back to top
14.7 C
Athens
Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2025

7 στις 10 επιχειρήσεις δεν προτίθενται να ασφαλιστούν έναντι ακραίων φυσικών φαινομένων

Ενδεικτικά της χαμηλής ασφαλιστικής συνείδησης είναι τα ευρήματα της τελευταίας έρευνας του Ε.Ε.Α και της Pulse αναφορικά με την αντίληψη της επιχειρηματικότητας σχετικά με την ασφάλιση από ακραία Φυσικά Φαινόμενα. Από την άλλη πλευρά, επαγγελματίες μεγαλύτερης ηλικίας και εταιρείες με περισσότερα χρόνια δραστηριοποίησης είναι πιο κοντά στην ασφάλιση.

Το μάλλον πάντως και σε αυτόν τον τομέα ασφάλισης δεν είναι ευοίωνο αν αναλογιστεί κανείς πως σύμφωνα με τις σχετικές απαντήσεις σχεδόν 7 στους 10 δεν σκοπεύει να ασφαλιστεί έναντι τέτοιων κινδύνων. Για την ώρα μόνο το 27% εμφανίζεται ασφαλισμένο…

- Advertisement -

Αναλυτικά, σε συνέχεια των προηγούμενων στοιχείων που δημοσιεύθηκαν, τα νέα ενδιαφέροντα  ευρήματα της έρευνας, τα οποία  δίνουν ενημέρωση και βάση εργασίας στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση, έχουν ως εξής:

Α. Στο ερώτημα εάν είστε ασφαλισμένοι έναντι ακραίων Φυσικών Φαινομένων οι απαντήσεις που δόθηκαν φέρνουν τους άνδρες να υπερτερούν με 33% στη θετική απάντηση έναντι των γυναικών με 22%. Συγκεκριμένα:

- Advertisement -

– το 27% είναι ασφαλισμένοι

– το 59% δεν είναι ασφαλισμένοι

– το 14% ΔΓ/ΔΑ

Β. Σε σχέση με την ηλικία των επιχειρηματιών αναδεικνύεται ότι:

– Στην ηλικιακή ομάδα έως 29 ετών το 18% είναι ασφαλισμένοι

– Οι από 30-34 ετών είναι το 24% ασφαλισμένοι

– Οι από 45-49 ετών το 29%

– Από 60% και άνω δηλώνουν ασφαλισμένοι το 41%

Γ. Από το ερώτημα που σχετίζει τα έτη λειτουργία της επιχείρησης με την ασφάλισή της απέναντι σε ακραία Φυσικά Φαινόμενα προκύπτει:

– Στις επιχειρήσεις άνω των 11 ετών είναι ασφαλισμένες το 47%

– Μέχρι 1 έτος λειτουργίας (δηλαδή οι νεοσύστατες επιχειρήσεις) μόλις το 15% είναι ασφαλισμένες

– Από 1 έως 10 έτη το 24% είναι ασφαλισμένες για ακραία Φυσικά Φαινόμενα

Δ. Στην σχέση ασφάλισης και αριθμού εργαζομένων στις επιχειρήσεις αναδεικνύεται ότι αυτές που έχουν από 6 εργαζόμενους και άνω είναι ασφαλισμένες στο 61% έναντι ακραίων Φυσικών Φαινομένων.

Ε. Ανά δραστηριότητα επιχείρησης  προκύπτει ότι  οι κατηγορίες με τη μεγαλύτερη  προσέγγιση στη συγκεκριμένη ασφάλιση είναι η εστίαση-τρόφιμα-ποτά-τουρισμός δηλώνοντας ασφαλισμένες το 32% . Αντίθετα το μικρότερο ποσοστό το κατέχουν οι κατηγορίες: μάρκετινγκ-φωτογραφία-διαφήμιση-κομμωτήρια με 7% να δηλώνουν ασφαλισμένες.

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Αναφορικά με το μέλλον της ασφάλισης ακραίων Φυσικών Φαινομένων από το σχετικό ερώτημα, εάν προτίθενται οι επιχειρηματίες να ασφαλιστούν, οι απαντήσεις έχουν ως εξής:

– Το 28% των επιχειρήσεων σκοπεύουν μελλοντικά να προχωρήσουν στην κάλυψή τους.

– Το 70% δηλώνει μάλλον όχι και σίγουρα όχι.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η EUROINS Μεγάλος Χορηγός στο Συνέδριο «Οι Νέοι Μπροστά!» για την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού

Αγγ. Μουρατίδου: «Δέσμευσή μας, να είμαστε παρόντες σε πρωτοβουλίες που προάγουν την πρόληψη, την ασφάλεια και την κοινωνική συνοχή»

«Κάθε Λεπτό Μετράει»: Καμπάνια ευαισθητοποίησης από τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα

Οι ΓΧΣ-MSF αναδεικνύουν την κρίσιμη σημασία της άμεσης παρέμβασης σε κρίσεις ανά τον κόσμο και μας καλούν να στηρίξουμε το έργο τους

Ι. Βοτσαρίδης: Οι τρεις στόχοι της Interlife – Τι αναφέρει για το κόστος υγείας

Κατά τον CEO της ασφαλιστικής, οι αυξημένοι κίνδυνοι δημιουργούν χώρο για ανάπτυξη σε εταιρείες με σωστό underwriting και σαφείς στρατηγικές

EIOPA: Νέο εργαλείο εκτίμησης κινδύνου φυσικών καταστροφών για ιδιοκτήτες κατοικιών και επιχειρήσεων

Η ανάπτυξη μιας πανευρωπαϊκής πλατφόρμας ενημέρωσης θεωρείται κρίσιμο βήμα προς τη βελτίωση της κλιματικής ανθεκτικότητας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Mastercard: Πιο απλές και ασφαλείς πληρωμές για όλους το 2026, με την καινοτομία στο επίκεντρο

Στις προτεραιότητες, η μετάβαση σε 100% tokenised συναλλαγές έως το 2030, καθώς και οι προηγμένες λύσεις κυβερνοσφάλειας

KPMG: 100+ κορυφαία στελέχη στην παρουσίαση της 15ης Ετήσιας Έκθεσης για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά 

Με καίριες επισημάνσεις και σημαντικές παρουσίες ολοκληρώθηκε η ετήσια εκδήλωση της KPMG στην Ελλάδα «The Future of Insurance»

Αμερικάνικο Κολλέγιο και PwC: Μνημόνιο Συνεργασίας για ενδυνάμωση της νέας γενιάς ψηφιακών ηγετών

Η στρατηγική συνεργασία έχει στόχο να συνδέσει εκπαίδευση και αγορά εργασίας μέσα από καινοτομία, τεχνολογία και βιωματική μάθηση

Τι σημαίνει το νέο σήμα «T» στα αυτοκίνητα;

Σκωτσέζος ξενοδόχος ξεκίνησε να κατασκευάζει και να εμπορεύεται την ταμπέλα «T» ύστερα από ένα ταξίδι στην Τενερίφη

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Σίμος Μασέλης: «Ο πραγματογνώμονας είναι ο θεματοφύλακας της διαφάνειας και της αξιοπιστίας στην ασφαλιστική αγορά»

Ο πρόεδρος του HALA μιλά στον Λ. Ρόδη για τη στρατηγική σημασία της πραγματογνωμοσύνης, τις προκλήσεις αλλά και τη νέα εποχή συνεργασιών

Νέα εποχή για το Αποκλειστικό Δίκτυο της Groupama Ασφαλιστικής

Η νέα γενιά Συντονιστών Ομάδων και Γραφείων, που έχει προκύψει από τον πυρήνα της εταιρείας, θα συμβάλει στην επίτευξη ενός φιλόδοξου στρατηγικού στόχου

Δήλωση Γ. Χατζηθεοδοσίου για τις εκλογές της ΕΣΑΠΕ

Ο πρόεδρος του ΕΕΑ επισημαίνει ότι η συμμετοχή στη διαδικασία αποτύπωσε ένα ακόμα μήνυμα ενότητας και ισχυρού ενδιαφέροντος για τον κλάδο

ΜΙΝΕΤΤΑ: Εβδομάδα ΕΚΕ για 7η χρονιά, με δράσεις για τον συνάνθρωπο

Η ασφαλιστική δίνει κάθε χρόνο τη δυνατότητα στους ανθρώπους της να συμμετάσχουν ενεργά σε δράσεις προσφοράς, εκπαίδευσης και αλληλεγγύης

Ασφαλή Χριστούγεννα για διαβητικούς και καρδιοπαθείς

Τα γεύματα των εορτών, συνήθως πλούσια σε λιπαρά, απλούς υδατάνθρακες και αλάτι, δύσκολα εντάσσονται στα αποδεκτά υγιεινοδιαιτητικά πρότυπα