back to top
14.7 C
Athens
Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2025

Η Eurolife FFH γιόρτασε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Eurolife FFH πήρε μέρος για 4η συνεχόμενη χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η οποία υλοποιήθηκε από τις 5 έως και τις 9 Οκτωβρίου. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, μέσω της οποίας αναγνωρίζονται οι σύγχρονες δράσεις των επιχειρήσεων γύρω από το customer service και την εμπειρία των πελατών.

Με το σύνθημα “Experience. Empower. Connect”, η Eurolife FFH υλοποίησε κατά τη διάρκεια αυτής της εβδομάδας μια σειρά από δράσεις, δίνοντας αξία στη σχέση της με κάθε άνθρωπο που εμπιστεύεται τις υπηρεσίες της, δείχνοντάς της καθημερινά την προτίμηση, την εμπιστοσύνη και την αφοσίωσή του. Παράλληλα, η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών ήταν για την εταιρεία μια αφορμή να αναγνωρίσει το έργο και τις πρωτοβουλίες όλων των ανθρώπων της που εργάζονται στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης και υποστηρίζουν τους πελάτες της. 

- Advertisement -

Λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών της φετινής χρονιάς, οι δράσεις που υλοποίησε η Eurolife FFH πραγματοποιήθηκαν διαδικτυακά, με βασικό αντικείμενο την εκπαίδευση των ανθρώπων της σε θέματα που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση του πελάτη. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία ανέπτυξε μια σειρά από webinars και online workshops, με πρώτο το virtual booster «Ικανοποιημένοι ή πιστοί πελάτες», με θέμα την εμπειρία εξυπηρέτησης και την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει η Eurolife FFH. Το δεύτερο webinar, με τίτλο «Virtual (και όχι μόνο) communication» είχε ως αντικείμενο την πιο αποτελεσματική διάδραση με τους πελάτες και το πώς η αμφίδρομη αυτή επικοινωνία μπορεί να εξελιχθεί, ώστε να εξυπηρετούνται πιο άμεσα και ολοκληρωμένα οι ανάγκες τους. Τέλος, σε μια μεγάλη διαδικτυακή συνάντηση-γιορτή, παρουσιάστηκαν σε όλα τα στελέχη του Eurolife Experience Center όλες οι πρωτοβουλίες και τα έργα που προετοιμάζει η εταιρεία για το επόμενο διάστημα. 

- Advertisement -

Φυσικά, δεν έλειψαν και οι εκπλήξεις, καθώς όλοι οι άνθρωποι του Eurolife Experience Center, του κέντρου εξυπηρέτησης της εταιρείας, παρέλαβαν ένα συμβολικό δώρο ως αναγνώριση του έργου τους, ενώ ένα αντίστοιχο δώρο περίμενε όλους τους πελάτες που επισκέφθηκαν τα γραφεία της Eurolife FFH κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, στον ειδικά σχεδιασμένο, λόγω της υγειονομικής κατάστασης, χώρο της εταιρείας. Παράλληλα, διαμορφώθηκε το Wall of Fame, ένας «τοίχος» που φιλοξενεί τα ευχαριστήρια emails πελατών και συνεργατών προς τους εργαζόμενους του Eurolife Experience Center που καθημερινά εξυπηρετούν τις ανάγκες τους,

Κατά τη διάρκεια της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, η Eurolife FFH ανακοίνωσε και μια νέα καμπάνια για το EurolifeConnect, την online πλατφόρμα για τους πελάτες της, μέσω της οποίας αποκτούν άμεση πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που αφορούν τα ασφαλιστικά τους συμβόλαια στην εταιρεία. Συγκεκριμένα, η Eurolife FFH, θέλοντας να ευχαριστήσει τους πελάτες της που την έχουν εμπιστευθεί σε παραπάνω από μία διαφορετικές κατηγορίες ασφάλισης, προσφέρει ένα breakfast box σε κάθε έναν που ολοκληρώνει την εγγραφή του στο EurolifeConnect, μέχρι τις 30 Οκτωβρίου*. Το breakfast box περιέχει διάφορα αγνά και υγιεινά ελληνικά προϊόντα, με τα οποία οι παραλήπτες μπορούν να απολαύσουν το τέλειο πρωινό!

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται πάντα στο πλευρό των πελατών της, ενδυναμώνοντας και ενθαρρύνοντάς τους να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά. Με τη συμμετοχή της στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η εταιρεία αναγνωρίζει τον καθοριστικό ρόλο μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας customer service για την εξέλιξη της σχέσης που έχει με κάθε πελάτη της.

Σχετικές δημοσιεύσεις

ΕΕΑ: Δωρεάν επαναπιστοποιήσεις σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές για συμπλήρωση ωρών του 2025

Aσφαλιστικοί διαμεσολαβητές από όλη την Ελλάδα μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή μέσω της σχετικής φόρμας

Ένας αιώνας ΕΕΑ: Όταν ο θεσμός ξεπερνά τον εαυτό του! (Βίντεο)

Το Επιμελητήριο, υπό την ηγεσία της σημερινής Διοίκησης του Γιάννη Χατζηθεοδοσίου, έχει πετύχει κάτι που λίγοι θεσμοί καταφέρνουν

Eurolife FFH: Χρυσό βραβείο καινοτομίας απέσπασε το My Health F1rst

Όραμα της εταιρείας, να σχεδιάζει προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και ενισχύουν την εμπιστοσύνη στην ιδιωτική ασφάλιση υγείας

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Μια νουάρ βραδιά αφιερωμένη στους συνεργάτες της

Η εταιρεία γιόρτασε με ξεχωριστό τρόπο την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών για 10η χρονιά

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

«The Future of Insurance»: Η KPMG στην Ελλάδα παρουσιάζει τη 15η Ετήσια Έκθεση για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά

Ένα πολύτιμο εργαλείο στρατηγικής ανάλυσης του εγχώριου ασφαλιστικού κλάδου θα παρουσιαστεί σε εκδήλωση στο Electra Palace Athens στις 9/12

7 χρόνια επιτυχίας για την Coface Ελλάδος – Η νέα στέγη στο Μαρούσι ανοίγει δρόμους για την επόμενη φάση ανάπτυξης

Η διπλή γιορτή σηματοδότησε την έναρξη νέου κεφαλαίου, καθώς η εταιρεία περνά δυναμικά στην 8η χρονιά της

Δημογραφικό: Η πρόκληση της Ελλάδας του 2040 και η συμβολή της Eurobank

H τράπεζα συμβάλλει στην αντιμετώπιση του δημογραφικού «με σχεδιασμό, επιστημονική ανάλυση, αλλά και εθνική ευαισθησία»

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Τι θα διαβάσετε στο νέο τεύχος του περιοδικού VOICE

Με κεντρικό θέμα «Ydrogios Digital Academy: Γίνε μέρος του αύριο της ασφάλισης»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ο Γ. Χατζηθεοδοσίου τιμήθηκε για τη συμβολή του στην τοπική αυτοδιοίκηση και στο επιχειρείν

Η διάκριση έρχεται να αναδείξει την ευρύτατη κοινωνική βάση του κ. Χατζηθεοδοσίου και την ενεργό παρουσία του σε κάθε επίπεδο της δημόσιας ζωής

Hellas Direct: Τετραήμερο έμπνευσης και συνεργασίας στην καρδιά της Τοσκάνης

Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει σε ένα δίκτυο όχι απλώς συνεργατών, αλλά στρατηγικών συνοδοιπόρων

Καμπάνια της Gilead Sciences Ελλάδας κατά του στίγματος για τον HIV

Η νέα καμπάνια υπενθυμίζει ότι το πραγματικό πρόβλημα δεν είναι ο ιός, αλλά οι προκαταλήψεις που εξακολουθούν να τον περιβάλλουν

ΕΑΕΕ: Κατάλογος των critical ICT providers κατ’ εφαρμογή του Κανονισμού DORA

Oι εν λόγω πάροχοι τίθενται υπό εποπτεία και υποχρεούνται να εφαρμόζουν αυστηρά μέτρα διακυβέρνησης και διαχείρισης κινδύνου

«The Future of Insurance»: Η KPMG στην Ελλάδα παρουσιάζει τη 15η Ετήσια Έκθεση για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά

Ένα πολύτιμο εργαλείο στρατηγικής ανάλυσης του εγχώριου ασφαλιστικού κλάδου θα παρουσιαστεί σε εκδήλωση στο Electra Palace Athens στις 9/12