της Διονυσίας Μέξη, Sales Manager, Εurop Assistance
Η περίοδος της πανδημίας άφησε ως κατάλοιπο την αποφυγή των μαζικών μέσων μετακίνησης, ο τουρισμός διαμορφώνεται σε υψηλά επίπεδα και οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε σημεία που εκτελούνται έργα δυσχεραίνουν τις συνθήκες κυκλοφορίας κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη, ειδικά κατά τη διάρκεια των ωρών αιχμής.
Ως εκ τούτου, οι επιχειρήσεις Οδικής Βοήθειας καλούνται να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα του κυκλοφοριακού φόρτου με ευέλικτες και άμεσες λύσεις.
Η στρατηγική που ακολουθεί η Europ Assistance την τελευταία τριετία βασίζεται σε επενδύσεις που αφορούν την ενίσχυση του στόλου της και την ανάπτυξη τεχνολογικών μέσων που εξασφαλίζουν αμεσότητα στην επικοινωνία μεταξύ του ασφαλισμένου, της εταιρείας και του οδηγού που μεταβαίνει στο σημείο του περιστατικού, οπότε και εξοικονόμηση χρόνου αναφορικά με τη συνολική διάρκεια του περιστατικού.
Η ενδυνάμωση του στόλου της εταιρείας με την ένταξη μέσων βοηθείας που μπορούν να κινηθούν με μεγαλύτερη ευελιξία (μοτοσικλέτες, van, 4×4) και έχουν τη δυνατότητα να δώσουν λύση επί τόπου λόγω του εξοπλισμού τους, σε συνδυασμό με την αύξηση του αριθμού των μέσων που χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά των ασφαλισμένων οχημάτων, αποτελεί ένα μέρος της προσπάθειας προσαρμογής της Europ Assistance στις νέες συνθήκες και ανταπόκρισης στις ανάγκες των πελατών της.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, που αναπτύσσεται συνεχώς, εξασφαλίζει μείωση της συνολικής διάρκειας ενός περιστατικού Οδικής Βοήθειας από τη χρονική στιγμή της αναγγελίας έως την ολοκλήρωσή του. Αυτό συμβάλλει στην αύξηση της παραγωγικότητας ως προς την εξυπηρέτηση των περιστατικών. Οι εναλλακτικές επιλογές επικοινωνίας με το κέντρο βοήθειας της Europ Assistance, οι εφαρμογές εντοπισμού του σημείου του ατυχήματος με απόλυτη ακρίβεια, η αυτόματη ανάθεση στο όχημα που θα μεταβεί στο σημείο αποτελούν μόνο ένα δείγμα της ψηφιακής επιχειρησιακής υποδομής της εταιρείας.
Παρά τη δύσκολη συγκυρία που δημιούργησε η ραγδαία άνοδος του πληθωρισμού μέσα στο προηγούμενο έτος, το επιχειρηματικό πλάνο της εταιρείας συνεχίστηκε απρόσκοπτα και εξακολουθεί να υποστηρίζεται με σκοπό την προσαρμογή της στις συνθήκες που δημιουργεί η σύγχρονη πραγματικότητα αλλά και τη συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών της.
Όσον αφορά τα προϊόντα του κλάδου αυτοκινήτου, αυτά εκσυγχρονίζονται ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες της νέας τεχνολογίας των οχημάτων και να ανταποκρίνονται στις νέες ασφαλιστικές απαιτήσεις που δημιουργεί η εξέλιξη στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η τεχνολογία των ηλεκτρικών οχημάτων επιβάλλει διαφοροποιήσεις στον τρόπο αντιμετώπισης του περιστατικού ακινητοποίησης του ασφαλισμένου ηλεκτρικού οχήματος και επιφέρει αλλαγές στην περιγραφή των ασφαλιστικών καλύψεων.
Αν έπρεπε όλα τα παραπάνω να συμπεριληφθούν σε μία φράση, θα έλεγα ότι η κατεύθυνση της εταιρείας όσον αφορά τον κλάδο αυτοκινήτου είναι «προσαρμογή στις νέες συνθήκες, ψηφιακός μετασχηματισμός και βελτιστοποίηση των υπηρεσιών της».
Από το αφιέρωμα “Ο κλάδος αυτοκινήτου στο προσκήνιο εν μέσω ανατροπών” του περιοδικού Insurance World