back to top
11.4 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

7+1 Digital marketing tips για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν τον βασικό πυλώνα της οικονομίας μας. Συχνά, όμως, αντιμετωπίζουν ιδιαίτερες προκλήσεις στον χώρο του digital marketing λόγω του περιορισμένου budget τους και των λιγοστών διαθέσιμων πόρων. (Το ξέρω, βαριαστέναξες!)

Υπάρχουν κάποια tips που επιλέξαμε ειδικά για σένα, που τρέχεις νυχθημερόν για όλα στη μικρομεσαία σου επιχείρηση και θέλεις να τη δεις να μεγαλώνει. Ας δούμε ποια είναι αυτά.

- Advertisement -

Tip#1: Βρες ποιο είναι το κοινό σου

Θες να στήσεις μια digital καμπάνια μάρκετινγκ; Πρώτο βήμα: Βρες το κοινό σου!

- Advertisement -

Σαν να ετοιμάζεσαι για το πρώτο ραντεβού με τον παιδικό σου έρωτα. Σχολαστικά και με όρεξη. (Ναι, μπορεί να πάρει και πάνω από μια ώρα!)

Χρησιμοποίησε τα Google Analytics, Google Trends και Facebook Insights, σαν να είσαι μυστικός πράκτορας. Ανακάλυψε όλα τα μυστικά του κοινού-στόχος σου: ενδιαφέροντα, ηλικία, τοποθεσία – όλα είναι εκεί! Και μην ξεχνάς τις έρευνες στη συμπεριφορά των πελατών. Είναι σαν την πυξίδα στα «άγνωστα νερά» του ψηφιακού μάρκετινγκ. Όταν ξέρεις ποιος είναι ο στόχος σου, θα βρεις εύκολα τον θησαυρό σου!

Δες πώς να προστατεύσεις την επιχείρησή σου εδώ

Tip#2: Βελτιστοποίησε το site σου για mobile συσκευές

Έλα, παραδέξου το. Δε θα περίμενες ποτέ πάνω από 2-3 δευτερόλεπτα να φορτώσει ένα site στο κινητό σου. Μπορείς να περιμένεις υπομονετικά για άλλα πράγματα, όπως για παράδειγμα μια ταινία για την οποία ανυπομονείς ή το νέο επεισόδιο του αγαπημένου σου YouTuber. Αλλά όταν το site σου δε φορτώνει, δε χρειάζεται να περιμένεις. Μπορείς να κάνεις πολλά για να το βελτιώσεις.

Το πρώτο και καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να χρησιμοποιήσεις ένα responsive design για το site σου, ώστε να προσαρμόζεται αυτόματα σε διάφορα μεγέθη οθονών. Γενικά πάντως προσπάθησε να ελέγχεις την mobile ευχρηστία του site σου τακτικά. Έτσι, θα εξασφαλίσεις ότι οι επισκέπτες σου θα έχουν μια πιο άνετη εμπειρία και δε θα το εγκαταλείπουν στην πρώτη προσπάθεια!

Tip#3: Αξιοποίησε το Google my Business

Το Google My Business είναι κάτι σαν το GPS για την επιχείρησή σου στον ψηφιακό χάρτη που όλοι χρησιμοποιούμε. Σύμφωνα με το Think with Google, 76% των χρηστών επισκέπτονται μια επιχείρηση που βρήκαν μέσω του smartphone τους εντός της ίδια μέρας που έκαναν την αναζήτηση. Δεν μπορείς να αγνοήσεις αυτή την ευκαιρία!

Σχετικές δημοσιεύσεις

Eurolife FFH: Σημαντικός περιορισμός της αναπροσαρμογής ασφαλίστρων των ισοβίων ασφαλιστηρίων υγείας

Για την Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται πάντα δίπλα σε εκείνους που την εμπιστεύονται καθημερινά, για αυτό και οι ασφαλισμένοι της

Εξελιγμένη εμπειρία ασφάλισης μέσω τεχνητής νοημοσύνης

Η Eurolife FFH παρουσιάζει τον πρωτοποριακό ψηφιακό βοηθό OSCAR

EUROLIFE FFH: Συνεργασία με την Πλακεντία Κτηνιατρική Κλινική για το “My Happy Pet”

Επέκταση του δικτύου με 2 συμβεβλημένες κλινικές 24ωρης λειτουργίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η Eurolife FFH υποδέχτηκε για ακόμη μια χρονιά τους επαγγελματίες του αύριο

H Eurolife FFH συμμετείχε για 8η χρονιά φέτος στον καθιερωμένο θεσμό των Business Days, την επιτυχημένη πρωτοβουλία που διοργανώνει το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Μεγάλη η ασφαλιστική κάλυψη του Καραμολέγκου από πυρκαγιά

Πλήρως ασφαλισμένο ήταν το Κέντρο Logistics του Απολλώνιον και του Καραμολέγκου με ασφαλισμένο κεφάλαιο που ξεπερνά τα 50 εκατ. ευρώ

Συνάντηση ασφαλιστικών και ΕΕΑ

Το θέμα των ανατιμήσεων των ασφαλίστρων υγείας και των μεγάλων αυξήσεων στο κόστος των υπηρεσιών υγείας, θα συζητήσουν

Δημοσιεύθηκαν οι οδηγίες για το Solvency II και την εξυγίανση ασφαλιστικών επιχειρήσεων (IRRD)

Δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της ΕΕ δύο κοινοτικές νομοθετικές πράξεις

ΕUROLIFE : Δημιούργησε νέα εταιρεία Fintech με την ονομασία Wallbid Ltd

Eταιρεία Fintech (τεχνολογικών εφαρμογών στο χώρο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών) δημιούργησε η Eurolife

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Οδηγός για ψηφιακή κάρτα εργασίας

Για πρώτη φορά, καταγράφεται ψηφιακά όλο το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που ρυθμίζει την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

«Πονοκέφαλος» για επιχειρήσεις και οργανισμούς οι επιθέσεις DDOS

Ολοένα και πιο συχνή απειλή για επιχειρήσεις και οργανισμούς αποτελούν οι κατανεμημένες επιθέσεις άρνησης υπηρεσίας (DDoS/Distributed Denial-of-Service).

Η Carglass® συμμετέχει στο πρόγραμμα ανακύκλωσης The Green City

Η Carglass®, κορυφαία εταιρεία στον τομέα επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων καθώς και στην παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Τρόμος πια με τα ανασφάλιστα

Εμβρόντητος πραγματικά έμεινε ο Ανασφάλιστος, μέχρι και τρόμος τον έπιασε όταν στο τηλέφωνο συζητώντας με υψηλόβαθμο στέλεχος .....

Είναι ή δεν είναι “sexy” να είσαι ασφαλιστής;

Στην πρόσφατη παρουσίαση, για 14η συνεχόμενη χρονιά, της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024 από την KPMG στην Ελλάδα