back to top
15.9 C
Athens
Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2025

Ασφαλιστικές: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός συνεχίζεται

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων και των ασφαλιστικών εταιρειών ειδικότερα αποτελεί έναν “μαραθώνιο”, μια συνεχής μάχη η οποία εξαρτάται από πολλούς και σύνθετους παράγοντες: την ανάπτυξη νέων ψηφιακών εργαλείων, την αλλαγή των τάσεων και της κουλτούρας καταναλωτών, άλλων συνδεόμενων επιχειρήσεων κλπ.

Εσχάτως, η πανδημία αποτέλεσε έναν κρίσιμο καταλύτη εξελίξεων, αν αναλογιστεί κανείς μόνο την τηλεργασία, την τηλεκπαίδευση και τους νέους αναδυόμενους κινδύνους που ελλοχεύουν σε κάθε μορφή οικονομικής, κοινωνικής και διαδικτυακής δραστηριότητας.

- Advertisement -

Το περιβάλλον πλέον που διαμορφώνεται είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό και στις βασικές προτεραιότητες είναι η επίτευξη λειτουργικής αριστείας και αποδοτικότητας κόστους, η διαχείριση των ρυθμιστικών πιέσεων, η ψηφιοποίηση της διανομής, η κατανόηση και εφαρμογή των αναδυόμενων και καινοτόμων τεχνολογιών και η διαχείριση των κινδύνων και των ευκαιριών που φέρνει η κλιματική αλλαγή, η πανδημία και οι συνέπειες της, μεταξύ άλλων.

Παράλληλα, όπως ανέφερε η EY σε παλαιότερο report για τον κλάδο, οι ασφαλιστικές εταιρείες ζωής θα πρέπει να ενισχύσουν την οικονομική αποδοτικότητά τους, εξερευνώντας νέες επιλογές μέσω διασυνδεδεμένων συσκευών και παροχών οικονομικής ευεξίας (financialwellness), για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που δημιουργούν τα εξαιρετικά χαμηλά επιτόκια – που σύμφωνα με την πλειοψηφία των οικονομολόγων θα διατηρηθούν για καιρό.

- Advertisement -

Είναι αλήθεια πως – και στην Ελλάδα – τους τελευταίους, δύσκολους, μήνες της πανδημίας οι κινήσεις προς περαιτέρω ψηφιοποίηση πληθαίνουν. Τόσο εσωτερικά στους ομίλους, όσο και σε σχέση με τα δίκτυα διαμεσολάβησης και τον τελικό καταναλωτή.

Generali – Accenture: Ενώνουν τις δυνάμεις τους στην Platform Operations Service Platform (GOSP)

Μια σημαντική κίνηση που δείχνει τον δρόμο προς αυτή την κατεύθυνση αποτελεί η συμφωνία του ομίλου Generali με την Accenture που ανακοινώθηκε χθες. Δημιουργώντας μια κοινοπραξία, την πλατφόρμα, Group Operations Service Platform (GOSP), δίνεται η δυνατότητα ώστε να αξιοποιηθούν οι τεχνολογίες cloud και οι πλατφόρμες των δυο πλευρών με στόχο να επιταγχυνθεί η καινοτομία και η ψηφιακή στρατηγική του ομίλου.

Ειδικότερα, Η GOSP θα αναπτύξει έργα και λύσεις που επιταχύνουν την ψηφιοποίηση των επιχειρηματικών διαδικασιών του Ομίλου Generali και την υιοθέτηση ενός μοντέλου που επικεντρώνεται στο cloud. Σε αυτό το πλαίσιο, διάφορες μονάδες της Generali όπως οι πράκτορες ασφαλίσεων, η διαχείριση λογαριασμού (ψηφιακά πορτοφόλια) και τα συστήματα εσωτερικής διαχείρισης μπορούν να επωφεληθούν από την κοινή υποδομή και την τεχνογνωσία.

Όπως δήλωσε, ο κ. Frédéric de Courtois, Γενικός Διευθυντής του Ομίλου Generali, «η καινοτομία και ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχουν θεμελιώδη σημασία στο στρατηγικό μας σχέδιο Generali 2021. Χάρη σε αυτήν τη συνεργασία, θα συνεχίσουμε την πορεία που καθορίζεται από τη στρατηγική μας, έχοντας πλήρη επίγνωση της αλλαγής που μπορεί να επιφέρει η τεχνολογία στον ασφαλιστικό κλάδο. Στο πλευρό μας σε αυτό το ταξίδι έχουμε την Accenture, έναν πολύτιμο συνεργάτη με μεγάλη εμπειρία στις ψηφιακές λύσεις, με τον οποίο ξεκινάμε μια μακροχρόνια συνεργασία για να υποστηρίξουμε την επιτάχυνση του ψηφιακού μας μετασχηματισμού».

Βάιος Κρόκος

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Generali στα Καλάβρυτα, με το Εταιρικό Υβριδικό Δίκτυο Συνεργατών

Για τα παραγωγικά τους αποτελέσματα βραβεύτηκαν οι πρώτοι του δικτύου, με ένα τριήμερο γεμάτο εικόνες, δράσεις και εκπλήξεις

Ταξίδι έμπνευσης και εξέλιξης στην Κίνα για τους συνεργάτες της Generali

Kάθε μέρα του ταξιδιού αποτέλεσε για τους ανθρώπους της Generali ευκαιρία προσωπικής ανάπτυξης και αλλαγής προοπτικής

Μ. Θεμιστοκλέους και Π. Δημητρίου συζήτησαν για τις συνέργειες δημόσιου-ιδιωτικού τομέα σε υγεία και ασφάλιση

Παρακολουθήστε το βίντεο της συζήτησης που διεξήχθη στο πλαίσιο του Fortune Greece CEO Initiative Forum 2025

Όλη η εικόνα της Generali στο 9μηνο 2025, στο βάθος η Mediobanca

Διψήφια αύξηση κερδοφορίας, αλλά και δυσαρέσκεια για τον Philippe Donnet

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η αρνητική εμπειρία υποψηφίου «πληγώνει» τη φήμη των επιχειρήσεων – Νέα έρευνα του kariera.gr

Hχηρή υπενθύμιση προς τις εταιρείες για τη σημασία της σαφήνειας και του σεβασμού στον χρόνο του υποψηφίου κατά τη διαδικασία πρόσληψης

Πώς η αυτοκινητοβιομηχανία αποχαιρετά το 2025 – Οι κίνδυνοι και οι ευκαιρίες για νέους παίκτες

Η Allianz Trade περιγράφει το τοπίο που διαμορφώνουν οι δασμοί, οι κανονισμοί και η τεχνολογία

Η KPMG στην Ελλάδα καταγράφει τις αποδοχές και παροχές του 2025

Η νέα ετήσια έρευνα αποτυπώνει μεταξύ άλλων συνταξιοδοτικά-ασφαλιστικά προγράμματα και αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για στρατηγικές αποφάσεις

Οδική ασφάλεια στην ΕΕ: Μικρή μείωση των θανάτων το 2024, η Ελλάδα πάνω από τον μέσο όρο

Η Ελλάδα 3η στην Ευρώπη σε θνησιμότητα, μετά τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία - Ενθαρρυντικές οι πρώτες εκτιμήσεις για το 2025

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Μ. Παπαζαρκάδα: «Θέλουμε να είμαστε ο πρώτος συνεργάτης που σκέφτεται κάθε επιχειρηματίας όταν χρειάζεται ασφάλεια και αξιοπιστία» 

Η Country Manager της Coface στην Ελλάδα μιλά στο Insurance World και στον Λάμπρο Ρόδη για τη φιλοσοφία, τη στρατηγική και το όραμα της εταιρείας

EIOPA: Νέο εργαλείο εκτίμησης κινδύνου φυσικών καταστροφών για ιδιοκτήτες κατοικιών και επιχειρήσεων

Η ανάπτυξη μιας πανευρωπαϊκής πλατφόρμας ενημέρωσης θεωρείται κρίσιμο βήμα προς τη βελτίωση της κλιματικής ανθεκτικότητας

ΥΕΚΑ: Σύσταση για τη λήψη μέτρων προστασίας των εργαζομένων εξαιτίας της κακοκαιρίας

Τα μέτρα που οφείλουν να λαμβάνουν οι εργοδότες για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων τους επισημαίνει σε ανακοίνωσή του το Υπουργείο

Αυτό είναι το νέο ΔΣ του ΣΠΑΤΕ – Επικεφαλής ο Γ. Χατζηγεωργάκης

Πρόεδρος για τη θητεία διοίκησης 2025-2027 αναλαμβάνει ο πλειοψηφών σύμβουλος Γεώργιος Χατζηγεωργάκης – Νέες παρουσίες στο ΔΣ

H Eurolife FFH στηρίζει το ΕΕΑ για την παροχή δωρεάν επαναπιστοποιήσεων στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Η Eurolife FFH επενδύει διαχρονικά στη γνώση και στην εξέλιξη των στελεχών του ασφαλιστικού κλάδου