Έλληνας CEO πίσω από την ασφαλιστική εταιρεία που σάρωσε με το σποτ στο Super Bowl

Το Super Bowl στις Ηνωμένες Πολιτείες θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα γεγονότα της χρονιάς. Η διαφήμιση στην τηλεόραση κατά τη διάρκεια του αγώνα κοστίζει πανάκριβα (λέγεται ότι τα 30 δευτερόλεπτα κοστίζουν 5,6 εκατομμύρια δολάρια!).

Πρόκειται για διαφήμιση ασφαλιστικής εταιρείας, το σποτ της οποίας βασιζόταν σε τέσσερις λέξεις που περιγράφουν την ιδέα της αγάπης στην ελληνική γλώσσα: φιλία, στοργή, έρωτας και αγάπη.

Πιθανότητα το ελληνικό χρώμα στην εν λόγω διαφήμιση να έχει σχέση με την ελληνική καταγωγή του CEO, Ted Mathas, της εν λόγω ασφαλιστικής εταιρείας New York Life Insurance Company.

Θεωρείται ένας από τους ισχυρότερους ομογενείς στη Νέα Υόρκη, ο οποίος κατά καιρούς αποδεικνύει έμπρακτα την αγάπη και τον σεβασμό για την χώρα καταγωγής του.

Μια από τις πρόσφατες χαρακτηριστικές πράξεις του είναι η δωρεά ύψους 2 εκατομμυρίων δολαρίων για την ανακαίνιση του κτιρίου της Κοινότητας Μεταμορφώσεως Σωτήρος στο Ράι του Ουεστσέστερ, όπου είναι ενορίτης, τον Μάιο του 2018.

Τον Ιούνιο του 2008 όταν η ύφεση χτύπησε την πόρτα σε μεγάλες εταιρείες σε Ν. Υόρκη και αλλού, ο Ted Mathas ανέλαβε CEO στη New York Life, έχοντας διαδεχθεί τον Sy Sternberg.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*