back to top
18.3 C
Athens
Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2025

“Στη ΜΙΝΕΤΤΑ δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στον μετασχηματισμό μας”

Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική, είναι μια από τις παλαιότερες ασφαλιστικές εταιρίες στην Ελλάδα με επιτυχημένη παρουσία 50 χρόνων.

Οι 170 εργαζόμενοι της Εταιρίας εργάζονται για να προσφέρουν εξαιρετικές υπηρεσίες σε περισσότερους από 1.300 συνεργάτες σε όλη την Ελλάδα και φυσικά στην σταθερή βάση των 200.000 ενεργών πελατών που την εμπιστεύονται για την ασφάλισή τους.

- Advertisement -

Στόχος της σε αυτή την διαδρομή του μισού αιώνα παραμένει, διαχρονικά, η εκπλήρωση των υποχρεώσεων και η τήρηση των υποσχέσεων που έχει δώσει απέναντι σε όλους όσους την έχουν εμπιστευτεί διατηρώντας αναλλοίωτες τις βασικές μας για ουσιαστική ασφαλιστική κάλυψη, ποιοτικές υπηρεσίες και άμεση, δίκαιη αποζημίωση.

Τα τελευταία χρόνια στη ΜΙΝΕΤΤΑ δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στον μετασχηματισμό μας, στοχεύοντας στην ενσωμάτωση τεχνολογιών και σε έναν τρόπο λειτουργίας του οργανισμού που θα αναδείξουν την ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό ο οποίος – αν και χαρακτηρίζει την Εταιρία από την ίδρυσή της – απαιτεί διαρκή προσπάθεια ώστε να παραμένει σύγχρονος, προσαρμοσμένος στις πραγματικές ανάγκες των ενδιαφερομένων μερών και ταυτόχρονα βέβαια να είναι αποδοτικός για τον οργανισμό.

- Advertisement -

Η επιτυχία

Σε αυτή μας την κατεύθυνση «επένδυσε» στο Μοντέλο EFQM αξιολογώντας το ως ένα ιδιαίτερα χρήσιμο – αν και ταυτόχρονα απαιτητικό – εργαλείο.

To Μοντέλο την βοήθησε πολύπλευρα. Ξεκινώντας την εσωτερική διαδικασία για την προετοιμασία και την αποτύπωση των ζητούμενων για την πιστοποίηση, άρχισε να επανεξετάζει σειρά παραμέτρων που αφορούν σε διαδικασίες, δείκτες, ενέργειες και πρακτικές. Στη συνέχεια, μετά από την ενδελεχή αξιολόγηση όλων των κριτηρίων του μοντέλου, παρέλαβε ένα ιδιαίτερα ωφέλιμο και αντικειμενικό feedback report που επιμελήθηκαν οι αξιολογητές.

Το feedback report, πέρα από την αναγνώριση των προσπαθειών με την αναγνώρισή της σε επίπεδο 4 Star, χρησιμοποιήθηκε με κάθε δόκιμο τρόπο. Tα στελέχη της διοίκησης και οι υπεύθυνοι των τμημάτων, έλαβαν γνώση για τα θετικά και αρνητικά σημεία της αξιολόγησης και επικεντρώθηκαν σε όσα χρειάζονταν αναθεώρηση. Προχωρώντας σε περαιτέρω ενέργειες, έπειτα από την διαδικασία της αξιολόγησης, φρόντισε να κεφαλαιοποιήσει όλες τις χρήσιμες πληροφορίες και προέβη σε action plans, όσον αφορά τις περιοχές που επισημάνθηκαν προς βελτίωση.

«Με βάση τις ενέργειες που προέκυψαν από την υιοθέτηση του Μοντέλου EFQM, πετύχαμε άμεσα θετικά αποτελέσματα τόσο σε επίπεδο καθημερινής λειτουργίας, όσο και στην ύπαρξη ενός benchmark για την περαιτέρω βελτίωσή μας, στην κατεύθυνση της προσφοράς ποιοτικών υπηρεσιών και της βιώσιμης, ηθικής επιχειρηματικής δραστηριότητας».

κ. Μίλτα Καλδέλη Διευθύντρια Εξυπηρέτησης Πελατών & Διαχείρισης Αιτιάσεων

Πηγή https://inbian.org/minetta/

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η ισχύς της συλλογικότητας στο επίκεντρο του 1oυ Sofos Insurance Summit

Με το σύνθημα «Embrace Collaboration», το συνέδριο ανέδειξε για τη διαμεσολάβηση ένα μέλλον βασισμένο στην ανθρώπινη επαφή, χωρίς φόβο για την τεχνολογία

Συνδέοντας την ασφάλιση σπιτιού με την αξία και την προσωπική του ιστορία!

Η ΜΙΝΕΤΤΑ μάς θυμίζει πως κάποιες αρχιτεκτονικές δημιουργίες δεν είναι απλώς κατοικίες και πως η κάλυψη δεν αφορά μόνο τα τετραγωνικά

10 χρόνια MINETTA Insurance στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Ο Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας Ν. Μόσχοβος υπογράμμισε πως η εβδομάδα 6-12/10 είναι αφιερωμένη στους ανθρώπους που καθημερινά κάνουν τη διαφορά

Ξεκινά σήμερα το τριήμερο ασφαλιστικό συνέδριο της Sofos Insurance Agency στη Λίμνη Πλαστήρα

Το συνέδριο θα διαρκέσει έως τις 14 Σεπτεμβρίου και φιλοδοξεί να αναδείξει τις τάσεις, τις προκλήσεις και τις καινοτομίες στον χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Η πορεία του ψηφιακού μετασχηματισμού της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Χάρη στην επιτυχημένη phygital στρατηγική της, η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς για πελάτες και συνεργάτες

Τάσεις αποζημιώσεων Cyber Insurance 2025 – Τι δείχνουν τα στοιχεία

Οι ασφαλισμένοι καλούνται να αναλάβουν πιο ενεργό ρόλο, με την κυβερνοασφάλιση κρίσιμο δίχτυ ασφαλείας, αλλά όχι υποκατάστατο καλών πρακτικών

Οι παράμετροι για τη βέλτιστη επιλογή ενός συμβολαίου ταξιδιωτικής ασφάλισης

Τα σύγχρονα προγράμματα προσφέρουν ολοκληρωμένη προστασία για το ταξίδι, είτε αναψυχής είτε επαγγελματικό - Ποια σημεία χρήζουν προσοχής

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Σε δημόσια διαβούλευση η «Φορολογική Μεταρρύθμιση για το Δημογραφικό και τη Μεσαία Τάξη»

Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει το σύνολο των μέτρων που εξαγγέλθηκαν στη ΔΕΘ

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Η Εθνική Ασφαλιστική στην τελετή παράδοσης της επιταγής του 9ου No Finish Line Athens στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί»

Στηρίζοντας με συνέπεια τον αγώνα εδώ και 9 χρόνια, η εταιρεία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να βρίσκεται δίπλα στην κοινωνία

Νέα απάτη με παραπλανητικά emails από κυβερνοεγκληματίες που προσποιούνται τις… μεγάλες αεροπορικές

Απώτερος στόχος, η υπεξαίρεση χρημάτων από επιχειρήσεις - Ποια μέτρα προστασίας συνιστά η Kaspersky

«Αξίζουμε όσο οι άνθρωποί μας» – Η 3P Insurance τίμησε συνεργάτες και στελέχη σε μια βραδιά αφιερωμένη στους ανθρώπους της

«Η πραγματική επιτυχία δεν βρίσκεται στα βραβεία, αλλά στις ζωές και τις περιουσίες που έχουμε προστατεύσει» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γ. Λούβαρης