back to top
15.9 C
Athens
Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024

Εξι ασφαλιστικές πήραν τη μερίδα του λέοντος στους αγώνες FIFA 2022

της Ελενας Ερμείδου

Κοινοπραξία 6 ασφαλιστικών εταιρειών υπό την επωνυμία National Insurance Consortium (NIC) ‘χτύπησε’ και κέρδισε διαγωνισμό που έχει σχέση με την κατασκευή μεγάλου μέρους σταδίων της FIFA 2022 στα οποία θα διεξαχθούν οι αγώνες για το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου το 2022 στο Κατάρ. Η ανάθεση της σύμβασης πραγματοποιήθηκε από την Supreme Committee for Delivery & Legacy (SC), η αξία της οποίας, ωστόσο παραμένει άγνωστη μέχρι σήμερα.

- Advertisement -

Οι έξι ασφαλιστικές είναι: η Qatar Islamic Insurance Company (QIIC), επικεφαλής του έργου, η Qatar Insurance Company, η Qatar General Insurance & Reinsurance Company, η Al Khaleej Takaful Group, η Doha Insurance Company και η Al Koot Insurance & Reinsurance Company.

Η SCOR Global P&C Γαλλίας, μία από τις μεγαλύτερες αντασφαλιστικές στο κόσμο ανέλαβε το 20% του κινδύνου του έργου. Το υπόλοιπο 80% μοιράστηκε μεταξύ των μελών της NIC. Ο τρόπος ανάθεσης του κινδύνου ερμηνεύεται ως μία συνένωση τοπικής και διεθνούς εμπειρίας.

- Advertisement -

Οι κεφαλαιακές δαπάνες του προγράμματος ελέγχονται από το πρόγραμμα Owner Controlled Insurance Programme (OCIP), τους παρόχους ‘Construction All Risk’ και τη ‘Third Party Liability’ -υπεύθυνη για τα επτά από τα 8 στάδια για το Παγκόσμιο Κύπελλο 2022.

Οι όροι του προγράμματος OCIP προσδιορίστηκαν μέσα από συγκεκριμένη διαδικασία υποβολής διαγωνισμού προς την διεθνή αγορά αντασφαλειών μέσω των διορισμένων της SC μεσιτών Jardine Lloyd Thompson (JLT) οι οποίοι επιλέχτηκαν κατά την ίδια διαδικασία.

Η  NIC προσέφερε επίσης εκτεταμένη ασφαλιστική κάλυψη σε άλλα κορυφαία προγράμματα της χώρας, συμπεριλαμβανομένων των  Qatar Rail και Ashghal των Δημοσίων Εργων του Κατάρ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ασφαλιστικές: Δουλειά, εμπιστοσύνη ή greenwashing;

Δεν υπάρχει κάτι άλλο από πράσινο στην ζωή μας;

AM Best: Αυξάνονται τα κέρδη των 4 μεγαλύτερων αντασφαλιστών της Ευρώπης

Εν αναμονή του 66ου Rendez Vous στο Μόντε Κάρλο, η AM Best επισημαίνει ότι οι συνεχιζόμενες δύσκολες συνθήκες της αγοράς οδήγησαν σε «ισχυρά αποτελέσματα» το 2023 και το πρώτο εξάμηνο του 2024

Fitch: Κορυφώνονται τα περιθώρια κέρδους των αντασφαλιστών

Στις πρώτες 3 θέσεις παγκοσμίως, Munich Re, Swiss Re, Hannover Re, 4η η SCOR το πρώτο 6μηνο του 2024.  

Συμμαχία Munich Re, Hannover Re, Scor, Swiss Re

Νέο τρόπο σκέψης όρισε για τους (αντ)ασφαλιιστές το φετινό Rendez Vous de Septembre Monte Carlo 2023

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΕΙΑΣ: Εκδήλωση Get Together Στελεχών Ασφαλιστικής Αγοράς

Παρέστησαν εκπρόσωποι ασφαλιστικών και επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, εκπρόσωποι της Εποπτικής Αρχής και φορέων, διδάσκοντες και απόφοιτοι

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΙΑΣ: Εκδήλωση Get Together Στελεχών Ασφαλιστικής Αγοράς

Παρέστησαν εκπρόσωποι ασφαλιστικών και επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, εκπρόσωποι της Εποπτικής Αρχής και φορέων, διδάσκοντες και απόφοιτοι

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Ποιος από την αγορά μπορεί να κερδίσει περισσότερο την εμπιστοσύνη σας;

Αν έχεις άγνοια του αντιπάλου αλλά γνωρίζεις τον εαυτόν σου, οι ευκαιρίες να κερδίσεις ή να χάσεις είναι περίπου ίδιες. Αν έχεις άγνοια για τον αντίπαλο σου και δεν γνωρίζεις ούτε τον εαυτό σου , τότε θα κατατροποθείς.