back to top
24.9 C
Athens
Σάββατο 16 Αυγούστου 2025

Β. Δαβιλάς, Europ Assistance: Ποια τα οφέλη από τη νέα digital υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης οχήματος

Πρόσφατα συμπλήρωσε τα 30 έτη παρουσίας στην Ελλάδα, έχοντας ως στόχο να πρωταγωνιστήσει στην Οδική Βοήθεια. Εξού και η πρόσφατη επένδυση αναφορικά με την ανανέωση του στόλου με καινούργια φορτηγά, νέες μοτοσυκλέτες υψηλού κυβισμού και κινητά συνεργεία τύπου Van, νέα οχήματα τύπου pickup κλπ. Παράλληλα, συνεχίζονται οι επενδύσεις σε τομείς της τηλεϊατρικής, των νέων τεχνολογιών και άλλων υπηρεσιών γύρω από το Αυτοκίνητο.

Ο λόγος για τη Europ Assistance που εισάγει στην ελληνική αγορά την digital υπηρεσία Pick Up & Drop, για την παροχή ανέπαφων υπηρεσιών παραλαβής και παράδοσης του οχήματος του πελάτη.

- Advertisement -

Όπως είχε εξηγήσει κατά την ομιλία του στο πρόσφατο Insurance Conference 2021, o κ. Βασίλης Δαβιλάς, Marketing & Business Development Manager της εταιρείας η συγκεκριμένη υπηρεσία απαντά με τον καλύτερο τρόπο στις τρέχουσες υγειονομικές συνθήκες, λόγω πανδημίας, όμως είναι μια από τις συνήθειες που θα μείνει!

Εξελίξαμε πολύ πρόσφατα και έχουμε την έχουμε διαθέσιμη στην ελληνική αγορά την υπηρεσία ανέπαφης παραλαβής και παράδοσης ενός οχήματος Pick Up & Drop. Συνεργαζόμαστε με ηχηρά ονόματα στο χώρο της ελληνικής αυτοκίνησης. Το πρόγραμμα αυτό ήδη «τρέχει» επιτυχημένα και αποτελεί ένα παράδειγμα ολοκλήρωσης της τεχνολογίας (αναφερόμενος σε ζητήματα τεχνητής νοημοσύνης, στο geolocation), αλλά και την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού, οι οποίοι είναι πραγματικά πρεσβευτές της εικόνας της εταιρείας“, τόνιζε.

- Advertisement -

διαβάστε: Β. Δαβιλάς, inco 21: Στόχος να καθιερωθούμε ως η κορυφαία εταιρεία παροχής οδικής βοήθειας στην Ελλάδα

Με πάρα πολύ απλό τρόπο και ψηφιοποιημένη εμπειρία χρήστη, η Europ Assistance δίνει την δυνατότητα στον πελάτη να ζητήσει την παραλαβή και αντίστοιχα την παράδοση στο χώρο, την ημερομηνία και την ώρα που επιθυμεί, ώστε να αποφύγει τον συνωστισμό και να αξιοποιήσει καλύτερα το προσωπικό του χρόνου. Η συγκεκριμένη υπηρεσία φαίνεται πως απαντά με τον καλύτερο τρόπο στις τρέχουσες υγειονομικές συνθήκες, λόγω πανδημίας. Πιστεύουμε όμως ακράδαντα ότι είναι μια αλλαγή στις συνήθειες των ασφαλισμένων η οποία θα μείνει Η εν λόγω υπηρεσία είναι διαθέσιμη με πολλούς τρόπους: είτε ως ασφαλιστική υπηρεσία/κάλυψη, είτε ως on demand εξυπηρέτηση“, σημείωνε.

Σύμφωνα με χθεσινή ανακοίνωση της εταιρείας, μέσω online booking που διατίθεται σε συνεργαζόμενες εταιρίες όπως εισαγωγικές εταιρείες, αντιπροσωπείες, ΚΤΕΟ, καθώς επίσης ασφαλιστικές εταιρείες και εταιρείες Leasing – ο κάτοχος του οχήματος έχει τη δυνατότητα να επιλέξει την υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης του οχήματός του (για service ή άλλο λόγο) από το εξειδικευμένο προσωπικό της Europ Assistance Greece, χωρίς καμία μετακίνηση και χάσιμο χρόνου. Η υπηρεσία PickUp & Drop έχει ξεκινήσει ήδη να διατίθεται στην Αττική, με τη σύναψη μεγάλων B2B συνεργασιών από τον χώρο του αυτοκινήτου.

Βάιος Κρόκος

Σχετικές δημοσιεύσεις

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Νέα εποχή για την Οδική Βοήθεια με τη χρήση AI και Νέων Τεχνολογιών

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, συνεχίζει την πορεία καινοτομίας και εξέλιξης, ενσωματώνοντας την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) και τις σύγχρονες τεχνολογίες

Europ Assistance: Τέλος του 2024 αποσύρεται από την Ελλάδα

Η εταιρεία έχει ενημερώσει για τις προθέσεις της και τους συνεργάτες της διαμεσολαβητές και επισήμως τις ασφαλιστικές εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται 

Κατερίνα Σέιχ αλ Μπασατένα, Hellas Direct: Oι 3 συχνότεροι λόγοι κλήσης Οδικής Βοήθειας

Στην τελευταία θέση στην Ευρωπαϊκή Ένωση βρίσκεται η Ελλάδα αναφορικά με την ηλικία του στόλου οχημάτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους.

Δ. Μέξη, Europ Assistance: Προχωρούμε σε επενδύσεις, εξασφαλίζουμε αμεσότητα 

Η περίοδος της πανδημίας άφησε ως κατάλοιπο την αποφυγή των μαζικών μέσων μετακίνησης, ο τουρισμός διαμορφώνεται σε υψηλά επίπεδα και οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

I. Γιουμπάκης (SENATUS): «Το ακίνητο συνδέει real estate και ασφάλιση – Μοχλός ανάπτυξης με πολλαπλασιαστικά οφέλη»

Οι πελάτες ενδιαφέρονται για ουσιαστική προστασία. Αξιολογούν την πλήρη αξία του ακινήτου, τη ζημιά σε τρίτους και την απώλεια εισοδήματος

Munich Re: Σαρώνουν οι καταστροφές, 95% άνω του μέσου όρου 10ετίας

Τι ποσοστό ζημιών αντιπροσωπεύει το κάθε φαινόμενο

Άννυ Τρύφων, Designia: Δίπλα στις επιχειρήσεις ως risk advisors

Το σχήμα συνασφάλισης αποτελεί ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο για την ανάληψη μεγάλων -από πλευράς ύψους- κεφαλαίων...

C. Borean, Generali: Το Solvency II ως καταλύτης των ευρωπαϊκών επενδύσεων

Απαραίτητη χαρακτηρίζει την απελευθέρωση πλεονάζοντος προληπτικού κεφαλαίου για πιο παραγωγικές επενδύσεις ο πρόεδρος της οικονομικής επιτροπής της Insurance Europe

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Coface εγκρίνεται από το Lloyd’s για νέο συνδικάτο πιστωτικής ασφάλισης – Σημαντικές ευκαιρίες για την ελληνική αγορά

Η αξιοπιστία και η φερεγγυότητα του Lloyd’s ενισχύουν την εμπιστοσύνη των ελληνικών επιχειρήσεων στις διεθνείς συνεργασίες

ΑΠΑ: Επείγουσα προειδοποίηση για τη χρήση drones σε περιοχές πυρκαγιών

Κίνδυνος για τις επιχειρήσεις πυρόσβεσης και την ανθρώπινη ζωή

Η σύνεση φέρνει αυξημένη κερδοφορία για τη Swiss Re το α΄ εξάμηνο

Πώς σχολιάζουν τα αποτελέσματα ο διευθύνων σύμβουλος Andreas Berger και ο οικονομικός διευθυντής Anders Malmström

Καλοκαιρινή ανανέωση για Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές – Μικρές αλλαγές με μεγάλο αποτύπωμα

Η καλοκαιρινή περίοδος μπορεί να αποτελέσει πολύτιμη ευκαιρία για επαγγελματική ανασύνταξη και προσωπική φροντίδα

Κ. Κατσαφάδος: Νέα μέτρα για τους πυρόπληκτους τη Δευτέρα – Άνιση η μάχη με την κλιματική κρίση

Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις του υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας