back to top
22.2 C
Athens
Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2025

Πώς οι παραδοσιακοί ασφαλιστές μπορούν να κερδίσουν πίσω τους πελάτες τους;

Η χρηματοδότηση τoυ Insurtech αυξάνεται τα τελευταία χρόνια, και από τα 2,22 δισ. δολάρια το 2017 εκτινάχθηκε στα 4,15 δισ. δολ. το 2018. Τα δύο πρώτα τρίμηνα του 2019, οι ασφαλιστικές εταιρείες εξασφάλισαν ήδη 2,86 δισ. δολάρια που θα διοχετευθούν στο Insurtech, γεγονός που υποδηλώνει ότι θα μπορούσε να είναι μια ακόμη χρονιά-ρεκόρ χρηματοδότησης του συγκεκριμένου τομέα.

Μια νέα έρευνα από το Ινστιτούτο Oliver Wyman που βασίζεται σε 5.000 συμμετέχοντες από Μεγάλη Βρετανία, Ισπανία, Γαλλία, Γερμανία και Ιταλία, αποτυπώνει ότι οι υφιστάμενοι ασφαλιστές μπορούν να αποτρέψουν έναν άκρατο ανταγωνισμό έναντι των insurtechs.

- Advertisement -

Στην έρευνα αναφέρεται ότι:

-εταιρείες – χρήστες του fintech ευχαρίστως θα επέστρεφαν στους υπάρχοντες ασφαλιστικούς φορείς – και με δεδομένη την εμπιστοσύνη τους στην εμπειρία που έχουν. Από τη μεριά τους οι παραδοσιακοί ασφαλιστές μπορούν να «κερδίσουν την παρτίδα» και να ανακτήσουν τους πελάτες τους, προσφέροντας παρόμοιες υπηρεσίες βασισμένες στο insurtech.

- Advertisement -

– Κατά μέσο όρο, το 61% των εταιρειών που βασίζονται στο Fintech θα ήταν πρόθυμες να εμπιστευτούν έναν παραδοσιακό ασφαλιστή εφόσον εκείνος προσφέρει παρόμοιες προτάσεις αλλά και τιμολόγηση με τους insurtechs. Από τις πέντε χώρες, οι πελάτες της Ισπανίας και της Γαλλίας επιλέγουν περισσότερο τους παραδοσιακούς ασφαλιστές έναντι των insurtechs (σε ποσοστό 66%), εάν έχουν τις ίδιες προτάσεις και τιμολόγηση, ενώ στην Ιταλία το ποσοστίο αυτό διαμορφώνεται στο 53%. Ως εκ τούτου, οι παραδοσιακοί ασφαλιστές έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν περισσότερους από τους μισούς πελάτες τους πίσω, αν είναι σε θέση να τους παράσχουν τις ίδιες υπηρεσίες.

-Η εμπιστοσύνη διαδραματίζει σημαντικό ρόλο τόσο στη διατήρηση των πελατών όσο και στην προσέλκυσή τους. Κατά μέσο όρο, η εμπιστοσύνη στις παραδοσιακές τράπεζες και τους ασφαλιστές ανέρχεται σε ποσοστό 60%.

Ωστόσο, η εμπιστοσύνη στους παραδοσιακούς οικονομικούς φορείς διαφέρει, ανάλογα με τη γεωγραφία: το 71% των Γερμανών τους εμπιστεύονται περισσότερο, έναντι 48% των καταναλωτών στην Ιταλία. Η εμπιστοσύνη είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα έναντι των νέων φορέων, καθώς οι παλαιότεροι έχουν αποδείξει τη βιωσιμότητα των υπηρεσιών τους για μεγάλο χρονικό διάστημα, κάτι το οποίο μπορούν να αξιοποιήσουν για να προσελκύσουν και να διατηρήσουν τους πελάτες τους.

Συμπερασματικά, η έρευνα δείχνει ότι δεν είναι πολύ αργά για τους παλαιότερους φορείς να κερδίσουν πίσω τους πελάτες τους, αλλά πιθανώς αυτό δεν μπορούν να το κάνουν μόνοι τους. Για να αναπτύξουν τις ψηφιακές τους ικανότητες και να προσφέρουν πιο εξατομικευμένες λύσεις, οι ασφαλικές μπορούν να συνεργαστούν με τις insurtechs. Η ευελιξία, η τιμή και η ταχύτητα απόκτησης ασφαλιστικής κάλυψης είναι οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι πελάτες εξετάζουν νέες προτάσεις ψηφιακών ασφαλίσεων, σύμφωνα με τον Fady Khayatt, συνεργάτη του Oliver Wyman.

Πηγή: businessinsider.com

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ο δικηγόρος Μ. Κοσμόπουλος εντάσσεται στην επιτροπή Amicus της INTA – Σημαντική στήριξη στα εμπορικά σήματα και για την ελληνική ασφαλιστική αγορά

Με την ένταξή του στην IAC, ο κ. Κοσμόπουλος ενισχύει τη σύνδεση και των εγχώριων ασφαλιστικών επιχειρήσεων με τις διεθνείς τάσεις πνευματικής ιδιοκτησίας

Ένα μάθημα ηγεσίας για τον ασφαλιστικό κλάδο από τον Γιάννη Χατζηθεοδοσίου

Η ηγεσία δεν περιορίζεται στην τυπική εκπροσώπηση ή στην ανάδειξη προβλημάτων· είναι κυρίως η ικανότητα να δείχνεις τον δρόμο

Συνάντηση Κυριάκου Μητσοτάκη με ασφαλιστές και επενδυτές στη Νέα Υόρκη

Ο πρωθυπουργός μίλησε για τις οικονομικές προοπτικές, τα μεταρρυθμιστικά σχέδια και την επίτευξη στόχων σε ένα σύνθετο γεωπολιτικό περιβάλλον

BeWell Festival: Ραντεβού ευεξίας το διήμερο 27-28 Σεπτεμβρίου στο ΟΑΚΑ – Βίντεο

To φεστιβάλ θέλει να εμπνεύσει θετικές αλλαγές στην καθημερινότητα μέσα από τη διατροφή, την άθληση αλλά και τη χαλάρωση - Δείτε το πρόγραμμα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Marsh McLennan από τον Ιανουάριο του 2026 γίνεται… Marsh

Αλλαγή και στον χρηματιστηριακό δείκτη, ενώ η νέα μονάδα Business and Client Services (BCS) θα ενισχύσει την προηγμένη εξυπηρέτηση πελατών

Η ΑΑΔΕ ενισχύει την τελωνειακή τεχνογνωσία του Μαυροβουνίου σε ευρωπαϊκό πλαίσιο

Η Αρχή συμβάλλει στην εδραίωση υψηλών προτύπων διαφάνειας, αποτελεσματικότητας και συνεργασίας στην περιοχή

Deloitte FSI Predictions 2025: 8 προβλέψεις που επαναπροσδιορίζουν το μέλλον των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών

Οι επιχειρήσεις του κλάδου, μεταξύ τους και οι ασφαλιστικές, καλούνται να μεταβούν από παθητικό ρόλο αντίδρασης σε ρόλο διαμόρφωσης αλλαγών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ο χάρτης του bancassurance στην Ελλάδα… έως και σήμερα!

Το μέλλον του bancassurance στη χώρα μας δεν θα κριθεί μόνο από τις μεγάλες συμφωνίες - Καθοριστικός ο ανθρώπινος παράγοντας

Πληθαίνουν οι εκατομμυριούχοι ασφαλιστές, τι λέτε εσείς;

Είμαστε όλοι σε μια εποχή που θέλουμε αποτελέσματα - Να μην περιμένουμε την επόμενη χρονιά για να χειροκροτήσουμε

Το 4ο Ετήσιο Συνέδριο ΠΑΝΟΡΜΟΥ έρχεται στο Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος

Το συνέδριο της 19ης Νοεμβρίου υπόσχεται μια ημέρα γεμάτη επιτυχία, καινοτομία, πρωτοπορία και συνεργατικότητα

Ο ΣΕΣΑΕ τιμά την Ημέρα Ιδιωτικής Ασφάλισης στο Κέντρο της Γης, δίνοντας έμφαση στην κοινωνική αλληλεγγύη

Η φετινή εκδήλωση (8/11) έχει στόχο να διαθέσει 2.000 μερίδες φαγητού, ενώ θα συμπεριλαμβάνει πλούσιο πρόγραμμα δραστηριοτήτων για παιδιά

Το NN Care App προσφέρει 24/7 πρόσβαση σε ιατρικές υπηρεσίες

Το πρόγραμμα παρέχει κάλυψη για άμεση πρόσβαση σε επιλεγμένο δίκτυο επαγγελματιών υγείας απευθείας από το κινητό ή τον υπολογιστή