back to top
19.5 C
Athens
Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2025

AXA: Στήριξη στους σεισμόπληκτους μέσω του Natural Catastrophes Response

Δίπλα στους ασφαλισμένους της μετά από ένα φυσικό καταστροφικό γεγονός βρίσκεται σταθερά η ΑΧΑ χάρις στον καθιερωμένο μηχανισμό της Natural Catastrophes Response.

Κατανοώντας την ανάγκη των ασφαλισμένων για άμεση και ουσιαστική στήριξη μετά την έλευση μιας φυσικής καταστροφής, η ΑΧΑ έχει καθιερώσει το ολοκληρωμένο σύστημα στήριξης Natural Catastrophes Response. Με τη βοήθειά του, η εταιρεία βρέθηκε έμπρακτα δίπλα και στους ασφαλισμένους της σεισμόπληκτους κατοίκους της Σάμου λίγες ώρες μετά τον σεισμό που καταγράφηκε την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020:

- Advertisement -
  • Ενημερώνοντάς τους μέσω sms και κατ’ ιδίαν τηλεφωνικών συνομιλιών.
  • Δίνοντάς τους τη δυνατότητα επικοινωνίας 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα είτε με τις ομάδες Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης είτε με εξειδικευμένα στελέχη Αποζημιώσεων Ασφαλίσεων Περιουσίας.
  • Αποστέλλοντας ομάδα πραγματογνωμόνων από την Κυριακή 2 Νοεμβρίου στην πληγείσα περιοχή με στόχο την καταγραφή των ζημιών, την ολοκλήρωση των προβλέψεων αποζημίωσης και την έναρξη καταβολής αποζημιώσεων από τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020.

Ιδιαίτερα χρήσιμη ήταν για άλλη μια φορά η καινοτόμος υπηρεσίας MyAXAway, χάρις στην οποία οι ασφαλισμένοι είχαν τη δυνατότητα επικοινωνίας με την εταιρεία μέσω βιντεοκλήσης από το κινητό τους τηλεφώνο για να αναγγείλουν τη ζημιά τής κατοικίας τους και να αιτηθούν αποζημίωση, πραγματοποιώντας εξ αποστάσεως την πρώτη εκτίμηση της ζημιάς που προκάλεσε ο σεισμός.

Ο κύριος Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, δήλωσε: «Αφετηρία κάθε στρατηγικού σχεδιασμού μας στην ΑΧΑ είναι η στιγμή της αποζημίωσης, με στόχο να βελτιώνουμε συνεχώς την ουσιαστική στήριξη που παρέχουμε σε έναν συνάνθρωπό μας όταν καλείται να διαχειριστεί έναν κίνδυνο. Κατανοώντας την επιρροή των φυσικών καταστροφών στη ζωή μας, γνωρίζοντας την υψηλή συχνότητα εμφάνισής τους στη χώρα μας – ειδικότερα σε ό,τι αφορά στους σεισμούς – και λαμβάνοντας υπόψη τα νέα δεδομένα που επιφέρει η κλιματική αλλαγή, έχουμε σχεδιάσει ένα πλέγμα υπηρεσιών και εργαλείων με στόχο να τα διαθέτουμε στους ασφαλισμένους μας τη στιγμή της εκδήλωσης ενός φαινομένου. Εν προκειμένω, ενεργοποιήσαμε το σύστημα στήριξης Natural Catastrophes Response για να βοηθήσουμε τους πληγέντες του σεισμού της Σάμου να διαχειριστούν άμεσα τις ζημιές που έχουν υποστεί οι ασφαλισμένες περιουσίες τους. Εκτιμούμε ότι, χάρις σε αυτόν τον μηχανισμό που έχουμε θεσμοθετήσει, θα είμαστε σε θέση να ενεργοποιήσουμε τις προκαταβολές αποζημίωσης 10 ημέρες μετά την εκδήλωση του φαινομένου.»

Σχετικές δημοσιεύσεις

Υπόθεση ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ: Στις 7 Νοεμβρίου η κρίσιμη απόφαση

Η υπόθεση αποτελεί σημείο αναφοράς για τη διαφάνεια και τη λογοδοσία στον χώρο των ασφαλίσεων στην Ελλάδα

Ένα «Big Beautiful» νομοσχέδιο, πολλά εμπόδια σε υγεία-ασφάλιση

Οι πιθανές συνέπειες του νομοσχεδίου Τραμπ για τους έως τώρα δικαιούχους, τους παρόχους υγείας και τις ασφαλιστικές

Ολοκληρώθηκε η πώληση της AXA IM στην BNP Paribas

AXA IM και BNP Paribas συναποτελούν έναν ευρωπαϊκό κολοσσό με υπό διαχείριση κεφάλαια ύψους 1,5 τρισ. ευρώ

Διαμεσολαβητές: Πώς να… εξασφαλιστείς όταν ασφαλιστείς

Τα δικαιώματα των καταναλωτών, τη διαφάνεια και την αξία της καθοδήγησης από πιστοποιημένους επαγγελματίες θέτει στο επίκεντρο η ΕΑΔΕ

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Εθνική Ασφαλιστική τιμά τους επιτυχόντες μαθητές

Ο Δ. Μαζαράκης συνεχάρη τα παιδιά των εργαζομένων, χαρακτηρίζοντας την προσπάθειά τους στις Πανελλήνιες πηγή έμπνευσης για την εταιρεία

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Αντιμετωπίζοντας την κλιματική πρόκληση με ολοκληρωμένες λύσεις

Η εταιρεία έχει προχωρήσει σε στοχευμένες δράσεις, που ενισχύουν ουσιαστικά την προστασία των πολιτών και των επιχειρήσεων

Carglass®: Έτσι προσφέρει το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Διόλου τυχαία, το δίκτυο της εταιρείας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί από το Institute of the Motor Industry (IMI)

Οι άνθρωποι της Allianz αφιέρωσαν 1.248 ώρες σε εθελοντικές δράσεις με θετικό κοινωνικό αντίκτυπο

156 εργαζόμενοι της συμμετείχαν στις δράσεις της Allianz Volunteer Day, σε συνεργασία με τους οργανισμούς Humanity Greece και Save a Greek Stray

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Νέα πρόεδρος στην Ένωση Ασθενών Ελλάδας: Η Μ. Τσεκούρα αναλαμβάνει τη θεσμική εκπροσώπηση των ασθενών

H ανάληψη των καθηκόντων της σηματοδοτεί νέα εποχή ενίσχυσης της συλλογικής φωνής των ασθενών

Προϋπολογισμός 2026 – Επιταχυντής οικονομικής ευμάρειας οι επενδύσεις

Μεγάλα πρωτογενή πλεονάσματα προβλέπει ο νέος προϋπολογισμός που κατατέθηκε στη Βουλή - 4 άξονες ανθεκτικότητας στην εισηγητική έκθεση

Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος του «Broker’s Time»

Με κεντρικό αφιέρωμα στην πράσινη ασφάλιση και στην περιβαλλοντική ευθύνη - Δείτε την ηλεκτρονική έκδοση

Ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «EIAS Certified Specialist in Enviromental Risk and Liability Insurance»

Κάθε Τρίτη και Πέμπτη, από 25/11 έως 11/12/2025, σε περιβάλλον υβριδικής παρακολούθησης

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: «Δουλεύοντας μέσα στην Αλλαγή: Πραγματικές προκλήσεις, πραγματικές λύσεις»

Ομιλία της καθηγήτριας Μ. Βακόλα για στελέχη και συνεργάτες της εταιρείας στο Ίδρυμα Β. & Μ. Θεοχαράκη