back to top
26.3 C
Athens
Πέμπτη 17 Απριλίου 2025

Στ. Βερζοβίτης: Πολλαπλά καθήκοντα αναδιαμορφώνουν τη στρατηγική της εταιρείας

H κάλυψη των αναγκών του καταναλωτή, η κλιματική αλλαγή, η παγκοσμιοποίηση και οι δημογραφικές αλλαγές από τις μεγαλύτερες προκλήσεις

«Στη δεκαετία που διανύουμε, όλα τα στελέχη κάθε οργανισμού, συμπεριλαμβανομένου και του CFO, έχουν αναλάβει επιπρόσθετες αρμοδιότητες, οι οποίες συνδιαμορφώνουν τους στρατηγικούς πυλώνες της εταιρείας». Με αυτήν τη φράση, ο κ. Στέφανος Βερζοβίτης, γενικός διευθυντής Οικονομικών & Διοικητικών Υπηρεσιών της Ευρωπαϊκής Πίστης, περιγράφει τις μεγάλες μεταβολές που έχουν συντελεστεί στον πυρήνα των ασφαλιστικών οργανισμών, αλλάζοντας άρδην τη λειτουργία και τη σύστασή τους. Οι οικονομικοί διευθυντές δεν περιορίζονται σε καθήκοντα διεκπεραίωσης οικονομικής φύσεως, αλλά οι δραστηριότητές τους έχουν επεκταθεί σημαντικά, και καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό την πορεία και τη φύση της εκάστοτε εταιρείας.

- Advertisement -

iw? Ποιος είναι ο ρόλος του σύγχρονου CFO σε μια ασφαλιστική; Οι διευρυμένες αρμοδιότητές του επηρεάζουν και διαμορφώνουν τις στρατηγικές μιας εταιρείας;

 απ. Χωρίς αμφιβολία, τη δεκαετία που διανύουμε, όλα τα στελέχη κάθε οργανισμού, συμπεριλαμβανομένου και του CFO, έχουν αναλάβει επιπρόσθετες αρμοδιότητες, οι οποίες συνδιαμορφώνουν τους στρατηγικούς πυλώνες της εταιρείας αναφορικά με τα προϊόντα και τις αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται.

- Advertisement -

Δίπλα στα «παραδοσιακά» πεδία, όπως η φροντίδα στη βελτιστοποίηση της αύξησης της περιουσίας των μετόχων, σε συνδυασμό με τη βιώσιμη ανάπτυξη, τον συντονισμό, τη δημιουργία και την παρακολούθηση της εκτέλεσης του επιχειρηματικού πλάνου, τη βελτιστοποίηση της απόδοσης των απασχολούμενων κεφαλαίων, την ορθή διαχείριση των επενδυμένων κεφαλαίων, τη βελτιστοποίηση και διασπορά των επενδύσεων και την επαρκή κερδοφορία, προστέθηκαν νέα. Κάποια από αυτά είναι η παραγωγικότητα, η φροντίδα για την άριστη «εμπειρία» του κάθε πελάτη, η εγγύτητα στην επικοινωνία με τους συνεργάτες και η μέτρηση της διατηρησιμότητας πελατών, εργαζομένων, μετόχων.

iw? Ποιο είναι, σύμφωνα με τη δική σας στρατηγική, το επιδιωκόμενο μοντέλο λειτουργίας της εταιρείας σας;

απ. Τα κύρια σημεία της στρατηγικής μας στη λειτουργία της εταιρείας μας είναι η συνεχής βελτίωση της ποιότητας και της έκτασης των προσφερόμενων υπηρεσιών στον πολίτη-πελάτη, η δημιουργία μιας κοινωνίας ευχαριστημένων ανθρώπων, των ανθρώπων της Ευρωπαϊκής Πίστης, η ικανοποίηση των οποίων θα πηγάζει από τη συμμετοχή τους στους μηχανισμούς των αποφάσεων και τα αποτελέσματα, η επιρροή και κατάκτηση καθημερινά μεγαλύτερου μέρους της αγοράς πελατών και της αγοράς εργασίας, με στόχο την κατάκτηση της κορυφαίας θέσης και, τέλος, η δημιουργία και ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, με σκοπό την ταχύτερη υλοποίηση των οικονομικών και διοικητικών φιλοδοξιών των στελεχών της εταιρείας.

iw? Σε ένα οικονομικό περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις, η έγκαιρη και έγκυρη πληροφόρηση πόσο εύκολα μπορεί να εξασφαλιστεί και πόσο σημαντική είναι για μια εταιρεία;

απ. Με τον σωστό σχεδιασμό και την επιλογή των κατάλληλων εργαλείων, μπορούμε να μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη για τον οργανισμό. Με τις νέες, σύγχρονες εφαρμογές διαχείρισης δεδομένων, σε συνεργασία με τα σωστά συστήματα ERP και τη χρήση νέων τεχνολογιών (blockchain), θα μπορέσουμε να συλλέξουμε και να επεξεργαστούμε μεγάλες βάσεις δεδομένων. Η σημαντικότητα είναι αδιαμφισβήτητη, στον βαθμό που αυτός που κατέχει τη γνώση και έχει τρόπο να τη δει από διαφορετικές οπτικές, δρα πρώτος, εξατομικεύοντας τα προϊόντα με βάση την καταναλωτική ομάδα στην οποία απευθύνεται όπως επίσης και τη γενιά που προσεγγίζει.

Ο συνδυασμός της τεχνητής νοημοσύνης με τις ικανότητες, τις γνώσεις και την εμπειρία των ανθρώπων μας είναι η μόνη ασφαλής «συνταγή» για την επιτυχία.

iw? Ψηφιακός μετασχηματισμός, data governance: Πώς βοηθά τους οικονομικούς διευθυντές ως εργαλείο η ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών;

απ. Η χρήση των νέων τεχνολογιών οδηγεί στην ορθότερη κοστολόγηση, στην ευκολότερη παρακολούθηση της πορείας των στοιχείων του ισολογισμού και στην άμεση εμφάνιση των αποκλίσεων, με αποτέλεσμα τη γρήγορη αντίδραση, με διορθωτικές κινήσεις, όπου αυτή είναι επιβεβλημένη.

Η τεχνολογία επιτρέπει την ευκολότερη συνεργασία της ασφαλιστικής με αντασφαλιστές, παρόχους ηλεκτρονικών συστημάτων, τμήματα έρευνας πανεπιστημίων και την Πολιτεία.

Το αποτέλεσμα των ανωτέρω είναι ο έλεγχος των ασφαλιστικών κινδύνων, σταδιακά, να ενσωματώνεται σε έξυπνες συσκευές που παρακολουθούν πώς ταξιδεύουμε, πώς ζούμε και πώς δουλεύουμε. Με βάση τις πληροφορίες που λαμβάνουμε, εύκολα οδηγούμαστε στην εξατομίκευση υπηρεσιών και προϊόντων.

Τέλος, η πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο μέσω νέων ψηφιακών εργαλείων μειώνει στο ελάχιστο τον κίνδυνο της απάτης και βελτιστοποιεί την αλυσίδα παροχής υπηρεσιών.

iw? Ποιες είναι οι κορυφαίες προκλήσεις με τις οποίες έρχεστε αντιμέτωποι και ποιες προτεραιότητες θέτετε για την εταιρεία;

απ. Πρώτη πρόκληση είναι η κάλυψη των αναγκών του καταναλωτή, οι οποίες είναι πολύ διαφορετικές από γενιά σε γενιά. Οι babyboomers, για παράδειγμα, χρησιμοποιούν λιγότερο το ίντερνετ, προτιμούν την αγορά μέσω προσωπικής και άμεσης επαφής με τον ασφαλιστή, δέχονται μηνύματα μέσω τηλεόρασης και e-mail και το τηλέφωνο είναι το αγαπημένο μέσο επικοινωνίας τους.

Στην αντίθετη όχθη, η γενιά Ζ είναι «κολλημένη» στο ίντερνετ, από το οποίο αγοράζει όλες τις υπηρεσίες που χρειάζεται, της αρέσει να βλέπει βίντεο και δέχεται μηνύματα μέσω των Instagram, Snapchat και Whisper.

Η δεύτερη πρόκληση αφορά στην κλιματική αλλαγή, η οποία, σε συνδυασμό με τη συνεχιζόμενη αστικοποίηση, αλλάζει δραματικά τον χάρτη των προς κάλυψη κινδύνων και διαταράσσει έντονα τη διατροφική αλυσίδα.

Επιπρόσθετα, η παγκοσμιοποίηση και οι δημογραφικές αλλαγές, που λαμβάνουν χώρα σε όλο τον πλανήτη, μας επιβάλλουν να δούμε από τελείως διαφορετικό πρίσμα ζητήματα όπως η υγεία, η περίθαλψη και η συνταξιοδότηση.

Τέλος, η εξάπλωση του Διαδικτύου διευκολύνει τη συνδεσιμότητα εκατομμυρίων συσκευών και, ως αποτέλεσμα, τη σταδιακή εξατομίκευση της ασφαλιστικής κάλυψης.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Aποχωρεί από την Allianz o Στ. Βερζοβίτης. Τον διαδέχεται η Ισαβέλλα Βήτου

Ο κ. Στέφανος Βερζοβίτης, Chief Operations Officer της Allianz και Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής, έχοντας προσφέρει τις υπηρεσίες του τα τελευταία

Αναμένονται εκπλήξεις από τέσσερις μεγάλες ασφαλιστικές

Οσο για τον ανταγωνισμό αυτός θα είναι μεγάλος, και περιμένουμε να δούμε, και όλες τις άλλες θέσεις των υπολοίπων ασφαλιστικών που κρατάνε μισόκλειστα τα χαρτιά τους. 

Το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού και η Ευρωπαϊκή Πίστη στην Global Money Week 2022

Το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού σε αρμονική συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Πίστη συμβάλλουν στην διάχυση της χρηματοοικονομικής γνώσης

Γ. Γκοτζαγεώργης: Ιδανικές συνθήκες εκπαίδευσης για τους Συνεργάτες με το Executive Sales Insurance Program

Η Ευρωπαϊκή Πίστη ανακοινώνει την έναρξη του 3ου Κύκλου Σπουδών του “Executive Sales Insurance Program”, το οποίο αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα σε διάρκεια προγράμματα ασφαλιστικών σπουδών στην Ελλάδα.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Κ. Κερίκου: Οι εργαζόμενοί μας αποτελούν καθοριστικό παράγοντα για το μέλλον και την επιτυχία της Eurolife FFH

«Το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας μας αποτελεί το κύριο συστατικό της επιτυχίας του ομίλου Eurolife FFH. Τα στελέχη μας δεν είναι απλά μέλη μιας ομάδας

Σπ. Λαθούρης: «Η Howden παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ασφάλισης που προσαρμόζονται σε κάθε επιχειρηματικό μοντέλο»

Με αδιαμφισβήτητη διεθνή εμπειρία, η Howden Hellas είναι η μόνη εξολοκλήρου καθετοποιημένη εταιρεία στην Ελλάδα

Φ. Μιχάλη (NN Hellas): Το δημογραφικό πρόβλημα είναι υπαρκτό και εντείνεται

Για τις κινήσεις που μπορεί να κάνει από νωρίς ένας σύγχρονος πολίτης με στόχο να είναι διασφαλισμένος στην ηλικία της σύνταξής του έκανε λόγο η Πρόεδρος ΔΣ και Διευθύνουσα Σύμβουλος της NN Hellas

Οι διαπιστώσεις και οι προτάσεις της Marsh στο νέο πολιτικό τοπίο

Oι επιχειρήσεις κινδυνεύουν αυτή την στιγμή περισσότερο από μία πιθανή ΣΟΒΑΡΗ διακοπή της εφοδιαστικής αλυσίδας το 2025....

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

O Γ. Χατζηθεοδοσίου στην Κεντρική Λαχαναγορά. Συζητήσεις με εμπόρους για την κίνηση στην αγορά

Την Κεντρική Λαχαναγορά του Ρέντη επισκέφθηκε ο Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Γιάννης Χατζηθεοδοσίου

ΕΟΔΥ: Οδηγίες για την κατανάλωση τροφών στο πασχαλινό τραπέζι

Ο ΕΟΔΥ έδωσε οδηγίες για την κατανάλωση τροφών στο πασχαλινό τραπέζι. Ο Οργανισμός παραθέτει κανόνες κατά τον χειρισμό των τροφίμων

Κ. Κερίκου: Οι εργαζόμενοί μας αποτελούν καθοριστικό παράγοντα για το μέλλον και την επιτυχία της Eurolife FFH

«Το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας μας αποτελεί το κύριο συστατικό της επιτυχίας του ομίλου Eurolife FFH. Τα στελέχη μας δεν είναι απλά μέλη μιας ομάδας

Αποζημιώσεις 18,2 εκατ. ευρώ σε αγρότες

Στην καταβολή αποζημιώσεων de minimis 18,2 εκατ. ευρώ προχώρησε σήμερα το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, μέσω του ΟΠΕΚΕΠΕ.

Νέα εποχή για τη CNP Cyprus που περνά στην Ελληνική Τράπεζα

Aλλάζει σελίδα το ασφαλιστικό τοπίο στην Κύπρο καθώς ολοκληρώθηκε η συμφωνία μεταξύ της CNP Assurances και της Ελληνικής Τράπεζας