back to top
13.1 C
Athens
Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024

Safe shopping για την ασφαλή λειτουργία των καταστημάτων από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Την καινοτόμα υπηρεσία Safe Shopping που απευθύνεται στο σύνολο των λιανεμπορικών επιχειρήσεων διαθέτει πλέον η TÜV HELLAS (TÜV NORD). Για ακόμη μια φορά, ο μεγαλύτερος Φορέας πιστοποίησης στην Ελλάδα βρίσκεται στο πλευρό των επιχειρήσεων του λιανεμπορίου και τους δίνει τη δυνατότητα αξιολογήσουν το επίπεδο εφαρμογής των απαιτούμενων ελέγχων και μέτρων που λαμβάνονται για την πρόληψη μετάδοσης μεταδοτικών ασθενειών.

Σκοπός του συγκεκριμένου ελέγχου, τον οποίο πραγματοποιεί ο φορέας πιστοποίησης, είναι να επιβεβαιώσει τις διαδικασίες αντιμετώπισης του COVID-19 που εφαρμόζονται στο σύνολο των καταστημάτων της εκάστοτε εταιρείας.  Kαι επιπλέον, να ελέγχονται όλα τα όποια πρόσθετα μέτρα έχει θεσπίσει η κάθε επιχείρηση για την προστασία των εργαζομένων, των συνεργατών και των πελατών της.

- Advertisement -

Η εν λόγω υπηρεσία δεν διατείνεται ότι αποτελεί θωράκιση ή οποιασδήποτε μορφής ασπίδα απέναντι στον κορονοϊό –καθώς αυτονόητα αλλά και στην πράξη  αυτό είναι και έχει αποδειχθεί    αδύνατο- αλλά εξασφαλίζει μέσω επισταμένου ελέγχου τη συμμόρφωση και σωστή τήρηση όλων των αναγκαίων και θεσμοθετημένων ως υποχρεωτικών  μέτρων που κρίθηκαν απαραίτητα για τον περιορισμό της μετάδοσης της νόσου.

Ήδη η υπηρεσία Safe Shopping έχει υλοποιηθεί με επιτυχία στο σύνολο των σουπερμάρκετ του ομίλου Χαλκιαδάκης ο οποίος αριθμεί 38 σημεία πώλησης στους τέσσερις νομούς της Κρήτης με εξαιρετικά θετικά αποτελέσματα και επεκτείνεται σε μια σειρά από άλλες λιανεμπορικές επιχειρήσεις σε ολόκληρη την Ελλάδα.

- Advertisement -

Πώς λειτουργεί η  υπηρεσία

Κατά την υλοποίησή της στα σουπερμάρκετ Χαλκιαδάκης, το προσωπικό των καταστημάτων εκπαιδεύτηκε κατάλληλα ενώ  στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας εφαρμόστηκαν αυστηρά άμεσα μέτρα περιορισμού των επισκέψεων. Στη συνέχεια, δόθηκαν γραπτές οδηγίες και ετοιμάστηκαν πρωτόκολλα αντίδρασης σε κάθε πιθανό σενάριο ενώ αντίστοιχα τοποθετήθηκαν σημάνσεις με οδηγίες σε όλα τα τμήματα.  Παράλληλα, τοποθετήθηκαν σημάνσεις σε όλα τα καταστήματα, οι οποίες δίνουν σαφείς  οδηγίες τόσο στο προσωπικό όσο και στους πελάτες.

Επιπλέον, σε τακτά χρονικά διαστήματα μεταδίδονται ηχητικά ενημερωτικά σποτ μέσα στα καταστήματα (σε ελληνικά και αγγλικά) για όλα τα μέτρα προστασίας και τοποθετήθηκε καινοτόμο ηλεκτρονικό σύστημα καταμέτρησης των πελατών στις εισόδους.

Παράλληλα, τοποθετήθηκαν απολυμαντικά στις εισόδους και δόθηκαν σε όλους τους  εργαζόμενους μέσα ατομικής προστασίας, αυξήθηκε το προσωπικό καθαριότητας και σε τακτά χρονικά διαστήματα πραγματοποιείται απολύμανση των καταστημάτων.

Θα πρέπει να σημειωθεί πως στα πλαίσια της υπηρεσίας Safe Shopping περιλαμβάνονται μια σειρά από σημεία ελέγχου, που αφορούν στις πληροφορίες που παρέχονται, στον τρόπο προσέλευσης, στη διάθεση προστατευτικών μέσων (αντισηπτικά, γάντια), στην τήρηση των κανόνων από το προσωπικό, στην τήρηση των αποστάσεων, τα ηχητικά ενημερωτικά μηνύματα, η ελεγχόμενη χρήση του ανελκυστήρα, τη συχνότητα καθαρισμού του καταστήματος, κ.α.

Ο έλεγχος γίνεται από τους επιθεωρητές της TÜV HELLAS (TÜV NORD) χωρίς προειδοποίηση με τη μέθοδο του «Mystery shopping» εξασφαλίζοντας πώς τα καταστήματα ελέγχονται σε πραγματικές συνθήκες λειτουργίας.

Σημειώνεται πως ο έλεγχος Safe Shopping βασίζεται σε Εθνικές Νομοθετικές Απαιτήσεις και Κατευθυντήριες Οδηγίες και Συστάσεις και κατευθυντήριες οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ με την ολοκλήρωσή του η TÜV HELLAS (TÜV NORD) εκδίδει αναλυτική αναφορά που θα περιλαμβάνει τη συμμόρφωση με τις τρέχουσες νομοθετικές απαιτήσεις.

H κυρία Uxue Azpiroz, Διευθύντρια Γραφείου Κρήτης και Vice President Food TÜV NORD δήλωσε σχετικά: «Με την υπηρεσία Safe Shopping αποδεικνύουμε έμπρακτα για ακόμη μια φορά ότι βρισκόμαστε δίπλα στους συνεργάτες μας στη δύσκολη συγκυρία της πανδημίας, κάνοντας το καλύτερο δυνατό προκειμένου να τους εξασφαλίσουμε, επιβεβαιώνοντας ότι τηρούν σωστά και σχολαστικά όλα τα απαιτούμενα μέτρα για τον περιορισμό του κορονοϊού. Η αξιολόγηση από τον Φορέα μας αποτελεί ακόμη ένα εχέγγυο για τους συνεργάτες μας, απέναντι στους πελάτες, τους συνεργάτες και τους εργαζόμενούς τους, αλλά και απτή απόδειξη της εκατέρωθεν εμπιστοσύνης».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τι πέτυχε το εμβολιαστικό προγράμμα COVID-19

Το μεγαλύτερο σε μέγεθος και έκταση έργο που έχει ολοκληρωθεί μέχρι σήμερα στον τομέα της Υγείας αποτέλεσε το εμβολιαστικό προγράμμα COVID-19 στην Ελλάδα

ΠΟΥ: Τουλάχιστον 17 εκατ. Ευρωπαίοι με Long COVID

Εκατομμύρια άνθρωποι θα πρέπει να ζήσουν με long covid τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με τον ΠΟΥ. Εκτιμάται ότι 17 εκ. Ευρωπαίοι είχαν συμπτώματα διάρκειας τουλάχιστον τριών μηνών το 2020 και 2021.

Βρέθηκε βιοδείκτης για την πρόγνωση ασθενών με covid-19

Τα επίπεδα του αντιγόνου N του ιού SARS-CoV-2 στο πλάσμα συνδέονται με την πρόγνωση των ασθενών που νοσούν από covid-19.

Αλλάζει η διαχείριση περιστατικών Covid-19 από τον Σεπτέμβριο

Δύο βασικές αλλαγές στον τρόπο διαχείρισης των περιστατικών covid -19 που εξετάζει το Υπουργείο Υγείας προανήγγειλε ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υγείας, Ιωάννης Κωτσιόπουλος. Οι τροποποιήσεις μελετώνται σε συνεργασία με τον ΕΟΔΥ και αναμένεται να ανακοινωθούν εντός του Σεπτεμβρίου.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

H Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη επιλέγει το GRABBER της DGTAL για πιλοτική εφαρμογή σε αποζημιώσεις

Η DGTAL ανακοινώνει τη συνεργασία της με την Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη, μέλος του κορυφαίου ασφαλιστικού Ομίλου Allianz, για τη πιλοτική δοκιμή

Ακίνητα αξίας 70 δις. ευρώ που ανήκουν στους servicers είναι ανασφάλιστα έναντι φυσικών καταστροφών

Την ανάγκη ασφάλισης των ακινήτων αξίας 70 δις. ευρώ που κατέχουν οι servicers  προτάσσουν στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς σε συνομιλίες με το IW.

Οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιμετωπίζουν πρόβλημα εξεύρεσης νέων στελεχών

Οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιμετωπίζουν πρόβλημα εξεύρεσης νέων στελεχών

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

31/12/2024: Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Έως την 31η Δεκεμβρίου 2024 οι ασφαλισμένοι στον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ, που έχουν γεννηθεί από την 1.1.1987 και μετά, μπορούν να επιλέξουν αλλαγή ταμείου

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024