back to top
18.3 C
Athens
Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2025

7+1 Digital marketing tips για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν τον βασικό πυλώνα της οικονομίας μας. Συχνά, όμως, αντιμετωπίζουν ιδιαίτερες προκλήσεις στον χώρο του digital marketing λόγω του περιορισμένου budget τους και των λιγοστών διαθέσιμων πόρων. (Το ξέρω, βαριαστέναξες!)

Υπάρχουν κάποια tips που επιλέξαμε ειδικά για σένα, που τρέχεις νυχθημερόν για όλα στη μικρομεσαία σου επιχείρηση και θέλεις να τη δεις να μεγαλώνει. Ας δούμε ποια είναι αυτά.

- Advertisement -

Tip#1: Βρες ποιο είναι το κοινό σου

Θες να στήσεις μια digital καμπάνια μάρκετινγκ; Πρώτο βήμα: Βρες το κοινό σου!

- Advertisement -

Σαν να ετοιμάζεσαι για το πρώτο ραντεβού με τον παιδικό σου έρωτα. Σχολαστικά και με όρεξη. (Ναι, μπορεί να πάρει και πάνω από μια ώρα!)

Χρησιμοποίησε τα Google Analytics, Google Trends και Facebook Insights, σαν να είσαι μυστικός πράκτορας. Ανακάλυψε όλα τα μυστικά του κοινού-στόχος σου: ενδιαφέροντα, ηλικία, τοποθεσία – όλα είναι εκεί! Και μην ξεχνάς τις έρευνες στη συμπεριφορά των πελατών. Είναι σαν την πυξίδα στα «άγνωστα νερά» του ψηφιακού μάρκετινγκ. Όταν ξέρεις ποιος είναι ο στόχος σου, θα βρεις εύκολα τον θησαυρό σου!

Δες πώς να προστατεύσεις την επιχείρησή σου εδώ

Tip#2: Βελτιστοποίησε το site σου για mobile συσκευές

Έλα, παραδέξου το. Δε θα περίμενες ποτέ πάνω από 2-3 δευτερόλεπτα να φορτώσει ένα site στο κινητό σου. Μπορείς να περιμένεις υπομονετικά για άλλα πράγματα, όπως για παράδειγμα μια ταινία για την οποία ανυπομονείς ή το νέο επεισόδιο του αγαπημένου σου YouTuber. Αλλά όταν το site σου δε φορτώνει, δε χρειάζεται να περιμένεις. Μπορείς να κάνεις πολλά για να το βελτιώσεις.

Το πρώτο και καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να χρησιμοποιήσεις ένα responsive design για το site σου, ώστε να προσαρμόζεται αυτόματα σε διάφορα μεγέθη οθονών. Γενικά πάντως προσπάθησε να ελέγχεις την mobile ευχρηστία του site σου τακτικά. Έτσι, θα εξασφαλίσεις ότι οι επισκέπτες σου θα έχουν μια πιο άνετη εμπειρία και δε θα το εγκαταλείπουν στην πρώτη προσπάθεια!

Tip#3: Αξιοποίησε το Google my Business

Το Google My Business είναι κάτι σαν το GPS για την επιχείρησή σου στον ψηφιακό χάρτη που όλοι χρησιμοποιούμε. Σύμφωνα με το Think with Google, 76% των χρηστών επισκέπτονται μια επιχείρηση που βρήκαν μέσω του smartphone τους εντός της ίδια μέρας που έκαναν την αναζήτηση. Δεν μπορείς να αγνοήσεις αυτή την ευκαιρία!

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Eurolife FFH στήριξε ως Μεγάλος Χορηγός το 3ο Cycladic Kids Festival του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης

Η εταιρεία προσκάλεσε τα παιδιά να λάβουν μέρος στο εργαστήριο μεταξοτυπίας και να δημιουργήσουν με θέμα: «Αξία έχει… να προστατεύουμε όσα αγαπάμε!»

Οι συνεργάτες του ΠΑΡΟΝ συμμετείχαν στο διεθνές πρόγραμμα Σπουδών «AI & Technology Architect in Risk Management and Financial Planning» του IFAAcademy

Χ. Φυτέα: «Εξελίσσουμε συνεχώς τους συνεργάτες μας, ώστε να πρωταγωνιστούν στην ψηφιακή εποχή και να προσφέρουν υπηρεσίες που κάνουν τη διαφορά»

Eurolife FFH: Ξεκινά ο 3ος κύκλος εκπαίδευσης για στελέχη διαμεσολάβησης στη Β. Ελλάδα

Μια πρωτοβουλία-ορόσημο για τον ασφαλιστικό κλάδο υλοποιείται για άλλη μια χρονιά στη Θεσσαλονίκη, με την ακαδημαϊκή υπογραφή του Πανεπιστημίου Πειραιώς

Διψήφια αύξηση εσόδων η Atradius Hellas – Πάνω από 8 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις

Γ. Τζέης: «Οι ασφαλίσεις πιστώσεων δημιουργούν ένα ισχυρό πέπλο προστασίας των εταιρειών, ιδιαίτερα όσων αναπτύσσονται με οδηγό την εξωστρέφεια»

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Σε δημόσια διαβούλευση η «Φορολογική Μεταρρύθμιση για το Δημογραφικό και τη Μεσαία Τάξη»

Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει το σύνολο των μέτρων που εξαγγέλθηκαν στη ΔΕΘ

FTSE Russel: Το Χρηματιστήριο της Αθήνας στις Αναπτυγμένες Αγορές

Η εξέλιξη εκτιμάται μεταξύ άλλων ότι θα προσελκύσει σημαντικά θεσμικά κεφάλαια και θα αυξήσει τη ρευστότητα

ΕΧΑΕ: Τι θα γίνει αν δεν προχωρήσει το deal με το Euronext

Εάν η εισαγωγή στο ΧΑ καταστεί λιγότερο ελκυστική, ελλοχεύει σοβαρός κίνδυνος για το σύνολο της αλυσίδας αξίας των υπηρεσιών

Netcompany: VERÁ, μια κομβικής σημασίας IT λύση για την Ευρωπαϊκή Άμυνα και Ανθεκτικότητα

Η πλατφόρμα παρέχει σε πραγματικό χρόνο προειδοποιήσεις και αναλύσεις για γρήγορη και αποτελεσματική λήψη αποφάσεων σε περίπτωση κρίσης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Σε δημόσια διαβούλευση η «Φορολογική Μεταρρύθμιση για το Δημογραφικό και τη Μεσαία Τάξη»

Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει το σύνολο των μέτρων που εξαγγέλθηκαν στη ΔΕΘ

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Η Εθνική Ασφαλιστική στην τελετή παράδοσης της επιταγής του 9ου No Finish Line Athens στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί»

Στηρίζοντας με συνέπεια τον αγώνα εδώ και 9 χρόνια, η εταιρεία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να βρίσκεται δίπλα στην κοινωνία

Νέα απάτη με παραπλανητικά emails από κυβερνοεγκληματίες που προσποιούνται τις… μεγάλες αεροπορικές

Απώτερος στόχος, η υπεξαίρεση χρημάτων από επιχειρήσεις - Ποια μέτρα προστασίας συνιστά η Kaspersky

«Αξίζουμε όσο οι άνθρωποί μας» – Η 3P Insurance τίμησε συνεργάτες και στελέχη σε μια βραδιά αφιερωμένη στους ανθρώπους της

«Η πραγματική επιτυχία δεν βρίσκεται στα βραβεία, αλλά στις ζωές και τις περιουσίες που έχουμε προστατεύσει» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γ. Λούβαρης