back to top
13.4 C
Athens
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Σoφία Ρατσιάτου: H NN θα δείξει τη δύναμή της

[starbox]

Με πρωταθλητικές επιδόσεις στην παραγωγή, σχέδιο ανάπτυξης στα κανάλια διανομής, πρότζεκτ κάθετης και οριζόντιας επέκτασης στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και με το νέο της όνομα « ΝΝ», η πολυεθνική εταιρεία ING, απλώνει την δύναμη της στην αγορά έχοντας υψηλούς στόχους. Η Γενική Διευθύντρια Πωλήσεων κυρία Σοφία Ρατσιάτου αναφέρεται σε όλα αυτά τονίζοντας ότι στην εταιρεία προέχει ο άνθρωπος. Στην ίδια λογική κινούνται και οι αξίες της στρατηγικής της εταιρείας η οποία εκτείνεται σε τρείς άξονες:
• Στη διαφάνεια των προϊόντων και υπηρεσιών με στόχο την εξυπηρέτηση του πελάτη
• Στη διανομή μέσα από διαφορετικά κανάλια, ώστε να βρίσκεται παντού και όποτε ζητηθεί.
• Στην αποδοτική και αποτελεσματική λειτουργία προκειμένου να παρέχεται άριστη εξυπηρέτηση στους ασφαλισμένους.

- Advertisement -

IW: Είστε ικανοποιημένη με το κλείσιμο του 2014 για την ING Ελλάδος;

ΣΡ: Το να πω ότι είμαι απλά ικανοποιημένη, είναι πολύ λίγο. Όταν έχουμε επιτύχει να αυξήσουμε συνολικά κατά 97% τη νέα παραγωγή του Ομίλου, σε σύγκριση με το περασμένο έτος, όταν οι 1.086 άνθρωποί μας στο Δίκτυο Πωλήσεων κατάφεραν να αυξήσουν κατά 45% τις νέες πωλήσεις και το BA, αντιστοίχως, κατά ένα εντυπωσιακό 227%, τότε το συναίσθημα που γεννάται δεν είναι απλά ικανοποίηση. Αισθάνομαι υπερήφανη για κάθε έναν συνεργάτη ξεχωριστά, γιατί η σκληρή δουλειά του, ο επαγγελματισμός του, η προσήλωσή του και το πάθος του έφεραν εξαιρετικά αποτελέσματα. Συνυπολογίστε στο σημείο αυτό, ότι οι στόχοι του 2014 ήταν φιλόδοξοι κατά το σχεδιασμό τους, και ότι παράλληλα, διανύουμε ακόμη περίοδο οικονομικής ύφεσης, γεγονός που δυσχεραίνει την όλη διαδικασία της πώλησης.

- Advertisement -

Το 2014, λοιπόν, ήταν για την ING Ελλάδος μία εξαιρετική χρονιά, με νέα παραγωγή στα 50.585.275 εκ. Ευρώ σε συνολικό επίπεδο, παρουσιάζοντας εντυπωσιακή αύξηση 96,9% σε σχέση με το 2013. Η αύξηση αφορά και τα δύο κανάλια διανομής, αφού το σύνολο της νέας παραγωγής για το Tied Agency σημείωσε αύξηση περίπου 45% σε σύγκριση με το 2013, αγγίζοντας τα 25.340.472 εκ. Ευρώ. Αντιστοίχως, για το Bancassurance η αύξηση ήταν ακόμη πιο εντυπωσιακή, αφού έφτασε το 227% σε σύγκριση με το 2013, με νέα παραγωγή στα 24.905.863 εκ. Ευρώ.
Τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα ανήλθαν στα 238.191.446 εκ. Ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 2,6 % σε σύγκριση με το 2013 και οι αποζημιώσεις που εκταμιεύσαμε στους ασφαλισμένους μας άγγιξαν τα 218,8 εκ. Ευρώ.

IW: Δηλαδή, το 2014 ήταν η χρονιά της ING Ελλάδος;

ΣΡ: Κάθε χρονιά ξεχωριστά είναι η χρονιά μας, αφού στην ING Ελλάδος, έχουμε μάθει να δουλεύουμε σκληρά για την πρωτιά. Και ναι, για να απαντήσω στο ερώτημά σας, το 2014 ήταν η χρονιά μας. Αναδειχθήκαμε «Κορυφαία Ασφαλιστική Εταιρία Ζωής στην Ελλάδα» με το Global Insurance Award, είμαστε Leading Brand λαμβάνοντας από την ICAP Europe το True Leaders Αward, χαρακτηριστήκαμε «Εθνικός Πρωταθλητής» από τα European Business Award των RSM London με «Βραβείο Επικέντρωσης στον Πελάτη», λάβαμε Business IT Excellence Awards, Social Media Award, για την καλύτερη στρατηγική social media Ασφαλιστικής Εταιρίας.
Ακόμα και η πρώτη επίσημη εμφάνιση της εταιρικής μας ομάδας running κατέκτησε την πρώτη θέση, λαμβάνοντας βραβείο «Corporate Running Team» από το θεσμό του Spetses mini Marathon. Οι άνθρωποι της ING Ελλάδος ό,τι αναλαμβάνουμε, το κάνουμε με πάθος και με γνήσια αγάπη.

IW: Σε ποιους τομείς δίνετε ιδιαίτερο βάρος για την ανάπτυξη;

ΣΡ: Οι εταιρικές αξίες που διέπουν τη στρατηγική μας είναι απλές, ανθρώπινες, αλλά ιδιαίτερα ουσιαστικές: νοιαζόμαστε, είμαστε ξεκάθαροι, δεσμευόμαστε. Η στρατηγική μας βασίζεται σε 3 πυλώνες:

• Στη διαφάνεια των προϊόντων και υπηρεσιών μας, ώστε να εξυπηρετούμε τις ανάγκες των πελατών μας για μια ζωή.

• Στη διανομή μέσα από διαφορετικά κανάλια, ώστε να είμαστε εκεί που μας θέλουν οι πελάτες μας.

• Στην αποδοτική και αποτελεσματική λειτουργία μας, ώστε να παρέχουμε άριστη εξυπηρέτηση στους πελάτες μας.

IW: Πείτε μας για το rebranding της ING Ελλάδος σε NN Hellas

ΣΡ: Ανακοινώσαμε επίσημα την αντίστροφη μέτρηση για την αλλαγή της ονομασίας (rebranding) της ING Ελλάδος σε NN Hellas, γεγονός που θα συντελεστεί την Κυριακή 5 Απριλίου 2015. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά σημαντικό έργο για τον Όμιλο NN, ο οποίος επενδύει συνολικά περί τα 135 εκ. Ευρώ για το έργο της αλλαγής ονομασίας για το σύνολο των 18 επιχειρηματικών μονάδων του, συμπεριλαμβανομένης της ING Ελλάδος. Ως ING Ελλάδος, άλλωστε, ακολουθούμε την παγκόσμια στρατηγική μετονομασίας του Ομίλου NN, που ξεκίνησε την προηγούμενη χρονιά μετά τον επιτυχημένο διαχωρισμό του τραπεζικού και ασφαλιστικού τομέα του Ομίλου.

IW: Σηματοδοτεί κάτι η αλλαγή; Πείτε μας πώς βλέπετε την εξέλιξη αυτή;

ΣΡ: Το brand της NN παντρεύει τη μακρόχρονη ιστορία των 170 ετών, με τα πρότυπα μίας σύγχρονης και πολυεθνικής εταιρίας. Σε τοπικό επίπεδο, ενεργούμε με δυναμισμό και αποφασιστικότητα για να είμαστε άξιοι συνεχιστές της ιστορίας των 35 ετών που έχουμε στην Ελληνική αγορά, έχοντας αναδειχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ασφαλιστικούς οργανισμούς της χώρας.
Το όνομα «ΝΝ» είναι βαθιά ριζωμένο στην καρδιά των Ελλήνων: το 1980 μας γνώρισαν ως «Nationale Nederlanden», μας αγάπησαν αφού «οι φίλοι μας λεν ΝΝ», συστηθήκαμε αργότερα ως «ING Ελλάδος» και πλέον, από τον Απρίλιο, θα βρισκόμαστε δίπλα τους ως «NN Hellas».

IW: Ως προς τους πελάτες σας φέρνει κάποια αλλαγή;

ΣΡ: Καμία. Ίδια αξία, ίδια υπόσχεση, άλλο όνομα. Θα ήθελα στο σημείο αυτό να τονίσω ότι η αλλαγή του ονόματός μας σε NN Hellas δεν επηρεάζει καθόλου τη σχέση μας με τους πελάτες μας και δεν αλλάζει απολύτως τίποτε στα ασφαλιστήρια συμβόλαια ING, που έχουν στην κατοχή τους. Κάθε άλλο, η διαδικασία του rebranding μας εμπνέει και μας υποστηρίζει να βρεθούμε ακόμη πιο κοντά στον άνθρωπο που μας επιλέγει.

Η επικοινωνιακή στρατηγική που ακολουθούν όλες οι χώρες – μέλη του Ομίλου NN, υπογράφεται από τη φράση “You matter”. Αυτά που είναι σημαντικά για τους πελάτες μας, για τους συνεργάτες μας, για τους ανθρώπους της εταιρίας, είναι σημαντικά για εμάς, που είμαστε η ίδια η εταιρία. Ενδυναμώνουμε ακόμη περισσότερο την πελατοκεντρική μας φιλοσοφία, μία κατεύθυνση στην οποία πορευόμαστε χρόνια τώρα στην ING Ελλάδος. Εμπνεόμαστε από τη φράση «You matter» για να προσφέρουμε στον πελάτη την καλύτερη δυνατή εμπειρία με την εταιρία. 35 χρόνια στην Ελληνική αγορά το κάνουμε πράξη. Γι’ αυτόν τον λόγο είμαστε πρώτοι.

IW: Πώς θα επικοινωνήσετε στους ασφαλισμένους σας την αλλαγή του ονόματός σας σε NN Hellas;

ΣΡ: Βρίσκεται σε εξέλιξη ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας για να μάθουν όλοι οι πελάτες μας ότι αλλάζει το όνομά μας σε NN Hellas. Ένας συνδυασμός επικοινωνιακών εργαλείων παντρεύονται για να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα και από τον Απρίλιο θα βρισκόμαστε στον «αέρα» με έντονη διαφημιστική προβολή σε όλα τα Μ.Μ.Ε., τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα, internet, social media, εξωτερική διαφήμιση, σειρά αθλητικών εκδηλώσεων υπό το πρίσμα του “Live Well”: χρυσή χορηγία του 10ου Διεθνούς Μαραθωνίου «Μέγας Αλέξανδρος» στη Θεσσαλονίκη την Κυριακή 5 Απριλίου και τον καθιερωμένο θεσμό του Live Well event την Κυριακή 19 Απριλίου στην Πλατεία Συντάγματος σε συνδιοργάνωση με τον Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α. Σας περιμένουμε όλους εκεί για να σας συστηθούμε ξανά, ως NN Hellas!

Σχετικές δημοσιεύσεις

Head of Sales, Bancassurance στην Howden η Ελίζα Βασιλείου

Η Howden ανακοινώνει με χαρά την ένταξη της Ελίζας Βασιλείου στο δυναμικό της ως Head of Sales, Bancassurance, ενισχύοντας την εξειδίκευσή της

Attica Bank: Ανάμεσα σε δύο αποφάσεις για το Bancassurance 

Η Attica Bank (μετά την συγχώνευση με την Παγκρήτια) είναι το νέο ‘καυτό’ σενάριο στην τραπεζική αγορά.

Γιατί ‘καίνε’ τις ασφαλιστικές οι τράπεζες;

Η Τράπεζα δεν γνωρίζει, έτσι, στέλνει τον πελάτη στην ασφαλιστική και, η ασφαλιστική τον υποχρεώνει να κάνει αίτημα γραπτό, διότι  δεν ξέρει τι έχει γίνει με την τράπεζα.

Συμμαχίες Bancassurance

Ενδιαφέρον θα υπάρξει ως προ το πως θα κινηθούν οι συνεργασίες διανομής ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα για καλύψεις (ασφαλιστικά προϊόντα) που δεν παρέχονται στην Ελλάδα αλλά ήδη έχει προς διάθεση στο χαρτοφυλάκιο της η UniCredit. 

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Οι τρεις προτάσεις της ΕΑΔΕ στο υπ. Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών

Η ΕΑΔΕ κρίνει αναγκαίατ η διεύρυνση της ασφαλιστικής κάλυψης οχημάτων με την προσθήκη των κινδύνων από σεισμό και χαλαζόπτωση

Κλειδί για το μέλλον μας η ασφαλιστική συνείδηση

Τα μέτρα για την ασφάλιση ενάντια σε φυσικές καταστροφές δημιουργούν ευοίωνες προοπτικές για όλους μας...

Ι. Χατζηθεοδοσίου: Η μάχη για έναν πιο ισορροπημένο ανταγωνισμό μόλις ξεκίνησε

«Οι αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής δείχνουν ότι υπάρχει διάθεση για αλλαγή. Όμως, η εφαρμογή των κανόνων δεν είναι πάντα εύκολη

Δημόσιες δαπάνες για υγεία 10%, για νοσοκομειακή περίθαλψη 40%. Στις χειρότερες θέσεις του ΟΟΣΑ η Ελλάδα

Στην Γερμανία, Ιρλανδία, Ουγγαρία οι δημόσιες δαπάνες στο 20%. Μεγάλη αντίθεση μεταξύ Ελλάδας και προηγμένων χωρών όπου οι δαπάνες νοσηλείας είναιστο 20%.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Οι τρεις προτάσεις της ΕΑΔΕ στο υπ. Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών

Η ΕΑΔΕ κρίνει αναγκαίατ η διεύρυνση της ασφαλιστικής κάλυψης οχημάτων με την προσθήκη των κινδύνων από σεισμό και χαλαζόπτωση

H EAEE χορηγός στην εκδήλωση του ΟΠΑ για τη βράβευση του εθελοντισμού

Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) επιβράβευσε 115 εθελοντές φοιτητές και φοιτήτριες του ακαδημαϊκού έτους 2023-2024 για την προσφορά τους

Karavias Underwriting Agency: Αύξηση των ορίων στις εγγυητικές επιστολές

Στόχος της Karavias Underwriting Agency όλα αυτά τα χρόνια, είναι να δημιουργεί και να εξελίσσει καινοτόμα προϊόντα

Στις αρχές Δεκεμβρίου, η ΕΥΡΩΠΗ Holdings θα εισέλθει προς διαπραγμάτευση στο Χ.Α 

Η «ΕΥΡΩΠΗ Ηoldings» θα προχωρήσει στην προσυμφωνημένη εξαγορά της "Ευρώπη Ασφαλιστική" μέχρι τις αρχές του 2025 και θα ακολουθήσει η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 

Οι συλλογικές αγωγές στον φαρμακευτικό τομέα γίνονται πιο περίπλοκες και ασταθείς

Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται αύξηση των ομαδικών αγωγών αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, που στρέφονται κατά φαρμακευτικών, τροφίμων και χημικών προϊόντων