back to top
24 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Μαύρες να είναι οι Παρασκευές σας!

Αν και νεοφερμένο έθιμο η «Black Friday» φαίνεται ότι κατακτά ολοένα και περισσότερους συμπολίτες μας. Μπορεί να κατακρίθηκε ως “αμερικανιά”, αλλά η κοσμοσυρροή για εκπτώσεις -που πολλές φορές δεν ξεπερνούν το 10%- δείχνει ότι ο κόσμος θέλει χαμηλές τιμές.

Όχι δεν νομίζουμε ότι πρόκειται για καταναλωτικό πάρτι για τους πολλούς. Πρόκειται για μία προσπάθεια τόνωσης της ζήτησης που έχει καταρρεύσει. Είναι  όμως θεμιτό απέναντι στους μικρομαγαζάτορες οι οποίοι προσπαθούν να κρατηθούν μέσα στην κρίση;

- Advertisement -

Σίγουρα όχι, αλλά κανείς δεν λέει ότι το Εμπόριο είναι αγαθοεργία. Στο Εμπόριο ισχύει, όσο πουθενά αλλού, το «μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό».  Είναι θεμιτό απέναντι στους εργαζόμενους;  Εάν τηρούνται οι συνθήκες εργασίας και πληρώνονται οι κατάλληλες αμοιβές, ναι, είναι.  Εάν οι εργαζόμενοι πληρωθούν για τα εξαντλητικά 10ωρα σίγουρα είναι. Ωστόσο  βλέπουμε ότι η Black Friday είναι ένα πεδίο κόντρας μεταξύ μεγάλων του λιανικού εμπορίου που μπορούν να ξεπουλήσουν stocks σε τιμές χονδρικής.  Πόσοι μικροί επιχειρηματίες μπορούν να γράψουν ζημιές για να ξεφορτωθούν τα stocks τους;

Επειδή όμως το Insurance World είναι ασφαλιστικό site, πρέπει να προσαρμόσουμε τον θεσμό και στα ασφαλιστικά δρώμενα. Mήπως θα έπρεπε και οι ασφαλιστικές να καθιερώσουν τη δική τους Black Friday σε επίπεδο τιμολογίων;  Δεν θα ήταν έξυπνο να καθιερώσουν εξαιρετικά φθηνά τιμολόγια μία ημέρα τον χρόνο για τις ασφαλίσεις αυτοκινήτου; ή  περιουσίας;  Δεν λέμε για τις ασφαλίσεις υγείας γιατί εκεί εισέρχονται άλλοι παράγοντες.  Ας το σκεφτούν λίγο, αξίζει τον κόπο.  Δεν νομίζουμε ότι θα χαλάσουν οι δείκτες φερεγγυότητας με μερικές εκατοντάδες ή χιλιάδες χαμηλά ασφαλιστήρια στο σύνολο της αγοράς.  Περισσότερο καλή εντύπωση θα κάνουν  και θα προσελκύσουν τους ανασφάλιστους.

- Advertisement -

Σας αφήνω τώρα γιατί πρέπει να σταθώ στην ουρά για τις αγορές μου.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τα γκάζια και τα χειρόφρενα των ασφαλιστών

Ο Ανασφάλιστος διερωτάται γιατί η κυβέρνηση δεν εφαρμόζει τον νόμο που ψήφισε...

Ασφαλιστικές ώρα μηδέν, πόσοι μένουν, πόσοι φεύγουν

Ο Ανασφάλιστος βάζει στην εξίσωση πολλούς αγνώστους και ξέρει ότι δύσκολο θα είναι να βρει τη λύση με την πρώτη

Γιατί οι ασφαλιστές ζητούν να ξεκαθαρίσουν τους λογαριασμούς τους;

Πολλά θέματα είναι μπερδεμένα κουβάρι και δεν λένε να ξεμπερδευτούν, κι ας γίνονται συζητήσεις...

Ποιοι μπορούν να φέρουν ανάπτυξη στην ασφαλιστική αγορά;

Πώς φταίει η χαμηλή ασφαλιστική συνείδηση, όταν ο δρόμος της ανάπτυξης δεν έχει οριοθετηθεί;

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Τα γκάζια και τα χειρόφρενα των ασφαλιστών

Ο Ανασφάλιστος διερωτάται γιατί η κυβέρνηση δεν εφαρμόζει τον νόμο που ψήφισε...

Ασφαλιστικές ώρα μηδέν, πόσοι μένουν, πόσοι φεύγουν

Ο Ανασφάλιστος βάζει στην εξίσωση πολλούς αγνώστους και ξέρει ότι δύσκολο θα είναι να βρει τη λύση με την πρώτη

Γιατί οι ασφαλιστές ζητούν να ξεκαθαρίσουν τους λογαριασμούς τους;

Πολλά θέματα είναι μπερδεμένα κουβάρι και δεν λένε να ξεμπερδευτούν, κι ας γίνονται συζητήσεις...

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί