back to top
33.8 C
Athens
Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025

Δύο επίκαιρα webinars από το ΕΕΑ και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών αποφάσισαν να συνεργαστούν ώστε να «παντρέψουν» την δύναμη της επιστημονικής Κοινότητας με την μικρομεσαία επιχειρηματικότητα που εκπροσωπεί το Ε.Ε.Α.. Με βάση το Μνημόνιο Συνεργασίας που υπέγραψαν τα δυο μέρη το 2020, στόχος είναι, ανάμεσα σε άλλα, η αναβάθμιση του γνωστικού επίπεδου και των δεξιοτήτων εργαζομένων και επαγγελματιών-επιχειρηματιών με ανάληψη κοινών δράσεων που αφορούν στη διασύνδεση της ερευνητικής και εκπαιδευτικής δραστηριότητας του Πανεπιστημίου με την αγορά εργασίας και την επιχειρηματικότητα.

Τα δυο επόμενα webinars της συνεργασίας θα διεξαχθούν στις 30/6 και 7/7, στις 16:00.

- Advertisement -

Προσανατολισμός στην Υπηρεσία & Εμπειρία Πελάτη (30/6 στις 16:00)

Το πρώτο webinar στις 30/6 με εισηγήτρια την κ. Καλυψώ Καραντινού Επίκουρη Καθηγήτρια Μάρκετινγκ, Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ο προσανατολισμός στην υπηρεσία, η πελατοκεντρική θεώρηση και η επικέντρωση στην εμπειρία του πελάτη σχετίζονται ολοένα και περισσότερο με την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και σηματοδοτούν μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο δημιουργίας αξίας για τους πελάτες μας.

- Advertisement -

Το webinar Προσανατολισμός στην Υπηρεσία & Εμπειρία Πελάτη απευθύνεται σε επιχειρήσεις μιας ευρείας γκάμας δραστηριοποίησης και μεγέθους και θα επικεντρωθεί στην ανάλυση του τρόπου με τον οποίο μπορούμε να αξιοποιήσουμε αυτές τις προσεγγίσεις και στην παρουσίαση των απαραίτητων εργαλείων που θα μας βοηθήσουν να δημιουργήσουμε εξαιρετικές και αξιομνημόνευτες εμπειρίες για τους πελάτες μας.

Θα ασχοληθούμε με το ιδιαίτερα εύχρηστο εργαλείο της χαρτογράφησης της εμπειρίας του πελάτη (customer journey map) για την πληρέστερη κατανόηση της εμπειρίας του πελάτη από την σκοπιά του ίδιου του πελάτη, αλλά και με την αποτύπωση της διαδικασίας παροχής της υπηρεσίας για την καλύτερη διοίκηση αυτής (blueprinting). Θα επικεντρωθούμε επίσης και στην αξιοποίηση της επίδρασης των στοιχείων του χώρου στις πέντε αισθήσεις (atmospherics) για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη εντός του καταστήματος ή του χώρου παροχής της υπηρεσίας, καθώς ο χώρος έχει αποδειχθεί ότι αποτελεί σημαντικό κριτήριο επιλογής και επηρεάζει ένα μεγάλο μέρος των αγοραστικών αποφάσεων.

Παρακολουθήστε το ζωντανά κάνοντας εγγραφή στο σύνδεσμο που ακολουθεί

https://zoom.us/webinar/register/WN_IMWwIxUVT-G-onfDpjQhAA

Εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ και η σημασία τους (7/7 στις 16:00)

Το δεύτερο webinar στις 7/7 με εισηγήτρια την η κ. Κατερίνα Φραϊδάκη, διδάκτορα του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, κύρια ερευνήτρια και συντονίστρια των δράσεων Ηλεκτρονικού Εμπορίου στο Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν- ELTRUN.

Στο σεμινάριο θα παρουσιαστούν 3 βασικοί άξονες του ψηφιακού μάρκετινγκ:

1.Η χρήση εργαλείων social media και μηχανών αναζήτησης,
2.Η έννοια του live shopping
3.Η σημασία των ψηφιακών εργαλειών για την επικοινωνία με τους εργαζομένους της επιχείρησης μας (εσωτερικό μάρκετινγκ)

Παρακολουθήστε το ζωντανά κάνοντας εγγραφή στο σύνδεσμο που ακολουθεί

https://zoom.us/webinar/register/WN_2h8OientTlmEB9w10BnjPw

Σχετικές δημοσιεύσεις

Γεώργιος Καραβίας: Πρέπει να ενισχύουμε τις δεξιότητες των διαμεσολαβητών

Η ασφαλιστική αγορά σε μετάβαση αποτελεί μία πραγματικότητα. Διανύουμε εδώ και καιρό μια περίοδο μετάβασης

Συνάντηση ΕΕΑ με Γ. Κώτσηρα και Γ. Πιτσιλή και βελτίωση του τρόπου φορολόγησης καταστημάτων ψιλικών και περιπτέρων

Μετά από παρέμβαση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών επετεύχθη βελτίωση σε ένα θέμα που απασχολούσε έντονα επιχειρήσεις

«Γ. Χατζηθεοδοσίου: Το 2ο Πανευρωπαϊκό Συνέδριο που διοργανώνει το ΕΕΑ μπορεί να δώσει απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα για το μέλλον των ΜμΕ»

Ζούμε πλέον στην εποχή της παγκοσμιοποίησης και οι αλληλεπιδράσεις στο οικονομικό πεδίο είναι κάτι φυσιολογικό.

Εποικοδομητική συνάντηση εργασίας του Υπουργού Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκου με αντιπροσωπεία της Διοίκησης του Ε.Ε.Α

Σε άριστο κλίμα διεξήχθη η συνάντηση εργασίας στο Υπουργείο Ανάπτυξης μεταξύ του Υπουργού κ. Τάκη Θεοδωρικάκου και αντιπροσωπείας του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Τα οφέλη της ασφαλιστικής κάλυψης για ζημιές από φυσικές καταστροφές

Τα ασφαλιστικά προϊόντα για την κάλυψη από φυσικές καταστροφές, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel ΙΙΙ με θέμα: «Η ανάγκη ασφαλιστικής επίλυσης του ενδεχόμενου φυσικής καταστροφής»

inco25: Τρεις ξεχωριστές προσωπικότητες της ασφαλιστικής αγοράς βραβεύτηκαν για τη συνεισφορά τους

Ως Διακεκριμένος ηγέτης της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς για φέτος επιλέχθηκε ο κ. Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου...

Οι ψηφιακές ασφαλιστικές πλατφόρμες και η συμβολή τους στην κάλυψη του ασφαλιστικού κενού

Οι ψηφιακές ασφαλιστικές πλατφόρμες και η συμβολή τους στην κάλυψη του ασφαλιστικού κενού, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel Β2 του 18ου Insurance Conference.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Τα οφέλη της ασφαλιστικής κάλυψης για ζημιές από φυσικές καταστροφές

Τα ασφαλιστικά προϊόντα για την κάλυψη από φυσικές καταστροφές, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel ΙΙΙ με θέμα: «Η ανάγκη ασφαλιστικής επίλυσης του ενδεχόμενου φυσικής καταστροφής»

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Ηλίας Γεωργουλέας: Δώστε προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία

Στόχος μας είναι ικανοποιημένοι πελάτες, ενθουσιασμένοι συνεργάτες, αυξημένες πωλήσεις προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία.