back to top
32.3 C
Athens
Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2025

Η ασφαλιστική αγορά δεν πουλά

της Ελενας Ερμείδου

Περίσσια γραφειοκρατία μέχρι και καταστροφική, απουσία λόγου, ταλέντων και ηγεσίας. Τέσσερα βασικά σημεία που καθορίζουν αν θα πας μπροστά ή πίσω, στην καλύτερη περίπτωση αν θα μείνεις στάσιμος.

- Advertisement -

Η Insurance Europe ανταλλάσσει διαρκώς επιστολές για τα ίδια θέματα για παράδειγμα με την EIOPA. Ο ένας προτείνει, ο άλλος διαμαρτύρεται, ή στην καλύτερη περίπτωση συμβουλεύει, αλλά ελάχιστα γίνονται. Εν συνεχεία όλα περνάνε από το τέρας της γραφειοκρατίας που ονομάζεται Κομισιόν.

Πλέον, δεν υπάρχει αρχή , δεν υπάρχει μέση, δεν υπάρχει τέλος, χάνεται ο στόχος. Οι πραγματικές απαιτήσεις της οικονομίας απέχουν παρασάγγας από τις απαιτήσεις των τεράτων της γραφειοκρατίας που συντηρούνται από αυτήν. Μέρος του Solvency II δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα, απαγορεύει στις ασφαλιστικές να κάνουν την δουλειά τους.  Χρειάστηκε τόσος καιρός να το αποδεχτούν και θα χρειαστεί πολύ περισσότερος για να το διορθώσουν. Στα χρόνια αυτά η ζημιά έγινε και μεγαλώνει. Διαβάσαμε σήμερα ότι η EIOPA θέλει να κάνει αλλαγές στην IDD, διαβάσαμε και την απάντηση της Insurance Europe. Όλες οι συζητήσεις στο ίδιο μοτίβο.

- Advertisement -

Και ας έρθουμε στα δικά μας. Οι τοπικές αγορές δεν μπορούν να κάνουν και πολλά και δεν μπορούν να τα βάλουν με τα τέρατα της γραφειοκρατίας γιατί αυτά πατάνε πολύ γερά.  Η δική μας αγορά, η ελληνική ασφαλιστική αγορά, δεν μπορεί όμως ούτε τα δικά της να λύσει. Δυσκολεύεται. Έγιναν και γίνονται πολλές προσπάθειες για να ενωθεί η ασφαλιστική διαμεσολάβηση, γίνονται όμως και πολλές προσπάθειες για να διασπαστεί. Γιατί όσοι διαφωνούν, δεν προτείνουν λύσεις;

Εδώ και ένα χρόνο απουσιάζει ένας δυνατός λόγος από τις ασφαλιστικές που θα εμπνεύσει την αγορά. Μπήκαμε στο 2021, και  δεν ακούσαμε τίποτα το ιδιαίτερο που να εμπνέει, να καθοδηγεί, να δημιουργεί, να δημιουργεί σχέσεις εμπιστοσύνης. Μόνο ότι ακούμε για την υγεία και την άνοδο του κλάδου κτλ. Τα ίδια. Όλα αυτά θα καταλαγιάσουν, αν η αγορά δεν δώσει έμφαση στην λεπτομέρεια που είναι αυτή που δημιουργεί τις σχέσεις εμπιστοσύνης.

Το να βγει ένα βίντεο, καλογυρισμένο με αναγνωρισμένους  από την μάζα ηθοποιούς για την ασφαλιστική συνείδηση και τους κινδύνους; Κάθε χρόνο βγαίνει. Δεν έχει αποτέλεσμα. Γιατί αυτό ; Κατά την γνώμη μου, αυτός που αγοράζει ψάχνει να βρει περιεχόμενο, τότε μόνο το αγοράζει. Ξέρει καλά ο καταναλωτής ότι δεν έχει λόγο να ταυτιστεί με τον ηθοποιό. Αλλά και αν ακόμα το επίπεδο είναι αυτό. Τι θα γίνει;

Στην συνέχεια πρέπει να πειστεί ότι η κάλυψη που θα τους δοθεί θα δημιουργεί μακροπρόθεσμα οφέλη. Ο πωλητής ή ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής, ή οι ασφαλιστικές θα πρέπει να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των ασφαλισμένων, των καταναλωτών, των πελατών, που είναι το πιο σημαντικό. Τα εφέ, η θεωρία και τα ακριβά βίντεο, τι διάρκεια έχουν; Ξεθωριάζουν μετά από 10 ημέρες και οι πελάτες τα διαγράφουν.

Tο ‘παλιό’ δεν πουλιέται.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Insurance Europe: Η μεταρρύθμιση του Solvency II δεν επαρκεί για μια πιο ανταγωνιστική Ευρώπη

H ομοσπονδία προειδοποιεί ότι η απουσία βασικών πολιτικών δεσμεύσεων θέτει σε κίνδυνο την ανάπτυξη και επενδύσεις δισεκατομμυρίων

ΕΑΕΕ: Η θέση της ευρωπαϊκής ασφαλιστικής αγοράς για τη στρατηγική της Ένωσης Δεδομένων

H ομοσπονδία υποδεικνύει ένα σύγχρονο πλαίσιο που υποστηρίζει επιχειρήσεις, προστατεύει καταναλωτές και επιτρέπει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της κοινωνίας

Διαθέσιμη και προσιτή ασφάλιση: Η οπτική της GFIA

Ο πρόεδρος S. Frank εξηγεί πώς συνεργασίες και καινοτομίες όπως η παραμετρική ασφάλιση, η τηλεματική και η μικροασφάλιση γεφυρώνουν το κενό προστασίας

Η ώρα της ψηφιακής ευθύνης: Τι φέρνει το νέο πλαίσιο εποπτείας για τις ασφαλιστικές

Για την ασφαλιστική αγορά, η προσαρμογή στις επιταγές του DORA συνιστά στρατηγική επένδυση στον πυρήνα της εμπιστοσύνης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η ψευδαίσθηση της «άτρωτης» επιχείρησης και η πραγματική αξία της ασφάλισης

Η Feel Safe Insurance υπενθυμίζει ότι οι μικρές επιχειρήσεις είναι οι πιο ευάλωτες, ακριβώς επειδή δεν έχουν μεγάλα περιθώρια αντοχής

Ο ΣΕΜΑ ανοίγει νέους ορίζοντες στη Βόρεια Ελλάδα

Στρατηγική εξωστρέφειας σηματοδοτεί η πρώτη συμμετοχή του Συνδέσμου Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων στη ΔΕΘ

Η οικονομική παιδεία των νέων: επένδυση για το μέλλον της ασφαλιστικής συνείδησης

Διπλή πρόκληση για την Ελλάδα: να ενσωματώσουμε την οικονομική παιδεία στα σχολεία και να δημιουργήσουμε ασφαλιστική κουλτούρα που στηρίζει κοινωνία και οικονομία

Βραχυχρόνιες μισθώσεις: Κανόνες, πρόστιμα και ευκαιρίες για ασφάλιση!

Ο νέος νόμος δεν είναι απλώς ρυθμιστικό μέτρο, αλλά καμπανάκι δράσης για κάθε ασφαλιστή που θέλει να κερδίσει

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Plum εντοπίζει τα κενά στην αποταμίευση και στην οικονομική ετοιμότητα των Ελλήνων

Πάνω από τους μισούς Έλληνες ξεμένουν τακτικά από χρήματα πριν τελειώσει ο μήνας - Δείτε τις διαφορές με βάση το φύλο, την περιοχή και άλλα χαρακτηριστικά

Οι ημερομηνίες πληρωμής των συντάξεων Οκτωβρίου 2025

Ποιοι συνταξιούχοι θα πληρωθούν την Πέμπτη 25/9 και ποιοι τη Δευτέρα 29/9

RVS2025: Mάθετε από σήμερα τι θα συζητηθεί στο αντασφαλιστικό ραντεβού του Μόντε Κάρλο

Το 67ο «Ραντεβού του Σεπτέμβρη» ξεκινά αύριο Σάββατο με υπερπροσφορά των κεφαλαίων που αντιστοιχούν σε κινδύνους της αγοράς

ΔΕΘ 2025: Τι περιμένει η ασφαλιστική αγορά από τις εξαγγελίες του Πρωθυπουργού

Αν και οι φοροελαφρύνσεις αξιολογούνται θετικά, οι παράγοντες της αγοράς ζητούν παράλληλα στοχευμένες παρεμβάσεις για την επίλυση χρόνιων προβλημάτων

Εξετάσεις διαμεσολαβητών ΤτΕ: Οδηγίες της Mega Brokers για νέους υποψηφίους

Η εταιρεία προσφέρει χρηστικές πληροφορίες και σεμινάρια προετοιμασίας για τις προσεχείς (11-12/10) εξετάσεις της Θεσσαλονίκης