back to top
15.1 C
Athens
Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2025

Το αυτοκίνητο ως μέσο αναθέρμανσης σχέσεων

της Ελενας Ερμείδου 

Γιατί να χρησιμοποιούν οι ασφαλιστικές το αυτοκίνητο ως ένα από τα ‘όπλα’ που έχουν για να βελτιώσουν ή να αναθερμάνουν τις σχέσεις τους με νέους ή υφιστάμενους πελάτες; 

- Advertisement -

Το παραπάνω το έθεσε σαν ερώτημα στο IW στέλεχος από τους κύκλους της ασφαλιστικής αγοράς, τονίζοντας ότι το βάρος θα πρέπει να δοθεί στα συμβόλαια υγείας, και όχι στα ασφαλιστήρια αυτοκινήτου με εκπτώσεις που παρέχονται με στόχο την πρόσκαιρη οικονομική ανακούφιση των ασφαλισμένων οδηγών. Ωστόσο σημειώνει ότι οι εκπτώσεις μπορεί να λειτουργήσουν ως μαγνήτης προσέλκυσης ανασφάλιστων οδηγών ή ανανεώσεων.

Οι ασφαλιστικές το τελευταίο διάστημα ακολουθώντας τον ανταγωνισμό των χαμηλών τιμολογίων έριχναν τα ασφάλιστρα για να αυξήσουν τα μερίδια τους, με αποτέλεσμα οι μεταφορές χαρτοφυλακίων να έχουν απογειωθεί.

- Advertisement -

Τα ασφάλιστρα αρχές του έτους, πήραν ελάχιστες αυξήσεις, ακολουθώντας την περυσινή πορεία με την τάση να είναι ανοδική. Σήμερα ασφαλιστικές που σχεδίαζαν να περάσουν αυξήσεις στα τιμολόγια τους, τις παγώνουν.

Ωστόσο, για τις ασφαλιστικές που είχαν τοποθετηθεί σωστά μέσα στην κρίση και δεν είχαν προχωρήσει σε μειώσεις τιμολογίων, δεν έχει ξεφύγει το loss ratio. Κάποιες άλλες ενδεχομένως να χρειαστούν μετά την κρίση να προχωρήσουν σε αυξήσεις ασφαλίστρων.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Η Υγεία στο προσκήνιο, με γνώμονα τη διαφάνεια, την κοινωνική ευθύνη και τη βιωσιμότητα» το μήνυμα του 4ου Συνεδρίου της ΕΑΕ

Για την αναγκαία ανάπτυξη της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας και πρακτικές όπως τα DRGs μίλησε ο Α. Σαρρηγεωργίου

Η παγίδα της άδειας πόλης και τα σοβαρά τροχαία ατυχήματα

Με λιγότερα αυτοκίνητα στους δρόμους, πολλοί οδηγοί αισθάνονται πως δεν υπάρχει κίνδυνος. Κι όμως, τα στατιστικά αποδεικνύουν το αντίθετο

Έξυπνο παρκάρισμα: Η BYD υποκαθιστά τις ασφαλιστικές κι αναλαμβάνει τις ζημιές

Η υπόσχεση της BYD αφορά ζημιές που θα προκύψουν επί κινεζικού εδάφους σε αυτοκίνητα με σύστημα υποβοηθούμενης οδήγησης God's Eye

Ξένοιαστο καλοκαίρι με δωρεάν τεχνικό έλεγχο από τη SUZUKI

Με το πρόγραμμα δωρεάν ελέγχου Drive ‘N Smile Summer Edition όλοι οι κάτοχοι SUZUKI προετοιμάζουν το όχημά τους για καλοκαιρινές μετακινήσεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τα Coffee Business Awards 2025 έρχονται στις 17 Δεκεμβρίου

Η κορυφαία διοργάνωση για τον κλάδο της καφεστίασης επιστρέφει για 7η χρονιά, με ανανεωμένο concept - Βίντεο και πληροφορίες συμμετοχής

Ποιο ήταν το συμβατικό περιθώριο κέρδους των ασφαλιστικών το 2024, ποιος κλάδος πιέζεται

Αυξημένα συμβατικά επίπεδα περιθωρίου κέρδους, πτώση δείκτη κάλυψης Φερεγγυότητας εντοπίζει μεταξύ άλλων η Ετήσια Έκθεση της KPMG

Από την αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει» στην πράσινη ασφάλιση: Ο ρόλος της ασφαλιστικής αγοράς

Η διπλή πρόκληση για την εγχώρια αγορά και τα οφέλη που κομίζει η «Green Line» της Interamerican σε πελάτες και συνεργάτες

Π. Κασκαρέλης: Οι προτεραιότητες της Υδρογείου Ασφαλιστικής για τα επόμενα χρόνια

«Κλείνοντας τη χρονιά με θετικό αποτύπωμα, προχωρούμε προς το 2026 με σχέδιο, συνέπεια και ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Τοπική Αυτοδιοίκηση: Στρατηγική, πόροι και διακυβέρνηση για αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης

Ο Δήμαρχος Θεσσ/κης Στ. Αγγελούδης και οι Περιφερειάρχες Πελ/σου Δ. Πτωχός και Δ. Μακεδονίας Γ. Αμανατίδης στο Συνέδριο «Redefining the Future Horizons»

Η Syndea Insurance υπενθυμίζει: «Στις γιορτές, προσοχή στους δρόμους και… κόκκινο μόνο στη χαρά!»

Σε μια περίοδο όπου τα τροχαία ατυχήματα παρουσιάζουν παραδοσιακά αύξηση, η εταιρεία επενδύει σε μήνυμα πρόληψης και υπευθυνότητας

Τα Coffee Business Awards 2025 έρχονται στις 17 Δεκεμβρίου

Η κορυφαία διοργάνωση για τον κλάδο της καφεστίασης επιστρέφει για 7η χρονιά, με ανανεωμένο concept - Βίντεο και πληροφορίες συμμετοχής

ΕΕΑ-Σωματεία: Συστράτευση και ενέργειες για την παραβίαση των εμπορικών δικαιωμάτων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

Μεταξύ άλλων επισημαίνεται ότι οι μονομερείς επιβαρυντικές αποφάσεις δημιουργούν πρόβλημα απροσδιόριστων διαστάσεων ως προς την εξέλιξή του

Διευθυντής Marketing-Εταιρικής Επικοινωνίας και Head of Product Management στην Τειρεσίας αναλαμβάνει ο Γιάννης Σηφάκης

Ο κ. Σηφάκης έχει εργαστεί σε διοικητικές θέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε εταιρείες όπως η ING και η Εθνική Ασφαλιστική