back to top
16.4 C
Athens
Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2025

Τι θέλει ο πελάτης από τις ψηφιακές ασφαλιστικές

της Ελενας Ερμείδου

Το να χρησιμοποιούμε τις ίδιες λέξεις δεν αποτελεί εγγύηση ότι μας αντιλαμβάνεται ο πελάτης μας. Χρειαζόμαστε να χρησιμοποιούμε τις ίδιες λέξεις του ιδίου είδους μίας προηγούμενης εμπειρίας και ο πελάτης χρειάζεται για να μας καταλάβει κάποιες κοινές εμπειρίες.

- Advertisement -

Ολες μα όλες οι ασφαλιστικές επαναλαμβάνουν την φράση έχουν να πουν για τις διαδικασίες ψηφιοποίησης και για τα ποσοστά ικανοποίησης των πελατών τους αν χρησιμοποιήσουν τις διαδικασίες αυτές. Πάντα τα ποσοστά είναι πολύ υψηλά, ποτέ χαμηλά.

Υπάρχουν όμως πελάτες που διαμαρτύρονται γιατί συναντούν κάποιες δυσκολίες.  Δεν είναι απαραίτητο να είναι τεχνικές. Και ας δουλεύουν άψογα τα μοντέλα, ο πελάτης μπορεί να έχει δυσκολίες στην κατανόηση τους.

- Advertisement -

Εδώ είναι το θέμα μας. Ποια είναι η προηγούμενη εμπειρία του πελάτη, τι είχε αναζητήσει στο παρελθόν και τι πάμε να του δώσουμε τώρα;.

Μα θα μου πείτε, τα αποτελέσματα ερευνών λένε ότι μία επιτυχημένη διαδικασία ψηφιοποίησης ασφαλιστικών εργασιών μπορεί να επιφέρει μείωση λειτουργικού κόστους μέχρι και 50%, αύξηση παραγωγικότητας πάνω από 20%   και βελτιστοποίηση του δείκτη αναλογίας ζημιών πάνω από 10 ποσοστιαίες μονάδες.

Η αγορά θα μπορούσε να στοχεύσει και σε παραπάνω ποσοστά αν εκπαιδεύσει τον πελάτη γιατί ας μην ξεχνάμε ότι η ελληνική ασφαλιστική πραγματικότητα δειλά τα τελευταία 5 χρόνια ξεκίνησε την πορεία της προς το μέλλον.  Οι πελάτες δεν έχουν καλά – καλά προλάβει να προσαρμοστούν σε αυτή την νέα πραγματικότητα.

Πολλές εργασίες πρέπει να γίνουν σε ό,τι αφορά το τεχνολογικό περιβάλλον και με το τι αναζητά ο πελάτης. Κυρίως το τεχνολογικό περιβάλλον να γίνει φιλικό προς τον μέσο έλληνα καταναλωτή, εκεί που στοχεύουν οι ασφαλιστικές.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μέχρι αρχές του έτους πήγαινε με χαμηλές πτήσεις. Εντάθηκε κατά το β’ τρίμηνο μεταξύ Απριλίου – Ιουνίου 2020 φαίνεται ότι θα συνεχιστεί το β’ εξάμηνο του 2020 απ’ όλες τις εταιρείες που θεωρούν ότι πρόκειται για την μεγαλύτερη ευκαιρία που έχουν για να αντιμετωπίσουν την οποιαδήποτε πτώση ζήτησης.

Αρκεί πελάτες και ασφαλιστικές να μιλάνε για τα ίδια πράγματα γιατί αν οι εμπειρίες είναι πολύ διαφορετικές και οι στόχοι το ίδιο, δεν θα μιλάνε για το ίδιο ακόμα και αν τρέφουν τις αυταπάτες ότι έτσι είναι.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Χ. Φυτέα: Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής δεν αντικαθίσταται από τεχνολογία

Η πρόσφατη παρέμβαση της Χριστίνας Φυτέα στην τηλεόραση του OPEN έβγαλε ξεκάθαρη είδηση...

Ολοκληρώθηκε επιτυχώς το νέο Υβριδικό Σεμινάριο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης-Επαναπιστοποίησης από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Ο Όμιλος επιβεβαιώνει τη μακρόχρονη δέσμευσή του στην επαγγελματική ανάπτυξη και στη διάχυση γνώσης

Ο «αόρατος εχθρός» της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και των διαμεσολαβητών

Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την ελληνική ασφαλιστική αγορά δεν είναι μια εξωτερική κρίση, αλλά η αδράνεια απέναντι στις αλλαγές

Οι προτροπές της Fitch στις ασφαλιστικές για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Ασφαλιστικές με σωστή διακυβέρνηση και έλεγχο των δεδομένων θα πρέπει να είναι σε θέση να ενσωματώσουν τις νέες απαιτήσεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Οι συλλογικές συμβάσεις βγαίνουν… από τα μνημόνια – Βίντεο

Οι τρεις άξονες της νέας Κοινωνικής Συμφωνίας και τα επόμενα βήματα

Η άνοδος των τιμών στα διαμερίσματα και η αθέατη πρόκληση για την ασφαλιστική αγορά

Μαζί με τις αξίες των ακινήτων αυξάνεται ο κίνδυνος της υποασφάλισης και η έκθεση για τις ασφαλιστικές

Ένας αιώνας ΕΕΑ: Όταν ο θεσμός ξεπερνά τον εαυτό του! (Βίντεο)

Το Επιμελητήριο, υπό την ηγεσία της σημερινής Διοίκησης του Γιάννη Χατζηθεοδοσίου, έχει πετύχει κάτι που λίγοι θεσμοί καταφέρνουν

100 χρόνια ΕΕΑ: Οι στιγμές της μεγάλης γιορτής στο Μέγαρο Μουσικής

Η ιστορική βραδιά ανέδειξε τη σημασία της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας και της συλλογικής προσπάθειας - Στις τιμώμενες επιχειρήσεις, οι Ασφάλειες Ραφαηλίδη

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ζήσε την Επιστήμη: Allianz και Ίδρυμα Μποδοσάκη προάγουν την ποιοτική εκπαίδευση σε όλη τη χώρα

Η Allianz συνέβαλε στη δημιουργία σύγχρονων εργαστηρίων ανά τη χώρα, αναβαθμίζοντας την εμπειρία περισσότερων από 1.300 μαθητών

Πρόταση Κανονισμού Ευρωπαϊκής Επιτροπής για αναθεώρηση του Κανονισμού SFDR

Η ΕΑΕΕ ενημερώνει για τις πρόσφατες νομοθετικές προτάσεις της Κομισιόν ως προς την τροποποίηση του Κανονισμού περί γνωστοποιήσεων αειφορίας

Στο +5,3% η παραγωγή ασφαλίστρων 9μήνου

Θετικό πρόσημο σε όλους τους κλάδους αποτυπώνει η νέα μελέτη της ΕΑΕΕ

Γ. Χατζηθεοδοσίου για ΣΣΕ: «Πρώτο βήμα επιστροφής στην κανονικότητα, απαιτείται συνέχεια»

Ο Πρόεδρος του ΕΕΑ ζητά να διασφαλιστεί ότι η «κοινωνική συμφωνία» θα αποτελέσει βάση για λειτουργική και δίκαιη εργασιακή πραγματικότητα

ΕΙΑΣ: Σεμινάριο Ασφαλίσεων Ευθύνης και Κινδύνων Ανάκλησης Προϊόντος

Την Τρίτη 2 και την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2025, σε περιβάλλον webinar ή φυσικής τάξης