back to top
16.7 C
Athens
Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2025

Τι θέλει ο πελάτης από τις ψηφιακές ασφαλιστικές

της Ελενας Ερμείδου

Το να χρησιμοποιούμε τις ίδιες λέξεις δεν αποτελεί εγγύηση ότι μας αντιλαμβάνεται ο πελάτης μας. Χρειαζόμαστε να χρησιμοποιούμε τις ίδιες λέξεις του ιδίου είδους μίας προηγούμενης εμπειρίας και ο πελάτης χρειάζεται για να μας καταλάβει κάποιες κοινές εμπειρίες.

- Advertisement -

Ολες μα όλες οι ασφαλιστικές επαναλαμβάνουν την φράση έχουν να πουν για τις διαδικασίες ψηφιοποίησης και για τα ποσοστά ικανοποίησης των πελατών τους αν χρησιμοποιήσουν τις διαδικασίες αυτές. Πάντα τα ποσοστά είναι πολύ υψηλά, ποτέ χαμηλά.

Υπάρχουν όμως πελάτες που διαμαρτύρονται γιατί συναντούν κάποιες δυσκολίες.  Δεν είναι απαραίτητο να είναι τεχνικές. Και ας δουλεύουν άψογα τα μοντέλα, ο πελάτης μπορεί να έχει δυσκολίες στην κατανόηση τους.

- Advertisement -

Εδώ είναι το θέμα μας. Ποια είναι η προηγούμενη εμπειρία του πελάτη, τι είχε αναζητήσει στο παρελθόν και τι πάμε να του δώσουμε τώρα;.

Μα θα μου πείτε, τα αποτελέσματα ερευνών λένε ότι μία επιτυχημένη διαδικασία ψηφιοποίησης ασφαλιστικών εργασιών μπορεί να επιφέρει μείωση λειτουργικού κόστους μέχρι και 50%, αύξηση παραγωγικότητας πάνω από 20%   και βελτιστοποίηση του δείκτη αναλογίας ζημιών πάνω από 10 ποσοστιαίες μονάδες.

Η αγορά θα μπορούσε να στοχεύσει και σε παραπάνω ποσοστά αν εκπαιδεύσει τον πελάτη γιατί ας μην ξεχνάμε ότι η ελληνική ασφαλιστική πραγματικότητα δειλά τα τελευταία 5 χρόνια ξεκίνησε την πορεία της προς το μέλλον.  Οι πελάτες δεν έχουν καλά – καλά προλάβει να προσαρμοστούν σε αυτή την νέα πραγματικότητα.

Πολλές εργασίες πρέπει να γίνουν σε ό,τι αφορά το τεχνολογικό περιβάλλον και με το τι αναζητά ο πελάτης. Κυρίως το τεχνολογικό περιβάλλον να γίνει φιλικό προς τον μέσο έλληνα καταναλωτή, εκεί που στοχεύουν οι ασφαλιστικές.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μέχρι αρχές του έτους πήγαινε με χαμηλές πτήσεις. Εντάθηκε κατά το β’ τρίμηνο μεταξύ Απριλίου – Ιουνίου 2020 φαίνεται ότι θα συνεχιστεί το β’ εξάμηνο του 2020 απ’ όλες τις εταιρείες που θεωρούν ότι πρόκειται για την μεγαλύτερη ευκαιρία που έχουν για να αντιμετωπίσουν την οποιαδήποτε πτώση ζήτησης.

Αρκεί πελάτες και ασφαλιστικές να μιλάνε για τα ίδια πράγματα γιατί αν οι εμπειρίες είναι πολύ διαφορετικές και οι στόχοι το ίδιο, δεν θα μιλάνε για το ίδιο ακόμα και αν τρέφουν τις αυταπάτες ότι έτσι είναι.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ολοκληρώθηκε επιτυχώς το νέο Υβριδικό Σεμινάριο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης-Επαναπιστοποίησης από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Ο Όμιλος επιβεβαιώνει τη μακρόχρονη δέσμευσή του στην επαγγελματική ανάπτυξη και στη διάχυση γνώσης

Ο «αόρατος εχθρός» της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και των διαμεσολαβητών

Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την ελληνική ασφαλιστική αγορά δεν είναι μια εξωτερική κρίση, αλλά η αδράνεια απέναντι στις αλλαγές

Οι προτροπές της Fitch στις ασφαλιστικές για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Ασφαλιστικές με σωστή διακυβέρνηση και έλεγχο των δεδομένων θα πρέπει να είναι σε θέση να ενσωματώσουν τις νέες απαιτήσεις

Apollon: Η σημασία της υποστήριξης στην καθημερινότητα των επαγγελματιών

Η πλατφόρμα Apollon Broker θέτει ένα κρίσιμο ερώτημα στους επαγγελματίες

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Σε εγρήγορση οι ασφαλιστικές εταιρείες για την καταπολέμηση της απάτης

Αξιοποιώντας σύγχρονες τεχνολογίες, εξειδικευμένα συστήματα ανάλυσης δεδομένων και μηχανισμούς διασταύρωσης πληροφοριών

Αθέμιτες πρακτικές στην ασφάλιση: Προσοχή στα «δώρα» που παραπλανούν τον καταναλωτή

Η εμπιστοσύνη στον θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης προϋποθέτει διαφάνεια και επαγγελματική δεοντολογία

Διόρθωση επί του πιεστηρίου

Σχετικά με το άρθρο που δημοσιεύθηκε σήμερα στο Insurance World και αναπαράχθηκε μέσω του newsletter, προβαίνουμε στην ακόλουθη διόρθωση. Το κείμενο που αναρτήθηκε για την...

Business Interruption: Η ασπίδα συνέχειας που λείπει από την ελληνική επιχείρηση

Μια κάλυψη που δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται ως συμπλήρωμα, αλλά ως βασική προϋπόθεση βιωσιμότητας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Άμεση αντίδραση ΔΕΕΙΑ στην επιστολή του ΕΕΑ για αθέμιτες πρακτικές – Αναμένονται οι κυρώσεις

Την ανάγκη επιβολής προστίμων και αναίρεσης μη σύννομων πρακτικών που πλήττουν τους επαγγελματίες επισημαίνει σε νέα ανακοίνωση το Επιμελητήριο

Μ. Θεμιστοκλέους και Π. Δημητρίου συζήτησαν για τις συνέργειες δημόσιου-ιδιωτικού τομέα σε υγεία και ασφάλιση

Παρακολουθήστε το βίντεο της συζήτησης που διεξήχθη στο πλαίσιο του Fortune Greece CEO Initiative Forum 2025

Eurolife FFH: Χρυσό βραβείο καινοτομίας απέσπασε το My Health F1rst

Όραμα της εταιρείας, να σχεδιάζει προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και ενισχύουν την εμπιστοσύνη στην ιδιωτική ασφάλιση υγείας

Νέα προσθήκη στην ομάδα της Allianz Trade στην Ελλάδα – Η Μαρία Αλυμάρα αναλαμβάνει ως Account Manager

Η εταιρεία προσβλέπει σε ενίσχυση της πελατοκεντρικής προσέγγισης και αριστεία στις επιχειρηματικές συνεργασίες

Η Hoolie Pet Insurance φέρνει νέα εποχή στην ασφάλιση κατοικιδίων στην Ελλάδα

Με φιλοσοφία απλότητας και διαφάνειας, η εταιρεία υπόσχεται ουσιαστική κάλυψη, χωρίς περίπλοκα ψιλά γράμματα και αναπάντεχες εξαιρέσεις