back to top
17.3 C
Athens
Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2025

7+1 Digital marketing tips για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν τον βασικό πυλώνα της οικονομίας μας. Συχνά, όμως, αντιμετωπίζουν ιδιαίτερες προκλήσεις στον χώρο του digital marketing λόγω του περιορισμένου budget τους και των λιγοστών διαθέσιμων πόρων. (Το ξέρω, βαριαστέναξες!)

Υπάρχουν κάποια tips που επιλέξαμε ειδικά για σένα, που τρέχεις νυχθημερόν για όλα στη μικρομεσαία σου επιχείρηση και θέλεις να τη δεις να μεγαλώνει. Ας δούμε ποια είναι αυτά.

- Advertisement -

Tip#1: Βρες ποιο είναι το κοινό σου

Θες να στήσεις μια digital καμπάνια μάρκετινγκ; Πρώτο βήμα: Βρες το κοινό σου!

- Advertisement -

Σαν να ετοιμάζεσαι για το πρώτο ραντεβού με τον παιδικό σου έρωτα. Σχολαστικά και με όρεξη. (Ναι, μπορεί να πάρει και πάνω από μια ώρα!)

Χρησιμοποίησε τα Google Analytics, Google Trends και Facebook Insights, σαν να είσαι μυστικός πράκτορας. Ανακάλυψε όλα τα μυστικά του κοινού-στόχος σου: ενδιαφέροντα, ηλικία, τοποθεσία – όλα είναι εκεί! Και μην ξεχνάς τις έρευνες στη συμπεριφορά των πελατών. Είναι σαν την πυξίδα στα «άγνωστα νερά» του ψηφιακού μάρκετινγκ. Όταν ξέρεις ποιος είναι ο στόχος σου, θα βρεις εύκολα τον θησαυρό σου!

Δες πώς να προστατεύσεις την επιχείρησή σου εδώ

Tip#2: Βελτιστοποίησε το site σου για mobile συσκευές

Έλα, παραδέξου το. Δε θα περίμενες ποτέ πάνω από 2-3 δευτερόλεπτα να φορτώσει ένα site στο κινητό σου. Μπορείς να περιμένεις υπομονετικά για άλλα πράγματα, όπως για παράδειγμα μια ταινία για την οποία ανυπομονείς ή το νέο επεισόδιο του αγαπημένου σου YouTuber. Αλλά όταν το site σου δε φορτώνει, δε χρειάζεται να περιμένεις. Μπορείς να κάνεις πολλά για να το βελτιώσεις.

Το πρώτο και καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να χρησιμοποιήσεις ένα responsive design για το site σου, ώστε να προσαρμόζεται αυτόματα σε διάφορα μεγέθη οθονών. Γενικά πάντως προσπάθησε να ελέγχεις την mobile ευχρηστία του site σου τακτικά. Έτσι, θα εξασφαλίσεις ότι οι επισκέπτες σου θα έχουν μια πιο άνετη εμπειρία και δε θα το εγκαταλείπουν στην πρώτη προσπάθεια!

Tip#3: Αξιοποίησε το Google my Business

Το Google My Business είναι κάτι σαν το GPS για την επιχείρησή σου στον ψηφιακό χάρτη που όλοι χρησιμοποιούμε. Σύμφωνα με το Think with Google, 76% των χρηστών επισκέπτονται μια επιχείρηση που βρήκαν μέσω του smartphone τους εντός της ίδια μέρας που έκαναν την αναζήτηση. Δεν μπορείς να αγνοήσεις αυτή την ευκαιρία!

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Eurolife FFH αλλάζει τη ζωή των οικογενειών και κερδίζει τη διάκριση της χρονιάς

Η ασφαλιστική δείχνει τον δρόμο για το πώς οι εταιρείες μπορούν να συνδυάζουν τη βιώσιμη ανάπτυξη με την ουσιαστική κοινωνική συνεισφορά

Η Eurolife FFH διακρίθηκε στα Bravo Sustainability Dialogue & Awards 2025

Η ασφαλιστική βραβεύτηκε για την κοινή της δράση με τη HOPEgenesis ενάντια στην υπογεννητικότητα

EIOPA: Νέο εργαλείο εκτίμησης κινδύνου φυσικών καταστροφών για ιδιοκτήτες κατοικιών και επιχειρήσεων

Η ανάπτυξη μιας πανευρωπαϊκής πλατφόρμας ενημέρωσης θεωρείται κρίσιμο βήμα προς τη βελτίωση της κλιματικής ανθεκτικότητας

H Eurolife FFH στηρίζει το ΕΕΑ για την παροχή δωρεάν επαναπιστοποιήσεων στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Η Eurolife FFH επενδύει διαχρονικά στη γνώση και στην εξέλιξη των στελεχών του ασφαλιστικού κλάδου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Επέτειος 100 χρόνων από την εισαγωγή της Alpha Bank στο Χρηματιστήριο Αθηνών

Η επέτειος, κατά τον Β. Ψάλτη, βρίσκει την τράπεζα «σε μια περίοδο ισχύος, μετασχηματισμού και αυξημένης εξωστρέφειας»

Η ICAP CRIF τιμά στις 17/12 τους 114 «True Leaders» του 2024

Οι κορυφαίοι της ελληνικής επιχειρηματικότητας, σε μια λαμπρή τελετή στο Μέγαρο Μουσικής

Σε σύγκρουση χωρίς προηγούμενο οδηγείται ο κλάδος – Στο βάθος κινητοποιήσεις από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Μία ακόμη δημόσια, αιχμηρή τοποθέτηση του Προέδρου του ΕEA Γιάννη Χατζηθεοδοσίου έρχεται να σημάνει συναγερμό

Tap & Go: Ανέπαφες πληρωμές με Mastercard για γρήγορες, εύκολες, ασφαλείς μετακινήσεις σε όλα τα υπεραστικά ΚΤΕΛ

Σε πλήρη ανάπτυξη, η υπηρεσία θα καλύψει το σύνολο των δρομολογίων, που αντιστοιχούν σε πάνω από 3.000 λεωφορεία σε όλη την Ελλάδα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

HDI Global SE, Hellas: «30 χρόνια δυναμικής παρουσίας σε μια αγορά που αλλάζει»

Ο Managing Director Κ. Σεμερτζόγλου και τα κορυφαία στελέχη Άγγ. Μπεφών και Μ. Δουράτση μιλούν για τις προκλήσεις, τις ευκαιρίες και το όραμα της εταιρείας

Τα παρασκηνιακά της ασφαλιστικής αγοράς αυτήν την εβδομάδα

Και να ήταν το δικαίωμα μόνο στα υγείας, υψηλότατο είναι το δικαίωμα και στα Πυρός και στα Οχήματα...

ECONOMIA NET: Χριστουγεννιάτικη δωρεά στη σχολική κοινότητα Ψερίμου

«Η στήριξη της νέας γενιάς και της εκπαίδευσης αποτελεί για εμάς σταθερή προτεραιότητα» δηλώνει ο Διευθύνων Σύμβουλος Ν. Βαγιάννης

Η Allianz κάνει την ασφάλιση παιχνίδι και βίωμα για τα παιδιά

Η ασφαλιστική συμβάλλει ενεργά αλλά και διασκεδαστικά στο θεματικό πάρκο Chocolate & Ice Cream Experience