back to top
13.8 C
Athens
Πέμπτη 3 Απριλίου 2025

Λύστε το μυστήριο με τις καλύψεις πανδημίας

Της Ελενας Ερμείδου

Η πανδημία χτύπησε την πόρτα των ασφαλιστικών και τις βρήκε επικοινωνιακά απροετοίμαστες απέναντι στην κοινωνία και τους ασφαλισμένους. Και αφού χτύπησε την πόρτα και μπήκε, δεν την ξεχώριζαν. Ηταν αόρατη ; ή χρειάζονταν η τεχνητή νοημοσύνη για να υπάρξει έγκαιρη αντίδραση πριν διοχετευτεί το πρόβλημα στην καρδιά της ελληνικής κοινωνίας ;

- Advertisement -

Μιλώ σε επίπεδο καλών σχέσεων, δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας. Οι δημόσιες σχέσεις που αρέσουν και δεν αρέσουν στον κλάδο, δεν είναι για την αυτοπροβολή, είναι ένα από τα θεμέλια μίας επιχείρησης, ανοίγουν και κλείνουν πόρτες οι δημόσιες σχέσεις, το θέμα είναι να καταλάβαινομε, τι γίνεται και πώς προκύπτουν τα ανοίγματα ή τα κλεισίματα, να πω απλά.

Προσοχή δεν αναφέρομαι σε συμπεριφορές κλισέ, ή σε διάφορα τρίκ της μίας εβδομάδας που μπαίνεις στο γραφείο και λες “τι ωραία που τα κατάφερα, τα ξέρω όλα”.

- Advertisement -

Ξεκίνησαν όλα, αφού πέρασε για τα καλά το πρόβλημα στην κοινωνία, έτσι άρχισαν οι φήμες και η αναζήτηση διευκρινίσεων από τους καταναλωτές. Πολύ μετά άρχισαν οι ανακοινώσεις προς τον κλαδικό Τύπο και οι διευκρινίσεις προς τους Συνεργάτες και Πελάτες, ποιες ασφαλιστικές καλύπτουν τον ιό και ποια συμβόλαια καλύπτουν τι.

Και αυτό να πω, αφού είχαν στείλει τα “ημερολόγια τους” μένουμε σπίτι, τηρούμε τους κανόνες υγιεινής, κτλ. Δηλαδή αυτό που επέβαλλαν τα μέτρα της κυβέρνησης για την πρόληψη εξάπλωσης του ιού.  Αυτά όμως δεν έχουν μεγάλη σημασία για τους ασφαλισμένους, ούτε και για τους υπόλοιπους αναγνώστες που διαβάζουν τις ανακοινώσεις των εταιρειών και εκτός κλάδου. Με δύο λόγια τι προηγείται  έναντι ποιού ;

Τα μέτρα είναι μέτρα, είναι αυτονόητα, λόγω της κατάστασης κοινά για όλους, ανακοινώθηκαν από την κυβέρνηση και λήφθηκαν. Θα μπορούσαν να κάνουν και διαφορετικά οι ασφαλιστικές ή όλες οι επιχειρήσεις όλων των επιχειρηματικών κλάδων υπό το φόβο του προστίμου, ή υπό το φόβο απώλειας φήμης και πελατείας;

Θα μπορούσαν, όμως να κάνουν διαφορετικά, με τα συμβόλαια υγείας για παράδειγμα, ζωής και να ενημερώσουν προληπτικά πριν ξεσηκωθούν οι φήμες και οι διαδόσεις ότι οι ασφαλιστικές δεν καλύπτουν τον κορωνοϊό ή ότι τον καλύπτουν, να πουν για τις προϋποθέσεις τους όρους και τις διαδικασίες αποζημιώσεων. … Και αν υπάρχει ο όρος της πανδημίας, υπό ποιες συνθήκες αποζημιώνεται, αφού εντοπιστεί και καθοριστεί η ζημιά. 

Θα μου πείτε ο καθένας θα πρέπει να είναι ενημερωμένος και να ξέρει τα ασφαλιστήρια συμβόλαια που έχει και πότε ενεργοποιούνται. Να πω, ότι ο έλληνας δεν είναι ώριμος καταναλωτής και αρέσκεται σ’ αυτό. Να πω επίσης ότι του αρέσει να ΄’μεταλαμπαδεύει’ γνώσεις και, ας γνωρίζει ότι δεν γνωρίζει.

Επίσης και ορισμένοι ασφαλιστές, ας μην λησμονούμε κοιτούν πώς να πωλήσουν και να γράψουν τζίρους, τουλάχιστον τα περασμένα χρόνια, όχι τώρα που υπάρχουν εποπτικοί κανονισμοί.

Πόσες και πόσες ειδών κοινοπραξίες υπάρχουν στο εξωτερικό μεταξύ ασφαλιστικών. Θα μπορούσε να έβγαινε μία τέτοιου είδους ενημέρωση. Μήπως υπήρξαν ασφαλιστικές ή ασφαλιστικοί σύμβουλοι, ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που να έκαναν την δουλειά αυτή, πριν ο κόσμος αρχίσει να γρινιάζει;

Λίγες ημέρς πριν σχεδόν, ιστοσελίδα ειδησεογραφική σε τίτλο της έγραφε οι ασφαλιστικές γνώριζαν για κορωνοϊό και τον εξαίρεσαν από τα συμβόλαια τους.

Αδιαμφισβήτητα, δεν ισχύει αυτό. Κανονικά, οι πολίτες θα έπρεπε να έχουν την ικανότητα να διακρίνουν ότι δεν ισχύει και θα έψαχναν να καταλάβουν γιατί γράφεται. Είμαστε στην Ελλάδα και οι πολίτες ψάχνουν και αρέσκονται να ακούν για κινδύνους που δεν υπάρχουν, αφήνοντας τα μπόσικα σε κινδύνους που υπάρχουν και τον έλεγχο τους, σε άλλους.

Και καταλήγουμε στην λειτουργία της σωστής επικοινωνίας και των ειλικρινών σχέσεων.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

To «mystery shopping» και οι κρυφοί έλεγχοι σε επενδυτικές εταιρείες, τράπεζες, ασφαλιστικές

Ρόλο "μυστικών πελατών" «mystery shopping» θα κληθούν να διαδραματίσουν μέλη των εποπτικών αρχών πραγματοποιώντας ελέγχους

Οσα ειπώθηκαν για πρώτη φορά για τις ασφάλειες υγείας και άκουσε ο Ανασφάλιστος

Εντυπωσιάστηκε ο Ανασφάλιστος όταν άκουσε να λέγεται ότι οι ασφαλιστικές υγείας θα τα μαζέψουν από την Ελλάδα και θα φύγουν,...

Ξετυλίγεται το ασφαλιστικό κουβάρι των τραπεζών

Το ασφαλιστικό κουβάρι των τραπεζών ξετυλίγεται και απλώνεται ολοένα και περισσότερο. Μέχρι που θα φτάσει για την ώρα λίγοι γνωρίζουν

Οι συζητήσεις για νέα εξαγορά ασφαλιστικής

Ερωτήματα εδώ υπάρχουν για το πως θα εξελιχθούν οι προμήθειες στα μικρά σχήματα, αλλά και στα μεγάλα σχήματα.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΤΜΕΔΕ: Νέες ασφαλιστικές καλύψεις σε συνεργασία με την Allianz και Generali

Από σήμερα 1η Απριλίου 2025 τίθενται σε εφαρμογή οι νέες εξειδικευμένες ανταποδοτικές ασφαλιστικές καλύψεις,

Κ. Σεμερτζόγλου: Η HDI κλείνει 30 χρόνια στην Ελλάδα, προετοιμάζει δράσεις

Στο πλαίσιο της επετείου, η HDI σχεδίαζει σειρά από δράσεις με στόχο να ευχαριστήσει τους ανθρώπους που συνέβαλαν στην επιτυχία της αλλά και για να ενισχύσει περισσότερο τις σχέσεις της  με την επιχειρηματική κοινότητα

Η σημερινή ενημέρωση από την Insurance Europe για τα RIS

Τρεις προτάσεις υποβάλλει σήμερα Insurance Europe για τις επενδύσεις λιανικής (RIS)

“Η Εθνική Ασφαλιστική αλλάζει, τα καλύτερα έρχονται”

Με έναν εμπνευσμένο λόγο ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής, Δημήτρης Μαζαράκης, απευθύνθηκε στην λαμπρή βραδιά βραβεύσεων του εταιρικού δικτύου.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ερώτηση σφήνα: Πώς περιμένουν να αυξήσουν τα μερίδια τους οι ασφαλιστικές;

Η απάντηση στην ερώτηση σφήνα του Ανασφάλιστου για πως περιμένουν να αναπτυχθούν οι ασφαλιστικές  δεν μπορεί να είναι μόνο μία, είναι πολλές

Αυξάνεται η δυσαρέσκεια των πολιτών για το ΕΣΥ-Τι δείχνει έρευνα της GPO για τον ΠΙΣ

Παρά τις εξαγγελίες και τις προσπάθειες του Άδωνι Γεωργιάδη και της κυβέρνησης, αυξάνεται η δυσαρέσκεια των πολιτών για το δημόσιο σύστημα υγείας

«Να ξαναγίνουμε ο εθνικός πρωταθλητής στην Ιδιωτική Ασφάλιση» το μήνυμα που Δ. Μαζαράκη από το βήμα της Επιθεώρησης Χρυσολόγου

«Δημιουργώντας… αστέρια»! Αυτό τον τίτλο επέλεξε φέτος η Επιθεώρηση του κ. Χρήστου Χρυσολόγου, δεδομένης της σταθερής δυναμικής της

H EUROINS Ελλάδος μέγας χορηγός του «13ΟY KALLITHEA RUN»

Για 13η συνεχόμενη χρονιά, η Ασφαλιστική Εταιρεία Euroins Ελλάδος στηρίζει έναν θεσμό που φέρνει κοντά τους κατοίκους της Καλλιθέας

Brokers Union: € 36 εκατ. παραγωγή, 15% αύξηση, ισχυρή ανάπτυξη στον κλάδο Ζωής & Υγείας

Η Brokers Union επιβεβαιώνει τη σταθερή της ανάπτυξη, κλείνοντας το 2024 με 36 εκατ. € καθαρή παραγωγή (συν δικαίωμα) και 15% αύξηση ασφαλίστρων.