back to top
28 C
Athens
Σάββατο 9 Αυγούστου 2025

Interbrand: Η AXA κορυφαίο ασφαλιστικό brand παγκοσμίως

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Η γαλλική AXA επικράτησε της γερμανικής Allianz στην άτυπη γαλλο-γερμανική “μονομαχία” για τον τίτλο της ασφαλιστικής με το πολυτιμότερο εμπορικό σήμα στον κόσμο: Σύμφωνα με την έρευνα της Interbrand που υπολογίζει κάθε χρόνο την αξία των εμπορικών σημάτων των πολυεθνικών (για την ιστορία, Apple, Google και Coca-Cola βρίσκονται στην πρώτη τριάδα), η AXA κατέλαβε για το 2015 την 48η θέση, έχοντας ανέβει πέντε θέσεις σε σχέση με την κατάταξη του 2014. Η αξία του σήματός της αυξήθηκε κατά 14% σε ετήσια βάση και εκτιμάται στα 9,25 δισ. δολ. Η Allianz καταλαμβάνει την 54η θέση, με αξία σήματος 8,9 δισ. δολ., αυξημένη κατά 10% σε ετήσια βάση. Οι δυο όμιλοι είναι οι μοναδικοί εκπρόσωποι του ασφαλιστικού κλάδου στην λίστα με τις 100 εταιρείες με τα πολυτιμότερα brands στον κόσμο.

- Advertisement -

“Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι που η AXA στα 30α της γενέθλια εισήλθε στο κλαμπ των 50 εταιρειών με το καλύτερο εμπορικό σήμα διεθνώς”, δήλωσε η Βερονίκ Βάιλ, γενική επιχειρησιακή διευθύντρια του ομίλου. Όπως υπογραμμίζει η Interbrand, “Η επένδυση της AXA στο εμπορικό της σήμα βρίσκεται στην καρδιά της δραστηριότητάς της και διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην συνεχή ανάπτυξή του. Το 2015 το σήμα της ΑΧΑ όχι μόνο επιβεβαίωσε την πρωτοκαθεδρία του στον ασφαλιστικό κλάδο (επί έβδομη συνεχόμενη χρονιά…), αλλά και την εξέχουσα θέση του στον κλάδο χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

“Την τελευταία διετία, η AXA ανέβηκε 11 θέσεις στην κατάταξη της Interbrand και αύξησε την αξία του εμπορικού της σήματος κατά 30%. Το brand της αποτελεί ένα εξαιρετικά πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο, έναν παράγοντα εμπιστοσύνης για τα 103 εκατομμύρια των πελατών μας και τους 130.000 διανομείς μας” πρόσθεσε ο επικεφαλής μάρκετινγκ του γαλλικού ομίλου Φρεντερίκ Ταρντί.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Allianz αποθεώνει τον Εμμανουήλ Καραλή: 6,08 μ. και Νο4 στην ιστορία του επί κοντώ!

Η Allianz με το μήνυμα #WeSecureYourFuture αντικατοπτρίζει την πορεία ενός αθλητή που με αφοσίωση χτίζει το μέλλον του χωρίς όρια

Ποια ασφαλιστική εξαγόρασε η κοινοπραξία Allianz, BlackRock, Generali Financial Holdings, Hannover Re, T&D United Capital, και πόσο

Η Viridium είναι μία από τις πέντε μεγαλύτερες γερμανικές ασφαλιστικές εταιρείες ζωής, με μερίδιο αγοράς περίπου 5%

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

«Και Αν Συμβεί…»: Το Podcast που αλλάζει το παιχνίδι στον Ασφαλιστικό Κλάδο

Με χιούμορ, σοφία και αληθινές ιστορίες, το νέο επεισόδιο της σειράς φωτίζει πτυχές της διαμεσολάβησης που σπάνια αναδεικνύονται

Jefferies: Στα 90 δισ. οι ασφαλισμένες ζημιές το πρώτο εξάμηνο 2025

Υπερέβησαν τα 58 δισεκατομμύρια που καταγράφηκαν στο πρώτο εξάμηνο του 2024 όσο και τον πενταετή μέσο όρο των 55 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

P. Donnet, Generali: Θετική επίδοση σε όλους τους κλάδους με το σχέδιο «Lifetime Partner 27: Driving Excellence»

Ισχυρή ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, Ζωής και Διαχείρισης Κεφαλαίων - Δείτε τα αποτελέσματα 6μήνου

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Διεθνής συμμαχία: Η Mega Brokers με τον Όμιλο Unilink

Ηγετικό ρόλο στην Acrisure για Κεντρική-Ανατολική Ευρώπη αναλαμβάνει ο Τ. Χατζηθεοδοσίου - Γ. Χατζηθεοδοσίου: «Το ταξίδι συνεχίζεται – πιο ισχυρό από ποτέ!»

Η ΕΑΕΕ προωθεί την ασφάλιση Αστικής Ευθύνης για επαγγελματίες και ανοίγει ξανά τη συζήτηση!

Δείτε τη νέα καμπάνια της ένωσης για την επαγγελματική ασφάλιση

Μήνυμα κοινωνικής ευθύνης από τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική: «Η ασφάλειά σας είναι και δική μας ευθύνη»

Η ΔΥΝΑΜΙΣ συνιστά πριν το ταξίδι μικρές κινήσεις με μεγάλο αντίκτυπο, καθώς μπορούν να αποτρέψουν ατυχήματα και να σώσουν ζωές

Υδρογειος Ασφαλιστική: Επενδύοντας στη διαπολιτισμική συνεργασία για την ελληνική αγορά

Εκπαιδεύοντας το δυναμικό της στην ενσυναίσθηση και κατανόηση των πολιτισμικών διαφορών, η Υδρογειος ενισχύει την απόδοση σε διεθνές περιβάλλον