back to top
16.9 C
Athens
Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2025

KPMG: Κορυφαία ποιότητα στις παγκόσμιες χρηματοοικονομικές συμβουλευτικές υπηρεσίες

Η KPMG ανακοίνωσε την ανακήρυξή της στην 1η θέση της βαθμολογίας για τη συνολική ποιότητα στην παροχή χρηματοοικονομικών συμβουλευτικών υπηρεσιών της σύμφωνα με την έκθεση της Source Global Research «Αντιλήψεις για την Συμβουλευτική στις Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες» (Perceptions of Consulting in Financial Services).

Η έκθεση κατατάσσει τις 13 εταιρείες σύμφωνα με την αναγνώρισή τους από 1 866 συμμετέχοντες στην έρευνα, οι οποίοι αποτελούνται από άμεσους και έμμεσους πελάτες και δυνητικούς πελάτες για χρηματοοικονομικές συμβουλευτικές υπηρεσίες. Οι συμμετέχοντες κατέταξαν τις εταιρείες σύμφωνα με την αναγνωρισιμότητα, την ποιότητα και την αξία τους.

- Advertisement -

Ο Jim Liddy, Πρόεδρος των Παγκόσμιων Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών στην KPMG International ανέφερε σχετικά με την κατάταξη:

«Νιώθουμε δικαιωμένοι για την αναγνώρισή μας από τον κλάδο, και αυτό μας δίνει κίνητρο για να συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε κορυφαίες λύσεις και τεχνογνωσία με στόχο να την μοιραστούμε με τους πελάτες μας. Οι εταιρείες χρηματοοικονομικών υπηρεσιών έχουν μια πρωτοφανή ευκαιρία στην σύγχρονη διασυνδεδεμένη αγορά, αντιμετωπίζουν όμως και μεγάλες προκλήσεις λόγω των ξεπερασμένων υποδομών τους αλλά και των εταιρειών που εισάγουν την καινοτομία στον κλάδο. Μας ευχαριστεί ιδιαίτερα να βλέπουμε τους υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες μας να αναγνωρίζουν την ηγετική μας θέση σε αυτόν τον σημαντικό τομέα».

- Advertisement -

Οι εταιρείες κατατάχθηκαν με βάση μια σειρά παραγόντων, με την KPMG να ηγείται στα εξής: καινοτόμος προσέγγιση, διαχείριση λογαριασμών, μεθοδολογία, ποιότητα στην ηγεσία σκέψης και εύρος υπηρεσιών. Φέτος, η KPMG πρόσθεσε 8 μονάδες στο θετικό συναίσθημα, καταγράφοντας την υψηλότερη αύξηση μεταξύ των υπόλοιπων εταιρειών που αξιολογήθηκαν.

Η Source Global Research ανέφερε συγκεκριμένα τη διαχείριση λογαριασμών ως σημαντικό παράγοντα στην γενική βαθμολογία μιας εταιρείας: «… πολλοί πελάτες χρηματοοικονομικών υπηρεσιών βρίσκονται εν τω μέσω προγραμμάτων μετασχηματισμού, τα οποία απαιτούν από την κάθε εταιρεία να αξιοποιήσει όλο το εύρος των διαθέσιμων δεξιοτήτων για να ανταποκριθεί στις πολύπλοκες ανάγκες των πελατών, με τον καλό διαχειριστή λογαριασμών να διευκολύνει την πρόσβαση στο πλήρες εύρος των δυνατοτήτων μιας εταιρείας, ενώ ένας κακός διαχειριστής λειτουργεί απλά ως φύλακας».

Στο πλαίσιο της έρευνας ζητήθηκε από τους συμμετέχοντας να βαθμολογήσουν τις εταιρείες με βάση 13 υπηρεσίες, αναδεικνύοντας μία εταιρεία ως κορυφαία με βάση τη βαθμολογία σε όλες τις υπηρεσίες.

Η KPMG επιλέχθηκε πρώτη για την γενική ποιότητά της με τις υψηλότερες βαθμολογίες στις εξής 13 υπηρεσίες:

— Επιχειρηματική στρατηγική (Business strategy)
— Χρηματοοικονομική διαχείριση (Financial management)
— Διαχείριση κινδύνων (Risk Management)
— Κανονιστικό έργο (Regulatory-driven work)
— Ξεπερασμένη τεχνολογία (Legacy technology)
— Ψηφιακός μετασχηματισμός (Digital transformation)
— Άλλος (μη ψηφιακός) μετασχηματισμός (Other (non-digital) transformation)
— Αξιοποίηση της ρομποτικής (Taking advantage of robotics)
— Αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης (Taking advantage of Artificial Intelligence)
— Δεδομένα & ανάλυση (Data & analytics)
— Πωλήσεις & marketing (Sales & marketing)
— Ανθρώπινο δυναμικό & διαχείριση αλλαγών (HR & change management)
— Λειτουργική βελτίωση (Operational improvement)

Τα αποτελέσματα βασίζονται στις απαντήσεις 1 866 συμμετεχόντων σε μια έρευνα μεταξύ υψηλόβαθμων πελατών συμβουλευτικών εταιρειών και παρουσιάστηκαν στην έκθεση «Perceptions of Consulting in Financial Services» που δημοσίευσε η Source Global Research. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Source και την έρευνά της μπορείτε να επισκεφτείτε τον ιστότοπο: www.sourceglobalresearch.com.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Κυβερνοασφάλεια και τεχνητή νοημοσύνη στο AIForum25

Οι ομιλητές του σχετικού πάνελ ανέλυσαν πώς η τεχνητή νοημοσύνη αναβαθμίζει τους κινδύνους αλλά και τις δυνατότητες άμυνας

Deloitte FSI Predictions 2025: 8 προβλέψεις που επαναπροσδιορίζουν το μέλλον των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών

Οι επιχειρήσεις του κλάδου, μεταξύ τους και οι ασφαλιστικές, καλούνται να μεταβούν από παθητικό ρόλο αντίδρασης σε ρόλο διαμόρφωσης αλλαγών

Η KPMG επενδύει στο μέλλον μέσω των Children Excellence Awards

Με το πρόγραμμα επιβράβευσης για τα παιδιά των εργαζομένων η εταιρεία ενθαρρύνει τη συνεχή μάθηση και ανάπτυξη

Ξεκίνησε το Advisory, Tax & Legal Graduate Recruitment Program της KPMG

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε αποφοίτους ΑΕΙ που χαρακτηρίζονται από δημιουργικότητα, ομαδικότητα, δυναμισμό και προσανατολισμό στο αποτέλεσμα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΤτΕ: Το πρόγραμμα εξετάσεων πιστοποίησης ασφαλιστών για το α΄ 6μηνο 2026

Οι εξετάσεις θα πραγματοποιηθούν το διάστημα Φεβρουαρίου-Ιουνίου σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο και Ιωάννινα

Σας ενδιαφέρει να μάθετε την ασφαλιστική μας ιστορία;

Το MINETTA Insurance HUB φέρνει στο φως συναρπαστικά τεκμήρια του ασφαλιστικού μας παρελθόντος

Προϋπολογισμός 2026 – Επιταχυντής οικονομικής ευμάρειας οι επενδύσεις

Μεγάλα πρωτογενή πλεονάσματα προβλέπει ο νέος προϋπολογισμός που κατατέθηκε στη Βουλή - 4 άξονες ανθεκτικότητας στην εισηγητική έκθεση

Η ψηφιακή ασφάλεια δεν είναι πια μόνο θέμα τεχνολογίας – Ξεκάθαρη ανάγκη κάλυψης από την ασφαλιστική αγορά!

Τι αποκαλύπτει πανελλαδική έρευνα της Visa σε συνεργασία με το Ινστιτούτο της ΕΣΕΕ

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Καμπανάκι από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για αυτόματη ένταξη των εργαζομένων στα Επαγγελματικά Ταμεία

Στο επίκεντρο, η ανάγκη για συμπλήρωση των κρατικών συντάξεων και η ενίσχυση της οικονομικής ασφάλειας των πολιτών

Η Euroins στηρίζει τα 30 χρόνια του «Χαμόγελου του Παιδιού»

Η εταιρεία στήριξε ως χορηγός την επετειακή βραδιά, επισημαίνοντας ότι θεμέλιο της ασφάλειας είναι η φροντίδα για τον άνθρωπο

Κωνσταντίνος Λάμπρου: «Χτίσαμε τον ΠΑΝΟΡΜΟ πάνω στο ΕΜΕΙΣ – όχι στο ΕΓΩ»

Η ομιλία του αποτέλεσε τον κορμό του 4ου Συνεδρίου, συνδυάζοντας χιούμορ, βιώματα, μνήμη, αυτοκριτική και έντονο συμβολισμό

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Μια νουάρ βραδιά αφιερωμένη στους συνεργάτες της

Η εταιρεία γιόρτασε με ξεχωριστό τρόπο την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών για 10η χρονιά

Σε εγρήγορση οι ασφαλιστικές εταιρείες για την καταπολέμηση της απάτης

Αξιοποιώντας σύγχρονες τεχνολογίες, εξειδικευμένα συστήματα ανάλυσης δεδομένων και μηχανισμούς διασταύρωσης πληροφοριών