back to top
15.8 C
Athens
Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2025

Eurolife FFH: αν θέλεις ένας τόπος να γεμίσει ζωή, πρέπει πρώτα να γεμίσει παιδιά

«Αν θέλεις ένας τόπος να γεμίσει ζωή, πρέπει πρώτα να γεμίσει παιδιά». Αυτός είναι ο τίτλος της νέας καμπάνιας επικοινωνίας της Eurolife FFH, η οποία εστιάζει στη δράση που υλοποιεί σε συνεργασία με τη HOPEgenesis, για τη στήριξη της ελληνικής οικογένειας και ενάντια στην υπογεννητικότητα.

Η Eurolife FFH πρόσφατα ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας της με τη HOPEgenesis μέχρι το 2023, με τη δέσμευση ότι θα υιοθετήσει δέκα απομακρυσμένες περιοχές της χώρας και θα δημιουργήσει από έναν παιδικό σταθμό σε κάθε μία. Έχοντας κάνει την αρχή από την Πάτμο, θα συνεχίσουν τη δράση τους στο Καστελλόριζο, τα Άγραφα, τους Λειψούς, το Άνω Κουφονήσι, την Τήλο, την Ανάφη, τη Νίσυρο, τη Χάλκη και την Κάσο. Υποστηρίζοντας τις οικογένειες απομακρυσμένων και ακριτικών περιοχών της Ελλάδας που θέλουν να αποκτήσουν παιδί, σκοπός τους είναι να ανατρέψουν τα ποσοστά της υπογεννητικότητας και να επαναφέρουν δομές της κοινωνικής και οικονομικής δραστηριότητας. Γιατί ο μόνος τρόπος να αποκτήσει ζωή ένας τόπος, είναι να γεμίσει με παιδιά.

- Advertisement -

Αυτή ακριβώς είναι η ιστορία που αφηγείται η νέα καμπάνια της Eurolife FFH. Ένα ήσυχο μεσημέρι, σε μια απομακρυσμένη τοποθεσία, οι κάτοικοι είναι αφοσιωμένοι στις καθημερινές τους ασχολίες. Ένα γνώριμο σκηνικό που ανασύρει μνήμες και αναμνήσεις σε κάθε άνθρωπο, έρχεται να διαταραχθεί από τη «γλυκιά φασαρία» που δημιουργεί ξαφνικά μια παρέα μικρών παιδιών. Τρέχοντας με τα ποδήλατά τους, εκπλήσσουν τους ενήλικες και προκαλούν αναστάτωση και πολλά χαμόγελα! Ένας μανάβης ρίχνει κατά λάθος τα καφάσια του, μια κυρία ξαφνιάζεται από τα παιδιά και καταβρέχει τον γείτονά της, ένας κύριος δεν προλαβαίνει να απολαύσει το παγωτό του, το οποίο καταλήγει στο δρόμο. Τα παιδιά φτάνουν στον παιδικό σταθμό, όπου συναντούν τους φίλους και τις οικογένειές τους, συνθέτοντας ένα σκηνικό που αποτελεί την ουσία της συνεργασίας μεταξύ της Eurolife FFH και της HOPEgenesis.

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει βρίσκεται στο πλευρό των ανθρώπων και να τους ενθαρρύνει, ώστε να καταφέρνουν τα θέλω τους. Γιατί όταν ένα θέλω έχει αξία, πρέπει να παίρνει ζωή.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Eurolife FFH διακρίθηκε στα Bravo Sustainability Dialogue & Awards 2025

Η ασφαλιστική βραβεύτηκε για την κοινή της δράση με τη HOPEgenesis ενάντια στην υπογεννητικότητα

Lidl: Δωρεά Κόμβου Αντιμετώπισης Κρίσεων στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας

Η εταιρεία επένδυσε 400.000 ευρώ σε αποθήκη έκτακτης ανάγκης, έτοιμη να ενεργοποιηθεί άμεσα σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών

H Eurolife FFH στηρίζει το ΕΕΑ για την παροχή δωρεάν επαναπιστοποιήσεων στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Η Eurolife FFH επενδύει διαχρονικά στη γνώση και στην εξέλιξη των στελεχών του ασφαλιστικού κλάδου

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη «In Motion for Everyone»: Εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ

Στο πλαίσιο των δράσεων εταιρικής υπευθυνότητας, ο Ευ. Αυγουλάς και η Ι.Μ. Γκέρτσου πρόσφεραν μια βιωματική εμπειρία εξοικείωσης με την αναπηρία

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Commercial Value: Προσωρινές διανομές στους δικαιούχους ασφαλίσματος κατά ζημιών

Σε ποιες περιπτώσεις χρειάζονται να προσκομιστούν νέα δικαιολογητικά έως 12.12.2025

The Fair Five: Η Eurolife FFH μεταμορφώνει τη διαδικασία των αποζημιώσεων οχήματος με ΤΝ

Το προηγμένο σύστημα σημαίνει «λιγότερη γραφειοκρατία και περισσότερο χρόνο για ουσιαστική, ανθρώπινη εξυπηρέτηση»

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Τι θα διαβάσετε στο νέο τεύχος του περιοδικού VOICE

Με κεντρικό θέμα «Ydrogios Digital Academy: Γίνε μέρος του αύριο της ασφάλισης»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Συνεχίζονται οι αναταράξεις στον ασφαλιστικό κλάδο από την επιβολή του δικαιώματος συμβολαίου

Τι προβληματίζει διαμεσολαβητές και θεσμικούς φορείς, τι απαντούν οι ασφαλιστικές εταιρείες

Περιφέρεια Δ. Ελλάδας και Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» ενώνουν δυνάμεις για την κυκλοφοριακή εκπαίδευση

Παρουσιάστηκε το νέο πρόγραμμα εκπαιδευτικών δράσεων για παιδιά και εφήβους, που θα τρέξουν σε τουλάχιστον 200 σχολεία της Περιφέρειας

Τι συνέργειες με τα νοσοκομεία ετοιμάζει η Πειραιώς;

Θα δουλέψει ο ανταγωνισμός ή θα γίνουν συμφωνίες με όλους, ώστε να μη θιχτεί κανένα νοσοκομείο;

Η Eurolife FFH διακρίθηκε στα Bravo Sustainability Dialogue & Awards 2025

Η ασφαλιστική βραβεύτηκε για την κοινή της δράση με τη HOPEgenesis ενάντια στην υπογεννητικότητα

Οι στόχοι της Swiss Re για το 2026

Εισαγωγή βιώσιμου ετήσιου προγράμματος επαναγοράς μετοχών – Η ΤΝ θα ενισχύσει την παραγωγικότητα και τη λήψη αποφάσεων