back to top
19.7 C
Athens
Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2025

Τι θέλει ο πελάτης από τις ψηφιακές ασφαλιστικές

της Ελενας Ερμείδου

Το να χρησιμοποιούμε τις ίδιες λέξεις δεν αποτελεί εγγύηση ότι μας αντιλαμβάνεται ο πελάτης μας. Χρειαζόμαστε να χρησιμοποιούμε τις ίδιες λέξεις του ιδίου είδους μίας προηγούμενης εμπειρίας και ο πελάτης χρειάζεται για να μας καταλάβει κάποιες κοινές εμπειρίες.

- Advertisement -

Ολες μα όλες οι ασφαλιστικές επαναλαμβάνουν την φράση έχουν να πουν για τις διαδικασίες ψηφιοποίησης και για τα ποσοστά ικανοποίησης των πελατών τους αν χρησιμοποιήσουν τις διαδικασίες αυτές. Πάντα τα ποσοστά είναι πολύ υψηλά, ποτέ χαμηλά.

Υπάρχουν όμως πελάτες που διαμαρτύρονται γιατί συναντούν κάποιες δυσκολίες.  Δεν είναι απαραίτητο να είναι τεχνικές. Και ας δουλεύουν άψογα τα μοντέλα, ο πελάτης μπορεί να έχει δυσκολίες στην κατανόηση τους.

- Advertisement -

Εδώ είναι το θέμα μας. Ποια είναι η προηγούμενη εμπειρία του πελάτη, τι είχε αναζητήσει στο παρελθόν και τι πάμε να του δώσουμε τώρα;.

Μα θα μου πείτε, τα αποτελέσματα ερευνών λένε ότι μία επιτυχημένη διαδικασία ψηφιοποίησης ασφαλιστικών εργασιών μπορεί να επιφέρει μείωση λειτουργικού κόστους μέχρι και 50%, αύξηση παραγωγικότητας πάνω από 20%   και βελτιστοποίηση του δείκτη αναλογίας ζημιών πάνω από 10 ποσοστιαίες μονάδες.

Η αγορά θα μπορούσε να στοχεύσει και σε παραπάνω ποσοστά αν εκπαιδεύσει τον πελάτη γιατί ας μην ξεχνάμε ότι η ελληνική ασφαλιστική πραγματικότητα δειλά τα τελευταία 5 χρόνια ξεκίνησε την πορεία της προς το μέλλον.  Οι πελάτες δεν έχουν καλά – καλά προλάβει να προσαρμοστούν σε αυτή την νέα πραγματικότητα.

Πολλές εργασίες πρέπει να γίνουν σε ό,τι αφορά το τεχνολογικό περιβάλλον και με το τι αναζητά ο πελάτης. Κυρίως το τεχνολογικό περιβάλλον να γίνει φιλικό προς τον μέσο έλληνα καταναλωτή, εκεί που στοχεύουν οι ασφαλιστικές.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μέχρι αρχές του έτους πήγαινε με χαμηλές πτήσεις. Εντάθηκε κατά το β’ τρίμηνο μεταξύ Απριλίου – Ιουνίου 2020 φαίνεται ότι θα συνεχιστεί το β’ εξάμηνο του 2020 απ’ όλες τις εταιρείες που θεωρούν ότι πρόκειται για την μεγαλύτερη ευκαιρία που έχουν για να αντιμετωπίσουν την οποιαδήποτε πτώση ζήτησης.

Αρκεί πελάτες και ασφαλιστικές να μιλάνε για τα ίδια πράγματα γιατί αν οι εμπειρίες είναι πολύ διαφορετικές και οι στόχοι το ίδιο, δεν θα μιλάνε για το ίδιο ακόμα και αν τρέφουν τις αυταπάτες ότι έτσι είναι.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Οι προτροπές της Fitch στις ασφαλιστικές για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Ασφαλιστικές με σωστή διακυβέρνηση και έλεγχο των δεδομένων θα πρέπει να είναι σε θέση να ενσωματώσουν τις νέες απαιτήσεις

Apollon: Η σημασία της υποστήριξης στην καθημερινότητα των επαγγελματιών

Η πλατφόρμα Apollon Broker θέτει ένα κρίσιμο ερώτημα στους επαγγελματίες

«Η Υγεία στο προσκήνιο, με γνώμονα τη διαφάνεια, την κοινωνική ευθύνη και τη βιωσιμότητα» το μήνυμα του 4ου Συνεδρίου της ΕΑΕ

Για την αναγκαία ανάπτυξη της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας και πρακτικές όπως τα DRGs μίλησε ο Α. Σαρρηγεωργίου

Η Interamerican επενδύει στους ανθρώπους της!

Οι νέοι συνεργάτες έχουν τη δυνατότητα να εξελιχθούν επαγγελματικά σε ένα περιβάλλον που στηρίζει την πρόοδο και την πρωτοβουλία

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ο πιο επικίνδυνος μήνας και η πιο θανατηφόρα μέρα στους ελληνικούς δρόμους

Αναλύοντας στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, η Apeiron Insurance Project αποκαλύπτει τους καθοριστικούς παράγοντες οδικής ασφάλειας

10th Business Forum Greece-Sweden | Crosscurrents: Policy, Power, Innovation

Tο 10ο Επιχειρηματικό Φόρουμ Ελλάδας-Σουηδίας επισφράγισε για άλλη μια χρονιά τη μακρόχρονη σύμπραξη των δύο χωρών, αναδεικνύοντας νέες ευκαιρίες

Η αναβάθμιση του ενεργειακού προφίλ της χώρας και ο αντίκτυπος στο ΧΑ

Τι θα διαβάσετε στο ΧΡΗΜΑ Week που κυκλοφορεί την Τετάρτη 12/11, με τίτλο: «Η αναβάθμιση του ενεργειακού προφίλ της χώρας και ο αντίκτυπος στο ΧΑ»

Η γήρανση «φρενάρει» την ανάπτυξη: Προειδοποίηση ΟΟΣΑ για απώλεια 14% του ΑΕΠ έως το 2060

Οι οικονομικές και κοινωνικές πολιτικές καλούνται να αναπροσαρμοστούν στις νέες δημογραφικές πραγματικότητες

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Έρευνα Metron Analysis για το ΕEA: Απαισιοδοξία επικρατεί στις νεότερες ηλικίες για την πορεία της χώρας

Τα ευρήματα προβληματίζουν και απαιτούν άμεσες παρεμβάσεις, τονίζει ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Γ. Χατζηθεοδοσίου

ΦΡΟΝΤΙΖΩ: Δωρεάν φροντίδα για ηλικιωμένους με χρόνια νοσήματα στα Πολυδύναμα Ιατρεία του Δήμου Αθηναίων

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει διά ζώσης συνεδρίες αλλά και εξ αποστάσεως φροντίδα

Ημερίδα για την ELD συνδιοργανώνουν στις 17/11 οι ασφαλιστικές ενώσεις Ελλάδας και Ιταλίας

Δείτε το πρόγραμμα της διαδικτυακής εκδήλωσης και κάντε την εγγραφή σας

Ίδρυση του Ελληνικού Ινστιτούτου Υγιούς Μακροζωίας: Επιστήμη, πρόληψη και ευεξία για ένα βιώσιμο μέλλον

Σκοπός του νέου φορέα, η παραγωγή γνώσης, η διαμόρφωση νέων προτύπων πρόληψης και η ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής

Ρεκόρ σημείωσαν τα αποτελέσματα 3μήνου-9μήνου της Allianz – Βίντεο

Πλέον η εταιρεία αναμένει λειτουργικά κέρδη τουλάχιστον €17 δισ. για το σύνολο του έτους