του Βάιου Κρόκου
Μπορεί να μην υπάρχουν ακόμα όλα τα στοιχεία, εν μέσω υγειονομικής – οικονομικής κρίσης, που θα χρειάζονταν κανείς ώστε να καταρτίσει ένα ολοκληρωμένο business plan, ωστόσο η Eurolife FFH δεν αρκείται σε «πυροσβεστικά μέτρα», αλλά σε κινήσεις που έχουν ως φόντο την επόμενη μέρα του κλάδου.
Όπως άλλωστε περιέγραψε επισήμως η διοίκηση με το πρόσφατο rebranding, κάνει ένα βήμα μπροστά προσφέροντας αξία σε όσους δημιουργούν.
Κατά την παρουσία του στο AON’s webcast “Lead through disruption: Modeling a sustainable organization”, ο κ. Γιάννης Βασιλάτος, General Manager – Digital Transformation Officer της εταιρείας σημείωσε πως αυτή ήταν η καλύτερη στιγμή για την εταιρεία ώστε να βγει μπροστά.
«Δεν είναι μόνο το budget σε τέτοιες περιπτώσεις, αλλά η ανακατανομή και ο επαναπροσδιορισμός των στόχων όσο γίνεται καλύτερα τουλάχιστον σε ένα ασαφές περιβάλλον», σημείωσε.
Τόσο στο εσωτερικό της εταιρείας όσο και σε επίπεδο εξωστρέφειας λαμβάνουν χώρα όλο αυτό το διάστημα σημαντικές εμπορικές και άλλες διορθωτικές κινήσεις την ώρα που γίνονται προβλέψεις για όλα τα σενάρια στο άμεσο μέλλον για το σύνολο του κλάδου και της οικονομίας (ήπιο, βασικό, δυσμενές)
Κατά την προσωπική του εκτίμηση, όπως τόνισε ο κ. Βασιλάτος, και στο παρελθόν θα μπορούσαν να υπάρξουν στον κλάδο τέτοιες αλλαγές, τώρα όμως γίνονται πιο γρήγορα και πρέπει να πραγματοποιηθούν με εξαιρετικό τρόπο και με περαιτέρω εξωστρέφεια.
Για παράδειγμα, το cyber risk πάντα ήταν στο επίκεντρο της εταιρείας, τώρα όμως ευνόητα αποτελεί βασική προτεραιότητα. Μεταξύ άλλων, εξάλλου, η Eurolife FFH θα συνεχίσει να επενδύει ακόμα πιο εντατικά στον τομέα του ψηφιακού μετασχηματισμού της.
Περαιτέρω, ο ανασχεδιασμός των εσωτερικών ομάδων στην εταιρεία που έλαβε χώρα το προηγούμενο διάστημα έχει ήδη αρχίσει να αποδίδει και υπάρχει πολύ καλή ισορροπία σε επίπεδο απόδοσης, σύμφωνα με τον κ. Βασιλάτο.
Το νέο λειτουργικό μοντέλο της εταιρείας αναμένεται να οριστικοποιηθεί μέχρι τον Σεπτέμβριο και η δυνατότητα τηλεργασίας με σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία ίσως αγγίζει το 50% με 60% των στελεχών του ομίλου. Οι εργασίες το διάστημα του lockdown ως τώρα κρίνονται επιτυχημένες…
Έντονη δραστηριότητα σε Eurolife Partners και Eurolife Connect
Στο ίδιο μοτίβο, ιδιαίτερη απήχηση είχαν και τα σύγχρονα εργαλεία για το Δίκτυο των συνεργατών και τους πελάτες την περίοδο της καραντίνας.
Για παράδειγμα, όπως καταγράφηκε, πριν τον COVID-19, μόνο το 40% των εργασιών πραγματοποιούνταν μέσω του Eurolife Partners ενώ τώρα υπολογίζεται στο 77% για τον κλάδο Υγείας.
Στον κλάδο Περιουσίας (κατοικία) το ποσοστό αγγίζει το απόλυτο, με 98%-99%, ενώ και στον κλάδο Αυτοκινήτου καταγράφεται σχετική άνοδος στο 60% έναντι 40% προηγουμένως.
Παράλληλα, στο Eurolife Connect αποτυπώνεται σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας μια άνοδος κατά 30% τον Απρίλιο.
Cross industries: Ανάγκη για ευρύ διάλογο
Παράλληλα, στο πρόσφατο webcast της AON, ο κ. Βασιλάτος ανέδειξε το γεγονός ότι οι συμπράξεις ιδιωτικού και δημοσίου τομέα (ΣΔΙΤ) έρχονται στο προσκήνιο για μια ακόμη φορά. Δεν θα πρέπει να αποτελεί μια εσωτερική συζήτηση στον κλάδο όμως, αλλά ένας στόχος για το σύνολο της οικονομικής δραστηριότητας. Υπό αυτό το πρίσμα, όλοι θα πρέπει να αναζητούν νέες ιδέες, διάλογο και συνεργασίες με ευρύτερους τομείς της οικονομίας.
Κλείνοντας όπως τόνισε, η αισιοδοξία για το μέλλον παραμένει συγκρατημένη καθώς πολλές φορές μετά από ένα συμβάν υπάρχει ενδιαφέρον για ασφάλιση (π.χ σεισμός) στην πορεία όμως ατονεί. Σε κάθε περίπτωση, σημείωσε, η ιδιωτική ασφάλιση είναι έτοιμη να προσφέρει σε πολίτες και επιχειρήσεις.
διαβάστε επίσης: Eurolife FFH: Ψηφιακά σεμινάρια και εκπαιδεύσεις εξ αποστάσεως