back to top
19.6 C
Athens
Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2025

Η αξία της φήμης μίας ασφαλιστικής

Της Ελενας Ερμείδου

Το ερώτημα μου είναι αν καταλαβαίνουμε ότι κάνουμε αυτά που κατηγορούμε, ή κατηγορούμε για να μην μας πιάσουν ότι τα κάνουμε εμείς.

- Advertisement -

Τελευταία η τάση είναι να ακούμε και να μην διασταυρώνουμε. Όπως ακριβώς κάνουμε στο έξυπνο κινητό μας, ακούμε ένα ήχο, βλέπουμε μία εικόνα, την αποδεχόμαστε και προχωράμε, δεν εξετάζουμε, ακολουθούμε.

Πόσο σημαντικό είναι για τις ασφαλιστικές, ο πελάτης και οι υπηρεσίες που δίνουν στον πελάτη; Πόσο σημαντική είναι η εικόνα μίας ασφαλιστικής στην κοινωνία; Το ερώτημα είναι ρητορικό. Η απάντηση προκύπτει χωρίς σκέψη.

- Advertisement -

Οι ασφαλιστικές θέλουν να δώσουν στον ασφαλισμένο ότι έχει ανάγκη. Και αν μιλήσουμε για την υγεία να καλύψουν τα κενά που προκάλεσε η οικονομική κρίση με την μείωση των δημόσιων δαπανών.  Ει δυνατόν ο ασφαλισμένος να μην πληρώνει δύο φορές για το κόστος της υγείας του, δηλαδή το δημόσιο και τις ιδιωτικές. Να μην πληρώνει από την τσέπη του λεφτά. Αυτό ακούμε από όλους. Από τις ασφαλιστικές, τον ΙΟΒΕ, την ΕΑΕΕ.

Οι ασφαλιστικές επίσης θέλουν να αυτοματοποιήσουν ορισμένες υπηρεσίες τους, disrupt το λένε, είναι η λέξη της μόδας. Συνεργαζόμενες με εταιρείες τεχνολογίας παίρνουν και βγάζουν καινοτόμα προϊόντα. Άλλη μία λέξη που είναι της μόδας, χωρίς να έχει προδιαγραφές. Έρευνα και ανάπτυξη ονομάζονταν λίγα χρόνια πριν, και ονομάζεται και τώρα στις οργανωμένες επιχειρήσεις που δίνουν χρήμα στο τομέα αυτό και θέτουν βάσεις για να προχωρούν.

Και, ας έλθουμε στο προκείμενο. Αυτοματοποίηση και τεχνολογία σημαίνει υψηλότερο κόστος για τον πελάτη, χαμηλότερο για τις επιχειρήσεις και με υψηλότερα κέρδη; Μιλώ για τα 5ψήφια που καλούνται να χρησιμοποιήσουν οι ασφαλισμένοι, για να βγάλουν άκρη με την υγεία τους.  Τρία λεπτά αναμονή από το κινητό 7 ευρώ; Και μέχρι να βγάλεις άκρη;

Πρέπει να έχεις άκρες δηλαδή και στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα για να σου πουν ότι δικαιούσαι να απαιτήσεις σε ομαδικά συμβόλαια και υπηρεσίες τηλεπικοινωνίας που δεν χρεώνουν;

Η υγεία είναι ένας τομέας που χρήζει σοβαρών βελτιώσεων. Παράγοντες όπως είναι η ποιότητα της επικοινωνίας και ο τρόπος επικοινωνίας είναι κρίσιμοι. Αφού το ξέρουν καλά οι ασφαλιστικές, το λένε και το ακούμε, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές είναι αναντικατάστατοι, το είδαμε και στα αποτελέσματα παραγωγής της ΕΑΕΕ.

Οι ‘εργολάβοι’ είναι άλλο επάγγελμα.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Νίκος Μακρόπουλος: Το αποτύπωμα ενός «gentleman insurer» και η νέα εποχή της ΕΥΡΩΠΗ Holdings

Η προσωπική αφήγηση ενός ηγέτη που, συνδυάζοντας την αγγλική πειθαρχία με το ελληνικό εμπορικό ένστικτο, έχτισε το δικό του κεφάλαιο αξιοπιστίας

Κλάδος αυτοκινήτου: Πάνω από 5% αυξημένη η παραγωγή ασφαλίστρων του 2024

Διαβάστε τη νέα Στατιστική Επετηρίδα Ασφάλισης Αυτοκινήτου που εξέδωσε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Σύμπραξη ΕΑΕΕ και ΑΝΙΑ στην Ιταλία για την περιβαλλοντική ευθύνη, στο πλαίσιο του έργου LIFE PROFILE

Στόχος της ημερίδας, να αναδείξει τη σημασία της χρηματοοικονομικής ασφάλειας για την προστασία του περιβάλλοντος και την εφαρμογή της Οδηγίας ELD

Η ασφαλιστική απάτη στο επίκεντρο – Πώς επηρεάζει όλους τους ασφαλισμένους

Στο πλαίσιο της International Fraud Awareness Week, η ΕΑΕΕ αναδεικνύει τις συνέπειες του φαινομένου αλλά και τους τρόπους αντιμετώπισής του

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Business Interruption: Η ασπίδα συνέχειας που λείπει από την ελληνική επιχείρηση

Μια κάλυψη που δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται ως συμπλήρωμα, αλλά ως βασική προϋπόθεση βιωσιμότητας

Διόρθωση επί του πιεστηρίου

Σχετικά με το άρθρο που δημοσιεύθηκε σήμερα στο Insurance World και αναπαράχθηκε μέσω του newsletter, προβαίνουμε στην ακόλουθη διόρθωση. Το κείμενο που αναρτήθηκε για την...

Η απόφαση του ECOFIN και η «σιωπηλή» ευκαιρία για την ασφαλιστική αγορά

Οι δασμοί στα μικροδέματα αφορούν και την ασφαλιστική βιομηχανία, η οποία καλείται να δει αυτή την εξέλιξη στρατηγικά

EXPERT NATURE PROTECT: Η κίνηση της Groupama Ασφαλιστικής που «διαβάζει» την εποχή της υποχρεωτικής κάλυψης

Λύσεις που δεν αντιμετωπίζουν την υποχρεωτικότητα ως βάρος, αλλά ως ευκαιρία για ουσιαστική θωράκιση των επιχειρήσεων και κατ' επέκταση της χώρας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Αντιμετωπίζοντας την κλιματική πρόκληση με ολοκληρωμένες λύσεις

Η εταιρεία έχει προχωρήσει σε στοχευμένες δράσεις, που ενισχύουν ουσιαστικά την προστασία των πολιτών και των επιχειρήσεων

«Σιγουριά με ορίζοντα μέλλοντος»: Η ERGO Hellas παρουσιάζει το νέο Αποταμιευτικό Πρόγραμμα Εγγυημένου Κεφαλαίου

Με έμφαση στη σταθερότητα, στην αξιοπιστία και στην ανάγκη των πολιτών για οικονομική ασφάλεια σε μια εποχή αυξημένης αβεβαιότητας

Business Interruption: Η ασπίδα συνέχειας που λείπει από την ελληνική επιχείρηση

Μια κάλυψη που δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται ως συμπλήρωμα, αλλά ως βασική προϋπόθεση βιωσιμότητας

Η Coface Ελλάδος γιόρτασε 7 χρόνια δυναμικής παρουσίας – Εγκαίνια νέων γραφείων και παρουσίαση της δυνατής ομάδας!

H βραδιά, με σημαντικές παρουσίες και ευχάριστες εκπλήξεις, ανέδειξε την ανοδική πορεία και τη στρατηγική εδραίωση της εταιρείας στην Ελλάδα