back to top
22.9 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Δύο επίκαιρα webinars από το ΕΕΑ και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών αποφάσισαν να συνεργαστούν ώστε να «παντρέψουν» την δύναμη της επιστημονικής Κοινότητας με την μικρομεσαία επιχειρηματικότητα που εκπροσωπεί το Ε.Ε.Α.. Με βάση το Μνημόνιο Συνεργασίας που υπέγραψαν τα δυο μέρη το 2020, στόχος είναι, ανάμεσα σε άλλα, η αναβάθμιση του γνωστικού επίπεδου και των δεξιοτήτων εργαζομένων και επαγγελματιών-επιχειρηματιών με ανάληψη κοινών δράσεων που αφορούν στη διασύνδεση της ερευνητικής και εκπαιδευτικής δραστηριότητας του Πανεπιστημίου με την αγορά εργασίας και την επιχειρηματικότητα.

Τα δυο επόμενα webinars της συνεργασίας θα διεξαχθούν στις 30/6 και 7/7, στις 16:00.

- Advertisement -

Προσανατολισμός στην Υπηρεσία & Εμπειρία Πελάτη (30/6 στις 16:00)

Το πρώτο webinar στις 30/6 με εισηγήτρια την κ. Καλυψώ Καραντινού Επίκουρη Καθηγήτρια Μάρκετινγκ, Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ο προσανατολισμός στην υπηρεσία, η πελατοκεντρική θεώρηση και η επικέντρωση στην εμπειρία του πελάτη σχετίζονται ολοένα και περισσότερο με την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και σηματοδοτούν μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο δημιουργίας αξίας για τους πελάτες μας.

- Advertisement -

Το webinar Προσανατολισμός στην Υπηρεσία & Εμπειρία Πελάτη απευθύνεται σε επιχειρήσεις μιας ευρείας γκάμας δραστηριοποίησης και μεγέθους και θα επικεντρωθεί στην ανάλυση του τρόπου με τον οποίο μπορούμε να αξιοποιήσουμε αυτές τις προσεγγίσεις και στην παρουσίαση των απαραίτητων εργαλείων που θα μας βοηθήσουν να δημιουργήσουμε εξαιρετικές και αξιομνημόνευτες εμπειρίες για τους πελάτες μας.

Θα ασχοληθούμε με το ιδιαίτερα εύχρηστο εργαλείο της χαρτογράφησης της εμπειρίας του πελάτη (customer journey map) για την πληρέστερη κατανόηση της εμπειρίας του πελάτη από την σκοπιά του ίδιου του πελάτη, αλλά και με την αποτύπωση της διαδικασίας παροχής της υπηρεσίας για την καλύτερη διοίκηση αυτής (blueprinting). Θα επικεντρωθούμε επίσης και στην αξιοποίηση της επίδρασης των στοιχείων του χώρου στις πέντε αισθήσεις (atmospherics) για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη εντός του καταστήματος ή του χώρου παροχής της υπηρεσίας, καθώς ο χώρος έχει αποδειχθεί ότι αποτελεί σημαντικό κριτήριο επιλογής και επηρεάζει ένα μεγάλο μέρος των αγοραστικών αποφάσεων.

Παρακολουθήστε το ζωντανά κάνοντας εγγραφή στο σύνδεσμο που ακολουθεί

https://zoom.us/webinar/register/WN_IMWwIxUVT-G-onfDpjQhAA

Εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ και η σημασία τους (7/7 στις 16:00)

Το δεύτερο webinar στις 7/7 με εισηγήτρια την η κ. Κατερίνα Φραϊδάκη, διδάκτορα του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, κύρια ερευνήτρια και συντονίστρια των δράσεων Ηλεκτρονικού Εμπορίου στο Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν- ELTRUN.

Στο σεμινάριο θα παρουσιαστούν 3 βασικοί άξονες του ψηφιακού μάρκετινγκ:

1.Η χρήση εργαλείων social media και μηχανών αναζήτησης,
2.Η έννοια του live shopping
3.Η σημασία των ψηφιακών εργαλειών για την επικοινωνία με τους εργαζομένους της επιχείρησης μας (εσωτερικό μάρκετινγκ)

Παρακολουθήστε το ζωντανά κάνοντας εγγραφή στο σύνδεσμο που ακολουθεί

https://zoom.us/webinar/register/WN_2h8OientTlmEB9w10BnjPw

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων από φυσικές καταστροφές στο επίκεντρο του νέου workshop του ΣΕΤΕ

Η εκδήλωση του ΣΕΤΕ ανοίγει τον διάλογο ανάμεσα στην τουριστική βιομηχανία και στην ασφαλιστική αγορά

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Ασφαλιστική Διαχείριση Κληρονομιών και Μεταβιβάσεων Περιουσιακών Στοιχείων

Σε υβριδικό περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης, στις 14 και 16 Οκτωβρίου 2025

Η Ελληνική Ένωση Τραπεζών εκπαιδεύει Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις στα Χρηματοοικονομικά

Το 4ωρο πρόγραμμα θα καλύψει το πρώτο επίπεδο γνώσεων σε πεδία όπως η χρηματοδότηση, η επιχειρηματική διαχείριση και η ασφάλιση

100 Χρόνια ΕΕΑ: 2ος Αγώνας Δρόμου και Παραδοσιακά Παιχνίδια την Κυριακή 5/10 στον Πεδίον του Άρεως

Στο πλαίσιο της συμπλήρωσης 100 ετών από την ίδρυσή του, το ΕΕΑ προάγει μέσα από την εκδήλωση την υγεία, στην άθληση και την ποιότητα ζωής - Βίντεο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων από φυσικές καταστροφές στο επίκεντρο του νέου workshop του ΣΕΤΕ

Η εκδήλωση του ΣΕΤΕ ανοίγει τον διάλογο ανάμεσα στην τουριστική βιομηχανία και στην ασφαλιστική αγορά

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Ασφαλιστική Διαχείριση Κληρονομιών και Μεταβιβάσεων Περιουσιακών Στοιχείων

Σε υβριδικό περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης, στις 14 και 16 Οκτωβρίου 2025

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί