back to top
31.4 C
Athens
Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025

AM Best: To DTC marketing ανοίγει νέες πόρτες στην ασφαλιστική αγορά

Την ώρα που η ασφαλιστική βιομηχανία περνά σε μία φάση ψηφιακού μετασχηματισμού, η ανάπτυξη της τεχνολογίας ενθαρρύνει τον κλάδο να διερευνήσει και να καθιερώσει κανάλια διανομής «direct-to-consumer» (DTC).

Τα αποτελέσματα δημοσκόπησης που παρουσιάστηκαν στο ετήσιο συνέδριο της AM Best καταδεικνύουν ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες θεωρούν το DTC ως την πιο «ελκυστική» πηγή ευκαιριών για το 2019, καθώς το 31% των ερωτηθέντων από τον ασφαλιστικό κλάδο επέλεξε αυτό, περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο μέσο εξασφάλισης ευκαιριών (σ.σ. συγχωνεύσεις, εξαγορές, γεωγραφική επέκταση).

- Advertisement -

Η ετήσια αναφορά της AM Best που τιτλοφορείται «DTC: Expanding Distribution and Seeking Opportunities» σημειώνει ότι εκπρόσωποι άλλων κλάδων αξιοποιούν όλο και περισσότερο τη στρατηγική DTC για να καταστούν περισσότερο «ελκυστικοί» στην αγορά και θέτουν ως προτεραιότητα τις προσδοκίες των πελατών τους ως προς την ψηφιακή τους εμπειρία και την ευκολία χρήσης.

Με μεγάλη διαφορά (40% των ερωτηθέντων), η στρατηγική DTC αποτελεί το πιο δημοφιλές κανάλι διανομής με γνώμονα την ανάπτυξη και την εφαρμογή, γεγονός που καθιστά τους ασφαλιστές καλούς γνώστες των προσδοκιών των πελατών τους, συνειδητοποιώντας παράλληλα τις δυνατότητες αυτού του καναλιού, τονίζει η  έκθεση.

- Advertisement -

Ειδικότερα, οι ασφαλιστικές εταιρείες θεωρούν ότι ο περιορισμός της διαδικασίας underwriting αποτελεί ένα κρίσιμο βήμα για την επιτυχή διείσδυση της μεσαίας αγοράς.  Οι ασφαλιστές πιστεύουν ότι η βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και η επένδυση που θα κάνουν για να επιτευχθεί αυτό, είναι οι δύο μεγαλύτερες προκλήσεις για τον εκσυγχρονισμό της διανομής και την αύξηση των πωλήσεων.

Παρόλα αυτά, το 72% εκ των ερωτηθέντων δήλωσε ότι βάζει σε προτεραιότητα την εξοικονόμηση χρημάτων.

Η ενίσχυση ή η επέκταση δυνατοτήτων του DTC πιθανόν να είναι δαπανηρή εκ των προτέρων. Ωστόσο, η αποτελεσματικότητα της συγκεκριμένης στρατηγικής θα πρέπει να αυξηθεί καθώς κανάλι διανομής ωριμάζει. Μια εταιρεία με κορυφαία DTC και μεγάλες ψηφιακές δυνατότητες είναι πιο πιθανό να επωφεληθεί από την επένδυση ή τις συνεργασίες της και να γίνει πρωτοπόρος.

Ο σχεδιασμός προϊόντων παραμένει επιπλέον ένα θέμα μείζονος σημασίας προκειμένου να καλύπτει κάποιους από τους περιορισμούς των δυνατοτήτων της DTC. Ορισμένα προϊόντα προφανώς απαιτούν και θα απαιτούν επαφή πρόσωπο – με – πρόσωπο,  καθώς ενδέχεται να είναι πολύ περίπλοκα, για να διανεμηθούν μέσω μιας πλατφόρμας DTC.

Η καινοτομία και η ανάγκη για τεχνολογική πρόοδο βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των ασφαλιστικών – και όχι μόνο – εταιρειών, αλλά παρά τις σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης που προσφέρει το DTC, η AM Best τονίζει ότι η αύξηση των ασφαλίστρων από αυτό το κανάλι θα είναι μετριοπαθής βραχυπρόθεσμα, καθώς οι ασφαλιστές συνεχίζουν να λαμβάνουν μια πιο μετριοπαθή προσέγγιση.

Πηγή: Βussiness Wire

Σχετικές δημοσιεύσεις

AM Best: Οι 5 κορυφαίοι αντασφαλιστές

Στην ανάδειξη των 5 κορυφαίων αντασφαλιστικών εταιρειών για το 2023 με βάση τα ακαθάριστα έσοδα και με βάση τα ακαθάριστα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα προχώρησε η...

AM Best: Αυξάνονται τα κέρδη των 4 μεγαλύτερων αντασφαλιστών της Ευρώπης

Εν αναμονή του 66ου Rendez Vous στο Μόντε Κάρλο, η AM Best επισημαίνει ότι οι συνεχιζόμενες δύσκολες συνθήκες της αγοράς οδήγησαν σε «ισχυρά αποτελέσματα» το 2023 και το πρώτο εξάμηνο του 2024

Η Βιωσιμότητα, η Ευθύνη για έναν Επιχειρηματικό Πολιτισμό και η ασφαλιστική οπτική 

Ο πρωτοπόρος Γιάννης Ρούντος*, σε μια εκ βαθέων συνέντευξη, καταθέτει στο IW το απόσταγμα των γνώσεων και των εμπειριών του από τον χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης

Σεισμός Ιαπωνία: Οι εκτιμήσεις τριών κορυφαίων οργανισμών

Και οι προειδοποιήσεις της AM BEST αμέσως μετά τις πρώτες εκτιμήσεις για το κόστος των ασφαλισμένων ζημιών.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

inco25: Τρεις ξεχωριστές προσωπικότητες της ασφαλιστικής αγοράς βραβεύτηκαν για τη συνεισφορά τους

Ως Διακεκριμένος ηγέτης της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς για φέτος επιλέχθηκε ο κ. Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου...

Οι ψηφιακές ασφαλιστικές πλατφόρμες και η συμβολή τους στην κάλυψη του ασφαλιστικού κενού

Οι ψηφιακές ασφαλιστικές πλατφόρμες και η συμβολή τους στην κάλυψη του ασφαλιστικού κενού, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel Β2 του 18ου Insurance Conference.

Τα οφέλη της εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών για τις ασφαλιστικές

Ομιλία - Παρουσίαση με τίτλο: «Ο Νομικός Σύμβουλος ως καταλυτικός παράγοντας εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών» έκανε ο κ. Βασίλειος Θ. Μπέκας

Νέα καμπάνια από την ΕΑΕΕ για την ασφάλιση κατοικιών και επιχειρήσεων έναντι φυσικών καταστροφών

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: «Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Ηλίας Γεωργουλέας: Δώστε προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία

Στόχος μας είναι ικανοποιημένοι πελάτες, ενθουσιασμένοι συνεργάτες, αυξημένες πωλήσεις προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία.

inco25: Τρεις ξεχωριστές προσωπικότητες της ασφαλιστικής αγοράς βραβεύτηκαν για τη συνεισφορά τους

Ως Διακεκριμένος ηγέτης της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς για φέτος επιλέχθηκε ο κ. Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου...

Ο κρίσιμος ρόλος της ασφάλισης πιστώσεων

Ο κ. Βαγγέλης Καζάκης, Εμπορικός Διευθυντής, Allianz Trade, αναφέρθηκε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference στον ρόλο της ασφάλισης πιστώσεων

Κωνσταντίνος Καλογεράκης: Το τελευταίo trend είναι το agentic ΑΙ και το claimsautomation

"From Manual to Modern: Transforming Insurance with Cloud and AI" ήταν ο τίτλος της ομιλίας που πραγματοποίησε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference