back to top
20.1 C
Athens
Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2025

Πώς οι παραδοσιακοί ασφαλιστές μπορούν να κερδίσουν πίσω τους πελάτες τους;

Η χρηματοδότηση τoυ Insurtech αυξάνεται τα τελευταία χρόνια, και από τα 2,22 δισ. δολάρια το 2017 εκτινάχθηκε στα 4,15 δισ. δολ. το 2018. Τα δύο πρώτα τρίμηνα του 2019, οι ασφαλιστικές εταιρείες εξασφάλισαν ήδη 2,86 δισ. δολάρια που θα διοχετευθούν στο Insurtech, γεγονός που υποδηλώνει ότι θα μπορούσε να είναι μια ακόμη χρονιά-ρεκόρ χρηματοδότησης του συγκεκριμένου τομέα.

Μια νέα έρευνα από το Ινστιτούτο Oliver Wyman που βασίζεται σε 5.000 συμμετέχοντες από Μεγάλη Βρετανία, Ισπανία, Γαλλία, Γερμανία και Ιταλία, αποτυπώνει ότι οι υφιστάμενοι ασφαλιστές μπορούν να αποτρέψουν έναν άκρατο ανταγωνισμό έναντι των insurtechs.

- Advertisement -

Στην έρευνα αναφέρεται ότι:

-εταιρείες – χρήστες του fintech ευχαρίστως θα επέστρεφαν στους υπάρχοντες ασφαλιστικούς φορείς – και με δεδομένη την εμπιστοσύνη τους στην εμπειρία που έχουν. Από τη μεριά τους οι παραδοσιακοί ασφαλιστές μπορούν να «κερδίσουν την παρτίδα» και να ανακτήσουν τους πελάτες τους, προσφέροντας παρόμοιες υπηρεσίες βασισμένες στο insurtech.

- Advertisement -

– Κατά μέσο όρο, το 61% των εταιρειών που βασίζονται στο Fintech θα ήταν πρόθυμες να εμπιστευτούν έναν παραδοσιακό ασφαλιστή εφόσον εκείνος προσφέρει παρόμοιες προτάσεις αλλά και τιμολόγηση με τους insurtechs. Από τις πέντε χώρες, οι πελάτες της Ισπανίας και της Γαλλίας επιλέγουν περισσότερο τους παραδοσιακούς ασφαλιστές έναντι των insurtechs (σε ποσοστό 66%), εάν έχουν τις ίδιες προτάσεις και τιμολόγηση, ενώ στην Ιταλία το ποσοστίο αυτό διαμορφώνεται στο 53%. Ως εκ τούτου, οι παραδοσιακοί ασφαλιστές έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν περισσότερους από τους μισούς πελάτες τους πίσω, αν είναι σε θέση να τους παράσχουν τις ίδιες υπηρεσίες.

-Η εμπιστοσύνη διαδραματίζει σημαντικό ρόλο τόσο στη διατήρηση των πελατών όσο και στην προσέλκυσή τους. Κατά μέσο όρο, η εμπιστοσύνη στις παραδοσιακές τράπεζες και τους ασφαλιστές ανέρχεται σε ποσοστό 60%.

Ωστόσο, η εμπιστοσύνη στους παραδοσιακούς οικονομικούς φορείς διαφέρει, ανάλογα με τη γεωγραφία: το 71% των Γερμανών τους εμπιστεύονται περισσότερο, έναντι 48% των καταναλωτών στην Ιταλία. Η εμπιστοσύνη είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα έναντι των νέων φορέων, καθώς οι παλαιότεροι έχουν αποδείξει τη βιωσιμότητα των υπηρεσιών τους για μεγάλο χρονικό διάστημα, κάτι το οποίο μπορούν να αξιοποιήσουν για να προσελκύσουν και να διατηρήσουν τους πελάτες τους.

Συμπερασματικά, η έρευνα δείχνει ότι δεν είναι πολύ αργά για τους παλαιότερους φορείς να κερδίσουν πίσω τους πελάτες τους, αλλά πιθανώς αυτό δεν μπορούν να το κάνουν μόνοι τους. Για να αναπτύξουν τις ψηφιακές τους ικανότητες και να προσφέρουν πιο εξατομικευμένες λύσεις, οι ασφαλικές μπορούν να συνεργαστούν με τις insurtechs. Η ευελιξία, η τιμή και η ταχύτητα απόκτησης ασφαλιστικής κάλυψης είναι οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι πελάτες εξετάζουν νέες προτάσεις ψηφιακών ασφαλίσεων, σύμφωνα με τον Fady Khayatt, συνεργάτη του Oliver Wyman.

Πηγή: businessinsider.com

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Mega Brokers ανοίγει νέα εποχή ανάπτυξης υπό τον όμιλο Unilink – Τ. Χατζηθεοδοσίου και I. Rusinowski έστειλαν μήνυμα προοπτικής και διεθνούς δυναμισμού

«Ο σκοπός δεν είναι απλώς να προσαρμοζόμαστε στο μέλλον – είναι να το δημιουργούμε» είπε συγκινημένος ο Τ. Χατζηθεοδοσίου

Η Eurolife FFH εξελίσσει τις υπηρεσίες της για τους εταιρικούς πελάτες ομαδικών συμβολαίων

Η εταιρεία παραμένει σταθερά δίπλα στους ασφαλισμένους της με νέες δυνατότητες και βελτιώσεις

Apollon: Η σημασία της υποστήριξης στην καθημερινότητα των επαγγελματιών

Η πλατφόρμα Apollon Broker θέτει ένα κρίσιμο ερώτημα στους επαγγελματίες

Petra Hielkema: «Η εμπιστοσύνη είναι το θεμέλιο ενός υγιούς χρηματοπιστωτικού συστήματος»

Η EIOPA σχεδιάζει το μέλλον της ευρωπαϊκής ασφάλισης με πυλώνες την ανθεκτικότητα και την εμπιστοσύνη

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

SoEasy Insurance: Ανοίγοντας νέους δρόμους για τις επιχειρήσεις με Surety Bonds

Σε συνέντευξή του ο CEO Γ. Νικολάου αναλύει τα πλεονεκτήματα των Εγγυητικών Επιστολών και της συνεργασίας με την AXERIA

Οι προτροπές της Fitch στις ασφαλιστικές για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Ασφαλιστικές με σωστή διακυβέρνηση και έλεγχο των δεδομένων θα πρέπει να είναι σε θέση να ενσωματώσουν τις νέες απαιτήσεις

Νέο επεισόδιο podcast «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;» με τον Κ. Λάττα, διασώστη του ΕΚΑΒ

Η Στ. Ζουλινάκη συζητά με τον Κ. Λάττα για τη σημερινή κατάσταση στους ελληνικούς δρόμους και τα συνηθέστερα λάθη των οδηγών

Coface: Καθαρά κέρδη €176,3 εκατ. στο εννεάμηνο 2025 – Ισχυρή ανάπτυξη στις υπηρεσίες

«Οι επενδύσεις μας σε υπηρεσίες, ψηφιακά κανάλια και ανάλυση κινδύνου αποδίδουν καρπούς» δήλωσε ο X. Durand - Νέα CEO για τη Βόρεια Αμερική

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών: από υποχρέωση σε αναγκαιότητα

Καμία ασφάλιση, όσο πλήρης κι αν είναι, δεν μπορεί να αναπληρώσει την απουσία πρόληψης και σχεδίου

Η Λάρισα γιορτάζει την Ημέρα Ιδιωτικής Ασφάλισης – Εκδήλωση με επίκεντρο τον ρόλο του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί 11/11 στο Επιμελητήριο Λάρισας με ελεύθερη είσοδο για το κοινό

Η Howden συμμετείχε στη μεγάλη εθελοντική δράση του ΣΕΣΑΕ για την Ημέρα Ιδιωτικής Ασφάλισης

Η εταιρεία στηρίζει σταθερά πρωτοβουλίες που προάγουν την αλληλεγγύη, τη συνεργασία και τον σεβασμό προς τον συνάνθρωπο

Υποτροφία €8.500 για μέλη της ΠΕΝΕΝ από το Μητροπολιτικό Κολλέγιο

Για το πρόγραμμα MSc International Maritime Business, που υλοποιείται σε συνεργασία με το Warsash Maritime School του Southampton Solent University

Φοιτητές του Master in Bioeconomy στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς επισκέπτονται την INTERAMERICAN

Η πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο της δέσμευσης της εταιρείας για προώθηση της γνώσης, της αριστείας και της βιωσιμότητας