[starbox]
Ανθρωποκεντρική σε όλη της την διάσταση η εταιρεία ΜΙΝΕΤΤΑ μεριμνά να αποζημιώνει, να καλύπτει με πληρότητα και να ενημερώνει με συνέπεια προκειμένου να εκπληρώνει με συνέπεια τον ρόλο της. Στηρίζεται σε βασικές αξίες που εστιάζουν στην εξυπηρέτηση του πελάτη, και την παροχή αίσθησης ασφάλειας στους συνεργάτες της.
Αυτό αναφέρει στο IW ο διευθυντής Μάρκετινγκ κύριος Μανόλης Γκατζόφλιας τονίζοντας ότι «η ουσία της ασφάλισης είναι η εξασφάλιση ότι η αποζημίωση θα καταβληθεί όταν συντρέξει ο λόγος. Προτεραιότητα λοιπόν της Εταιρίας μας ήταν, είναι και θα είναι ο τρόπος και ο χρόνος πληρωμής των αποζημιώσεων. Η εταιρεία έχει προσαρμοστεί σε αυτό το κριτήριο και γι΄αυτό και ο αριθμοδείκτης paid loss ratio είναι από τους υψηλότερους της αγοράς».
Ακόμα ο κ. Γκατζόφλιας αναλύει την φιλοσοφία λειτουργίας της εταιρείας εξηγώντας γιατί είναι φιλική, απλή, στοχευμένη στην δράση της και κυρίως συνεπής στους ασφαλισμένους της. Τονίζει πώς για περισσότερα από 40 έτη η ΜΙΝΕΤΤΑ ξεχωρίζει στην αγορά και αυτό έχει γίνει συνείδηση και στους πελάτες της. Πιστεύει στην σωστή ασφαλιστική κάλυψη, αποζημιώνει, στηρίζει την διαμεσολάβηση, δίνει μεγάλη σημασία στην εκπαίδευση και αναπτύσσεται σταθερά ασκώντας το έργο της με αρχές καΙ αξίες.
iw?Έχετε δυσαρεστημένους πελάτες στην ΜΙΝΕΤΤΑ;
Μ.Γ.: Ολες οι επιχειρήσεις θεωρούν ότι κάνουν το καλύτερο για την ικανοποίηση των πελατών τους. Για να διαπιστώσουμε την ικανοποίηση των πελατών, αλλά και των τρίτων που έρχονται σε επαφή με την Εταιρία μας, διεξάγουμε κατά τακτά χρονικά διαστήματα έρευνα. Σκοπός της είναι να συλλέξουμε συστάσεις και παρατηρήσεις ώστε να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας. Τα αποτελέσματα αυτών των ερευνών, είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικά, αναδεικνύουν τη συνέπεια και την έγκαιρη ανταπόκριση Εταιρίας μας στην καταβολή αποζημιώσεων, ειδικά μέσα σε ένα τόσο ευμετάβλητο οικονομικό περιβάλλον και δημιουργούν όμως και την υποχρέωση όχι μόνο να διατηρηθούν στα ίδια επίπεδα αλλά και να βελτιωθούν ακόμη περισσότερο.
iw? Πώς αντιμετωπίζετε τον τομέα της «εξυπηρέτησης πελατών»;
Μ.Γ.: Για εμάς, στην ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ – ΑΣΦΑΛΕΙΑΙ ΜΙΝΕΤΤΑ, η ασφάλιση δεν είναι μια απλή συναλλαγή. Είναι ανθρώπινη σχέση. Είναι σεβασμός. Είναι προσήλωση. Είναι διαθεσιμότητα. Είναι ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.
Η εξυπηρέτηση του πελάτη, είναι μία έννοια συνυφασμένη με όλες τις λειτουργίες όχι μόνο μιας εταιρίας αλλά της ζωής μας, της καθημερινότητας μας. Εξυπηρέτηση θεωρείται η παροχή μία πληροφορίας σε ένα περαστικό για να βρει τον δρόμο του αλλά και ηεξήγηση μίας κάλυψης. Ως τέτοια την αντιμετωπίζουμε και στην Εταιρίας μας και όλοι μαζί προσπαθούμε να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
iw?Θεωρείται την προβολή της εταιρείας σας και την επικοινωνία των προϊόντων της προς τους καταναλωτές σημαντικό πεδίο εργασιών;
Μ.Γ.: Σίγουρα είναι σημαντική η προβολή της Εταιρίας και η γνωστοποίηση των προϊόντων/προγραμμάτων που διαθέτει. Στη δικιά μας περίπτωση όμως οι ενέργειες αυτές σκοπό έχουν την παροχή βοήθειας προς τους συνεργάτες διαμεσολαβητές ώστε να μπορέσουν να προσεγγίσουν ευκολότερα τους δυνητικούς ασφαλισμένους ώστε να εξηγήσουν τις καλύψεις που προσφέρουμε.
iw? Με ποιόν τρόπο και ποιες μεθόδους πιστεύετε ότι θα έλθει η ανάπτυξη της παραγωγής;
Μ.Γ.: Οι ξεκάθαροι, απλοί, κατανοητοί όροι των συμβολαίων, οι συμπληρωματικές παροχές που εξασφαλίζουμε για τους ασφαλισμένους μας, και η ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ θεωρούμε ότι συνιστούν εχέγγυα για την σωστή ανάπτυξη της Εταιρίας.
iw? Σε τι διαφέρετε από τον ανταγωνισμό;
Μ.Γ.: Σίγουρα έχουμε κάποιες διαφορές με τον ανταγωνισμό, αρμοδιότεροι όμως να μας κρίνουν είναι οι πελάτες μας και οι συνεργάτες μας.
iw? Το μάρκετινγκ είναι ένα εργαλείο ανάπτυξης και παραγωγής εργασιών ή περιορίζεται μόνο στο επίπεδο της αναγνωρισημότητας.
Μ.Γ.: Και η αναγνωρισημότητα όταν υποστηρίζεται από τα χαρακτηριστικά που διαθέτει μια εταιρεία όπως η δική μας, συντελούν στην ανάπτυξη της παραγωγής.
iw?Τι θα καταγράφατε ως μεγάλο πλεονέκτημα για την εταιρεία σας;
Μ.Γ.: Την άμεση αποζημίωση για την οποία είναι γνωστή η εταιρία μας εδώ και πολλά χρόνια και την επιτυχημένη προσπάθεια που καταβάλλουμε προκειμένου να προσφέρουμε στους πελάτες μας τον καλύτερο από κάθε επίπεδο ασφαλιστικό συνδυασμό στα προγράμματά μας.
iw? Τι περιλαμβάνει αυτός ο ασφαλιστικός συνδυασμός; Δηλαδή που έγκειται η προσπάθεια σας;
Μ.Γ.: Η εταιρία μας προσπαθεί να συνδυάσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το προσιτό κόστος με την ποιοτική ασφάλιση. Έτσι, ο ασφαλισμένος μας πιστεύουμε ότι είναι με πληρότητα καλυμμένος μέσω των ολοκληρωμένων προγραμμάτων που προσφέρουμε, ειδικότερα δε με τις δυσμενείς συνθήκες που αντιμετωπίζουμε. Ανατρέχοντας λοιπόν στις καλύψεις που περιλαμβάνουμε ακόμα και στα βασικά μας προγράμματα μπορεί κάποιος να το διαπιστώσει
iw? Πιστεύετε ότι η παράδοσή σας ως εταιρεία είναι κάτι που επηρεάζει τη σημερινή σας εταιρική δραστηριότητα.
Μ.Γ.: Σίγουρα ναι. Η «ΑΣΦΑΛΕΙΑΙ ΜΙΝΕΤΤΑ», για περισσότερα από 40 έτη δίνει την δική της διάσταση στην ασφάλιση των ελλήνων. Έχουμε γραφεία και συνεργάτες σε όλη την Ελληνική επικράτεια. Εξυπηρετούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους ασφαλισμένους μας. Προσπαθούμε να είμαστε από τις πρώτες επιλογές του Ελληνα καταναλωτή όταν αναζητά ασφαλιστικές λύσεις στα καθημερινά του προβλήματα.
iw?Και στις αποζημιώσεις;
Μ.Γ.: Είναι μια διαδικασία που δε χωρά αμφισβήτηση ούτε επιτρέπει ιδιαιτερότητες. Ως εταιρεία είμαστε αντικειμενικοί: ίσοι προς όλους, άμεσοι και αποτελεσματικά γρήγοροι.
iw? πείτε μας περισσότερα για τις αποζημιώσεις. Είναι κομβικό σημείο της εταιρικής σας παρουσίας;
Μ.Γ.: Η ουσία της ασφάλισης είναι η εξασφάλιση ότι η αποζημίωση θα καταβληθεί όταν συντρέξει ο λόγος. Προτεραιότητα λοιπόν της Εταιρίας μας ήταν, είναι και θα είναι ο τρόπος και ο χρόνος πληρωμής των αποζημιώσεων. Γι’ αυτό το λόγο η οργάνωση της Εταιρίας μας έχει προσαρμοστεί με αυτό το κριτήριο. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι το ο αριθμοδείκτης paid loss ratio είναι από τους υψηλότερους της αγοράς. Ο αριθμοδείκτης αυτός δείχνει το πόσο γρήγορα αποζημιώνει μία εταιρία τις υποχρεώσεις της και δεν τις «μεταθέτει» για εξόφληση σε μέλλοντα χρόνο. Η Εταιρία μας κρατά την υπόσχεσή της και είναι δίπλα όχι μόνο στους ασφαλισμένους της αλλά στους τρίτους παθόντες έμπρακτα.
iw? Για την διαμεσολάβηση ποια είναι η γνώμη σας;
Μ.Γ.: Στηριζόμαστε σε αυτή ακολουθώντας τις αρχές του ιδρυτή της εταιρείας. Ως ασφαλιστής ο Παναγιώτης Μινέτας, στήριξε το θεσμό του διαμεσολαβητή και ως εκ τούτου την ανάπτυξή της μέσω του δικτύου των συνεργατών της, γιατί πιστεύει στην προστιθέμενη αξία την οποία προσφέρουν. Εμείς συνεχίζουμε σε αυτή την κατεύθυνση και μάλιστα ενισχύοντας έμπρακτα αυτή τη σχέση.
iw? Για την σημασία της εκπαίδευσηςστην ανάπτυξη της ασφαλιστικής δραστηριότητας, ποια είναι η γνώμη σας;
Μ.Γ.: Εμείς ως ΜΙΝΕΤΤΑ δίνουμε μεγάλο βάρος. Επενδύουμε στην συνεχή εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού μας το οποίο θεωρούμε ως ακρογωνιαίο λίθο στην ανάπτυξη εταιριών εντάσεως εργασίας και ειδικότερα δε όπου απαιτείται ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση του πελάτη, έτσι ώστε να έχουν την κατάλληλη εξειδίκευση, τεχνογνωσία και εκπαίδευση.Εκτός όμως του προσωπικού της, η Εταιρία μας μεριμνά για την κατάρτιση και εκπαίδευση και των συνεργατών της οι οποίοι είναι οι πρεσβευτές μας στο Έλληνα καταναλωτή.