back to top
18.3 C
Athens
Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2025

“Αφυπηρετεί” ο Σνούπι από τη MetLife μετά από 30 χρόνια υπηρεσίας

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

“Τίτλοι τέλους” μπαίνουν στην 30χρονη “συνεργασία” του σκύλου Σνούπι και των άλλων γνωστών χαρακτήρων της σειράς κόμικ Peanuts (όπως ο Τσάρλι Μπράουν) με την MetLife, η οποία στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσής της εκσυγχρονίζει το λογότυπό της και αλλάζει εκ βάθρων τον τρόπο μάρκετινγκ των προϊόντων της.

- Advertisement -

“MetLife. Navigating life together”  (Πιλοτάροντας τη ζωή μαζί) είναι το νέο κεντρικό σλόγκαν της MetLife στις ΗΠΑ,  καθώς η εταιρεία δρομολογεί τις μεγαλύτερες αλλαγές των τελευταίων δεκαετιών στο εταιρικό της σήμα. Το νέο λογότυπο, που θα έχει στο επίκεντρό του ένα πράσινο και μπλε γράμμα “Μ” θα παρουσιαστεί εντός του 2017.

Ο διευθύνων σύμβουλος της MetLife Steve Kandarian επανεξετάζει το επιχειρηματικό μοντέλο του αμερικανικού ασφαλιστικού ομίλου, θέλοντας να εστιάσει περισσότερο σε ομαδικά συμβόλαια. Πριν λίγες ημέρες, εξάλλου, ανακοινώθηκε η απόσχιση της μονάδας λιανικής στις ΗΠΑ, που έλαβε την επωνυμία Brighthouse Financial.

- Advertisement -

“Προσλάβαμε” τον Σνούπι πριν πάνω από 30 χρόνια προκειμένουμε να κάνουμε την εταιρεία πιο φιλική και προσιτή σε μια περίοδο όταν οι ασφαλιστικές εταιρείες θεωρούνταν ψυχρές και απόμακρες, δήλωσε η επικεφαλής μάρκετινγκ της MetLife, Esther Lee. “Καθώς επικεντρωνόμαστε στο μέλλον, είναι σημαντικό να συνδέσουμε ευθέως το σήμα μας με την δουλειά που κάνουμε και την συνεργασία που έχουμε με τους πελάτες μας”.

Σημειώνεται ότι η Icomix Brand Group που απέκτησε την χρήση των δικαιωμάτων των χαρακτήρων κόμικ Peanuts το 2010, χαρακτήρισε τη MetLife ως την σημαντικότερη εταίρο της στην τελευταία της ετήσια έκθεση.

Σχετικές δημοσιεύσεις

To Allianz Group στο τοπ 30 των πολυτιμότερων brands παγκοσμίως

Tα brands διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αύξηση της αξίας των μετόχων, ωστόσο ο προσδιορισμός της αξίας μιας επωνυμίας αποτελεί ένα δύσκολο έργο.

Νέα τηλεοπτική διαφήμιση από την Anytime της Interamerican

Η Anytime της Interamerican παρουσιάζει τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια για το 2023 με τίτλο «Χρειάζεσαι ασφάλεια. Όχι το δράμα»

Νο1 Brand στην Ελλάδα η SENATUS ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.

Κατακτώντας την 1η θέση στο βάθρο των Ελληνικών επιχειρήσεων, η SENATUS για ακόμα μια φορά καταξιώθηκε σε όλη την Ελλάδα, στην εκδήλωση απονομής

Mία μεγάλη γιορτή

Εικόνες με στιγμιότυπα από την γιορτή της ενοποιημένης πλέον NN Hellas, με την εξαγορασμένη πρώην Metlife

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Οι τοπ 10 μεσίτες (αντ)ασφαλίσεων στον κόσμο

AON Reinsurance Solutions και Marsh McLennan κερδίζουν την πρωτιά βάσει εσόδων

Απλούστερη και πιο ουσιαστική αναφορά βιωσιμότητας ζητούν οι Ευρωπαίοι ασφαλιστές

Insurance Europe και CFO Forum τονίζουν ότι χρειάζεται ένα πλαίσιο πρακτικά εφαρμόσιμο και ταυτόχρονα συμβατό με τα διεθνή πρότυπα

Τα μη τραπεζικά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα στο στόχαστρο της ΕΚΤ

Η C. Lagarde επισήμανε ότι επενδυτικά κεφάλαια, ασφαλιστικές εταιρείες και συνταξιοδοτικά ταμεία ευνοούνται σε σχέση με τις τράπεζες

ΤτΕ: Νέα μέτρα κατά της Dallbogg από τη βουλγαρική εποπτική αρχή

Τα μέτρα αφορούν απαγόρευση έκδοσης / ανανέωσης ασφαλιστηρίων συμβολαίων για όλους τους ασφαλιστικούς κλάδους

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Νέα απάτη με παραπλανητικά emails από κυβερνοεγκληματίες που προσποιούνται τις… μεγάλες αεροπορικές

Απώτερος στόχος, η υπεξαίρεση χρημάτων από επιχειρήσεις - Ποια μέτρα προστασίας συνιστά η Kaspersky

«Αξίζουμε όσο οι άνθρωποί μας» – Η 3P Insurance τίμησε συνεργάτες και στελέχη σε μια βραδιά αφιερωμένη στους ανθρώπους της

«Η πραγματική επιτυχία δεν βρίσκεται στα βραβεία, αλλά στις ζωές και τις περιουσίες που έχουμε προστατεύσει» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γ. Λούβαρης

16th Pharma & Health Conference: Πώς μεταρρυθμίζεται το ΕΣΥ

Η σημασία των δεδομένων και των νέων τεχνολογιών, αλλά και οι δράσεις στον άξονα ενός ανθρωποκεντρικού ΕΣΥ, αναλύθηκαν στο β΄ μέρος του συνεδρίου

Το ΤΜΕΔΕ αλλάζει πίστα

Ο φορέας ξεπερνά τα στενά όρια του εγγυοδοτικού ταμείου και γίνεται βασικός πυλώνας υποστήριξης του τεχνικού κόσμου και των νέων επιστημόνων

Επιφυλάξεις για τον ΕΔΑ ασφαλίστρων υγείας εκφράζει η ΠΕΚΑΠ

Έλεγχο του κόστους στην πηγή αντιπροτείνει η ένωση καταναλωτών, δεσμευόμενη να συνεχίσει τον αγώνα για δίκαιο και διαφανές σύστημα