back to top
14.9 C
Athens
Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2025

Η αξία της φήμης μίας ασφαλιστικής

Της Ελενας Ερμείδου

Το ερώτημα μου είναι αν καταλαβαίνουμε ότι κάνουμε αυτά που κατηγορούμε, ή κατηγορούμε για να μην μας πιάσουν ότι τα κάνουμε εμείς.

- Advertisement -

Τελευταία η τάση είναι να ακούμε και να μην διασταυρώνουμε. Όπως ακριβώς κάνουμε στο έξυπνο κινητό μας, ακούμε ένα ήχο, βλέπουμε μία εικόνα, την αποδεχόμαστε και προχωράμε, δεν εξετάζουμε, ακολουθούμε.

Πόσο σημαντικό είναι για τις ασφαλιστικές, ο πελάτης και οι υπηρεσίες που δίνουν στον πελάτη; Πόσο σημαντική είναι η εικόνα μίας ασφαλιστικής στην κοινωνία; Το ερώτημα είναι ρητορικό. Η απάντηση προκύπτει χωρίς σκέψη.

- Advertisement -

Οι ασφαλιστικές θέλουν να δώσουν στον ασφαλισμένο ότι έχει ανάγκη. Και αν μιλήσουμε για την υγεία να καλύψουν τα κενά που προκάλεσε η οικονομική κρίση με την μείωση των δημόσιων δαπανών.  Ει δυνατόν ο ασφαλισμένος να μην πληρώνει δύο φορές για το κόστος της υγείας του, δηλαδή το δημόσιο και τις ιδιωτικές. Να μην πληρώνει από την τσέπη του λεφτά. Αυτό ακούμε από όλους. Από τις ασφαλιστικές, τον ΙΟΒΕ, την ΕΑΕΕ.

Οι ασφαλιστικές επίσης θέλουν να αυτοματοποιήσουν ορισμένες υπηρεσίες τους, disrupt το λένε, είναι η λέξη της μόδας. Συνεργαζόμενες με εταιρείες τεχνολογίας παίρνουν και βγάζουν καινοτόμα προϊόντα. Άλλη μία λέξη που είναι της μόδας, χωρίς να έχει προδιαγραφές. Έρευνα και ανάπτυξη ονομάζονταν λίγα χρόνια πριν, και ονομάζεται και τώρα στις οργανωμένες επιχειρήσεις που δίνουν χρήμα στο τομέα αυτό και θέτουν βάσεις για να προχωρούν.

Και, ας έλθουμε στο προκείμενο. Αυτοματοποίηση και τεχνολογία σημαίνει υψηλότερο κόστος για τον πελάτη, χαμηλότερο για τις επιχειρήσεις και με υψηλότερα κέρδη; Μιλώ για τα 5ψήφια που καλούνται να χρησιμοποιήσουν οι ασφαλισμένοι, για να βγάλουν άκρη με την υγεία τους.  Τρία λεπτά αναμονή από το κινητό 7 ευρώ; Και μέχρι να βγάλεις άκρη;

Πρέπει να έχεις άκρες δηλαδή και στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα για να σου πουν ότι δικαιούσαι να απαιτήσεις σε ομαδικά συμβόλαια και υπηρεσίες τηλεπικοινωνίας που δεν χρεώνουν;

Η υγεία είναι ένας τομέας που χρήζει σοβαρών βελτιώσεων. Παράγοντες όπως είναι η ποιότητα της επικοινωνίας και ο τρόπος επικοινωνίας είναι κρίσιμοι. Αφού το ξέρουν καλά οι ασφαλιστικές, το λένε και το ακούμε, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές είναι αναντικατάστατοι, το είδαμε και στα αποτελέσματα παραγωγής της ΕΑΕΕ.

Οι ‘εργολάβοι’ είναι άλλο επάγγελμα.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η ΕΑΕΕ στηρίζει την ακαδημαϊκή αριστεία στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς – Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά απένειμε συνολικά 11 υποτροφίες

Η πρωτοβουλία αναδεικνύει τη δέσμευση της Ένωσης στην ενίσχυση της ασφαλιστικής εκπαίδευσης και επαγγελματικής εξέλιξης

Ημέρα Ασφάλισης 2025: «Μαζί, απέναντι στο απρόβλεπτο» το μήνυμα της ΕΑΕΕ

Η Ένωση υλοποιεί μια ολοκληρωμένη καμπάνια με στόχο να αναδείξει τον ουσιαστικό ρόλο της ασφάλισης στη ζωή των πολιτών

Η ΕΑΕΕ στηρίζει τη νέα γενιά: Παρουσία στην «Ημέρα Καριέρας» του Παντείου Πανεπιστημίου

Η συμμετοχή της Ένωσης αποτέλεσε αφορμή ουσιαστικού διαλόγου για τις απαιτούμενες δεξιότητες και τον μετασχηματισμό του ασφαλιστικού κλάδου

Η προεγγραφή για την εκδήλωση του ΠΣΑΣ και του ΕΕΑ άνοιξε – Κλείστε θέση μέχρι τις 14/11

Νέες τάσεις, κανονιστικές υποχρεώσεις αλλά και ιστορίες έμπνευσης, στην εκδήλωση που θα λάβει χώρα 20/11 στο Μουσείο «Η Ελλάδα σε Μικρογραφία»

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η αναβάθμιση του ενεργειακού προφίλ της χώρας και ο αντίκτυπος στο ΧΑ

Τι θα διαβάσετε στο ΧΡΗΜΑ Week που κυκλοφορεί την Τετάρτη 12/11, με τίτλο: «Η αναβάθμιση του ενεργειακού προφίλ της χώρας και ο αντίκτυπος στο ΧΑ»

Η γήρανση «φρενάρει» την ανάπτυξη: Προειδοποίηση ΟΟΣΑ για απώλεια 14% του ΑΕΠ έως το 2060

Οι οικονομικές και κοινωνικές πολιτικές καλούνται να αναπροσαρμοστούν στις νέες δημογραφικές πραγματικότητες

Μεγάλες ανατροπές φέρνουν οι τελευταίες εξελίξεις στις συμφωνίες τραπεζών με ασφαλιστικές

To μέγεθος της συμμετοχής, βασικό κριτήριο για τη μείωση της κεφαλαιακής επιβάρυνσης

Η νέα εποχή στη διαχείριση επιχειρηματικών κινδύνων: Από την ασφάλιση στην ευφυή πληροφόρηση

Η Coface δείχνει τον δρόμο προς μια νέα κουλτούρα επιχειρηματικής νοημοσύνης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η ΕΑΕΕ στηρίζει την ακαδημαϊκή αριστεία στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς – Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά απένειμε συνολικά 11 υποτροφίες

Η πρωτοβουλία αναδεικνύει τη δέσμευση της Ένωσης στην ενίσχυση της ασφαλιστικής εκπαίδευσης και επαγγελματικής εξέλιξης

ΙΟΑΣ «Πάνος Μυλωνάς»: Αιμοδοσία για τραυματίες τροχαίων το Σάββατο 15/11 στο Μετρό Συντάγματος

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μνήμης για τα Θύματα των Τροχαίων Δυστυχημάτων - Στη διεξαγωγή της δράσης συμβάλλει μεταξύ άλλων η Groupama

Το 78% των ανδρών αποφεύγουν να μιλήσουν για την ψυχική τους υγεία λόγω ντροπής και κοινωνικού στίγματος

Nέα διεθνής έρευνα από την πλατφόρμα Compare the Market αποκαλύπτει μια ανησυχητική πραγματικότητα γύρω από την ψυχική υγεία των ανδρών

Το ΕλΔΑΠ έδωσε το παρών στην Αλεξανδρούπολη με ανοιχτή συνεδρίαση εφ’ όλης της ύλης

Με την ευκαιρία του Ετήσιου Συνεδρίου της ΚΕΔΕ, το Δίκτυο παρουσίασε πρόσφατες πρωτοβουλίες, όπως τα Τοπικά Σχέδια Πρόληψης

Αλλαγές στην οργανωτική δομή της Generali

Με τον διορισμό του Giulio Terzariol ως Γενικού Διευθυντή - Αναπληρωτή Διευθύνοντος Συμβούλου Ομίλου