back to top
26.5 C
Athens
Τετάρτη 18 Ιουνίου 2025

AM Best: To DTC marketing ανοίγει νέες πόρτες στην ασφαλιστική αγορά

Την ώρα που η ασφαλιστική βιομηχανία περνά σε μία φάση ψηφιακού μετασχηματισμού, η ανάπτυξη της τεχνολογίας ενθαρρύνει τον κλάδο να διερευνήσει και να καθιερώσει κανάλια διανομής «direct-to-consumer» (DTC).

Τα αποτελέσματα δημοσκόπησης που παρουσιάστηκαν στο ετήσιο συνέδριο της AM Best καταδεικνύουν ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες θεωρούν το DTC ως την πιο «ελκυστική» πηγή ευκαιριών για το 2019, καθώς το 31% των ερωτηθέντων από τον ασφαλιστικό κλάδο επέλεξε αυτό, περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο μέσο εξασφάλισης ευκαιριών (σ.σ. συγχωνεύσεις, εξαγορές, γεωγραφική επέκταση).

- Advertisement -

Η ετήσια αναφορά της AM Best που τιτλοφορείται «DTC: Expanding Distribution and Seeking Opportunities» σημειώνει ότι εκπρόσωποι άλλων κλάδων αξιοποιούν όλο και περισσότερο τη στρατηγική DTC για να καταστούν περισσότερο «ελκυστικοί» στην αγορά και θέτουν ως προτεραιότητα τις προσδοκίες των πελατών τους ως προς την ψηφιακή τους εμπειρία και την ευκολία χρήσης.

Με μεγάλη διαφορά (40% των ερωτηθέντων), η στρατηγική DTC αποτελεί το πιο δημοφιλές κανάλι διανομής με γνώμονα την ανάπτυξη και την εφαρμογή, γεγονός που καθιστά τους ασφαλιστές καλούς γνώστες των προσδοκιών των πελατών τους, συνειδητοποιώντας παράλληλα τις δυνατότητες αυτού του καναλιού, τονίζει η  έκθεση.

- Advertisement -

Ειδικότερα, οι ασφαλιστικές εταιρείες θεωρούν ότι ο περιορισμός της διαδικασίας underwriting αποτελεί ένα κρίσιμο βήμα για την επιτυχή διείσδυση της μεσαίας αγοράς.  Οι ασφαλιστές πιστεύουν ότι η βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και η επένδυση που θα κάνουν για να επιτευχθεί αυτό, είναι οι δύο μεγαλύτερες προκλήσεις για τον εκσυγχρονισμό της διανομής και την αύξηση των πωλήσεων.

Παρόλα αυτά, το 72% εκ των ερωτηθέντων δήλωσε ότι βάζει σε προτεραιότητα την εξοικονόμηση χρημάτων.

Η ενίσχυση ή η επέκταση δυνατοτήτων του DTC πιθανόν να είναι δαπανηρή εκ των προτέρων. Ωστόσο, η αποτελεσματικότητα της συγκεκριμένης στρατηγικής θα πρέπει να αυξηθεί καθώς κανάλι διανομής ωριμάζει. Μια εταιρεία με κορυφαία DTC και μεγάλες ψηφιακές δυνατότητες είναι πιο πιθανό να επωφεληθεί από την επένδυση ή τις συνεργασίες της και να γίνει πρωτοπόρος.

Ο σχεδιασμός προϊόντων παραμένει επιπλέον ένα θέμα μείζονος σημασίας προκειμένου να καλύπτει κάποιους από τους περιορισμούς των δυνατοτήτων της DTC. Ορισμένα προϊόντα προφανώς απαιτούν και θα απαιτούν επαφή πρόσωπο – με – πρόσωπο,  καθώς ενδέχεται να είναι πολύ περίπλοκα, για να διανεμηθούν μέσω μιας πλατφόρμας DTC.

Η καινοτομία και η ανάγκη για τεχνολογική πρόοδο βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των ασφαλιστικών – και όχι μόνο – εταιρειών, αλλά παρά τις σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης που προσφέρει το DTC, η AM Best τονίζει ότι η αύξηση των ασφαλίστρων από αυτό το κανάλι θα είναι μετριοπαθής βραχυπρόθεσμα, καθώς οι ασφαλιστές συνεχίζουν να λαμβάνουν μια πιο μετριοπαθή προσέγγιση.

Πηγή: Βussiness Wire

Σχετικές δημοσιεύσεις

AM Best: Οι 5 κορυφαίοι αντασφαλιστές

Στην ανάδειξη των 5 κορυφαίων αντασφαλιστικών εταιρειών για το 2023 με βάση τα ακαθάριστα έσοδα και με βάση τα ακαθάριστα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα προχώρησε η...

AM Best: Αυξάνονται τα κέρδη των 4 μεγαλύτερων αντασφαλιστών της Ευρώπης

Εν αναμονή του 66ου Rendez Vous στο Μόντε Κάρλο, η AM Best επισημαίνει ότι οι συνεχιζόμενες δύσκολες συνθήκες της αγοράς οδήγησαν σε «ισχυρά αποτελέσματα» το 2023 και το πρώτο εξάμηνο του 2024

Η Βιωσιμότητα, η Ευθύνη για έναν Επιχειρηματικό Πολιτισμό και η ασφαλιστική οπτική 

Ο πρωτοπόρος Γιάννης Ρούντος*, σε μια εκ βαθέων συνέντευξη, καταθέτει στο IW το απόσταγμα των γνώσεων και των εμπειριών του από τον χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης

Σεισμός Ιαπωνία: Οι εκτιμήσεις τριών κορυφαίων οργανισμών

Και οι προειδοποιήσεις της AM BEST αμέσως μετά τις πρώτες εκτιμήσεις για το κόστος των ασφαλισμένων ζημιών.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Οι τάσεις και τα δημοφιλέστερα πακέτα που επέλεξαν οι πελάτες του COSMOTE Insurance το 2024

Τις τάσεις της ασφαλιστικής αγοράς καταγράφει το COSMOTE Insurance, αναλύοντας τις επιλογές χιλιάδων πελατών του που επέλεξαν ασφάλιση αυτοκινήτου

Οι προτάσεις του Ι. Βοτσαρίδη για το μέλλον της ασφάλισης

Τρεις προτάσεις για το μέλλον της ασφάλισης παρέθεσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Interlife Ασφαλιστικής Ιωάννης Βοτσαρίδης

Αλλαγές στην Interlife: Στην θέση της Στ. Αλεξανδρή, ο Ι. Βεργίνης

Δωρεάν διάθεση 91.143 ιδίων μετοχών της Εταιρίας στο Προσωπικό και στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρίας

Tα κενά προστασίας σε όλους τους βασικούς κλάδους ασφάλισης

Ο παγκόσμιος ασφαλιστικός κλάδος βρίσκεται σε κρίσιμη καμπή, καθώς το χάσμα προστασίας διευρύνεται

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Greek Space Tech Forum 2025: Η επόμενη ημέρα του ελληνικού διαστημικού οικοσυστήματος

Στις 1 και 2 Ιουνίου, στο Ωδείο Αθηνών, διοργανώνεται το διήμερο συνέδριο για το ελληνικό διαστημικό οικοσύστημα, με τη συμμετοχή κορυφαίων εκπροσώπων

Περισσότερα από τα μισά παιδιά που γεννιούνται σήμερα θα φτάσουν τα 100 χρόνια ζωής

«Περισσότερα από τα μισά παιδιά που γεννιούνται σήμερα θα φτάσουν τα 100 χρόνια ζωής», τόνισε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Οι τάσεις και τα δημοφιλέστερα πακέτα που επέλεξαν οι πελάτες του COSMOTE Insurance το 2024

Τις τάσεις της ασφαλιστικής αγοράς καταγράφει το COSMOTE Insurance, αναλύοντας τις επιλογές χιλιάδων πελατών του που επέλεξαν ασφάλιση αυτοκινήτου

Οι προτάσεις του Ι. Βοτσαρίδη για το μέλλον της ασφάλισης

Τρεις προτάσεις για το μέλλον της ασφάλισης παρέθεσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Interlife Ασφαλιστικής Ιωάννης Βοτσαρίδης

Η Επόμενη Μέρα της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση διανύει περίοδο μετάβασης, με τις παραδοσιακές πρακτικές να δοκιμάζονται.