back to top
13.2 C
Athens
Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2025

Η αξία της φήμης μίας ασφαλιστικής

Της Ελενας Ερμείδου

Το ερώτημα μου είναι αν καταλαβαίνουμε ότι κάνουμε αυτά που κατηγορούμε, ή κατηγορούμε για να μην μας πιάσουν ότι τα κάνουμε εμείς.

- Advertisement -

Τελευταία η τάση είναι να ακούμε και να μην διασταυρώνουμε. Όπως ακριβώς κάνουμε στο έξυπνο κινητό μας, ακούμε ένα ήχο, βλέπουμε μία εικόνα, την αποδεχόμαστε και προχωράμε, δεν εξετάζουμε, ακολουθούμε.

Πόσο σημαντικό είναι για τις ασφαλιστικές, ο πελάτης και οι υπηρεσίες που δίνουν στον πελάτη; Πόσο σημαντική είναι η εικόνα μίας ασφαλιστικής στην κοινωνία; Το ερώτημα είναι ρητορικό. Η απάντηση προκύπτει χωρίς σκέψη.

- Advertisement -

Οι ασφαλιστικές θέλουν να δώσουν στον ασφαλισμένο ότι έχει ανάγκη. Και αν μιλήσουμε για την υγεία να καλύψουν τα κενά που προκάλεσε η οικονομική κρίση με την μείωση των δημόσιων δαπανών.  Ει δυνατόν ο ασφαλισμένος να μην πληρώνει δύο φορές για το κόστος της υγείας του, δηλαδή το δημόσιο και τις ιδιωτικές. Να μην πληρώνει από την τσέπη του λεφτά. Αυτό ακούμε από όλους. Από τις ασφαλιστικές, τον ΙΟΒΕ, την ΕΑΕΕ.

Οι ασφαλιστικές επίσης θέλουν να αυτοματοποιήσουν ορισμένες υπηρεσίες τους, disrupt το λένε, είναι η λέξη της μόδας. Συνεργαζόμενες με εταιρείες τεχνολογίας παίρνουν και βγάζουν καινοτόμα προϊόντα. Άλλη μία λέξη που είναι της μόδας, χωρίς να έχει προδιαγραφές. Έρευνα και ανάπτυξη ονομάζονταν λίγα χρόνια πριν, και ονομάζεται και τώρα στις οργανωμένες επιχειρήσεις που δίνουν χρήμα στο τομέα αυτό και θέτουν βάσεις για να προχωρούν.

Και, ας έλθουμε στο προκείμενο. Αυτοματοποίηση και τεχνολογία σημαίνει υψηλότερο κόστος για τον πελάτη, χαμηλότερο για τις επιχειρήσεις και με υψηλότερα κέρδη; Μιλώ για τα 5ψήφια που καλούνται να χρησιμοποιήσουν οι ασφαλισμένοι, για να βγάλουν άκρη με την υγεία τους.  Τρία λεπτά αναμονή από το κινητό 7 ευρώ; Και μέχρι να βγάλεις άκρη;

Πρέπει να έχεις άκρες δηλαδή και στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα για να σου πουν ότι δικαιούσαι να απαιτήσεις σε ομαδικά συμβόλαια και υπηρεσίες τηλεπικοινωνίας που δεν χρεώνουν;

Η υγεία είναι ένας τομέας που χρήζει σοβαρών βελτιώσεων. Παράγοντες όπως είναι η ποιότητα της επικοινωνίας και ο τρόπος επικοινωνίας είναι κρίσιμοι. Αφού το ξέρουν καλά οι ασφαλιστικές, το λένε και το ακούμε, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές είναι αναντικατάστατοι, το είδαμε και στα αποτελέσματα παραγωγής της ΕΑΕΕ.

Οι ‘εργολάβοι’ είναι άλλο επάγγελμα.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η αξία της ισχυρής φωνής του ΣΠΑΤΕ στην εποχή των αλλαγών

Καθώς οι απαιτήσεις της αγοράς και οι προσδοκίες των πελατών μεταβάλλονται, οι συλλογικοί φορείς μπορούν να λειτουργήσουν ως πυλώνας στρατηγικής στήριξης

Οδική ασφάλεια στην ΕΕ: Μικρή μείωση των θανάτων το 2024, η Ελλάδα πάνω από τον μέσο όρο

Η Ελλάδα 3η στην Ευρώπη σε θνησιμότητα, μετά τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία - Ενθαρρυντικές οι πρώτες εκτιμήσεις για το 2025

Στατιστικά οδικής ασφάλειας 2024: Παραμένει μακριά ο ευρωπαϊκός στόχος για 50% μείωση των θανάτων

Ποιες χώρες έχουν τον χαμηλότερο δείκτη θνησιμότητας και ποιες τον υψηλότερο - Πού κατατάσσεται η Ελλάδα

10 Χρόνια ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Το μέλλον της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στηρίζεται στη συνεργασία και στις συνέργειες

Πλήθος ασφαλιστικών στελεχών, συνεταιριστών, συναδέλφων διαμεσολαβητών, δημοσιογράφων και φίλων του cluster συγκέντρωσε το επετειακό συνέδριο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η αξία της ισχυρής φωνής του ΣΠΑΤΕ στην εποχή των αλλαγών

Καθώς οι απαιτήσεις της αγοράς και οι προσδοκίες των πελατών μεταβάλλονται, οι συλλογικοί φορείς μπορούν να λειτουργήσουν ως πυλώνας στρατηγικής στήριξης

Οδική ασφάλεια και ασφαλιστική αγορά: Από τη διαχείριση ζημιών στην πρόληψη

Η ασφαλιστική αγορά καλείται συνεχώς να καλύπτει συνέπειες, τη στιγμή που θα μπορούσε –και οφείλει– να συνδιαμορφώνει τις λύσεις

Υδρόγειος: Η στρατηγική επόμενης ημέρας που αφορά όλη την αγορά

Η ασφαλιστική κινείται προς το μέλλον με στοχευμένες οργανωτικές κινήσεις και σταδιακή ενίσχυση κρίσιμων λειτουργιών

Black Friday και ασφαλιστική κάλυψη

Eυκαιρία για την ασφαλιστική αγορά να αναδείξει τον ρόλο της στην προστασία επιχειρήσεων και καταναλωτών

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Μ. Παπαζαρκάδα: «Θέλουμε να είμαστε ο πρώτος συνεργάτης που σκέφτεται κάθε επιχειρηματίας όταν χρειάζεται ασφάλεια και αξιοπιστία» 

Η Country Manager της Coface στην Ελλάδα μιλά στο Insurance World και στον Λάμπρο Ρόδη για τη φιλοσοφία, τη στρατηγική και το όραμα της εταιρείας

EIOPA: Νέο εργαλείο εκτίμησης κινδύνου φυσικών καταστροφών για ιδιοκτήτες κατοικιών και επιχειρήσεων

Η ανάπτυξη μιας πανευρωπαϊκής πλατφόρμας ενημέρωσης θεωρείται κρίσιμο βήμα προς τη βελτίωση της κλιματικής ανθεκτικότητας

ΥΕΚΑ: Σύσταση για τη λήψη μέτρων προστασίας των εργαζομένων εξαιτίας της κακοκαιρίας

Τα μέτρα που οφείλουν να λαμβάνουν οι εργοδότες για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων τους επισημαίνει σε ανακοίνωσή του το Υπουργείο

Αυτό είναι το νέο ΔΣ του ΣΠΑΤΕ – Επικεφαλής ο Γ. Χατζηγεωργάκης

Πρόεδρος για τη θητεία διοίκησης 2025-2027 αναλαμβάνει ο πλειοψηφών σύμβουλος Γεώργιος Χατζηγεωργάκης – Νέες παρουσίες στο ΔΣ

H Eurolife FFH στηρίζει το ΕΕΑ για την παροχή δωρεάν επαναπιστοποιήσεων στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Η Eurolife FFH επενδύει διαχρονικά στη γνώση και στην εξέλιξη των στελεχών του ασφαλιστικού κλάδου