back to top
11.9 C
Athens
Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2025

Γιατί οι άνθρωποι δεν ασφαλίζονται ;

της Ελενας Ερμείδου

Ο Covid-19 αποκάλυψε τα κενά προστασίας, παρά ταύτα δηλώνουμε απροθυμία ως την ασφάλιση της υγείας μας.

- Advertisement -

Να συμπεράνουμε ότι κάποιοι είναι καλά ασφαλισμένοι δεν έχουν λόγο να αγοράσουν πρόσθετες καλύψεις, κάποιο αγνοούν τον κίνδυνο, ότι το κράτος δεν διευκολύνει την ασφάλιση με την παροχή κινήτρων. Πραγματικά θα άξιζε η εκπόνηση μίας ανεξάρτητης έρευνα στην Ελλάδα που να δώσει απαντήσεις.

Τι λένε τα στοιχεία στην Ευρώπη

- Advertisement -

Ακόμα και μετά την  πανδημία, ο περισσότερος κόσμος δεν ενδιαφέρεται να αυξήσει τις ασφαλιστικές του καλύψεις, σύμφωνα με μελέτη της Allianz. Στην Ισπανία, στην Γαλλία και στην Ιταλία, στις τρεις Ευρωπαϊκές χώρες που ο κόσμος βίωσε χειρότερα τον ιό, καταγράφεται ενδιαφέρον.  Συγκεκριμένα, το ενδιαφέρον για αύξηση των ασφαλιστικών καλύψεων ήταν για την Ισπανία 16%, για την Γαλλία 15%  και για την Ιταλία 11%.

Το χαμηλότερο ενδιαφέρον  για αύξηση των ασφαλιστικών καλύψεων έδειξαν οι Αυστριακοί και οι Γερμανοί με 7% και 8% αντίστοιχα. Είναι πολύ πιθανό στην δήλωση ενδιαφέροντος να παίζει ρόλο ότι ο πληθυσμός αυτός είναι καλά ασφαλισμένος, όπως επίσης και ότι δεν υπήρξε υψηλό αρνητικό αντίκτυπο από τον Covid-19 στις χώρες αυτές.

Στην Ιταλία και τη Γαλλία, στις δύο χώρες αυτές χώρες της Ευρώπης που υπήρξε τεράστιο πλήγμα από τον κορωνοϊό, οι ερωτηθέντες στην έρευνα της Allianz απάντησαν ότι θέλουν να περιορίσουν τις δαπάνες τους στην ασφάλιση.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Όμιλος Φωτιάδη: Οι δηλώσεις για το ασφαλιστικό mega deal με την Alpha Bank

O κυπριακός όμιλος προβλέπεται να διατηρήσει σημαντική συμμετοχή στο ενοποιημένο σχήμα Universal Life-Altius, με τη διοίκηση να ασκείται από κοινού

ICAP CRIF: Αυτοί είναι οι TRUE LEADERS του 2024

Στους 115 νικητές της λαμπρής διοργάνωσης συγκαταλέγονται οι Allianz, Interamerican και Ιατρόπολις

Στο ίδιο ποσοστό οι ευρωπαϊκές απατηλές συναλλαγές, αυξημένη η αξία τους – Πού βρίσκεται η Ελλάδα

Καλές οι επιδόσεις της χώρας μας στις ασφαλείς συναλλαγές, σύμφωνα με τα στοιχεία των ΕΚΤ και ΕΑΤ για το 2024

Η Allianz κάνει την ασφάλιση παιχνίδι και βίωμα για τα παιδιά

Η ασφαλιστική συμβάλλει ενεργά αλλά και διασκεδαστικά στο θεματικό πάρκο Chocolate & Ice Cream Experience

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δίκτυα πωλήσεων και αυτοματοποίηση: Τιμολόγηση, διαχείριση ζημιών, απάτες

Πώς διαμορφώνει η τεχνητή νοημοσύνη τη νέα εποχή του ασφαλιστικού κλάδου

Γιατί είναι ευχαριστημένες οι ασφαλιστικές περιουσίας – Τι άλλαξε

Μπορεί η παραγωγή ασφαλίστρων στον κλάδο να αυξήθηκε μόνο 3% το 2024, το άκρως αντίθετο συνέβη ωστόσο με τις αποζημιώσεις

Αστική ευθύνη ξενοδοχείων: Τι καλύπτουν πραγματικά τα ασφαλιστήρια και πού κρύβονται οι «παγίδες»

Την εικόνα επιχειρεί να αποσαφηνίσει ο Αρ. Ατσαλάκης, Hospitality Insurance Solutions Manager και μέλος του Business EXCO της Howden Hellas SA

Το νέο σχέδιο της Εθνικής Ασφαλιστικής

Δικό της εσωτερικό μοντέλο υπολογισμού κινδύνων σχεδιάζει η εταιρεία, σύμφωνα με κύκλους της αγοράς

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Hellas Direct: O βασικός λόγος που χρειάζεσαι οδική βοήθεια τον χειμώνα

Τι δείχνουν τα στοιχεία της ασφαλιστικής για τα περιστατικά του χειμώνα και το κόστος κλήσης με ή χωρίς κάλυψη

Εξαπλή διάκριση για το insurancemarket στα FMIA25

Η πλατφόρμα ξεχώρισε για τις επιδόσεις της σε πολλαπλούς τομείς, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της να προσφέρει απλές, οικονομικές και διαφανείς λύσεις

Η Feel Safe Insurance γίνεται Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια και υποστήριξη

Το πρώτο ασφαλιστικό γραφείο στην Ελλάδα που εντάσσεται στο δίκτυο υποστήριξης, θεωρώντας αδιαπραγμάτευτο δικαίωμα κάθε γυναίκας να νιώθει ασφαλής

Δίκτυα πωλήσεων και αυτοματοποίηση: Τιμολόγηση, διαχείριση ζημιών, απάτες

Πώς διαμορφώνει η τεχνητή νοημοσύνη τη νέα εποχή του ασφαλιστικού κλάδου

Coffee Business Awards 2025: Μια ξεχωριστή γιορτή για την κοινότητα του καφέ

Παρουσιαστής της εκδήλωσης ήταν ο Λάμπρος Ρόδης, Διευθυντής Σύνταξης του «IW», ενώ ο ΣΕΜΑ μεταξύ των υποστηρικτών