back to top
13.5 C
Athens
Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2025

EIAΣ: Προγράμματα επανεκπαίδευσης διαμεσολαβητών

Επίκαιρα και πολύ ενδιαφέροντα είναι τα Προγράμματα Επανεκπαίδευσης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, τα οποία θέτει στη διάθεση των ενδιαφερομένων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Στελεχών της αγοράς μας, το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών.

Τα εν λόγω Προγράμματα διευκολύνουν τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές μας να ανταποκριθούν εγκαίρως στις απαιτήσεις Επανεκπαίδευσης και Επαναπιστοποίησής τους, είναι εγκεκριμένα από την Τράπεζα της Ελλάδος και εντάσσονται στους Τομείς Επανεκπαίδευσης Β και Γ, ως εξής:

- Advertisement -

Προγράμματα Τομέως Επανεκπαίδευσης Β 

  • «Θεσμικές Υποχρεώσεις των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Έναντι των Πελατών τους, Απορρέουσες από τον Νόμο 4583/2018», διάρκειας 5 ωρών
  • «Η Οδηγία I.D.D. και το Νέο Πλαίσιο Διανομής Ασφαλιστικών Προϊόντων», διάρκειας 10 ωρών

Προγράμματα Τομέως Επανεκπαίδευσης Γ 

- Advertisement -
  • «Σχεδιασμός Ασφαλιστικών Λύσεων και Κατάρτιση Ασφαλιστικού Προγράμματος», διάρκειας 5 ωρών
  • «Διερεύνηση και Ανάλυση Ασφαλιστικών Αναγκών ως Θεμελιώδεις Αρχές Συμβουλευτικών Πωλήσεων», διάρκειας 10 ωρών
  • «Ανάπτυξη ατομικών δεξιοτήτων για την αποτελεσματική επικοινωνία», διάρκειας 7 ωρών
  • «Τεχνικές Πωλήσεων Αναβάθμισης του ρόλου του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή», διάρκειας 8 ωρών

Τα Προγράμματα προσφέρονται σε περιβάλλον ψηφιακής εκπαίδευσης, ενώ διευκολύνουν πολύ τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές και τα Στελέχη της αγοράς μας να ανταποκριθούν έγκαιρα και αποτελεσματικά στις υποχρεώσεις Επανεκπαίδευσης και Επαναπιστοποίησής τους.

Διαβάστε περισσότερα

Σχετικές δημοσιεύσεις

ΕΑΔΕ: Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το webinar για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

Στο διαδικτυακό σεμινάριο παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι ρυθμίσεις που τίθενται σε ισχύ από 3/11 και δόθηκαν πρακτικά παραδείγματα εφαρμογής

Webinar για την ψηφιακή κάρτα εργασίας: Ενημέρωση για τους διαμεσολαβητές από την ΕΑΔΕ

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου - Δωρεάν συμμετοχή κατόπιν προεγγραφής

Τι δεν αλλάζει στην Υδρόγειο Ασφαλιστική

Η Υδρόγειος θα παραμείνει η ασφαλιστική με το ανθρώπινο πρόσωπο, που επενδύει συνεχώς σε στελέχη και συνεργάτες, αξιοποιώντας στο έπακρον τις ευκαιρίες

Όταν τα σχολεία κλείνουν – Η δημογραφική κρίση και η συρρίκνωση της περιφερειακής αγοράς

Τα λουκέτα σε 766 σχολεία αποτυπώνουν μια κρίση που αφορά και την ασφαλιστική αγορά της χώρας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέο επεισόδιο «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;»: Χρήστος Γιαννούκας και «Όχι άλλα θύματα στην άσφαλτο»

Η συζήτηση αφορά μεταξύ άλλων τα «αόρατα» λάθη που κοστίζουν ζωές και τον ρόλο της εκπαίδευσης, του νέου ΚΟΚ και της τεχνολογίας

ΕΙΑΣ: Σεμινάριο Ασφαλίσεων Ευθύνης και Κινδύνων Ανάκλησης Προϊόντος

Την Τρίτη 2 και την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2025, σε περιβάλλον webinar ή φυσικής τάξης

Κυκλοφορεί τo νέο τεύχος του Insurance World

Στο τεύχος Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου 2025 φιλοξενείται η κεντρική συνέντευξη της Μαρίας Παπαζαρκάδα, Country Manager της Coface στην Ελλάδα

ΕΕΑ: Webinar για τις αλλαγές του νέου εργασιακού νόμου και την ψηφιακή κάρτα εργασίας

Το διαδικτυακό σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί 25/11 στις 16:00 - Πώς θα συμμετάσχετε

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μεταξά: Ολοκληρωμένο Κέντρο Καρκίνου με νέα χρηματοδότηση 2,5 εκατ. ευρώ

Από τα πρώτα δημόσια νοσοκομεία που υιοθετούν ολοκληρωμένη προσέγγιση, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση ασθενών του Πειραιά, της Αττικής και των νησιών

Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS 2025: Ενίσχυση πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης στην Ελλάδα

Τα δεδομένα του ΕΟΔΥ δείχνουν ότι περισσότεροι από τους μισούς διαγνωσθέντες φτάνουν στο σύστημα υγείας καθυστερημένα

H πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη, με τη σφραγίδα της COSMOTE TELEKOM

Kάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν εντός της πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες

Το νέο ΔΣ της Εθνικής Ασφαλιστικής

Καμία αλλαγή στον CEO και στον πρόεδρο, από τον νέο μέτοχο

Allianz Partners: Αντικαθιστά το 8% των εργαζομένων της με μηχανήματα AI

Η απόφαση οφείλεται στην αυξανόμενη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτοματοποιημένων συστημάτων υποστήριξης πελατών