back to top
14.2 C
Athens
Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2025

Η Lemonade πάει…Γερμανία

Από την γερμανική αγορά ξεκινά η επέκταση στην Ευρώπη της επιτυχημένης αμερικανικής insurtech, που αποτιμάται στα 2 δις. δολ.

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

- Advertisement -

«Σήμερα, γράφουμε ιστορία».  Αυτό έγραψε στο blog του ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της αμερικανικής insurtech Lemonade, Daniel Schreiber, για να αναγγείλει την έναρξη της δραστηριοποίησης της εταιρίας στην Ευρώπη, αρχής γενομένης από τη Γερμανία.

Η Lemonade ξεκίνησε πριν δυο περίπου χρόνια να πωλεί ασφάλιση κατοικίας για ενοικιαστές στη Νέα Υόρκη. Εκτοτε διεύρυνε την γκάμα των υπηρεσιών που προσφέρει και επεκτάθηκε και σε άλλες Πολιτείες των ΗΠΑ, προτού αποφασίσει να διασχίσει τον Ατλαντικό. Πρόκειται για ένα από τα χαρακτηριστικότερα παραδείγματα των νεοφυών ασφαλιστικών εταιρειών που αμφισβητούν το status quo του κλάδου, με «όπλα» την τεχνολογία και τα καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα που εισάγουν.

- Advertisement -

Εξηγώντας γιατί η Lemonade ξεκίνησε την ευρωπαϊκή της περιπέτεια από τη Γερμανία, ο κ. Schreiber δήλωσε χαρακτηριστικά ότι η χώρα έχει μια «καταναλωτική βάση νεαρής ηλικίας που χρησιμοποιεί το Airbnb για να ταξιδεύει και το Spotify για να ακούει μουσική…γιατί όχι και τη Lemonade για να ασφαλίζεται; »

Ο ίδιος αποκάλυψε επίσης ότι η έναρξη της λειτουργίας της Lemonade στη γερμανική αγορά συνδυάζεται με το λανσάρισμα αυτού που αποκαλεί Policy 2.0: Το «απλούστερο, συντομότερο και…πιο κουλ ασφαλιστικό συμβόλαιο στον κόσμο», καρπό ενός πρωτοποριακού project συνεργασίας μεταξύ πελατών, εμπειρογνωμόνων της ασφαλιστικής βιομηχανίας και της ομάδας της Lemonade.

«Αποφασίσαμε να προτείνουμε μια εναλλακτική στην απαρχαιωμένη φρασεολογία των παραδοσιακών ασφαλιστικών συμβολαίων, που οι περισσότεροι δεν καταλαβαίνουν και περιορίσαμε την έκταση του συμβολαίου μας από 40 σελίδες σε 4», είπε ο κ. Schreiber.

Η εταιρεία, που εδρεύει στη Νέα Υόρκη και το Τελ Αβίβ σκοπεύει να επεκταθεί και σε άλλες χώρες στο μέλλον, έχοντας επιλέξει το Αμστερνταμ για την βάση της στην Ευρώπη. Ο Βρετανός Schreiber παραδέχθηκε ότι το Brexit ήταν ένας από τος λόγους που η Lemonade δεν επέλεξε τη Μ. Βρετανία για το ευρωπαϊκό της ντεμπούτο. «(Το Brexit) μας προκαλεί ανατριχίλα…όλα είναι αβέβαια», σχολίασε.

Μεαξύ των χρηματοδοτών της Lemonade συγκαταλέγονται ηχηρά ονόματα όπως η Allianz, η GV (πρώην Google Ventures) και ο ιαπωνικός κολοσσός της τεχνολογίας Softbank.  Η AXA παρέχει αντασφαλιστική κάλυψη για τις δραστηριότητες στη Γερμανία.

Ο τελευταίος γύρος χρηματοδότησης της Lemonade –κατά τον οποίο συγκέντρωσε 300 εκατ. δολάρια- ολοκληρώθηκε τον Απρίλιο. Η αποτίμηση της εταιρείας υπολογίζεται λίγο πάνω από τα 2 δις. δολάρια, σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές που επικαλούνται οι Financial Times.

Σημειώνεται τέλος ότι ο κ. Schreiber αρνήθηκε να σχολιάσει πληροφορίες που δημοσιεύθηκαν σε ισραηλινά μέσα ενημέρωσης προ ημερών, ότι η Lemonade εξετάζει το ενδεχόμενο εισαγωγής της στο Χρηματιστήριο.

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ο Όμιλος Belron® χαιρετίζει την απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου της Γερμανίας για απεριόριστη πρόσβαση σε δεδομένα οχημάτων

Τέταρτη δικαστική επιτυχία του Ομίλου για τη διασφάλιση ίσων όρων ανταγωνισμού στην ευρωπαϊκή δευτερογενή αγορά αυτοκινήτου

Η Mega Brokers ανοίγει νέα εποχή ανάπτυξης υπό τον όμιλο Unilink – Τ. Χατζηθεοδοσίου και I. Rusinowski έστειλαν μήνυμα προοπτικής και διεθνούς δυναμισμού

«Ο σκοπός δεν είναι απλώς να προσαρμοζόμαστε στο μέλλον – είναι να το δημιουργούμε» είπε συγκινημένος ο Τ. Χατζηθεοδοσίου

Ο δικηγόρος Μ. Κοσμόπουλος εντάσσεται στην επιτροπή Amicus της INTA – Σημαντική στήριξη στα εμπορικά σήματα και για την ελληνική ασφαλιστική αγορά

Με την ένταξή του στην IAC, ο κ. Κοσμόπουλος ενισχύει τη σύνδεση και των εγχώριων ασφαλιστικών επιχειρήσεων με τις διεθνείς τάσεις πνευματικής ιδιοκτησίας

SOS από τον ΕΟΦ για επικίνδυνα συμπληρώματα διατροφής

Ο οργανισμός προχώρησε στη σχετική ανακοίνωση ύστερα από ενημέρωση των γερμανικών αρχών και εφιστά την προσοχή στις διαδικτυακές αγορές

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Πώς η αυτοκινητοβιομηχανία αποχαιρετά το 2025 – Οι κίνδυνοι και οι ευκαιρίες για νέους παίκτες

Η Allianz Trade περιγράφει το τοπίο που διαμορφώνουν οι δασμοί, οι κανονισμοί και η τεχνολογία

Το επιτυχημένο επιχειρηματικό μοντέλο της Atlantic Insurance Co. Public Ltd

Ο Οικονομικός Διευθυντής της κυπριακής ασφαλιστικής Λουκής Ιωάννου παρουσίασε τις δραστηριότητες και προοπτικές της στο Roadshow του ΧΑΚ

Swiss Re: Αυτό που θα κάνει τη διαφορά στις ασφαλιστικές

Σημαντικός παράγοντας αλλαγών η γήρανση του πληθυσμού - Οι επενδύσεις σε ΤΝ συνεχίζονται, χωρίς ακόμη απτά αποτελέσματα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μ. Παπαζαρκάδα: «Θέλουμε να είμαστε ο πρώτος συνεργάτης που σκέφτεται κάθε επιχειρηματίας όταν χρειάζεται ασφάλεια και αξιοπιστία» 

Η Country Manager της Coface στην Ελλάδα μιλά στο Insurance World και στον Λάμπρο Ρόδη για τη φιλοσοφία, τη στρατηγική και το όραμα της εταιρείας

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη «In Motion for Everyone»: Εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ

Στο πλαίσιο των δράσεων εταιρικής υπευθυνότητας, ο Ευ. Αυγουλάς και η Ι.Μ. Γκέρτσου πρόσφεραν μια βιωματική εμπειρία εξοικείωσης με την αναπηρία

Η ΕΑΔΕ ζητά παρέμβαση της ΔΕΕΙΑ για συνεχιζόμενες αθέμιτες πρακτικές στον κλάδο

Η Ένωση επισημαίνει ότι η απάντηση της εταιρείας παραγνωρίζει προκλητικά την παραβίαση της ελληνικής και κοινοτικής νομοθεσίας

Δωρεάν επαναπιστοποιήσεις για ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές από το ΕΕΑ

Η Eurolife FFH προσφέρει εθελοντικά τη συνδρομή της για την κάλυψη των 15 ωρών εκπαίδευσης που προβλέπονται για το 2025

Η αρνητική εμπειρία υποψηφίου «πληγώνει» τη φήμη των επιχειρήσεων – Νέα έρευνα του kariera.gr

Hχηρή υπενθύμιση προς τις εταιρείες για τη σημασία της σαφήνειας και του σεβασμού στον χρόνο του υποψηφίου κατά τη διαδικασία πρόσληψης