back to top
17.1 C
Athens
Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2025

Δύο επίκαιρα webinars από το ΕΕΑ και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών αποφάσισαν να συνεργαστούν ώστε να «παντρέψουν» την δύναμη της επιστημονικής Κοινότητας με την μικρομεσαία επιχειρηματικότητα που εκπροσωπεί το Ε.Ε.Α.. Με βάση το Μνημόνιο Συνεργασίας που υπέγραψαν τα δυο μέρη το 2020, στόχος είναι, ανάμεσα σε άλλα, η αναβάθμιση του γνωστικού επίπεδου και των δεξιοτήτων εργαζομένων και επαγγελματιών-επιχειρηματιών με ανάληψη κοινών δράσεων που αφορούν στη διασύνδεση της ερευνητικής και εκπαιδευτικής δραστηριότητας του Πανεπιστημίου με την αγορά εργασίας και την επιχειρηματικότητα.

Τα δυο επόμενα webinars της συνεργασίας θα διεξαχθούν στις 30/6 και 7/7, στις 16:00.

- Advertisement -

Προσανατολισμός στην Υπηρεσία & Εμπειρία Πελάτη (30/6 στις 16:00)

Το πρώτο webinar στις 30/6 με εισηγήτρια την κ. Καλυψώ Καραντινού Επίκουρη Καθηγήτρια Μάρκετινγκ, Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ο προσανατολισμός στην υπηρεσία, η πελατοκεντρική θεώρηση και η επικέντρωση στην εμπειρία του πελάτη σχετίζονται ολοένα και περισσότερο με την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και σηματοδοτούν μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο δημιουργίας αξίας για τους πελάτες μας.

- Advertisement -

Το webinar Προσανατολισμός στην Υπηρεσία & Εμπειρία Πελάτη απευθύνεται σε επιχειρήσεις μιας ευρείας γκάμας δραστηριοποίησης και μεγέθους και θα επικεντρωθεί στην ανάλυση του τρόπου με τον οποίο μπορούμε να αξιοποιήσουμε αυτές τις προσεγγίσεις και στην παρουσίαση των απαραίτητων εργαλείων που θα μας βοηθήσουν να δημιουργήσουμε εξαιρετικές και αξιομνημόνευτες εμπειρίες για τους πελάτες μας.

Θα ασχοληθούμε με το ιδιαίτερα εύχρηστο εργαλείο της χαρτογράφησης της εμπειρίας του πελάτη (customer journey map) για την πληρέστερη κατανόηση της εμπειρίας του πελάτη από την σκοπιά του ίδιου του πελάτη, αλλά και με την αποτύπωση της διαδικασίας παροχής της υπηρεσίας για την καλύτερη διοίκηση αυτής (blueprinting). Θα επικεντρωθούμε επίσης και στην αξιοποίηση της επίδρασης των στοιχείων του χώρου στις πέντε αισθήσεις (atmospherics) για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη εντός του καταστήματος ή του χώρου παροχής της υπηρεσίας, καθώς ο χώρος έχει αποδειχθεί ότι αποτελεί σημαντικό κριτήριο επιλογής και επηρεάζει ένα μεγάλο μέρος των αγοραστικών αποφάσεων.

Παρακολουθήστε το ζωντανά κάνοντας εγγραφή στο σύνδεσμο που ακολουθεί

https://zoom.us/webinar/register/WN_IMWwIxUVT-G-onfDpjQhAA

Εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ και η σημασία τους (7/7 στις 16:00)

Το δεύτερο webinar στις 7/7 με εισηγήτρια την η κ. Κατερίνα Φραϊδάκη, διδάκτορα του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, κύρια ερευνήτρια και συντονίστρια των δράσεων Ηλεκτρονικού Εμπορίου στο Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν- ELTRUN.

Στο σεμινάριο θα παρουσιαστούν 3 βασικοί άξονες του ψηφιακού μάρκετινγκ:

1.Η χρήση εργαλείων social media και μηχανών αναζήτησης,
2.Η έννοια του live shopping
3.Η σημασία των ψηφιακών εργαλειών για την επικοινωνία με τους εργαζομένους της επιχείρησης μας (εσωτερικό μάρκετινγκ)

Παρακολουθήστε το ζωντανά κάνοντας εγγραφή στο σύνδεσμο που ακολουθεί

https://zoom.us/webinar/register/WN_2h8OientTlmEB9w10BnjPw

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η ασφάλιση επιχειρήσεων από φυσικές καταστροφές στο επίκεντρο του τουριστικού διαλόγου – Βίντεο

Παρακολουθήστε το webinar που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «METRON Sustainable Tourism»

Η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων από φυσικές καταστροφές στο επίκεντρο του νέου workshop του ΣΕΤΕ

Η εκδήλωση του ΣΕΤΕ ανοίγει τον διάλογο ανάμεσα στην τουριστική βιομηχανία και στην ασφαλιστική αγορά

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Ασφαλιστική Διαχείριση Κληρονομιών και Μεταβιβάσεων Περιουσιακών Στοιχείων

Σε υβριδικό περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης, στις 14 και 16 Οκτωβρίου 2025

Η Ελληνική Ένωση Τραπεζών εκπαιδεύει Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις στα Χρηματοοικονομικά

Το 4ωρο πρόγραμμα θα καλύψει το πρώτο επίπεδο γνώσεων σε πεδία όπως η χρηματοδότηση, η επιχειρηματική διαχείριση και η ασφάλιση

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Επικουρικό Κεφάλαιο: Δύο νέα μέλη από την ασφαλιστική αγορά στη Διαχειριστική Επιτροπή – Στόχος η μείωση της εισφοράς για εταιρείες και καταναλωτές

Στη συνεδρίαση ο πρόεδρος Η. Δασκαλόπουλος ανέδειξε τη σταθερή βελτίωση βασικών οικονομικών μεγεθών και τη συνολική ενίσχυση λειτουργίας του ΕΚ

Απεβίωσε ο Γιώργος Γεωργακόπουλος, Γενικός Διευθυντής της CNP Ζωής

Διένυσε μια καταξιωμένη επαγγελματική πορεία 34 ετών και συνέβαλε καθοριστικά στην επίτευξη των στόχων της εταιρείας από την έναρξη λειτουργίας της

Η Ελλάδα πρώτη στον κόσμο για τους ηλικιωμένους οδηγούς – Τι σημαίνει η πρωτιά για την ασφάλεια και την ασφαλιστική αγορά

Η χώρα μας διακρίνεται για την ισορροπία ανάμεσα στην ασφάλεια, στην κινητικότητα και στην ανεξαρτησία των οδηγών τρίτης ηλικίας

To insurancemarket επενδύει στους ανθρώπους του με νέο workshop

Στόχος, η ενίσχυση της συνεργασίας, της ενσυναίσθησης και της κοινής ευθύνης απέναντι στην εμπειρία του πελάτη και στην εταιρική κουλτούρα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Δήμητρα Λύχρου τιμήθηκε για τη διαχρονική της προσφορά – Μια πορεία εμπιστοσύνης, συνέπειας και αγάπης για την Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

Η 7η Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών βράβευσε μια γυναίκα που αντιμετώπισε το επάγγελμά της ως αποστολή

Petra Hielkema: «Η εμπιστοσύνη είναι το θεμέλιο ενός υγιούς χρηματοπιστωτικού συστήματος»

Η EIOPA σχεδιάζει το μέλλον της ευρωπαϊκής ασφάλισης με πυλώνες την ανθεκτικότητα και την εμπιστοσύνη

Coface: 7 χρόνια στην Ελλάδα – Νέα εποχή με τα εγκαίνια των γραφείων της!

Από το 2018 στην Ελλάδα η Coface έχει στηρίξει εκατοντάδες επιχειρήσεις, από μικρές εξαγωγικές μέχρι μεγάλους ομίλους

Her Work. Her Voice.: Η πρώτη πανελλαδική έρευνα για την εργασιακή εμπειρία των γυναικών στην Ελλάδα

Κάθε γυναίκα που εργάζεται στην Ελλάδα μπορεί να συμπληρώσει έως 9/11 το ερωτηματολόγιο, συμβάλλοντας στην ακριβή αποτύπωση της πραγματικότητας

Kaspersky: Το 86% όσων χρησιμοποιούν ΤΝ για τον προγραμματισμό ταξιδιών ανησυχούν για την ασφάλεια των δεδομένων τους

Οι ερευνητές της Kaspersky ανακάλυψαν τι ωθεί στον σχεδιασμό ταξιδιών μέσω ΤΝ και πώς αντιλαμβάνονται την ασφάλεια των εργαλείων οι χρήστες