Το συμφέρον του πελάτη ή της ασφαλιστικής

Αν βάλουμε στο ζύγι, το τι έχει ανακοινωθεί και γραφτεί για το κόστος του κορωνοϊού στις ασφαλιστικές και τι αναγνωρίζουν οι ασφαλιστικές να πληρώσουν για τον κορωνοϊό, η ζυγαριά θα γύρει στο κόστος. Χρειάζεται βαρίδι για να γύρει προς την άλλη πλευρά. Ο Ανασφάλιστος δεν κλέβει στο ζύγι.

Να ξεκαθαρίσουμε, πως δεν μιλάμε για τις ΗΠΑ όπου η νομοθεσία είναι διαφορετική σε σχέση με την Ευρώπη ή την Ασία.

Από την ημέρα που το σύννεφο του κορωνοϊού σκέπασε την Ευρώπη, βουϊζουν τα αυτιά μας να διαβάζουμε πόσα εκατομμύρια, πόσα δισεκατομμύρια θα κοστίσει τους Ευρωπαίους ασφαλιστές ο κορωνοϊός. Τα μάθαμε όλοι απ’ έξω και ανακατωτά.

Το  πώς έχουν διαχειριστεί τις απαιτήσεις οι ασφαλιστικές, το θέμα της διαχείρισης των νέων συμβολαίων και πως αυτά τα νέα αυτά ασφαλιστήρια θα καλύπτουν τον κορωνοϊό με τι premium, είναι ένα θέμα για το οποίο η πληροφόρηση μας δίνεται με σταγονόμετρο. Ψάχνουμε να το καλύψουμε χωρίς να κάνουμε λάθος. Δεν είναι προς το συμφέρον του πελάτη;

Στους Βρετανούς ασφαλιστές θα κοστίσει τόσα δισεκατομμύρια ο κορωνοϊός, στους Γάλλους, τόσα, στους Γερμανούς άλλα τόσα, στους Ελληνες ολίγα και πάει λέγοντας. Συζητήσεις για το αν κατά τις ανανεώσεις των συμβολαίων αλλάξουν οι όροι και οι προϋποθέσεις δεν ακούγονται και τόσο. Δεν έχουν πάρει θέσεις οι Ενώσεις.

Το συμφέρον του πελάτη το υποστηρίζεις, όταν του δίνεις εγκαίρως ξεκάθαρη πληροφόρηση με βάση τα δικαιώματα που απορρέουν από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Του προτείνεις, και εναλλακτικές διασφαλίζοντας το συμφέρον του. Επικοινωνείς μαζί του μεθοδικά και με δίκαιο τρόπο σε όλα τα επίπεδα, του εξηγείς επακριβώς τους όρους του συμβολαίου Δεν αφήνεις εκκρεμότητες, κενά και τον χρόνο να τρέξει σε βάρος του που ουσιαστικά είναι σε βάρος σου.

Εσπευσαν ασφαλιστικές μέλη Ενώσεων στην Ευρώπη μέσα στον Μάρτιο να ψαλιδίσουν καλύψεις και να αποσύρουν καλύψεις για τον κορωνοϊό. Ακούγεται για το 4% τον Μάρτιο, κάτι παραπάνω τον Απρίλιο.

Τα προσωποποιημένα προϊόντα που λέμε ποιες ανάγκες καλύπτουν;

Εδώ στην Ελλάδα τι γίνεται;

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*