη της AXA IM για να επιταχύνουμε την ανάπτυξη της εταιρείας. Η ποιότητα του προσωπικού, το ευρύ και διαφοροποιημένο αποτύπωμά της όσον αφορά τόσο την γεωγραφική της παρουσία όσο και τις επενδυτικές λύσεις που παρέχει καθώς και η ισχυρή προσήλωσή μας στις αρχές της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και της ενεργής διαχείρισης είναι ισχυρά assets που θα μας βοηθήσουν να προάγουμε την AXA IM”, επεσήμανε από την πλευρά του ο Gerald Harlin.

- Advertisement -

Σημειώνεται τέλος ότι ο κ. Harlin θα διατηρήσει τον τίτλο του Αναπληρωτή Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου ΑΧΑ, ενώ θα μεταβιβάσει τις αρμοδιότητες του Γενικού Οικονομικού Διευθυντή στον Etienne Bouas-Laurent στο τέλος του έτους, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ολοκληρώθηκε η πώληση της AXA IM στην BNP Paribas

AXA IM και BNP Paribas συναποτελούν έναν ευρωπαϊκό κολοσσό με υπό διαχείριση κεφάλαια ύψους 1,5 τρισ. ευρώ

Αναζητώντας καινοτόμες λύσεις και συμπράξεις για την ασφαλιστική κάλυψη των πανδημιών στο μέλλον

Καθώς η Ευρώπη σαρώνεται από το δεύτερο κύμα της πανδημίας του Covid-19, έχει «ανάψει» και ο διάλογος στον ασφαλιστικό κλάδο διεθνώς για τον βαθμό κάλυψης των απωλειών που προκαλεί

Ασφαλιστικές: Δουλειά, εμπιστοσύνη ή greenwashing;

Δεν υπάρχει κάτι άλλο από πράσινο στην ζωή μας;

Θωρακίζοντας τις διεθνείς εφοδιαστικές αλυσίδες έναντι των διαταραχών

Η πανδημία του κορωνοϊού επιβεβαίωσε την ανάγκη των εταιρειών να προστατευθούν έναντι των διαφόρων τύπων διαταραχών. Οι διεθνείς εφοδιαστικές

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Deloitte FSI Predictions 2025: 8 προβλέψεις που επαναπροσδιορίζουν το μέλλον των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών

Οι επιχειρήσεις του κλάδου, μεταξύ τους και οι ασφαλιστικές, καλούνται να μεταβούν από παθητικό ρόλο αντίδρασης σε ρόλο διαμόρφωσης αλλαγών

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Οι τοπ 10 μεσίτες (αντ)ασφαλίσεων στον κόσμο

AON Reinsurance Solutions και Marsh McLennan κερδίζουν την πρωτιά βάσει εσόδων

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί