back to top
22.2 C
Athens
Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2025

Β. Δαβιλάς, Europ Assistance: Ποια τα οφέλη από τη νέα digital υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης οχήματος

Πρόσφατα συμπλήρωσε τα 30 έτη παρουσίας στην Ελλάδα, έχοντας ως στόχο να πρωταγωνιστήσει στην Οδική Βοήθεια. Εξού και η πρόσφατη επένδυση αναφορικά με την ανανέωση του στόλου με καινούργια φορτηγά, νέες μοτοσυκλέτες υψηλού κυβισμού και κινητά συνεργεία τύπου Van, νέα οχήματα τύπου pickup κλπ. Παράλληλα, συνεχίζονται οι επενδύσεις σε τομείς της τηλεϊατρικής, των νέων τεχνολογιών και άλλων υπηρεσιών γύρω από το Αυτοκίνητο.

Ο λόγος για τη Europ Assistance που εισάγει στην ελληνική αγορά την digital υπηρεσία Pick Up & Drop, για την παροχή ανέπαφων υπηρεσιών παραλαβής και παράδοσης του οχήματος του πελάτη.

- Advertisement -

Όπως είχε εξηγήσει κατά την ομιλία του στο πρόσφατο Insurance Conference 2021, o κ. Βασίλης Δαβιλάς, Marketing & Business Development Manager της εταιρείας η συγκεκριμένη υπηρεσία απαντά με τον καλύτερο τρόπο στις τρέχουσες υγειονομικές συνθήκες, λόγω πανδημίας, όμως είναι μια από τις συνήθειες που θα μείνει!

Εξελίξαμε πολύ πρόσφατα και έχουμε την έχουμε διαθέσιμη στην ελληνική αγορά την υπηρεσία ανέπαφης παραλαβής και παράδοσης ενός οχήματος Pick Up & Drop. Συνεργαζόμαστε με ηχηρά ονόματα στο χώρο της ελληνικής αυτοκίνησης. Το πρόγραμμα αυτό ήδη «τρέχει» επιτυχημένα και αποτελεί ένα παράδειγμα ολοκλήρωσης της τεχνολογίας (αναφερόμενος σε ζητήματα τεχνητής νοημοσύνης, στο geolocation), αλλά και την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού, οι οποίοι είναι πραγματικά πρεσβευτές της εικόνας της εταιρείας“, τόνιζε.

- Advertisement -

διαβάστε: Β. Δαβιλάς, inco 21: Στόχος να καθιερωθούμε ως η κορυφαία εταιρεία παροχής οδικής βοήθειας στην Ελλάδα

Με πάρα πολύ απλό τρόπο και ψηφιοποιημένη εμπειρία χρήστη, η Europ Assistance δίνει την δυνατότητα στον πελάτη να ζητήσει την παραλαβή και αντίστοιχα την παράδοση στο χώρο, την ημερομηνία και την ώρα που επιθυμεί, ώστε να αποφύγει τον συνωστισμό και να αξιοποιήσει καλύτερα το προσωπικό του χρόνου. Η συγκεκριμένη υπηρεσία φαίνεται πως απαντά με τον καλύτερο τρόπο στις τρέχουσες υγειονομικές συνθήκες, λόγω πανδημίας. Πιστεύουμε όμως ακράδαντα ότι είναι μια αλλαγή στις συνήθειες των ασφαλισμένων η οποία θα μείνει Η εν λόγω υπηρεσία είναι διαθέσιμη με πολλούς τρόπους: είτε ως ασφαλιστική υπηρεσία/κάλυψη, είτε ως on demand εξυπηρέτηση“, σημείωνε.

Σύμφωνα με χθεσινή ανακοίνωση της εταιρείας, μέσω online booking που διατίθεται σε συνεργαζόμενες εταιρίες όπως εισαγωγικές εταιρείες, αντιπροσωπείες, ΚΤΕΟ, καθώς επίσης ασφαλιστικές εταιρείες και εταιρείες Leasing – ο κάτοχος του οχήματος έχει τη δυνατότητα να επιλέξει την υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης του οχήματός του (για service ή άλλο λόγο) από το εξειδικευμένο προσωπικό της Europ Assistance Greece, χωρίς καμία μετακίνηση και χάσιμο χρόνου. Η υπηρεσία PickUp & Drop έχει ξεκινήσει ήδη να διατίθεται στην Αττική, με τη σύναψη μεγάλων B2B συνεργασιών από τον χώρο του αυτοκινήτου.

Βάιος Κρόκος

Σχετικές δημοσιεύσεις

Επίσημος Χορηγός της ΚΑΕ Περιστέρι η Extra Assistance

Κοινό όραμα, η προαγωγή του αθλητισμού και η ανάδειξη των αξιών της ομαδικότητας και της αλληλοϋποστήριξης

Τριπλή βράβευση απέσπασε ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ για την ψηφιακή αναβάθμιση των υπηρεσιών του

Ο Όμιλος ξεχώρισε στα φετινά ΒΙΤΕ Awards με καινοτόμες εφαρμογές και έργα που βελτιώνουν ουσιαστικά την εμπειρία πελατών και συνεργατών

Η Euroins ενημερώνει: Οδική βοήθεια και φροντίδα ατυχήματος δεν είναι το ίδιο

Η καμπάνια της εταιρείας στα social media έρχεται να ενισχύσει την ασφαλιστική παιδεία των οδηγών, υπογραμμίζοντας τη σημασία της σωστής επιλογής καλύψεων

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Νέα εποχή για την Οδική Βοήθεια με τη χρήση AI και Νέων Τεχνολογιών

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, συνεχίζει την πορεία καινοτομίας και εξέλιξης, ενσωματώνοντας την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) και τις σύγχρονες τεχνολογίες

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Προς απόκτηση του 100% της Eurolife Life η Eurobank

Yπεγράφη σχέδιο συμφωνίας με τη Fairfax - Οι αλλαγές στο ΔΣ

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Η πορεία του ψηφιακού μετασχηματισμού της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Χάρη στην επιτυχημένη phygital στρατηγική της, η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς για πελάτες και συνεργάτες

Τάσεις αποζημιώσεων Cyber Insurance 2025 – Τι δείχνουν τα στοιχεία

Οι ασφαλισμένοι καλούνται να αναλάβουν πιο ενεργό ρόλο, με την κυβερνοασφάλιση κρίσιμο δίχτυ ασφαλείας, αλλά όχι υποκατάστατο καλών πρακτικών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Καθυστερήσεις στα ραντεβού ογκολογικών ασθενών στα δημόσια νοσοκομεία λόγω δυσλειτουργιών του νέου συστήματος

Τι καταγγέλλει ο βουλευτής Ιωαννίνων του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής Ιωάννης Τσίμαρης σε ερώτησή του προς τον υπουργό Υγείας

Στα €47 δισ. αυξήθηκε το ενεργητικό των Ελλήνων θεσμικών

Με αυξημένα ενεργητικά, εισροές κεφαλαίων και θετικές αποδόσεις έκλεισε το γ’ τρίμηνο του 2025 - Τι αναφέρει το δελτίο της ΕΘΕ

Λαμπρή επετειακή διοργάνωση για τη συμπλήρωση 80 χρόνων του Ελληνοβρετανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου

Η εορταστική εκδήλωση ανέδειξε την ιστορική πορεία του Επιμελητηρίου και συγκέντρωσε σημαντικές παρουσίες

Ο χάρτης του bancassurance στην Ελλάδα… έως και σήμερα!

Το μέλλον του bancassurance στη χώρα μας δεν θα κριθεί μόνο από τις μεγάλες συμφωνίες - Καθοριστικός ο ανθρώπινος παράγοντας

«Και Αν Συμβεί… Να Ανθίζεις! – Η πρόληψη να σώζει ζωές»: Podcast με καλεσμένη την πρόεδρο της Europa Donna Φ. Πουλακάκη

Μια ουσιαστική και ειλικρινής συζήτηση στο νέο επεισόδιο του podcast, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας Μαστού