back to top
15.9 C
Athens
Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2025

Τι θέλει ο πελάτης από τις ψηφιακές ασφαλιστικές

της Ελενας Ερμείδου

Το να χρησιμοποιούμε τις ίδιες λέξεις δεν αποτελεί εγγύηση ότι μας αντιλαμβάνεται ο πελάτης μας. Χρειαζόμαστε να χρησιμοποιούμε τις ίδιες λέξεις του ιδίου είδους μίας προηγούμενης εμπειρίας και ο πελάτης χρειάζεται για να μας καταλάβει κάποιες κοινές εμπειρίες.

- Advertisement -

Ολες μα όλες οι ασφαλιστικές επαναλαμβάνουν την φράση έχουν να πουν για τις διαδικασίες ψηφιοποίησης και για τα ποσοστά ικανοποίησης των πελατών τους αν χρησιμοποιήσουν τις διαδικασίες αυτές. Πάντα τα ποσοστά είναι πολύ υψηλά, ποτέ χαμηλά.

Υπάρχουν όμως πελάτες που διαμαρτύρονται γιατί συναντούν κάποιες δυσκολίες.  Δεν είναι απαραίτητο να είναι τεχνικές. Και ας δουλεύουν άψογα τα μοντέλα, ο πελάτης μπορεί να έχει δυσκολίες στην κατανόηση τους.

- Advertisement -

Εδώ είναι το θέμα μας. Ποια είναι η προηγούμενη εμπειρία του πελάτη, τι είχε αναζητήσει στο παρελθόν και τι πάμε να του δώσουμε τώρα;.

Μα θα μου πείτε, τα αποτελέσματα ερευνών λένε ότι μία επιτυχημένη διαδικασία ψηφιοποίησης ασφαλιστικών εργασιών μπορεί να επιφέρει μείωση λειτουργικού κόστους μέχρι και 50%, αύξηση παραγωγικότητας πάνω από 20%   και βελτιστοποίηση του δείκτη αναλογίας ζημιών πάνω από 10 ποσοστιαίες μονάδες.

Η αγορά θα μπορούσε να στοχεύσει και σε παραπάνω ποσοστά αν εκπαιδεύσει τον πελάτη γιατί ας μην ξεχνάμε ότι η ελληνική ασφαλιστική πραγματικότητα δειλά τα τελευταία 5 χρόνια ξεκίνησε την πορεία της προς το μέλλον.  Οι πελάτες δεν έχουν καλά – καλά προλάβει να προσαρμοστούν σε αυτή την νέα πραγματικότητα.

Πολλές εργασίες πρέπει να γίνουν σε ό,τι αφορά το τεχνολογικό περιβάλλον και με το τι αναζητά ο πελάτης. Κυρίως το τεχνολογικό περιβάλλον να γίνει φιλικό προς τον μέσο έλληνα καταναλωτή, εκεί που στοχεύουν οι ασφαλιστικές.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μέχρι αρχές του έτους πήγαινε με χαμηλές πτήσεις. Εντάθηκε κατά το β’ τρίμηνο μεταξύ Απριλίου – Ιουνίου 2020 φαίνεται ότι θα συνεχιστεί το β’ εξάμηνο του 2020 απ’ όλες τις εταιρείες που θεωρούν ότι πρόκειται για την μεγαλύτερη ευκαιρία που έχουν για να αντιμετωπίσουν την οποιαδήποτε πτώση ζήτησης.

Αρκεί πελάτες και ασφαλιστικές να μιλάνε για τα ίδια πράγματα γιατί αν οι εμπειρίες είναι πολύ διαφορετικές και οι στόχοι το ίδιο, δεν θα μιλάνε για το ίδιο ακόμα και αν τρέφουν τις αυταπάτες ότι έτσι είναι.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αμερικάνικο Κολλέγιο και PwC: Μνημόνιο Συνεργασίας για ενδυνάμωση της νέας γενιάς ψηφιακών ηγετών

Η στρατηγική συνεργασία έχει στόχο να συνδέσει εκπαίδευση και αγορά εργασίας μέσα από καινοτομία, τεχνολογία και βιωματική μάθηση

Περιφέρεια Δ. Ελλάδας και Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» ενώνουν δυνάμεις για την κυκλοφοριακή εκπαίδευση

Παρουσιάστηκε το νέο πρόγραμμα εκπαιδευτικών δράσεων για παιδιά και εφήβους, που θα τρέξουν σε τουλάχιστον 200 σχολεία της Περιφέρειας

Εκπαιδευτική επίσκεψη της ΕΑΕΕ στο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης

Στόχος, η ουσιαστική κατανόηση των πραγματικών κινδύνων και των βέλτιστων πρακτικών που εφαρμόζονται σε μεγάλα έργα υποδομής

Η Allianz Trade Ελλάδας ενισχύει την ασφάλεια με εκπαίδευση πρώτων βοηθειών

Oι εργαζόμενοι απέκτησαν την ικανότητα να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά σε έκτακτες ανάγκες, ενισχύοντας την ετοιμότητα και την αυτοπεποίθησή τους

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τα Coffee Business Awards 2025 έρχονται στις 17 Δεκεμβρίου

Η κορυφαία διοργάνωση για τον κλάδο της καφεστίασης επιστρέφει για 7η χρονιά, με ανανεωμένο concept - Βίντεο και πληροφορίες συμμετοχής

Ποιο ήταν το συμβατικό περιθώριο κέρδους των ασφαλιστικών το 2024, ποιος κλάδος πιέζεται

Αυξημένα συμβατικά επίπεδα περιθωρίου κέρδους, πτώση δείκτη κάλυψης Φερεγγυότητας εντοπίζει μεταξύ άλλων η Ετήσια Έκθεση της KPMG

Generali Hellas και Ευρωκλινική: Η αξία της συνένωσης

Οι δύο οργανισμοί μαζί μπορούν να προσφέρουν πολύ περισσότερα, ανοίγοντας τον δρόμο για ένα νέο μοντέλο ολοκληρωμένης φροντίδας

Οδική βοήθεια: Υπόσχεση ή πρόκληση;

Αν και η οδική βοήθεια στην Ελλάδα παραμένει πολύτιμη, η αξία της στην πράξη δοκιμάζεται από πολλούς παράγοντες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η ΠΟΕΔΗΝ καταγγέλλει στασιμότητα στη Δημόσια Υγεία

Για κυβερνητικές θριαμβολογίες κάνει λόγο η Ομοσπονδία και περιφρόνηση προς την ταλαιπωρία των πολιτών, που πληρώνουν από την τσέπη τους εντός και εκτός ΕΣΥ

Η καρδιολογία πρωτοπορεί και εξελίσσεται στο ΥΓΕΙΑ: 15 χρόνια Τμήμα Διαδερμικών Βαλβίδων

Το Τμήμα έχει καθιερωθεί ως σημείο αναφοράς για τις πιο προηγμένες τεχνικές διαδερμικής θεραπείας βαλβιδοπαθειών

Αμερικάνικο Κολλέγιο και PwC: Μνημόνιο Συνεργασίας για ενδυνάμωση της νέας γενιάς ψηφιακών ηγετών

Η στρατηγική συνεργασία έχει στόχο να συνδέσει εκπαίδευση και αγορά εργασίας μέσα από καινοτομία, τεχνολογία και βιωματική μάθηση

SVV: Τι παραγωγή έγραψαν οι ασφαλιστικές στην Ελβετία και τι οι τράπεζες

Στα 73,2 δισ. φράγκα η ακαθάριστη προστιθέμενη αξία του χρηματοπιστωτικού τομέα της χώρας – Ισχυρή ανάπτυξη στις ασφαλίσεις

Με ευρεία εμπιστοσύνη των μελών επανεκλέχθηκε ο Κ. Ρούσσης στην ηγεσία της ΕΣΑΠΕ – «Καμία νίκη, μόνο ευθύνη»

Η νέα διετία της ΕΣΑΠΕ ξεκινά με στόχο τη συνέχιση της συλλογικής προσπάθειας και την ενίσχυση του ρόλου των συντονιστών στην αγορά