Ο κόσμος προοδεύει και εμείς, εδώ, στήνουμε οδοφράγματα. Ράβουμε, ξηλώνουμε, λέμε, ξελέμε και πανηγυρίζουμε, μέχρι να φτάσουμε στο σημείο εκκίνησης και να καταλάβουμε ότι δεν κάναμε τίποτα. Μήνες ανακοινώσεων, αντιπαραθέσεων με τους εκπαιδευτές οδήγησης, με το υπουργείο μεταφορών για τον νόμο 4599/2019, και την ΕΑΕΕ να κάνει τον πυροσβέστη για να προλάβει το κακό. Λόγια ανασφάλιστα.
«Ο εκπαιδευτής ευθύνεται για την κατάσταση που επικρατεί στην θέμα της Οδικής Ασφάλειας» λέει ο νόμος. Ψευδή πληροφόρηση φωνάζουν οι εκπαιδευτές οδήγησης, σε μάχες χαρακωμάτων το υπουργείο, μαχαίρια έβγαλαν οι εκπαιδευτές, και φτάνουμε στην προεκλογική περίοδο όπου κάτι αλλάζει…. Όπως πάντα, έτσι και τώρα. Πανηγυρικές ανακοινώσεις για τις τροποποιήσεις που έκανε το υπουργείο λόγω εκλογών. Και έπρεπε να τις κάνει.
Λόγια ανασφάλιστα. Βαρύγδουπες δηλώσεις, οι περισσότερες με ίδιον όφελος. Από πού πλουτίζουν οι ασφαλιστικές; Πόσο είναι το κόστος των συμβολαίων αυτών, ξέρουν όσοι γράφουν και ακόμα πως λειτουργούν;. Μήπως αντισταθμίζει άλλους κινδύνους που έχουν μεγαλύτερο κόστος αν επέλθουν;
Ψάχνουμε να κόψουμε και να ράψουμε την οδική ασφάλεια στα μέτρα της κάθε τοπικής κοινωνίας και κάθε μικρή μετατροπή την πληρώνουμε ακριβά.
Δείτε, που πάει η Ευρώπη. Πάει να βελτιώσει την οδική ασφάλεια με νέους κανόνες. 30 είναι τα νέα χαρακτηριστικά ασφαλείας για τα νέα αυτοκίνητα. Οι νέες τεχνολογίες μπορούν να σώσουν μέχρι και 25.000 ζωές σε διάστημα 18 ετών και να αποτραπούν μέχρι και 140.000 ατυχήματα και τραυματισμοί.
Οι τεχνολογίες αλλάζουν, ο τρόποι που αντιμετωπίζεται ο κίνδυνος. Τι θα γίνει αν αυτές οι τεχνολογίες φτάσουν να μπουν ανεξαιρέτως όλες στα οχήματα εκπαίδευσης υποψηφίων οδηγών;
Εδώ ακόμα ανταλλάσομε καινές επιστολές, ή κάνουμε τροποποιήσεις για να πάρουμε ψήφους.