back to top
19.5 C
Athens
Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2025

Silver βραβείο για τη Eurolife FFH στα PEAK Awards 2020

H Eurolife FFH διακρίθηκε στα PEAK Performance Marketing Awards 2020, τα βραβεία που αναδεικνύουν τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο Performance Marketing.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία απέσπασε το Silver Award στην κατηγορία Best Performance in B2B της ενότητας Best Performance per Industry για την πρωτοποριακή και 100% ψηφιακή καμπάνια επικοινωνίας για τα Ομαδικά Συνταξιοδοτικά Προγράμματά της.

- Advertisement -

Η Eurolife FFH, ακολουθώντας ένα roadmap για τον εντοπισμό των key decision makers για ένα ομαδικό συνταξιοδοτικό πρόγραμμα και του προφίλ τους, σχεδίασε μια καμπάνια, με έμφαση στο LinkedIn και τις ιστοσελίδες από όπου οι άνθρωποι αυτοί επιλέγουν να ενημερωθούν. Η ευρεία,τόσο για τα ελληνικά όσο και για τα διεθνή δεδομένα, χρήση του συγκεκριμένου social network, με σκοπό να αυξηθεί το brand awareness της εταιρείας για τη σύναψη ενός ομαδικού συνταξιοδοτικού προγράμματος, αποτέλεσε την επικοινωνιακή καινοτομία της καμπάνιας. Το πλάνο της Eurolife FFH περιλάμβανε LinkedIn promoted posts, Inmail, Premium Display, GDN, Content Discovery Platforms και τη δημιουργία μιας dedicated landing page.

Τα αποτελέσματα ήταν παραπάνω από ενθαρρυντικά, καθώς η Διεύθυνση Πωλήσεων κατόρθωσε να πετύχει ρυθμούς νέας παραγωγής, κατά πολύ ανώτερους αυτών της αγοράς καταγράφοντας αύξηση στον αριθμό των ασφαλισμένων εταιρειών και στα παραγόμενα ασφάλιστρα.
«Το βραβείο αυτό αποτελεί μία σημαντική αναγνώριση της καινοτόμου στρατηγικής της Eurolife FFH για το σχεδιασμό ανάπτυξης των πωλήσεων των ομαδικών συνταξιοδοτικών προγραμμάτων» δήλωσε σε συνέχεια της διάκρισης ο Λεωνίδας Σίδερης, Διευθυντής Δικτύων Πωλήσεων, Ομαδικών και Affinities, προσθέτοντας ότι «στη Eurolife FFH διερευνούμε καθημερινά νέους και καινοτόμους τρόπους, ώστε να αναπτυσσόμαστε συνεχώς. Στόχος μας είναι η προστιθέμενη αξία που πηγάζει από τη δημιουργικότητα και παράγει θετικά αποτελέσματα».

- Advertisement -

Ο Γιώργος Κασκαρέλης, Marketing&Promotions Head στη EurolifeFFH, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη βράβευση αυτή, καθώς ήρθε ως αναγνώριση μιας στοχευμένης καμπάνιας για μια πολύ συγκεκριμένη προϊοντική κατηγορία. Σχεδιάσαμε ένα συγκροτημένο πλάνο επικοινωνίας και, έχοντας αναλύσει όλα τα επιμέρους touch points, είδαμε τα αποτελέσματά του στους δείκτες μας.

Τα Peak Awards είναι μια ευκαιρία για όλους μας να γνωρίσουμε τις καλές πρακτικές της αγοράς και να εμπνευστούμε για μελλοντικές ενέργειες. Ευχαριστούμε θερμά την κριτική επιτροπή και τους διοργανωτές για αυτήν την πολύ σημαντική διάκριση».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη ψηφιακή καμπάνια ήταν finalist στα LinkedIn Marketing Awards 2019 (EMEA και Βραζιλία), στην κατηγορία Best B2B Brand Campaign.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ο ΣΕΣΑΕ γιόρτασε την Ημέρα Ιδιωτικής Ασφάλισης προσφέροντας 2.000 μερίδες φαγητό

Για 11η χρονιά, σε συνεργασία με την Οργάνωση ΓΗ και το ΜΠΟΡΟΥΜΕ

Ο Αλ. Σαρρηγεωργίου στο Columbia, για την ασφάλιση, την ΤΝ και την ανθεκτικότητα

O Πρόεδρος και CEO της Eurolife FFH συμμετείχε σε ένα ξεχωριστό fireside chat στο πλαίσιο της Climate Week NYC

«Oscar»: Ο νέος ψηφιακός βοηθός της Eurolife FFH που είναι πάντα δίπλα στους πελάτες

Ο Oscar είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα μέσα από την πλατφόρμα Eurolife Connect

Η Eurolife FFH εξελίσσει τις υπηρεσίες της για τους εταιρικούς πελάτες ομαδικών συμβολαίων

Η εταιρεία παραμένει σταθερά δίπλα στους ασφαλισμένους της με νέες δυνατότητες και βελτιώσεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: «Δουλεύοντας μέσα στην Αλλαγή: Πραγματικές προκλήσεις, πραγματικές λύσεις»

Ομιλία της καθηγήτριας Μ. Βακόλα για στελέχη και συνεργάτες της εταιρείας στο Ίδρυμα Β. & Μ. Θεοχαράκη

Η Εθνική Ασφαλιστική τιμά τους επιτυχόντες μαθητές

Ο Δ. Μαζαράκης συνεχάρη τα παιδιά των εργαζομένων, χαρακτηρίζοντας την προσπάθειά τους στις Πανελλήνιες πηγή έμπνευσης για την εταιρεία

Η Ασφάλιση Πιστώσεων & Εγγυήσεων στο επίκεντρο εκδήλωσης των ΕΑΕΕ και ΣΕΜΑ

Η υψηλή συμμετοχή επιβεβαίωσε τη σημαντική συμβολή της Ασφάλισης Πιστώσεων & Εγγυήσεων στην ενίσχυση της οικονομικής δραστηριότητας

Δέκα χρόνια ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Η δικαίωση ενός οράματος που έγινε πράξη

Ο Κλ. Δημαρχιάδης άνοιξε νέο δρόμο στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση, ο οποίος δέκα χρόνια μετά δεν μοιάζει απλώς σωστός, αλλά αναγκαίος

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Νέα πρόεδρος στην Ένωση Ασθενών Ελλάδας: Η Μ. Τσεκούρα αναλαμβάνει τη θεσμική εκπροσώπηση των ασθενών

H ανάληψη των καθηκόντων της σηματοδοτεί νέα εποχή ενίσχυσης της συλλογικής φωνής των ασθενών

Προϋπολογισμός 2026 – Επιταχυντής οικονομικής ευμάρειας οι επενδύσεις

Μεγάλα πρωτογενή πλεονάσματα προβλέπει ο νέος προϋπολογισμός που κατατέθηκε στη Βουλή - 4 άξονες ανθεκτικότητας στην εισηγητική έκθεση

Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος του «Broker’s Time»

Με κεντρικό αφιέρωμα στην πράσινη ασφάλιση και στην περιβαλλοντική ευθύνη - Δείτε την ηλεκτρονική έκδοση

Ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «EIAS Certified Specialist in Enviromental Risk and Liability Insurance»

Κάθε Τρίτη και Πέμπτη, από 25/11 έως 11/12/2025, σε περιβάλλον υβριδικής παρακολούθησης

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: «Δουλεύοντας μέσα στην Αλλαγή: Πραγματικές προκλήσεις, πραγματικές λύσεις»

Ομιλία της καθηγήτριας Μ. Βακόλα για στελέχη και συνεργάτες της εταιρείας στο Ίδρυμα Β. & Μ. Θεοχαράκη