back to top
11.8 C
Athens
Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2025

Η μία όψη για τα ανασφάλιστα και … η άλλη

Ενα νόμισμα έχει πάντα δύο όψεις. Ετσι κάλπως είναι και με τα ανασφάλιστα. Υπάρχει και τρίτη όψη στο σενάριο μας, που είναι η υποθετική. Υποθετικός είναι όμως και ο αριθμός των ανασφάλιστων. Ποιοι, και πότε μίλησαν με ακρίβεια; Ποτέ ο αριθμός των ανασφάλιστων δεν ορίστηκε επακριβώς, φαίνεται να είναι αδύνατον. Ετσι και κάθε χρόνο, οι συζητήσεις γίνονται σαν κάτι να μην πηγαίνει καλά.

Η υποθετική όψη

- Advertisement -

Την υποθετική όψη την έχουμε. Κατά προσέγγιση ορίζονται στα 500.000, άλλες φορές και 600.000, αφού ακόμα δεν μπορούν να γίνουν επακριβείς διασταυρώσεις. Και υπάρχουν και αυτά που είναι σε ακινησία σε κλειστούς χώρους που οι ιδιοκτήτες τους δεν έχουν καταθέσει πινακίδες, ή αυτά που κινούνται για παράδειγμα μόνο το καλοκαίρι.

Οι δύο άλλες όψεις

- Advertisement -

Πάμε τώρα στις δύο άλλες όψεις: Είναι τα ασφαλισμένα όπως υπολογίζονται κατά αντιστοιχία του συνόλου των μηχανοκίνητων που έχουν άδειες κυκλοφορίας και από αυτά θα πρέπει να λάβουμε υπ’ όψιν μας αυτά που ασφαλίζονται και με το μήνα.

Και είναι και η άλλη όψη αυτά που έχουν ασφαλιστήρια συμβόλαια, αλλά μπορεί να μην είναι καταγεγραμμένα στην Αρχή. Γίνεται ή όχι;

Ποιες από τις τρεις όψεις να λάβουμε σοβαρά υπ’ όψιν μας για να ξέρουμε που πατάμε;

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Φως» για τη λύση του προβλήματος των ανασφάλιστων οχημάτων

Αντιπροσωπεία του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, με επικεφαλής τον Πρόεδρο του Γιάννη Χατζηθεοδοσίου και με τη συμμετοχή και του Προέδρου της ΓΣΕΒΕΕ

Ξεκινά η μεγάλη διασταύρωση για ανασφάλιστα Ι.Χ.

Από τη Δευτέρα 16 Ιουνίου, πρόκειται να ξεκινήσει η πρώτη μεγάλη ηλεκτρονική διασταύρωση της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών

Tι θα γίνει με τα ανασφάλιστα οχήματα;

Από τo meeting της Ύδρας, κατά το οποίο θίχτηκαν επείγοντα θέματα που απασχολούν τον κλάδο, δεν απουσίαζαν και τα ανασφάλιστα οχήματα.

Στις 322 από 385 οι δηλωμένες ζημίες με ανασφάλιστα

Μειωμένες κατά 16,36% ήταν οι δηλωμένες ζημιές με ανασφάλιστα αυτοκίνητα το πρώτο τρίμηνο του 2025 έναντι του αντίστoιχου διαστήματος

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δίκτυα πωλήσεων και αυτοματοποίηση: Τιμολόγηση, διαχείριση ζημιών, απάτες

Πώς διαμορφώνει η τεχνητή νοημοσύνη τη νέα εποχή του ασφαλιστικού κλάδου

Γιατί είναι ευχαριστημένες οι ασφαλιστικές περιουσίας – Τι άλλαξε

Μπορεί η παραγωγή ασφαλίστρων στον κλάδο να αυξήθηκε μόνο 3% το 2024, το άκρως αντίθετο συνέβη ωστόσο με τις αποζημιώσεις

Τα παρασκηνιακά της ασφαλιστικής αγοράς αυτήν την εβδομάδα

Και να ήταν το δικαίωμα μόνο στα υγείας, υψηλότατο είναι το δικαίωμα και στα Πυρός και στα Οχήματα...

Το νέο σχέδιο της Εθνικής Ασφαλιστικής

Δικό της εσωτερικό μοντέλο υπολογισμού κινδύνων σχεδιάζει η εταιρεία, σύμφωνα με κύκλους της αγοράς

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Αύξηση 8,1% στα συμβόλαια τεχνικών ασφαλίσεων το 2024

Η αύξηση προέρχεται κυρίως από την αύξηση του πλήθους των συμβολαίων με καλύψεις CAR, EAR

Ευχές της ΕΑΕΕ για το 2026 με έμφαση στην Υγεία, στην Ασφάλεια και στην Ευημερία

Το μήνυμα της ΕΑΕΕ αναδεικνύει τον κομβικό ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης στη σύγχρονη κοινωνία, ιδιαίτερα σε μια περίοδο αυξημένων προκλήσεων

Νέο επεισόδιο του «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;» – Η ιστορία του Θάνου Βουλή

Στο επεισόδιο θίγονται ζητήματα όπως η εμπειρία του τροχαίου και της αναπηρίας, αλλά και η στάση της πολιτείας και των ασφαλιστικών εταιρειών

«Στον δρόμο τα δικά σου λάθη δεν τα πληρώνεις μόνο εσύ»: Η ευθύνη πίσω από το τιμόνι αφορά όλους!

Ένα ιδιαίτερα δυνατό κοινωνικό μήνυμα για την οδική ασφάλεια μεταφέρει η νέα καμπάνια της Ελληνικής Κυβέρνησης – Δείτε το βίντεο

Εκδήλωση του EDPB για την ανωνυμοποίηση και την ψευδωνυμοποίηση

Το workshop ακολούθησε την αποσαφήνιση από το ΔΕΕ του πεδίου εφαρμογής της έννοιας των προσωπικών δεδομένων στην υπόθεση EDPS κατά SRB