back to top
10.7 C
Athens
Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2025

Η Eurolife FFH γιόρτασε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Eurolife FFH πήρε μέρος για 4η συνεχόμενη χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η οποία υλοποιήθηκε από τις 5 έως και τις 9 Οκτωβρίου. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, μέσω της οποίας αναγνωρίζονται οι σύγχρονες δράσεις των επιχειρήσεων γύρω από το customer service και την εμπειρία των πελατών.

Με το σύνθημα “Experience. Empower. Connect”, η Eurolife FFH υλοποίησε κατά τη διάρκεια αυτής της εβδομάδας μια σειρά από δράσεις, δίνοντας αξία στη σχέση της με κάθε άνθρωπο που εμπιστεύεται τις υπηρεσίες της, δείχνοντάς της καθημερινά την προτίμηση, την εμπιστοσύνη και την αφοσίωσή του. Παράλληλα, η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών ήταν για την εταιρεία μια αφορμή να αναγνωρίσει το έργο και τις πρωτοβουλίες όλων των ανθρώπων της που εργάζονται στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης και υποστηρίζουν τους πελάτες της. 

- Advertisement -

Λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών της φετινής χρονιάς, οι δράσεις που υλοποίησε η Eurolife FFH πραγματοποιήθηκαν διαδικτυακά, με βασικό αντικείμενο την εκπαίδευση των ανθρώπων της σε θέματα που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση του πελάτη. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία ανέπτυξε μια σειρά από webinars και online workshops, με πρώτο το virtual booster «Ικανοποιημένοι ή πιστοί πελάτες», με θέμα την εμπειρία εξυπηρέτησης και την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει η Eurolife FFH. Το δεύτερο webinar, με τίτλο «Virtual (και όχι μόνο) communication» είχε ως αντικείμενο την πιο αποτελεσματική διάδραση με τους πελάτες και το πώς η αμφίδρομη αυτή επικοινωνία μπορεί να εξελιχθεί, ώστε να εξυπηρετούνται πιο άμεσα και ολοκληρωμένα οι ανάγκες τους. Τέλος, σε μια μεγάλη διαδικτυακή συνάντηση-γιορτή, παρουσιάστηκαν σε όλα τα στελέχη του Eurolife Experience Center όλες οι πρωτοβουλίες και τα έργα που προετοιμάζει η εταιρεία για το επόμενο διάστημα. 

- Advertisement -

Φυσικά, δεν έλειψαν και οι εκπλήξεις, καθώς όλοι οι άνθρωποι του Eurolife Experience Center, του κέντρου εξυπηρέτησης της εταιρείας, παρέλαβαν ένα συμβολικό δώρο ως αναγνώριση του έργου τους, ενώ ένα αντίστοιχο δώρο περίμενε όλους τους πελάτες που επισκέφθηκαν τα γραφεία της Eurolife FFH κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, στον ειδικά σχεδιασμένο, λόγω της υγειονομικής κατάστασης, χώρο της εταιρείας. Παράλληλα, διαμορφώθηκε το Wall of Fame, ένας «τοίχος» που φιλοξενεί τα ευχαριστήρια emails πελατών και συνεργατών προς τους εργαζόμενους του Eurolife Experience Center που καθημερινά εξυπηρετούν τις ανάγκες τους,

Κατά τη διάρκεια της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, η Eurolife FFH ανακοίνωσε και μια νέα καμπάνια για το EurolifeConnect, την online πλατφόρμα για τους πελάτες της, μέσω της οποίας αποκτούν άμεση πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που αφορούν τα ασφαλιστικά τους συμβόλαια στην εταιρεία. Συγκεκριμένα, η Eurolife FFH, θέλοντας να ευχαριστήσει τους πελάτες της που την έχουν εμπιστευθεί σε παραπάνω από μία διαφορετικές κατηγορίες ασφάλισης, προσφέρει ένα breakfast box σε κάθε έναν που ολοκληρώνει την εγγραφή του στο EurolifeConnect, μέχρι τις 30 Οκτωβρίου*. Το breakfast box περιέχει διάφορα αγνά και υγιεινά ελληνικά προϊόντα, με τα οποία οι παραλήπτες μπορούν να απολαύσουν το τέλειο πρωινό!

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται πάντα στο πλευρό των πελατών της, ενδυναμώνοντας και ενθαρρύνοντάς τους να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά. Με τη συμμετοχή της στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η εταιρεία αναγνωρίζει τον καθοριστικό ρόλο μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας customer service για την εξέλιξη της σχέσης που έχει με κάθε πελάτη της.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Eurolife FFH αλλάζει τη ζωή των οικογενειών και κερδίζει τη διάκριση της χρονιάς

Η ασφαλιστική δείχνει τον δρόμο για το πώς οι εταιρείες μπορούν να συνδυάζουν τη βιώσιμη ανάπτυξη με την ουσιαστική κοινωνική συνεισφορά

Η Eurolife FFH διακρίθηκε στα Bravo Sustainability Dialogue & Awards 2025

Η ασφαλιστική βραβεύτηκε για την κοινή της δράση με τη HOPEgenesis ενάντια στην υπογεννητικότητα

H Eurolife FFH στηρίζει το ΕΕΑ για την παροχή δωρεάν επαναπιστοποιήσεων στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Η Eurolife FFH επενδύει διαχρονικά στη γνώση και στην εξέλιξη των στελεχών του ασφαλιστικού κλάδου

The Fair Five: Η Eurolife FFH μεταμορφώνει τη διαδικασία των αποζημιώσεων οχήματος με ΤΝ

Το προηγμένο σύστημα σημαίνει «λιγότερη γραφειοκρατία και περισσότερο χρόνο για ουσιαστική, ανθρώπινη εξυπηρέτηση»

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

H συνεργασία με τον Όμιλο Helvetia Baloise φέρνει αναβάθμιση για την Ατλαντική Ένωση

Η ελληνική ασφαλιστική αποκτά πρόσβαση σε τεχνολογίες αιχμής, σύγχρονα συστήματα και μοντέλα, καθώς και νέα, ενδιαφέροντα προγράμματα

Νέα συνεργασία της Allianz με τον Spitogatos

Άμεση πρόσβαση σε λύσεις ασφάλισης κατοικίας αποκτούν οι χρήστες της πλατφόρμας

Η Εθνική Ασφαλιστική στρατηγικός συνεργάτης στο γιορτινό πρόγραμμα του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή

Η πρωτοβουλία ενισχύει περαιτέρω το αποτύπωμα κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας μέσα από δράσεις που συνδυάζουν μάθηση, οικολογία και πολιτιστική εμπειρία

Η Infotrust ΑΕ προχωρά σε νέα στρατηγική εξαγορά, ενισχύοντας καθοριστικά την παρουσία της

Η κίνηση ολοκληρώνει τη διαμεσολαβητική παρουσία της εταιρείας στην ελληνική αγορά και την επεκτείνει στην Κύπρο

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

H συνεργασία με τον Όμιλο Helvetia Baloise φέρνει αναβάθμιση για την Ατλαντική Ένωση

Η ελληνική ασφαλιστική αποκτά πρόσβαση σε τεχνολογίες αιχμής, σύγχρονα συστήματα και μοντέλα, καθώς και νέα, ενδιαφέροντα προγράμματα

13η Εθελοντική Αιμοδοσία ΠΑΝΟΡΜΟΥ: Η δύναμη της ενότητας και της κοινωνικής προσφοράς

Μια από τις σημαντικότερες δράσεις κοινωνικής ευθύνης του Συνεταιρισμού θα πραγματοποιηθεί 17/12 στο Λαϊκό Νοσοκομείο

Ασφάλιση και βραχυχρόνιες μισθώσεις: Από νομική υποχρέωση σε στρατηγικό πλεονέκτημα

Ο Θ. Αγγελόπουλος, Υδρόγειος Ασφαλιστική, εξηγεί πώς μια σωστά δομημένη κάλυψη ενισχύει την απόδοση της επένδυσης

Οι στόχοι της νέας χρονιάς για το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης

Μεταξύ αυτών, η αύξηση μισθών, η μείωση ανεργίας κάτω από 8% αλλά και η βελτίωση του θεσμικού πλαισίου για τα Ταμεία Επαγγελματικής Ασφάλισης

Η Deloitte χαρτογραφεί την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην Ελλάδα

Οι νέες προτεραιότητες των επιχειρήσεων στον τομέα της ΕΚΕ και οι στρατηγικές που διαμορφώνουν το μέλλον της υπευθυνότητας