back to top
14.5 C
Athens
Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2025

Eurolife FFH: αν θέλεις ένας τόπος να γεμίσει ζωή, πρέπει πρώτα να γεμίσει παιδιά

«Αν θέλεις ένας τόπος να γεμίσει ζωή, πρέπει πρώτα να γεμίσει παιδιά». Αυτός είναι ο τίτλος της νέας καμπάνιας επικοινωνίας της Eurolife FFH, η οποία εστιάζει στη δράση που υλοποιεί σε συνεργασία με τη HOPEgenesis, για τη στήριξη της ελληνικής οικογένειας και ενάντια στην υπογεννητικότητα.

Η Eurolife FFH πρόσφατα ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας της με τη HOPEgenesis μέχρι το 2023, με τη δέσμευση ότι θα υιοθετήσει δέκα απομακρυσμένες περιοχές της χώρας και θα δημιουργήσει από έναν παιδικό σταθμό σε κάθε μία. Έχοντας κάνει την αρχή από την Πάτμο, θα συνεχίσουν τη δράση τους στο Καστελλόριζο, τα Άγραφα, τους Λειψούς, το Άνω Κουφονήσι, την Τήλο, την Ανάφη, τη Νίσυρο, τη Χάλκη και την Κάσο. Υποστηρίζοντας τις οικογένειες απομακρυσμένων και ακριτικών περιοχών της Ελλάδας που θέλουν να αποκτήσουν παιδί, σκοπός τους είναι να ανατρέψουν τα ποσοστά της υπογεννητικότητας και να επαναφέρουν δομές της κοινωνικής και οικονομικής δραστηριότητας. Γιατί ο μόνος τρόπος να αποκτήσει ζωή ένας τόπος, είναι να γεμίσει με παιδιά.

- Advertisement -

Αυτή ακριβώς είναι η ιστορία που αφηγείται η νέα καμπάνια της Eurolife FFH. Ένα ήσυχο μεσημέρι, σε μια απομακρυσμένη τοποθεσία, οι κάτοικοι είναι αφοσιωμένοι στις καθημερινές τους ασχολίες. Ένα γνώριμο σκηνικό που ανασύρει μνήμες και αναμνήσεις σε κάθε άνθρωπο, έρχεται να διαταραχθεί από τη «γλυκιά φασαρία» που δημιουργεί ξαφνικά μια παρέα μικρών παιδιών. Τρέχοντας με τα ποδήλατά τους, εκπλήσσουν τους ενήλικες και προκαλούν αναστάτωση και πολλά χαμόγελα! Ένας μανάβης ρίχνει κατά λάθος τα καφάσια του, μια κυρία ξαφνιάζεται από τα παιδιά και καταβρέχει τον γείτονά της, ένας κύριος δεν προλαβαίνει να απολαύσει το παγωτό του, το οποίο καταλήγει στο δρόμο. Τα παιδιά φτάνουν στον παιδικό σταθμό, όπου συναντούν τους φίλους και τις οικογένειές τους, συνθέτοντας ένα σκηνικό που αποτελεί την ουσία της συνεργασίας μεταξύ της Eurolife FFH και της HOPEgenesis.

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει βρίσκεται στο πλευρό των ανθρώπων και να τους ενθαρρύνει, ώστε να καταφέρνουν τα θέλω τους. Γιατί όταν ένα θέλω έχει αξία, πρέπει να παίρνει ζωή.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Υποτροφίες σε φοιτητές του Πανεπιστημίου Αιγαίου από τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Η πρωτοβουλία στοχεύει στην προαγωγή της έρευνας και στη διαμόρφωση ισχυρών δεσμών με την ακαδημαϊκή κοινότητα

ΕΕΑ: Δωρεάν επαναπιστοποιήσεις σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές για συμπλήρωση ωρών του 2025

Aσφαλιστικοί διαμεσολαβητές από όλη την Ελλάδα μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή μέσω της σχετικής φόρμας

Allianz SΕ: Δωρίζει 200.000 σε πληγέντες από φυσικές καταστροφές

Το 50% θα κατευθυνθεί στον Ερυθρό Σταυρό προς ανακούφιση των πληγέντων και το υπόλοιπο 50% σε ενέργειες πρόληψης

Εθελοντική Αιμοδοσία διοργανώνει την 1η Δεκεμβρίου η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική

Η δράση θα πραγματοποιηθεί στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας και είναι ανοικτή για το κοινό – Δηλώστε συμμετοχή

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Τι θα διαβάσετε στο νέο τεύχος του περιοδικού VOICE

Με κεντρικό θέμα «Ydrogios Digital Academy: Γίνε μέρος του αύριο της ασφάλισης»

Το insurancemarket φέρνει την ασφάλιση πιο κοντά στους οδηγούς

Καμπάνια 5 εβδομάδων έτρεξε η πλατφόρμα προκειμένου να ενισχύσει την ασφαλιστική συνείδηση και να προβάλει τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα

SENATUS: Η ανανέωση Franchise με τον κ. Πρωτογεράκη σηματοδοτεί 30 χρόνια συνεργασίας

Για τη SENATUS, η ανανέωση της σύμβασης αποτελεί έμπρακτη επιβεβαίωση της διαχρονικής αξιοπιστίας του επιχειρηματικού μοντέλου της

Η AGORA Insurance εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

H νέα εταιρεία διαμεσολάβησης του Ardonagh Group έκανε επίσημο ντεμπούτο σε εκδήλωση στο Μουσείο της Ακρόπολης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Στο προσκήνιο η χρηματοοικονομική παιδεία: Ημερίδα υψηλού επιπέδου στην Τράπεζα της Ελλάδος

Η εκδήλωση σηματοδότησε μια ισχυρή, συλλογική προσπάθεια για διάχυση της οικονομικής γνώσης σε κάθε γωνιά της χώρας

Ο Γ. Χατζηθεοδοσίου τιμήθηκε για τη συμβολή του στην τοπική αυτοδιοίκηση και στο επιχειρείν

Η διάκριση έρχεται να αναδείξει την ευρύτατη κοινωνική βάση του κ. Χατζηθεοδοσίου και την ενεργό παρουσία του σε κάθε επίπεδο της δημόσιας ζωής

Hellas Direct: Τετραήμερο έμπνευσης και συνεργασίας στην καρδιά της Τοσκάνης

Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει σε ένα δίκτυο όχι απλώς συνεργατών, αλλά στρατηγικών συνοδοιπόρων

Καμπάνια της Gilead Sciences Ελλάδας κατά του στίγματος για τον HIV

Η νέα καμπάνια υπενθυμίζει ότι το πραγματικό πρόβλημα δεν είναι ο ιός, αλλά οι προκαταλήψεις που εξακολουθούν να τον περιβάλλουν

ΕΑΕΕ: Κατάλογος των critical ICT providers κατ’ εφαρμογή του Κανονισμού DORA

Oι εν λόγω πάροχοι τίθενται υπό εποπτεία και υποχρεούνται να εφαρμόζουν αυστηρά μέτρα διακυβέρνησης και διαχείρισης κινδύνου