back to top
20 C
Athens
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

“Αφυπηρετεί” ο Σνούπι από τη MetLife μετά από 30 χρόνια υπηρεσίας

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

“Τίτλοι τέλους” μπαίνουν στην 30χρονη “συνεργασία” του σκύλου Σνούπι και των άλλων γνωστών χαρακτήρων της σειράς κόμικ Peanuts (όπως ο Τσάρλι Μπράουν) με την MetLife, η οποία στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσής της εκσυγχρονίζει το λογότυπό της και αλλάζει εκ βάθρων τον τρόπο μάρκετινγκ των προϊόντων της.

- Advertisement -

“MetLife. Navigating life together”  (Πιλοτάροντας τη ζωή μαζί) είναι το νέο κεντρικό σλόγκαν της MetLife στις ΗΠΑ,  καθώς η εταιρεία δρομολογεί τις μεγαλύτερες αλλαγές των τελευταίων δεκαετιών στο εταιρικό της σήμα. Το νέο λογότυπο, που θα έχει στο επίκεντρό του ένα πράσινο και μπλε γράμμα “Μ” θα παρουσιαστεί εντός του 2017.

Ο διευθύνων σύμβουλος της MetLife Steve Kandarian επανεξετάζει το επιχειρηματικό μοντέλο του αμερικανικού ασφαλιστικού ομίλου, θέλοντας να εστιάσει περισσότερο σε ομαδικά συμβόλαια. Πριν λίγες ημέρες, εξάλλου, ανακοινώθηκε η απόσχιση της μονάδας λιανικής στις ΗΠΑ, που έλαβε την επωνυμία Brighthouse Financial.

- Advertisement -

“Προσλάβαμε” τον Σνούπι πριν πάνω από 30 χρόνια προκειμένουμε να κάνουμε την εταιρεία πιο φιλική και προσιτή σε μια περίοδο όταν οι ασφαλιστικές εταιρείες θεωρούνταν ψυχρές και απόμακρες, δήλωσε η επικεφαλής μάρκετινγκ της MetLife, Esther Lee. “Καθώς επικεντρωνόμαστε στο μέλλον, είναι σημαντικό να συνδέσουμε ευθέως το σήμα μας με την δουλειά που κάνουμε και την συνεργασία που έχουμε με τους πελάτες μας”.

Σημειώνεται ότι η Icomix Brand Group που απέκτησε την χρήση των δικαιωμάτων των χαρακτήρων κόμικ Peanuts το 2010, χαρακτήρισε τη MetLife ως την σημαντικότερη εταίρο της στην τελευταία της ετήσια έκθεση.

Σχετικές δημοσιεύσεις

To Allianz Group στο τοπ 30 των πολυτιμότερων brands παγκοσμίως

Tα brands διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αύξηση της αξίας των μετόχων, ωστόσο ο προσδιορισμός της αξίας μιας επωνυμίας αποτελεί ένα δύσκολο έργο.

Νέα τηλεοπτική διαφήμιση από την Anytime της Interamerican

Η Anytime της Interamerican παρουσιάζει τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια για το 2023 με τίτλο «Χρειάζεσαι ασφάλεια. Όχι το δράμα»

Νο1 Brand στην Ελλάδα η SENATUS ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.

Κατακτώντας την 1η θέση στο βάθρο των Ελληνικών επιχειρήσεων, η SENATUS για ακόμα μια φορά καταξιώθηκε σε όλη την Ελλάδα, στην εκδήλωση απονομής

Mία μεγάλη γιορτή

Εικόνες με στιγμιότυπα από την γιορτή της ενοποιημένης πλέον NN Hellas, με την εξαγορασμένη πρώην Metlife

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

Οι νέοι ορίζοντες που ανοίγονται για την ΕΥΡΩΠΗ ΑΕΓΑ από τις αρχές 2025 

Η επιχειρηματική δικαίωση του Ν. Μακρόπουλου ως βασικού μετόχου και  σε έναν μεγάλο όμιλο  

Οι τρεις προτάσεις της ΕΑΔΕ στο υπ. Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών

Η ΕΑΔΕ κρίνει αναγκαίατ η διεύρυνση της ασφαλιστικής κάλυψης οχημάτων με την προσθήκη των κινδύνων από σεισμό και χαλαζόπτωση

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Γ. Χατζηθεοδοσίου: “Σοκ και δέος. Να το δούμε να γίνεται πράξη”

Mε ανακοίνωσή του, ο πρόεδρος του Ε.Ε.Α και Επίτιμος Διδάκτορας ΠΑ.ΠΕΙ. κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου χαιρέτισε τις ανακοινώσεις διά στόματος πρωθυπουργού

Η ERGO Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 41ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

Η ERGO Ασφαλιστική, σταθερός υποστηρικτής του ΣΕΓΑΣ και του δρομικού κινήματος από το 2011, έδωσε για μία ακόμα φορά δυναμικό «παρών» στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή

Στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, στην οποία η χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής,

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης