back to top
12.3 C
Athens
Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2025

AXA: Στήριξη στους σεισμόπληκτους μέσω του Natural Catastrophes Response

Δίπλα στους ασφαλισμένους της μετά από ένα φυσικό καταστροφικό γεγονός βρίσκεται σταθερά η ΑΧΑ χάρις στον καθιερωμένο μηχανισμό της Natural Catastrophes Response.

Κατανοώντας την ανάγκη των ασφαλισμένων για άμεση και ουσιαστική στήριξη μετά την έλευση μιας φυσικής καταστροφής, η ΑΧΑ έχει καθιερώσει το ολοκληρωμένο σύστημα στήριξης Natural Catastrophes Response. Με τη βοήθειά του, η εταιρεία βρέθηκε έμπρακτα δίπλα και στους ασφαλισμένους της σεισμόπληκτους κατοίκους της Σάμου λίγες ώρες μετά τον σεισμό που καταγράφηκε την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020:

- Advertisement -
  • Ενημερώνοντάς τους μέσω sms και κατ’ ιδίαν τηλεφωνικών συνομιλιών.
  • Δίνοντάς τους τη δυνατότητα επικοινωνίας 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα είτε με τις ομάδες Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης είτε με εξειδικευμένα στελέχη Αποζημιώσεων Ασφαλίσεων Περιουσίας.
  • Αποστέλλοντας ομάδα πραγματογνωμόνων από την Κυριακή 2 Νοεμβρίου στην πληγείσα περιοχή με στόχο την καταγραφή των ζημιών, την ολοκλήρωση των προβλέψεων αποζημίωσης και την έναρξη καταβολής αποζημιώσεων από τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020.

Ιδιαίτερα χρήσιμη ήταν για άλλη μια φορά η καινοτόμος υπηρεσίας MyAXAway, χάρις στην οποία οι ασφαλισμένοι είχαν τη δυνατότητα επικοινωνίας με την εταιρεία μέσω βιντεοκλήσης από το κινητό τους τηλεφώνο για να αναγγείλουν τη ζημιά τής κατοικίας τους και να αιτηθούν αποζημίωση, πραγματοποιώντας εξ αποστάσεως την πρώτη εκτίμηση της ζημιάς που προκάλεσε ο σεισμός.

Ο κύριος Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, δήλωσε: «Αφετηρία κάθε στρατηγικού σχεδιασμού μας στην ΑΧΑ είναι η στιγμή της αποζημίωσης, με στόχο να βελτιώνουμε συνεχώς την ουσιαστική στήριξη που παρέχουμε σε έναν συνάνθρωπό μας όταν καλείται να διαχειριστεί έναν κίνδυνο. Κατανοώντας την επιρροή των φυσικών καταστροφών στη ζωή μας, γνωρίζοντας την υψηλή συχνότητα εμφάνισής τους στη χώρα μας – ειδικότερα σε ό,τι αφορά στους σεισμούς – και λαμβάνοντας υπόψη τα νέα δεδομένα που επιφέρει η κλιματική αλλαγή, έχουμε σχεδιάσει ένα πλέγμα υπηρεσιών και εργαλείων με στόχο να τα διαθέτουμε στους ασφαλισμένους μας τη στιγμή της εκδήλωσης ενός φαινομένου. Εν προκειμένω, ενεργοποιήσαμε το σύστημα στήριξης Natural Catastrophes Response για να βοηθήσουμε τους πληγέντες του σεισμού της Σάμου να διαχειριστούν άμεσα τις ζημιές που έχουν υποστεί οι ασφαλισμένες περιουσίες τους. Εκτιμούμε ότι, χάρις σε αυτόν τον μηχανισμό που έχουμε θεσμοθετήσει, θα είμαστε σε θέση να ενεργοποιήσουμε τις προκαταβολές αποζημίωσης 10 ημέρες μετά την εκδήλωση του φαινομένου.»

Σχετικές δημοσιεύσεις

Υπόθεση ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ: Στις 7 Νοεμβρίου η κρίσιμη απόφαση

Η υπόθεση αποτελεί σημείο αναφοράς για τη διαφάνεια και τη λογοδοσία στον χώρο των ασφαλίσεων στην Ελλάδα

Ένα «Big Beautiful» νομοσχέδιο, πολλά εμπόδια σε υγεία-ασφάλιση

Οι πιθανές συνέπειες του νομοσχεδίου Τραμπ για τους έως τώρα δικαιούχους, τους παρόχους υγείας και τις ασφαλιστικές

Ολοκληρώθηκε η πώληση της AXA IM στην BNP Paribas

AXA IM και BNP Paribas συναποτελούν έναν ευρωπαϊκό κολοσσό με υπό διαχείριση κεφάλαια ύψους 1,5 τρισ. ευρώ

Διαμεσολαβητές: Πώς να… εξασφαλιστείς όταν ασφαλιστείς

Τα δικαιώματα των καταναλωτών, τη διαφάνεια και την αξία της καθοδήγησης από πιστοποιημένους επαγγελματίες θέτει στο επίκεντρο η ΕΑΔΕ

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Eurolife FFH διακρίθηκε στα Bravo Sustainability Dialogue & Awards 2025

Η ασφαλιστική βραβεύτηκε για την κοινή της δράση με τη HOPEgenesis ενάντια στην υπογεννητικότητα

Lidl: Δωρεά Κόμβου Αντιμετώπισης Κρίσεων στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας

Η εταιρεία επένδυσε 400.000 ευρώ σε αποθήκη έκτακτης ανάγκης, έτοιμη να ενεργοποιηθεί άμεσα σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών

H Eurolife FFH στηρίζει το ΕΕΑ για την παροχή δωρεάν επαναπιστοποιήσεων στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Η Eurolife FFH επενδύει διαχρονικά στη γνώση και στην εξέλιξη των στελεχών του ασφαλιστικού κλάδου

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη «In Motion for Everyone»: Εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ

Στο πλαίσιο των δράσεων εταιρικής υπευθυνότητας, ο Ευ. Αυγουλάς και η Ι.Μ. Γκέρτσου πρόσφεραν μια βιωματική εμπειρία εξοικείωσης με την αναπηρία

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

«10 Χρόνια ΠΑΝΟΡΜΟΣ | 2025 Διεθνές Έτος Συνεταιρισμών»: Οι χορηγοί στο επίκεντρο της βραδιάς

Με τη συμβολή των στελεχών, των μελών και των χορηγών, ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ συνεχίζει να χτίζει ένα μέλλον που στηρίζεται στη συνεργασία και στη δικαιοσύνη

HDI Global: Ισχυρή αύξηση εσόδων και κερδοφορίας το 9μηνο

Τι δείχνουν τα τελευταία αποτελέσματα της θυγατρικής του Ομίλου Talanx, που εκπροσωπείται στη χώρα μας από την HDI Global SE, Hellas

Με νέα σχέδια, εργασιακή ορμή και φιλόδοξες προοπτικές γιόρτασε η NP Ασφαλιστική τα 22α γενέθλιά της

Στην εκδήλωση αναδείχθηκε η επίδραση της εταιρικής κουλτούρας στα οικονομικά μεγέθη, στον επαγγελματισμό της και στις σχέσεις με συνεργάτες και προσωπικό

Ανακοίνωση ΕΣΑΠΕ για τις καταγγελίες συμβάσεων μελών της

Η απαξίωση μέσω αιφνιδιαστικών αποφάσεων, κατά την Ένωση, προκαλεί ανησυχία σε όλη τη διαμεσολάβηση και πλήττει το σύνολο της αγοράς

Συνεχίζονται οι αναταράξεις στον ασφαλιστικό κλάδο από την επιβολή του δικαιώματος συμβολαίου

Τι προβληματίζει διαμεσολαβητές και θεσμικούς φορείς, τι απαντούν οι ασφαλιστικές εταιρείες