Προτάσεις για ασφάλιση και εκτιμήσεις για την νέα σεζόν

του Βάιου Κρόκου

Αν ο σχεδιασμός για έναν ασφαλιστή ήταν σε εποχιακή βάση θα μπορούσε τώρα να πείσει για τα οφέλη συνταξιοδοτικού – αποταμιευτικού προγράμματος ή να μιλήσει για έναν “κουμπαρά” που θα αποτελούσε έναν ισχυρό σύμμαχο για τις μελλοντικές σπουδές ενός μαθητή που θα πρωτοπάει σχολείο αυτές τις μέρες. Όλα αυτά σε συνθήκες…κανονικότητας.

Το φετινό Φθινόπωρο βέβαια είναι εντελώς διαφορετικό. Η οικονομία βαδίζει σε αχαρτογράφητα νερά, η ασφαλιστική αγορά όπως και άλλοι κλάδοι αρκούνται σε “αμυντικές κινήσεις” περικοπής κόστους όπου είναι εφικτό ή προσανατολίζονται σε στρατηγικές που έχουν στο επίκεντρο καινοτόμες και ψηφιακές λύσεις.

Σε κάθε περίπτωση, όπως συνηθίζεται να ακούγεται στο εμπόριο και την αγορά, όλα κρίνονται από την αγοραστική δύναμη. Στην περίπτωση μας μάλλον “ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος”, λένε οι πιο απαισιόδοξοι.

Είναι αλήθεια πως οι ισχυρές πιέσεις της ύφεσης του προηγούμενου τριμήνου θα είναι ορατές από τώρα και ως το τέλος του έτους, γεγονός που θα επιτείνει τις πιέσεις όσον αφορά την ζήτηση σε όλα τα επίπεδα.

Στον αντίποδα, όσον αφορά την παραγωγή, θετικά ήταν τα σημάδια σε συμβόλαια υγείας και συνταξιοδοτικά προγράμματα καθώς υπήρξε ενδιαφέρον, όπως αναφέρουν στελέχη του κλάδου. Online πωλήσεις και digital κανάλια καταγράφουν επίσης ένα θετικό πρόσημο.

Παράλληλα, δεν είναι λίγοι που αναφέρουν πως η ραγδαία άνοδος της τηλεργασίας φέρνει στο επίκεντρο την ανάγκη για – επιπλέον- συγκεκριμένες καλύψεις: Για παράδειγμα, η ασφάλιση έναντι κυβερνοαπειλών (cyber insurance) κρίνεται επιτακτική. Η αύξηση των επιθέσεων εν μέσω lockdown ήταν ραγδαία και παρόμοιες είναι οι προβλέψεις για το επόμενο διάστημα.

Παράλληλα, η κατοικία τείνει να γίνει για πολλούς πλέον ο χώρος στον οποίον κανείς σπαταλά το μεγαλύτερο μέρος της μέρας του, ιδιαίτερα αν μιλάμε για συνθήκες τηλεργασίας 8-10 ωρών τουλάχιστον. Οι ανάγκες και οι κίνδυνοι πολλοί. Ακόμα περισσότερο ίσως πλέον για ασφάλιση περιεχομένου.

Η “σεζόν” ξεκινά με ιδιαίτερη διστακτικότητα, σημειώνουν στελέχη της αγοράς στο IW. Ωστόσο οι στόχοι πωλήσεων παραμένουν ιδιαίτερα υψηλοί, παρόλο που δεν είναι επιτεύξιμοι αντικειμενικά, τονίζουν.

…και το τελευταίο ευρώ μετράει πλέον σημαντικά!

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*