back to top
20.5 C
Athens
Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2025

Τι θέλει ο πελάτης από τις ψηφιακές ασφαλιστικές

της Ελενας Ερμείδου

Το να χρησιμοποιούμε τις ίδιες λέξεις δεν αποτελεί εγγύηση ότι μας αντιλαμβάνεται ο πελάτης μας. Χρειαζόμαστε να χρησιμοποιούμε τις ίδιες λέξεις του ιδίου είδους μίας προηγούμενης εμπειρίας και ο πελάτης χρειάζεται για να μας καταλάβει κάποιες κοινές εμπειρίες.

- Advertisement -

Ολες μα όλες οι ασφαλιστικές επαναλαμβάνουν την φράση έχουν να πουν για τις διαδικασίες ψηφιοποίησης και για τα ποσοστά ικανοποίησης των πελατών τους αν χρησιμοποιήσουν τις διαδικασίες αυτές. Πάντα τα ποσοστά είναι πολύ υψηλά, ποτέ χαμηλά.

Υπάρχουν όμως πελάτες που διαμαρτύρονται γιατί συναντούν κάποιες δυσκολίες.  Δεν είναι απαραίτητο να είναι τεχνικές. Και ας δουλεύουν άψογα τα μοντέλα, ο πελάτης μπορεί να έχει δυσκολίες στην κατανόηση τους.

- Advertisement -

Εδώ είναι το θέμα μας. Ποια είναι η προηγούμενη εμπειρία του πελάτη, τι είχε αναζητήσει στο παρελθόν και τι πάμε να του δώσουμε τώρα;.

Μα θα μου πείτε, τα αποτελέσματα ερευνών λένε ότι μία επιτυχημένη διαδικασία ψηφιοποίησης ασφαλιστικών εργασιών μπορεί να επιφέρει μείωση λειτουργικού κόστους μέχρι και 50%, αύξηση παραγωγικότητας πάνω από 20%   και βελτιστοποίηση του δείκτη αναλογίας ζημιών πάνω από 10 ποσοστιαίες μονάδες.

Η αγορά θα μπορούσε να στοχεύσει και σε παραπάνω ποσοστά αν εκπαιδεύσει τον πελάτη γιατί ας μην ξεχνάμε ότι η ελληνική ασφαλιστική πραγματικότητα δειλά τα τελευταία 5 χρόνια ξεκίνησε την πορεία της προς το μέλλον.  Οι πελάτες δεν έχουν καλά – καλά προλάβει να προσαρμοστούν σε αυτή την νέα πραγματικότητα.

Πολλές εργασίες πρέπει να γίνουν σε ό,τι αφορά το τεχνολογικό περιβάλλον και με το τι αναζητά ο πελάτης. Κυρίως το τεχνολογικό περιβάλλον να γίνει φιλικό προς τον μέσο έλληνα καταναλωτή, εκεί που στοχεύουν οι ασφαλιστικές.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μέχρι αρχές του έτους πήγαινε με χαμηλές πτήσεις. Εντάθηκε κατά το β’ τρίμηνο μεταξύ Απριλίου – Ιουνίου 2020 φαίνεται ότι θα συνεχιστεί το β’ εξάμηνο του 2020 απ’ όλες τις εταιρείες που θεωρούν ότι πρόκειται για την μεγαλύτερη ευκαιρία που έχουν για να αντιμετωπίσουν την οποιαδήποτε πτώση ζήτησης.

Αρκεί πελάτες και ασφαλιστικές να μιλάνε για τα ίδια πράγματα γιατί αν οι εμπειρίες είναι πολύ διαφορετικές και οι στόχοι το ίδιο, δεν θα μιλάνε για το ίδιο ακόμα και αν τρέφουν τις αυταπάτες ότι έτσι είναι.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ολοκληρώθηκε επιτυχώς το νέο Υβριδικό Σεμινάριο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης-Επαναπιστοποίησης από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Ο Όμιλος επιβεβαιώνει τη μακρόχρονη δέσμευσή του στην επαγγελματική ανάπτυξη και στη διάχυση γνώσης

Ο «αόρατος εχθρός» της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και των διαμεσολαβητών

Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την ελληνική ασφαλιστική αγορά δεν είναι μια εξωτερική κρίση, αλλά η αδράνεια απέναντι στις αλλαγές

Οι προτροπές της Fitch στις ασφαλιστικές για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Ασφαλιστικές με σωστή διακυβέρνηση και έλεγχο των δεδομένων θα πρέπει να είναι σε θέση να ενσωματώσουν τις νέες απαιτήσεις

Apollon: Η σημασία της υποστήριξης στην καθημερινότητα των επαγγελματιών

Η πλατφόρμα Apollon Broker θέτει ένα κρίσιμο ερώτημα στους επαγγελματίες

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Διόρθωση επί του πιεστηρίου

Σχετικά με το άρθρο που δημοσιεύθηκε σήμερα στο Insurance World και αναπαράχθηκε μέσω του newsletter, προβαίνουμε στην ακόλουθη διόρθωση. Το κείμενο που αναρτήθηκε για την...

Business Interruption: Η ασπίδα συνέχειας που λείπει από την ελληνική επιχείρηση

Μια κάλυψη που δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται ως συμπλήρωμα, αλλά ως βασική προϋπόθεση βιωσιμότητας

Η απόφαση του ECOFIN και η «σιωπηλή» ευκαιρία για την ασφαλιστική αγορά

Οι δασμοί στα μικροδέματα αφορούν και την ασφαλιστική βιομηχανία, η οποία καλείται να δει αυτή την εξέλιξη στρατηγικά

EXPERT NATURE PROTECT: Η κίνηση της Groupama Ασφαλιστικής που «διαβάζει» την εποχή της υποχρεωτικής κάλυψης

Λύσεις που δεν αντιμετωπίζουν την υποχρεωτικότητα ως βάρος, αλλά ως ευκαιρία για ουσιαστική θωράκιση των επιχειρήσεων και κατ' επέκταση της χώρας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Νέα πρόεδρος στην Ένωση Ασθενών Ελλάδας: Η Μ. Τσεκούρα αναλαμβάνει τη θεσμική εκπροσώπηση των ασθενών

H ανάληψη των καθηκόντων της σηματοδοτεί νέα εποχή ενίσχυσης της συλλογικής φωνής των ασθενών

Προϋπολογισμός 2026 – Επιταχυντής οικονομικής ευμάρειας οι επενδύσεις

Μεγάλα πρωτογενή πλεονάσματα προβλέπει ο νέος προϋπολογισμός που κατατέθηκε στη Βουλή - 4 άξονες ανθεκτικότητας στην εισηγητική έκθεση

Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος του «Broker’s Time»

Με κεντρικό αφιέρωμα στην πράσινη ασφάλιση και στην περιβαλλοντική ευθύνη - Δείτε την ηλεκτρονική έκδοση

Ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «EIAS Certified Specialist in Enviromental Risk and Liability Insurance»

Κάθε Τρίτη και Πέμπτη, από 25/11 έως 11/12/2025, σε περιβάλλον υβριδικής παρακολούθησης

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: «Δουλεύοντας μέσα στην Αλλαγή: Πραγματικές προκλήσεις, πραγματικές λύσεις»

Ομιλία της καθηγήτριας Μ. Βακόλα για στελέχη και συνεργάτες της εταιρείας στο Ίδρυμα Β. & Μ. Θεοχαράκη