back to top
20.6 C
Athens
Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2025

Silver βραβείο για τη Eurolife FFH στα PEAK Awards 2020

H Eurolife FFH διακρίθηκε στα PEAK Performance Marketing Awards 2020, τα βραβεία που αναδεικνύουν τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο Performance Marketing.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία απέσπασε το Silver Award στην κατηγορία Best Performance in B2B της ενότητας Best Performance per Industry για την πρωτοποριακή και 100% ψηφιακή καμπάνια επικοινωνίας για τα Ομαδικά Συνταξιοδοτικά Προγράμματά της.

- Advertisement -

Η Eurolife FFH, ακολουθώντας ένα roadmap για τον εντοπισμό των key decision makers για ένα ομαδικό συνταξιοδοτικό πρόγραμμα και του προφίλ τους, σχεδίασε μια καμπάνια, με έμφαση στο LinkedIn και τις ιστοσελίδες από όπου οι άνθρωποι αυτοί επιλέγουν να ενημερωθούν. Η ευρεία,τόσο για τα ελληνικά όσο και για τα διεθνή δεδομένα, χρήση του συγκεκριμένου social network, με σκοπό να αυξηθεί το brand awareness της εταιρείας για τη σύναψη ενός ομαδικού συνταξιοδοτικού προγράμματος, αποτέλεσε την επικοινωνιακή καινοτομία της καμπάνιας. Το πλάνο της Eurolife FFH περιλάμβανε LinkedIn promoted posts, Inmail, Premium Display, GDN, Content Discovery Platforms και τη δημιουργία μιας dedicated landing page.

Τα αποτελέσματα ήταν παραπάνω από ενθαρρυντικά, καθώς η Διεύθυνση Πωλήσεων κατόρθωσε να πετύχει ρυθμούς νέας παραγωγής, κατά πολύ ανώτερους αυτών της αγοράς καταγράφοντας αύξηση στον αριθμό των ασφαλισμένων εταιρειών και στα παραγόμενα ασφάλιστρα.
«Το βραβείο αυτό αποτελεί μία σημαντική αναγνώριση της καινοτόμου στρατηγικής της Eurolife FFH για το σχεδιασμό ανάπτυξης των πωλήσεων των ομαδικών συνταξιοδοτικών προγραμμάτων» δήλωσε σε συνέχεια της διάκρισης ο Λεωνίδας Σίδερης, Διευθυντής Δικτύων Πωλήσεων, Ομαδικών και Affinities, προσθέτοντας ότι «στη Eurolife FFH διερευνούμε καθημερινά νέους και καινοτόμους τρόπους, ώστε να αναπτυσσόμαστε συνεχώς. Στόχος μας είναι η προστιθέμενη αξία που πηγάζει από τη δημιουργικότητα και παράγει θετικά αποτελέσματα».

- Advertisement -

Ο Γιώργος Κασκαρέλης, Marketing&Promotions Head στη EurolifeFFH, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη βράβευση αυτή, καθώς ήρθε ως αναγνώριση μιας στοχευμένης καμπάνιας για μια πολύ συγκεκριμένη προϊοντική κατηγορία. Σχεδιάσαμε ένα συγκροτημένο πλάνο επικοινωνίας και, έχοντας αναλύσει όλα τα επιμέρους touch points, είδαμε τα αποτελέσματά του στους δείκτες μας.

Τα Peak Awards είναι μια ευκαιρία για όλους μας να γνωρίσουμε τις καλές πρακτικές της αγοράς και να εμπνευστούμε για μελλοντικές ενέργειες. Ευχαριστούμε θερμά την κριτική επιτροπή και τους διοργανωτές για αυτήν την πολύ σημαντική διάκριση».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη ψηφιακή καμπάνια ήταν finalist στα LinkedIn Marketing Awards 2019 (EMEA και Βραζιλία), στην κατηγορία Best B2B Brand Campaign.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ένας αιώνας ΕΕΑ: Όταν ο θεσμός ξεπερνά τον εαυτό του! (Βίντεο)

Το Επιμελητήριο, υπό την ηγεσία της σημερινής Διοίκησης του Γιάννη Χατζηθεοδοσίου, έχει πετύχει κάτι που λίγοι θεσμοί καταφέρνουν

Eurolife FFH: Χρυσό βραβείο καινοτομίας απέσπασε το My Health F1rst

Όραμα της εταιρείας, να σχεδιάζει προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και ενισχύουν την εμπιστοσύνη στην ιδιωτική ασφάλιση υγείας

Ο ΣΕΣΑΕ γιόρτασε την Ημέρα Ιδιωτικής Ασφάλισης προσφέροντας 2.000 μερίδες φαγητό

Για 11η χρονιά, σε συνεργασία με την Οργάνωση ΓΗ και το ΜΠΟΡΟΥΜΕ

Ο Αλ. Σαρρηγεωργίου στο Columbia, για την ασφάλιση, την ΤΝ και την ανθεκτικότητα

O Πρόεδρος και CEO της Eurolife FFH συμμετείχε σε ένα ξεχωριστό fireside chat στο πλαίσιο της Climate Week NYC

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Eurolife FFH: Μέγας Χορηγός στην εκδήλωση για τα 100 χρόνια του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

Με τη συμβολή της στη γιορτή του ΕΕΑ η ασφαλιστική στάθηκε για άλλη μια φορά στο πλευρό της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας

Η Euroins ανεβάζει ταχύτητα: Ισχυρή πορεία και επένδυση σε AI

Για την Α. Μουρατίδου, η ανοδική πορεία δεν αποτελεί συγκυριακό γεγονός, αλλά αποτέλεσμα στρατηγικής 4 πυλώνων

Η Allianz ξέρει τι μας κρατά ξύπνιους τα βράδια

8.000 άτομα από 8 διαφορετικές χώρε μοιράστηκαν με την Allianz τις μεγαλύτερες ανησυχίες τους

«Θεσμοί και Ανάπτυξη: Πώς θα τρέξουμε πιο γρήγορα από τις προκλήσεις» από τη διαΝΕΟσις στην Εθνική Πινακοθήκη

Η εκδήλωση της 26ης Νοεμβρίου έχει ως αφορμή την ολοκλήρωση σειράς δράσεων για τη Συνταγματική Αναθεώρηση

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Eurolife FFH: Μέγας Χορηγός στην εκδήλωση για τα 100 χρόνια του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

Με τη συμβολή της στη γιορτή του ΕΕΑ η ασφαλιστική στάθηκε για άλλη μια φορά στο πλευρό της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας

ΠΟΑΔ: «Black Friday και στις ασφαλίσεις;»

«Τα εναλλακτικά δίκτυα διανομής ασφαλιστικών προϊόντων δεν είναι κολυμπήθρες του Σιλωάμ» τονίζει στην παρέμβασή της η Ομοσπονδία

Εθελοντική Αιμοδοσία διοργανώνει την 1η Δεκεμβρίου η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική

Η δράση θα πραγματοποιηθεί στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας και είναι ανοικτή για το κοινό

ΕΑΕΕ: Τα μεγέθη της Ασφάλισης Νομικής Προστασίας το 2024

Πώς διαμορφώθηκε η κατανομή της παραγωγής ανά κανάλι διαμεσολάβησης

Οι συλλογικές συμβάσεις βγαίνουν… από τα μνημόνια – Βίντεο

Οι τρεις άξονες της νέας Κοινωνικής Συμφωνίας και τα επόμενα βήματα