back to top
21.7 C
Athens
Τετάρτη 4 Ιουνίου 2025

Αλ. Σερμπέτης, ERGO: Εξωστρέφεια και αμεσότερη επικοινωνία με Συνεργάτες και τελικούς καταναλωτές

«Ο επανασχεδιασμός του εταιρικού site της ERGO εντάσσεται στη γενικότερη φιλοσοφία της εταιρείας για εξωστρέφεια και έχει ως στόχο την αμεσότερη επικοινωνία με τους Συνεργάτες και με τον τελικό καταναλωτή για την ολοκληρωμένη και έγκαιρη ενημέρωση για όλες τις δράσεις μας» σχολίασε ο Διευθυντής του Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού της ERGO Ασφαλιστικής, κ. Αλέξανδρος Σερμπέτης με αφορμή το λανσάρισμα του νέου διαδικτυακού τόπου της ERGO.

Μετά τις πρωτοποριακές εφαρμογές ERGO SalesBOX και ERGO forMe, η ERGO αναβαθμίζει την “ψηφιακή της εικόνα” αναδιαμορφώνοντας πλήρως την εταιρική της ιστοσελίδα www.ergohellas.gr, η οποία βρίσκεται ήδη σε λειτουργία. Ως μια εταιρεία που συνεχώς εξελίσσεται, η ERGO ενισχύει ακόμα περισσότερο τη διαδικτυακή της παρουσία με στόχο να προβάλλει την εταιρική της ταυτότητα προσφέροντας παράλληλα μια βελτιωμένη εμπειρία στον τελικό καταναλωτή.

- Advertisement -

Ανανεωμένη δομή και αισθητική – ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία και υπηρεσίες

Με ανανεωμένη δομή και αισθητική, η νέα ιστοσελίδα αποτελεί ένα σύγχρονο εργαλείο πληροφόρησης για το όραμα, τις αξίες, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τη στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας, ενισχύοντας συγχρόνως την καινοτομία και προβάλλοντας τις αρχές που διέπουν την εταιρική διακυβέρνηση της εταιρείας.

- Advertisement -

Ο νέος διαδικτυακός τόπος της ERGO διαθέτει σύγχρονη και λιτή σχεδίαση, βελτιωμένη λειτουργικότητα και παρέχει μια εξαιρετικά φιλική πλοήγηση στον χρήστη μέσω του υπολογιστή, του tablet ή του κινητού τηλεφώνου. Η περιήγηση στις σελίδες του ιστότοπου για την ανεύρεση του επιθυμητού περιεχομένου από τον χρήστη γίνεται εύκολα και γρήγορα μέσω ενός εύχρηστου μενού επιλογών, απαιτώντας ελάχιστα βήματα, προσφέροντας λύσεις και δίνοντας απαντήσεις σε κάθε του ερώτημα βάσει των αναγκών του.

Επιπλέον, μέσα από το ανανεωμένο www.ergohellas.gr που διαθέτει μοντέρνο σχεδιασμό και αναβαθμισμένη αισθητική, βάσει της νέας εταιρικής ταυτότητας του ομίλου ERGO, αναδεικνύονται οι αξίες και η ανθρωποκεντρική προσέγγιση της εταιρείας και αντανακλάται το καινοτόμο της όραμα.

Η νέα αυτή εταιρική ιστοσελίδα θα προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία και θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες υπηρεσίες και λειτουργικότητες με στόχο την εύκολη πρόσβαση και γρήγορη πλοήγηση από όλους, καταναλωτές, εργαζόμενους της εταιρείας και συνεργάτες, σε πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις δράσεις της εταιρείας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η ERGO Ασφαλιστική δίπλα στους νέους

Η ERGO Ασφαλιστική, αναγνωρίζοντας τη σημασία της επαγγελματικής εξέλιξης για τη νέα γενιά, συμμετείχε ενεργά στο 15ο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας

H ERGO Ασφαλιστική εξυπηρετεί 1 εκατ. πελάτες

Με κεντρικό μήνυμα “Η εμπιστοσύνη σας, δύναμη και δέσμευσή μας”, η ERGO Ασφαλιστική πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία την ετήσια εκδήλωση των Δικτύων

Με επιτυχία η ετήσια εκδήλωση της ERGO για τα Δίκτυα Ανεξάρτητων Συνεργατών και Μεσιτών!

Με κεντρικό μήνυμα “Η εμπιστοσύνη σας, δύναμη και δέσμευσή μας”, η ERGO Ασφαλιστική πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία την ετήσια εκδήλωση

H ERGO εξαγοράζει την Next Insurance αντί του ποσού των 2,6 δισ.

Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς η NEXT Insurance θα αποτελέσει μέρος της ERGO της κύριας ασφαλιστικής της Munich Re.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

NN. Σχεδιάζει να καταρρίψει το νέο ρεκόρ πωλήσεων το 2025 με επενδύσεις εκατομμυρίων

Επενδύσεις ύψους 25 εκατομμυρίων ευρώ ετοιμάζει η ΝΝ στην Ελλάδα για να ενισχύσει το προφίλ της και τις επιδόσεις των 1500 συνεργατών της, αναμένοντας το 2025

Ασφάλιση πιστωτικού κινδύνου: Μετεξέλιξη, σύγχρονες τάσεις και στρατηγικές προκλήσεις

Η επαγγελματική μου ενασχόληση στην ασφάλιση πιστώσεων τα τελευταία 25+ έτη μού αποδεικνύει διαρκώς ότι πρόκειται για έναν δυναμικά εξελισσόμενο

Κοινό μέτωπο σχηματίζουν διαμεσολαβητές και εταιρείες για τα νοσήλια

Παρ' όλο που διανύουμε ήδη το α` εξάμηνο του 2025, η αναστάτωση στην αγορά καλά κρατεί γύρω από τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα Υγείας

Πάνος Δημητρίου/Generali: Σήμερα έχουμε πάρτι, είμαστε μπροστά από τον ανταγωνισμό

H Generali  αποφασίζει δυναμικά, τώρα ‘να κάνει ένα limit up,  αλλάζοντας όλα στο customer care, είπε ο Πάνος Δημητρίου.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Εθνική Ασφαλιστική ανέδειξε την ανάγκη θεσμικής συνεργασίας για μια κοινωνία ανθεκτική στην κλιματική αλλαγή

Με κεντρικό μήνυμα την ανάγκη για συλλογική δράση και θεσμική συνεργασία, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής, Δημήτρης Μαζαράκης

H ΕΑΕΕ Μέλος του UN Global Compact και του UN Global Compact Network Greece

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) ανακοινώνει την επίσημη ένταξή της στο Οικουμενικό Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών (UN Global Compact)

Ολόκληρη η ΚΥΑ για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου

Δημοσιεύθηκε σήμερα η Κοινή Υπουργική Απόφαση των τριών Υπουργών, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Ανάπτυξης, Κλιματικής Κρίσης

Η Τεχνητή Νοημοσύνη κερδίζει τα παιδιά

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού, η Kaspersky δημοσίευσε την ετήσια έκθεσή της σχετικά με τα ψηφιακά ενδιαφέροντα των παιδιών.

NN. Σχεδιάζει να καταρρίψει το νέο ρεκόρ πωλήσεων το 2025 με επενδύσεις εκατομμυρίων

Επενδύσεις ύψους 25 εκατομμυρίων ευρώ ετοιμάζει η ΝΝ στην Ελλάδα για να ενισχύσει το προφίλ της και τις επιδόσεις των 1500 συνεργατών της, αναμένοντας το 2025