back to top
12.7 C
Athens
Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024

Δύο επίκαιρα webinars από το ΕΕΑ και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών αποφάσισαν να συνεργαστούν ώστε να «παντρέψουν» την δύναμη της επιστημονικής Κοινότητας με την μικρομεσαία επιχειρηματικότητα που εκπροσωπεί το Ε.Ε.Α.. Με βάση το Μνημόνιο Συνεργασίας που υπέγραψαν τα δυο μέρη το 2020, στόχος είναι, ανάμεσα σε άλλα, η αναβάθμιση του γνωστικού επίπεδου και των δεξιοτήτων εργαζομένων και επαγγελματιών-επιχειρηματιών με ανάληψη κοινών δράσεων που αφορούν στη διασύνδεση της ερευνητικής και εκπαιδευτικής δραστηριότητας του Πανεπιστημίου με την αγορά εργασίας και την επιχειρηματικότητα.

Τα δυο επόμενα webinars της συνεργασίας θα διεξαχθούν στις 30/6 και 7/7, στις 16:00.

- Advertisement -

Προσανατολισμός στην Υπηρεσία & Εμπειρία Πελάτη (30/6 στις 16:00)

Το πρώτο webinar στις 30/6 με εισηγήτρια την κ. Καλυψώ Καραντινού Επίκουρη Καθηγήτρια Μάρκετινγκ, Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ο προσανατολισμός στην υπηρεσία, η πελατοκεντρική θεώρηση και η επικέντρωση στην εμπειρία του πελάτη σχετίζονται ολοένα και περισσότερο με την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και σηματοδοτούν μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο δημιουργίας αξίας για τους πελάτες μας.

- Advertisement -

Το webinar Προσανατολισμός στην Υπηρεσία & Εμπειρία Πελάτη απευθύνεται σε επιχειρήσεις μιας ευρείας γκάμας δραστηριοποίησης και μεγέθους και θα επικεντρωθεί στην ανάλυση του τρόπου με τον οποίο μπορούμε να αξιοποιήσουμε αυτές τις προσεγγίσεις και στην παρουσίαση των απαραίτητων εργαλείων που θα μας βοηθήσουν να δημιουργήσουμε εξαιρετικές και αξιομνημόνευτες εμπειρίες για τους πελάτες μας.

Θα ασχοληθούμε με το ιδιαίτερα εύχρηστο εργαλείο της χαρτογράφησης της εμπειρίας του πελάτη (customer journey map) για την πληρέστερη κατανόηση της εμπειρίας του πελάτη από την σκοπιά του ίδιου του πελάτη, αλλά και με την αποτύπωση της διαδικασίας παροχής της υπηρεσίας για την καλύτερη διοίκηση αυτής (blueprinting). Θα επικεντρωθούμε επίσης και στην αξιοποίηση της επίδρασης των στοιχείων του χώρου στις πέντε αισθήσεις (atmospherics) για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη εντός του καταστήματος ή του χώρου παροχής της υπηρεσίας, καθώς ο χώρος έχει αποδειχθεί ότι αποτελεί σημαντικό κριτήριο επιλογής και επηρεάζει ένα μεγάλο μέρος των αγοραστικών αποφάσεων.

Παρακολουθήστε το ζωντανά κάνοντας εγγραφή στο σύνδεσμο που ακολουθεί

https://zoom.us/webinar/register/WN_IMWwIxUVT-G-onfDpjQhAA

Εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ και η σημασία τους (7/7 στις 16:00)

Το δεύτερο webinar στις 7/7 με εισηγήτρια την η κ. Κατερίνα Φραϊδάκη, διδάκτορα του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, κύρια ερευνήτρια και συντονίστρια των δράσεων Ηλεκτρονικού Εμπορίου στο Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν- ELTRUN.

Στο σεμινάριο θα παρουσιαστούν 3 βασικοί άξονες του ψηφιακού μάρκετινγκ:

1.Η χρήση εργαλείων social media και μηχανών αναζήτησης,
2.Η έννοια του live shopping
3.Η σημασία των ψηφιακών εργαλειών για την επικοινωνία με τους εργαζομένους της επιχείρησης μας (εσωτερικό μάρκετινγκ)

Παρακολουθήστε το ζωντανά κάνοντας εγγραφή στο σύνδεσμο που ακολουθεί

https://zoom.us/webinar/register/WN_2h8OientTlmEB9w10BnjPw

Σχετικές δημοσιεύσεις

Βραβεία Ε.Ε.Α.: Μία λαμπρή βραδιά με την παρουσία προσωπικοτήτων από όλο το φάσμα της πολιτικής και της κοινωνίας

Στην κατάμεστη αίθουσα της ΕΛΣ στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος» απονεμήθηκαν τα βραβεία «Βιώσιμης – Καινοτόμου & Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας»

Τα λαμπερά βραβεία επιχειρηματικότητας του ΕΕΑ με τις ηχηρές παρουσίες (vid)

Tη στόχευση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών περιέγραψε στην τοποθέτησή του ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, μιλώντας στην εκδήλωση απονομής των Βραβείων

Γ. Χατζηθεοδοσίου EEA: Σχεδιάζουμε την επόμενη μέρα, με το βλέμμα στραμμένο πάντα στην κοινωνία

Η Ομιλία Προέδρου Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Γιάννη Χατζηθεοδοσίου, στην εκδήλωση απονομής των Βραβείων «Βιώσιμης, Καινοτόμου & Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας»

Δείτε LIVE τα βραβεία «Βιώσιμης – Καινοτόμου & Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας» του ΕΕΑ

Η μεγάλη γιορτή του επιχειρείν πραγματοποιείται σήμερα στις 18:30, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος» στην Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΕΙΑΣ: Εκδήλωση Get Together Στελεχών Ασφαλιστικής Αγοράς

Παρέστησαν εκπρόσωποι ασφαλιστικών και επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, εκπρόσωποι της Εποπτικής Αρχής και φορέων, διδάσκοντες και απόφοιτοι

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΙΑΣ: Εκδήλωση Get Together Στελεχών Ασφαλιστικής Αγοράς

Παρέστησαν εκπρόσωποι ασφαλιστικών και επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, εκπρόσωποι της Εποπτικής Αρχής και φορέων, διδάσκοντες και απόφοιτοι

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Ποιος από την αγορά μπορεί να κερδίσει περισσότερο την εμπιστοσύνη σας;

Αν έχεις άγνοια του αντιπάλου αλλά γνωρίζεις τον εαυτόν σου, οι ευκαιρίες να κερδίσεις ή να χάσεις είναι περίπου ίδιες. Αν έχεις άγνοια για τον αντίπαλο σου και δεν γνωρίζεις ούτε τον εαυτό σου , τότε θα κατατροποθείς.